2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šumavák 28.12.2005 11:25

A hned se pozná, že je zase pracovní den.....

Jezisek 28.12.2005 11:24

Re: Re: Jestli to chapu spravne, ...

Vy si vazne myslite, ze v CT sedi nekdo u internetu a ceka, az genius stepanek napise dalsi blabol na coklovi, aby na to mohl reagovat? Neprecenujete trochu vyznam cokla? :)))
mig 28.12.2005 11:22

licence

Ten Krausův pořad je zcela jistě původní a o žádném zakoupení licence nemůže být ani řeči. Jinak by to jistě muselo být zmíněno v titulcích. A to není. Co říkáte  tomuto argumentu, místní rudé trenky ?:-)
sheriff 28.12.2005 11:21

viděl jsem Štěpánka sbírat informace

TV odborník pan Štěpánek nemá doma zřějmě tedy ani satelit, viděl by posledních pár let jeden příklad za všechny - Haralda Schmidta. ale v souvislosti s jeho americkými infomacemi jsem si vzpomněl, jak jsem ho před léty viděl sbírat informace - stál v supermarketu u regálu s časopisy a probíral je, četl si v nich, patrně aby je nemusel kupovat. bylo mi tehdy z něj smutno, připomínal důchodce, kteří se chodí občerstvovat k reklamním stánkům s paštikou.
krmič 28.12.2005 11:20

Re: Tantiemy

Neváhej a toč v žádném případě není obecný formát, mimochodem si všiměte, že jsou tam zahraniční klipy. Získat práva na tento pořad dalo značnou práci a byla to tehdy pro ostravskou televizi výhra!
pozorovatel 28.12.2005 11:13

Článek má svoji logiku ale....

 Domnívám se , že asi brzo se tu objeví někdo v holinkách a s knírkem a udělá s tím vším pořádek na úkor nas všech . Je to hrozné číst co platí jedna či druhá strana a řečnění o 21. století - no to jen umíme zacházet více s technikou ale duševně si připadám jak v ústavu když to pročítám. Na každé straně je trochu pravdy ale morálka je jedna ať se schováváte pod kterým chcete úhlem pohledu probuťe se , dávejte příklad těm co příjdou po vás. Dík
NevericiTomas 28.12.2005 11:13

Re: Odveta za Julinka v pořadu ,,Uvolněte se prosím"

Ja se na ten legendarni dil podival, ale asi jsme kazdy koukali na neco jineho.Me spis pripadalo, ze Krausovi porad nechce dojit, ze i nemocnice muze zkrachovat.A tak se na to ptal porad dokola a Julinek mu porad dokola rikal, ze jemu to divny neprijde.Me taky ne.Kdo dluzi a neplati at neni.
Šumavák 28.12.2005 11:10

Re: Jestli to chapu spravne, ...

Chápete ! Měla by se k tomu především vyjádřit ČT. A ta mlčí... a mlčí....Že by sepisovala žalobu na Štěpánka?
krmič 28.12.2005 11:09

Re: Re: Strejdo Pedro, malinko vedle.

Jak to víte? U těch písniček je to velmi dobře ošetřené (OSA), to se teda mýlíte.
Šumavák 28.12.2005 11:04

Re: Re: Re: Re: rafinovanost nebo debilita někdy to nejde poznat

Opravdu, ani ve Vašem případě případě není k poznání, co jste zač...
Pamětník 28.12.2005 11:02

Re: Petr Štěpánek

Milý ACHJO, nejste dostatečně v obraze. Zdeněk Štěpánek je skutečně otcem herce Petra Štěpánka. S autorem článku na Psu má ale herec Petr Štěpánek společné pouze jméno tak jako Josef Novák z Prahy 3 s Josefem Novákem z Olomouce. Platí - o čem nevím, neměl bych jako drb vypouštět do světa!
jakovy 28.12.2005 10:48

To Ladislav N., to je jiný formát než Štěpánek.

Pouhý hajzlík ve službách ČT.   Ale srdce bije  pro peníze.
ACHJO 28.12.2005 10:43

Petr Štěpánek

je jistě ten komunistický herec,syn velkého herce Štěpánka.Holt se nevydařil.Stává se to.
Jan Netopil 28.12.2005 10:43

Co takhle jít tam jako host ?

