16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tonevadí 31.8.2007 9:31

A že ta slavná FBI na Waldheima to nevěděla (ani na jiné válečné zločince, co jim pomáhali honit po válce nepřítele)

dokavad jim seděl v N.Y. na OSN za zadkem. A  ani si ho neprověřili, než ho schválili a prosadili.  Akorát až později to na něj vyhrabali.  Tolik jim na tom záleželo, aby Rakušáci neměli špatnýho prezidenta...

Někdy holt to dojde až po čase, jestli je dobrej nebo zlej.  Anebo, že jejich kámoš je vlastně zlej člověk - jako na př. ten Noriega, co ho teď maj pustit.

joe 31.8.2007 9:26

Asi jen Hospodářské noviny

joe 31.8.2007 9:25

Tentokrát naprostý souhlas s p.Vlkem

Doplním další  fakt: Novináři navzájem drží basu, takže na rozdíl od jiných profesí, které mají neustále na tapetě, nikdy se nedočteme o jejich spolupráci s StB a působení jako hlásné trouby komunistického režimu.  

Ota First 31.8.2007 9:18

Čemu se divíme?

Zkuste hádat, která škola byla před rokem 89 prokádrovaná na nejvyšší míru. Vojenské školy? Ani náhodou - tam mohl studovat i člověk s pochybnou politickou minulostí, když neměl v rodině zrovna emigranta. Práva? Medicína? To už vůbec ne. Nejprokádrovajější byla vždy žurnalistika. Tam se dostávali skutečnějen nejprověřenější jednotlivci ze spolehlivých rodin a nikdo jiný! Agentura v jejich řadách byla velice aktivní a všichni to tam také dobře věděli. No a tito prokádrovaní soudruzi ani zdaleka nevymřeli. Kam se poděli všichni ti Johnové, Emingerové, Hrabovští, Tománkové, Hrabicové, atd, atd? No sedí v redakcích sdělovacích prostředků. Buď oni sami nebo jejich děti. Sdělovací prostředky jsou ve významné míře ovládány starými komunisty buď přímo nebo nepřímo. Pořád stejní lidé. A protože nepotismus v české kotlině kvete vesele dál, pouštějí se k lizu zase jen příbuzní nebo kamrádíčkvé s přibližně stejným smýšlením. Inteligentní člověk s nezávislým myšlením na něhož nikdo nic neví sem prostě nemá přístup. Takže se budeme muset buď naučit přemýšlet bez berliček idiotských komentářů v MfD,LN,HN a podobných plátcích nebo budeme zase baštit jejich bláboly. Jak kdo chce. ;-€

Tonevadí 31.8.2007 9:17

Ale stejně to byla sviňárna to špiclování, odposlouchávání, záznamy, atd.

To by se v Americe stát nemohlo. Tam když špiclujou, tak jenom teroristy, nebo zlý lidi.  Někdy ovšem ty pilní úředníci nevědí, kdo je dobrej a kdo zlej, tak radši to berem šmahem.

Tak na př. si po léta dali práci s vdovou po Martin Luther Kingovi (no na něj toho taky měli dost), hlavně ten pilnej Hoover si na ní dal záležet.  Ale když vloni umřela, tak Bush všeho nechal a šel jí na pohřeb. A tak to má zase dobrý... 

http://www.khou.com/topstories/stories/khou070830_ac_scottkingfiles.85e64faa.html

Arab. 31.8.2007 9:14

Re: Bohužel...

To máš pravdu,ale bestie jsou tu stále.

Petr Q. 31.8.2007 9:03

Re: Piště, jste opravdu tak natvrdlé nebo jste vůbec nečetlo, co jsem napsal?

Septiku, v tvém případě by bylo lepší kdyby ses před tím než něco napíšeš, zamyslel; ovšem jen pokud jsi takového výkonu vůbec schopen.

Cava 31.8.2007 8:54

Re: položím zásadní otázku -

Mladou frontu jsem předplatila své osmdesátileté mamince poté, co se už nedala číst Rovnost. Můžete mi prosím poradit, který seriózní denní tisk doporučujete. Vyhledávání zpráv na internetu už nemohu po své - dnes čtyřiaosmdesátileté - mamince požadovat (nehledě k tomu, že počítač nemá).

Zdeněk 31.8.2007 8:33

Re: Není už náhodou srovnávání MF Dnes a Lidových novin se Šípem a Bleskem

Asi ano, protože oni se bulvárem netají. Uvidím-li prostitutku někde u E55, jen se pohrdavě ušklíbnu. Bude-li se podobně živit zdánlivě seriózní a vážená učitelka, bude mi na zvracení.

jk 31.8.2007 8:17

Re: Re: Re: Re: ...Jinak...

  Když při pohledu na ně zretopoříte, tak retoporky.

cca 31.8.2007 7:57

a co

otázka proč až teď ? cca 18 let po ... ???

Petr Kohout 31.8.2007 7:51

Není už náhodou srovnávání MF Dnes a Lidových novin se Šípem a Bleskem

urážka. Tedy Šípu a Blesku ?

xyz 31.8.2007 7:50

Re: Jak hluboko jste LN a MF klesly

"Ekologické" články bývají často doprovázeny působivými fotografiemi "kouřících" komínů.  Ano, vodní pára v zapadajícím slunci vypadá zvláště nebezpečně.

Skepti/cus Maxim/us 31.8.2007 7:46

Piště, jste opravdu tak natvrdlé nebo jste vůbec nečetlo, co jsem napsal?

8-o

Dave A. 31.8.2007 7:45

Re: Re: Nesmysl

Nemyslím, že by bylo špatně, aby psaly noviny o čemkoliv, chyba je v mizerné kvalifikaci. "Tisk" v ČR trpí dále vysokou mírou bulvarizace.

Obviňovat mladé redaktory z toho, že "nic neznají a nevědí", mi ale zavání trochu generačním sporem, či spíše smrádkem.

MeKu 31.8.2007 7:41

Re: Re: Re: ...Jinak...

ne reportorky, ale retoporky :-)

Číro 31.8.2007 7:34

Re: položím zásadní otázku -

To je sice pravda.Několik lidí to skutečně udělá a co to "stádo" dalších senzacechtivých?? Vždyť naprosto stejné je v TV, kolik lidí čumí na bednu zejména na Novu a jejich investigativce v televizních novinách a jiných tzv. publicistických pořadech. Kdyby to nedělali tak by u nich nikdo nezadával otravující reklamy. Sice jsem zmínil Novu, ale ČT se  taky v poslední době snaží dohnat "náskok" jiných. Je to totéž jako výše zmíněné noviny a nejen tyto.

michal 31.8.2007 7:28

Re: Re: ...Jinak...

souhlas, dokonce bych v takove vulvarni redakci chtel pracovat. myslite si, ze by me kolegyne byly vulvarni reportorky?

honzak 31.8.2007 7:20

položím zásadní otázku -

proč ty noviny kupujete? Já koupím tak jeden výtisk za 14 dní, když mi ujede vlak, abych měl co číst (notebook si na hlaváku nedovolím vybalit).

Přestaňte to masově kupovat a bude po ptákách.

ll 31.8.2007 7:08

Jak hluboko jste LN a MF klesly

Občas si listuji lidovkami z devadesátých let a vidím děsivou proměnu. Postupně se jazyk a útoky stále blíží těm, které jsem zažíval po roce 70. Stejná nenávist, opět modly, stejná lhaní a manipulace. Něco tu je navíc. Pokud se pokusí někdo ozvat (to tenkrát nešlo) okamžitě je na nohou jednotný šik bojovníků "za svobodu slova".

Zdatně jim sekunduje tzv. "veřejnoprávní" ČT, která nezakrývá, kdo je jejím bohem a tomu se usilovně klání a ďáblem. Šámal vskutku vybudoval "dobrý"  tým a Ondráček je ještě lepší hlídač.

Trošku zpět se držel Radiožurnál, ale teď, když se dostane do rukou pravdy a lásky, se jistě i tam udělá "pořádek".

Divák či čtenář je v jistém smyslu v horší pozici než v době reálsocialismu. Zdánlivě má obrovské zdroje informací, ve skutečnosti jde o zdroje zamořené, manipulující. Síla obrazu je mocná,  síla grafického SW ještě větší.,

Jouja 31.8.2007 7:07

Bohužel...

se potvrdilo, jaké svinstvo je komunismus, ajeho vyznavači jsou lidské bestie!!!!!

zk 31.8.2007 7:06

Re: Nesmysl

No, zatím to spíše vypadá, že se třicetiletí redaktoři vozí po kdekom. Oni si vůbec nepřipouštění nějaké selhání nebo chybu, oni jsou prostě mladí, výkonní a úspěšní. Že mnoho věcí neznají a nevědí, to je vůbec netrápí. Nejde jen o téma Stb a donašečů, jsou i jiná témata, o kterých tito "investigativní velikáni" píší aniž by si zjistili fakta. O to tady jde, že se nesnaží získávat fakta, ale střílí od boku, jen aby se jejich noviny s bombastickými titulky dobře prodaly. Rv

Jouja 31.8.2007 6:53

Máte pravdu.

Zdá se, že celá  taškařice kolem STB nemá za úkol odhalit základní vřed toho svinstva, ale vřídky! Zřejmě to vyplývá ze skutečnosti, že estébácká horda má stále velké zázemí,  novináři se bojí do něho vrtat, a  tak se vyžívají na donašečích. Je to výsledek naivity či záměru polistopadové politické reprezentace.

target 31.8.2007 6:14

Novináři dělají své řemeslo tak, aby...