Tak mě napadlo pane Štěpánku...nechtěl byste jít do Krausova pořadu jako host ? Pokud obsah svého článku myslíte vážně, tak budete mít šanci to přímo na místě zargumentovat. A pokud budou chybět argumenty, aspoň bude sranda.
Jan Netopil 28.12.2005 10:40

Re: Odveta za Julinka v pořadu ,,Uvolněte se prosím"

Jak hluboce já s Vámi souhlasím. Asi bych to momentálně nenapsal líp.
Pamětník I. 28.12.2005 10:23

Re: To snad ani není pravda

Von mu to snad ani netiskne na objednávku, von to přebírá s laskavým svolením autora. A vůbec, kdoví jestli má Neff ještě něco s redigováním Psa společného a stačí se uštvat vypocením úvodníku a nějakého žrádla pro Hyenu. Přebírá se z webu to, co asi naštve dost lidí, že aby byla diskuse a tudíž návštěvnost. A divíte se mu po těch letech? Já už dlouho ne.
elul 28.12.2005 10:11

Na zaklade toho,

co pise Spepanek, bych nerekl, ze Kraus kradl. O tu vecnou stranku vlastne nejde ani Stepankovi - sam priznava, ze mu na Krausovi vadi predevsim jeho postoje a nazory, a proto mu proste neco musi "prisit". Kraus ma urcite svoje chyby a zaslouzil by kvalifikovane zkrizitovat, ale pro mne je predevsim profik, co dela dobre svuj dzob.
Ale i/prave tim nasira ubozaka Stepanka! V cem je on profik?
nula nula nula na treti ...
adam B. 28.12.2005 9:57

Re: Re: Re: rafinovanost nebo debilita někdy to nejde poznat

A víte jaký je rozdíl mezi paní Grossovou a panem Julínkem? Paní Grossová chce jen vydělávat a moc jí to nejde. Pan Julínek nás, ale ohrožuje přímo na životě, pokud by se stal ministrem zdravotnictví. Stačil se naučit jen pár vět, které mu někdo nasadil do hlavy a tím to skončilo. Musím ocenit, že ty tři věty si zapamatoval. Musel to být nadlidský výkon.
rops 28.12.2005 9:55

P.Š. (zase) píše:

"na lidi, kteří sami sebe pasovali do role morálních strážců všehomíra a kdekomu napravo nalevo rozdávají facky, přece musíme mít vyšší nároky".
Dle této logiky - jaké nároky klást na Vás, pane Štěpánku? Spíš vyšší, nižší nebo žádné?
helman 28.12.2005 9:54

reakce podruhé

Díky všem lidem v této diskuzi (skoro všem). Štěpánkův blábol podruhé umožnil vyjádřit plno lidem na jednom místě, jak je pořad "Uvolněte se, prosím" pohodový. Jak nás baví. A taky jak je dobře, že takoví blbci jako je pán Štěpánek tady mají možnost vyzvracet svou zlobu. Krásu si člověk více uvědomí vedle ošklivosti a chytrost vedle blbosti. Již podruhé vám pane Štěpánku děkuji, piště, piště hodně. Váš příspěvek krásně do pořadu "Uvolněte se, prosím"  zapadá.  Ale vyřvávat o tom, že někdo krade, a to zcela bez důkazů by, takový právní expert v oblasti televizních licencí, za kterého se považujete asi neměl, ne? Ono by se vám to moho vrátit a někdo podobně inteligentní jako vy, by mohl tvrdit, že jste mu ukradl jeho myšlenku. Že o tom, že Kraus krade, napsal ještě plné dva dny před váma, jenže NP mu to neotiskl, a místo toho to poslal vám k opsání. Takže zloděj jste vlastně vy.
adam B. 28.12.2005 9:49

Re: Re: rafinovanost nebo debilita někdy to nejde poznat

Vážený kolego, vadí mi když padají velice ostrá slova, bez jakéholi odůvodnění. V ČT jsou profesionálové a musí vědět co a jak. Já jsem profesional v jiné oblasti. Pořad pana Krause je nezávislý sám jste mohl vidět paní Grossovou, které to také nepřidalo, pak se tam objevil pan Julínek se svou koncepci zdravotnictví a výsledek ... naprostá trapnost. A pak příjde nějaký Štěpánek a vypustí blábol, který vydává za světový objev a přitom neví ani která bije. Vypadá to, že je profesionál z branže nebo jen trapný břídil tak jak vypadal pan Julínek nebo paní Grossová ? odpovězte si sám
Jirka H. 28.12.2005 9:40

Jeste jednou

Když to tu pane Štěpánku čtete tak ještě jednou pro pomaleji chápavého: hlavní kritika se na vás sesypala ne za meritum, tedy za na Krause, ale že jste ve svém textu přiznal, že jste klasický a desetiletí používaný TV formát "late night show" objevil před nedávnem při náhodném přepínání TV programů na hotelu v USA !! Což u člověka, který se vydával a vydává za mediálního odborníka hodně vyděsí! Tím se jste se sám odhalil jako...no nic když jsou ty Vánoce. Už jste to pochopil?
Dále vězte že vývoj TV formátu moc nesouvisí s licencema, to je evoluční. Něko tu už správně připomněl TV zprávy. Když někdy v hotelu při hledání pornokanálu přepnete zase pro změnu na nějaké zprávy, zjistíte, že postupem doby jsou všude na světě stejné. Dva moderátoři, na začátku hodiny a znělka, počasí kdy za stojícího šoumena promítají záběry z družic etc.
Jestli chcete natřít Krause, tak zavolejte či napište do NBC, jestli konkrétně Jay Leno je licence a jaká. Osobně tipuju, že maj registrovaný název a Leno nesmí podle smlouvy dělat show jinde, to je vše.
Janus 28.12.2005 9:35

Ježíšmarjá, ...