...co nejpohodlněji přišli k penězům. Není to o kvalitě, není to o cti, je to o penězích. Rychlý prachy se tomu říká mezi lidem. Takhle se ke své práci, řemeslu staví většina národa.

 Pokud to někdo chce změnit, musí v první řadě začít sám u sebe a celoživotně tvrdě poctivě makat. Snad po mnoha letech se změní postoj lidí k penězům získávaných prací. do té doby se jen můžeme rozčilovat nad nekvalitní prací druhých. Nad jejich rychlými penězi. Novináři nejsou jiní, než my ostatní. Taky hledají co nejlehčí a rychlý výdělek!

Piště 31.8.2007 6:09

Re: Věčné téma: Je horší STBák nebo práskač?

Ještě krutěji? Komu s těch desetitisíců estébáků, se někdo pomstil? Kdo a komu? Konkrétně! To nemluvím o mrtvých a postřílených na hranicích, jenom proto, že chtěli žít někde jinde.Bláboly o spravedlnosti? Co je to za blábol? A co ty malé sviňárny ,kdy základní organizace KSČ , zakázala, aby nějaké dítě mohlo studovat, aby někdo potřebný dostal byt, aby někdo za své peníze jel třeba někam na dovolenou. To nezařizoval Husák a spol, ale spolupracovníci a sousedé. S STB to ovšem nesouvisí ,se spravedlností jistě ano. Pokud jde o novináře, tak majitele listů zajímá prodaný náklad, protože jen tak může vytvořit zisk. A drby a pomluvy slavných bez ohledu na pravdivost informací ,se prodávají lépe ,než informace, že neznámý estébák je vyšetřován. To je bohužel skutečnost. Vypovídá to hlavně o nás, o  čtenářích.

Rudolf 31.8.2007 3:19

Re: Re: Ano, žaluj svého estébáka -

Takto formulovaná žaloba by byla prohraná v okamžiku jejího podání.Jednak zjevně pro promlčení, ale především proto, že ČR (podobně jako většina evropských států) nepřipouští soukromou trestní žalobu. A podáte -li to na policii či státnímu zastupitelství jako podnět k prověření, tak usnesení o odložení z důvodu promlčení dostanete do 30 dnů a jste tam, kde jste byl předtím.

Teotetická určovací žaloba civilní by byla vůči konkrétní osobě zřejmě zamítnuta proto, že za postup svých zaměstnanců odpovídá zaměstnavatel a byl by Vám doporučen postup, který už známe, to jest žaloba proti ministerstvu, ve které by příslušný estébáček vystupoval jako svědek. Když ho dostatečně namažete, možná bude svědčit pro Vás (neboť možné postihy za žalovaný skutek jsou pro něj passé), jinak neprokážete nic, neboť pouhé tvzení  účastníka řízení samo o sobě důkazem z pochopitelných důvodů není. Tolik stručně.

Ske/pticus Maxi/mus 31.8.2007 3:07

Věčné téma: Je horší STBák nebo práskač?

Správná odpověď zní ani jeden. Nejhoršími viníky jsou jejich oběti, případně příbuzní obětí. Zvláště ubohé jsou nářky těch, co se nedokážou účinně pomstít(bláboly o spravedlnosti neberu), ať už osobně či oficiální cestou. Nejlépe ještě krutěji než jim bylo ublíženo. To jsou ti pravý viníci tohoto neutěšeného stavu, který navíc do budoucna ukazuje dalším hovadům obdařeným státní mocí, že jsou nepostižitelnou elitou. :-/

Kodiak 31.8.2007 1:52

kdo soudil Wonku

Byla to JUDr. Marcela Horváthová. Tato soudkyně, se podílela na kolektivním zavraždění Pavla Wonky, když ho již umírajícího na pojízdném křesle dokázala za přispění prokurátorky Elišky Rychlíkové a doktora Radíma Peka odsoudit na 5 měsíců žaláře. V jeho případě se to rovnalo rozsudku smrti. 

Komenský 31.8.2007 1:18

Re: Pane Vlku, jsem nadšen. Mluvíte mi dokonale z duše.

Tak to pořád obsesivně nečtěte, když se vám to nelíbí.

Komenský 31.8.2007 1:17

Nesmysl

Už je mi tak trochu mdlo z lidí, kteří říkají, že si novinář musí vydělávat psaním na chleba a tudíž jeho psani nestojí za nic. Pekař a švec si taky vydělávají svou prací. A co jako? Řešte jen to, zda je napsané pravda. což je. Práskal Dvořák? Zdá se, že práskal. Byl veřejně známá osoba a z náklonnosti k Stb těžil.  Že jsou strůjci všeho pánové v KSČ a Stb víme. Tak ať se toho pan Vlk ujme. Vozit se po třicetiletých redaktorech ve stylu "jsi ještě mladý, soudruhu," dovede každý.