... tenhle článek je snad trest za VŘSR ...  
Kolt 28.12.2005 9:04

Jestli to chapu spravne, ...

... tak Stepanek napsal umyslne silne provokativni clanek. A pod nim se strhl flamewar. A Stepanek nasledne napise clanek o tom, ze se strhl flamewar. Kdyz jsem se rozhodl precist si pokracovani vcerejsiho clanku byl jsem trosku naivni. Cekal jsem, ze pokracovani clanku je zde proto, ze v nem bude presne to co v prvnim clanku chybelo. Tedy informace o tom, jestli je dany typ poradu licencovan, ci ne. A jestlize ano, tak jestli ma CT tuto licenci v poradku. A jestli Kraus tvrdil (a kdy a kde), ze porad je jeho vlastni napad. A dale informaci, ze je to prave Kraus, ktery ma vliv na to, jak bude vypadat scena poradu. Nic z toho jsem se nedocetl, pouze mlaceni slamy, kterou bych nazval "jeste prazdnejsi nez vcera", kdyby tam vcera nejake zrno bylo. Takze pane Stepanku, prosim vas o druhe pokracovani, kde se dozvim cim presne mel Kraus naplnit nejaky (kdyz uz ne pravni) smysl slovesa krast. O licencich nic nevim, jenom pochybuji, ze Kraus jako moderator na ne ma nejaky vliv. O tom, ze by Kraus vydaval porad za svuj napad, jsem se s pomoci googlu nedopatral. Takze co?
Krok 28.12.2005 8:38

Re: rafinovanost nebo debilita někdy to nejde poznat

Děkuji, že jste svým nadprůměrným IQ tuto diskuzi alespoň trošičku pozvedl.
 
Opravdu, ani ve Vašem případě případě je k nepoznání, co jste zač...
Realista 28.12.2005 8:36

Mimochodem není tu určitá podobnost s Paroubkem?

Nehodící se pořad ODS zakázat, nebo alespoň podkopat jeho základy v TV s podobnými články a nařčením z plagiátů? Že jste se ozvali až po tak dlouhé době.Dříve to nevadilo dokud tam nebyl kokta Julinek?Mimochodem se tam nyní bojí jít každý z ODS?  
Jirka 28.12.2005 8:31

Máte pravdu

Já bych soudruhu Štěpánku šel dál, ať naše televize platí za zprávy, tudle jsme viděl CNN, vždyť oni tam sedí dva vedle sebe , jako na Nově   Kolega přede mnou otevíral dveře, klíč v pravé ruce, sakra, raději jsem ho dal do levé, co kdyby chtěl platit copyright. Možná Vás Kraus štve, na to máte právo, ale na rozdílo od Vás je alespoň vtipný a ten jeho kousavý humor má alepoň trochu IQ. U Vašich příspěvků  jsem z tohoto nenašel nic.
Jezisek 28.12.2005 8:28

Re: Protože jsem zlobil,

To je trest myho tatky za to, ze misto v NEJ verite na modryho ptaka! Za trest mate certa stepanka... :)
Realista 28.12.2005 8:26

Odveta za Julinka v pořadu ,,Uvolněte se prosím"

A nevznikají náhodou takové paskvilní články od té doby, co si tam pozval Kraus Julinka a ten odhalil u něj svou pravou tvář? Tedy, že je nastrčená politická figura a o zdravotnictví ví kulový? Když chtěl na něm vysvětlit Julinkovu reformu, kterou Julinek dává za svou, tak ten koktal jako malý kluk.nakonec řekl, že takové otázky nechává na odbornících.Tak kam se sakra cpe, když reforma zdravotnictví není jeho silnou stránkou a operuje s prací druhých? Jak je vidět, není jeho silnou stránkou ani ekonomie, protože by alespoň žbleptl pár frází. Zkrátka a dobře Kraus je jedne z těch pravicových voličů, kteří nehýkají blahem, když ve vysokých funkcích ODS jsou někteří neschopní politici. A se svým názorem se netají. Proto potřebuje pokálet takovými nýmandy typu Štěpánka, který mu v intelektu nesahá ani po kotníky.
ll 28.12.2005 8:16

Spíše mi vadí,

že se tam přiživuje i jeho syn.