3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pešek 21.10.2008 8:15

Máte pravdu, Jílková je kotelnice, ale...

Pane Křečku. Chápu vaše rozhořčení, protože jste nevyšel z Jílkové veřejnoprávního kotle moc dobře. Sám si neuvědomujete, že ona "odbornost", po které sám voláte je cizí i vám. Jenom demagog použije vaše příklady, polovičatě informujete a zcela demagogicky argumentujete věkem a přesazováním starého člověka. Vámi hájená nájemnice má sama pro sebe 80metrový byt. Položte si řečnickou otázku vašeho přítele předsedy: Kdo z vás to má, pánové? Velikost bytu váš příklad odkazuje úplně jinam a  nájemnici taky.

Co se týče předání vašeho bytu, existuje institut "výměna bytu", kdy se můžete dohodnout s vlastníkem. Nehledě na to, že vzhledem ke svým příjmům se s vlastníkem můžete dohodnout i na zrušení regulace, ale to byste byl frajer, jenže už drahně let dokazujete, že na to nemáte .

V diskusi bylo zmíněno cosi o potřebě úpravy sociální pomoci (p.Čunek), jenže to vy neslyšíte a v diskusi jste se toho nechytil. A nakonec mě velmi mrzí, že neschopná kotelnice Jílková nedokázala okřiknout vaše oponenty ohledně bytu, pronajímaného vaším synem, abyste mohl jasně a nerušeně odpovědět. Jestli jsem slyšel dobře, on syn vlastník je hodný a sociálně cítící, to jenom ty hnusné realitní kanceláře tyjí z chudáků nájemců a vlastníkovi tedy odvádějí jen zlomek toho, co z nich vyrazí? On má tak ty 2-4 tisíce a zbytek do těch cca 12.000 jde do kapsy realitníků? To by byl pěkný v ů l  !!

A vůbec, váš pan syn pronajímá byt přes realitku? S tak fundovaným tatíkem? No fuj!

Heinz Guderian 21.10.2008 8:13

Bezprecedentní drzost!

Souhlasím, je to bezprecedentní drzost, chtít po socanovi, aby pro něj platily stejné podmínky jako pro většinu lidí! Hanba!

Kolumbo 21.10.2008 8:07

Pane Křečku,

stavte byty pro důchodce a pronajímejte je za částky, které mohou zaplatit. Pokud tvrdíte, že je to možné, proč žvaníte a nekonáte? Proč by někdo měl vlastnit barák, aby jej nuceně pronajímal za malý peníz? proč nejste vy, coby poslanci, "sociálně citliví" a nesnížíte si příjmy? Třeba na třicet tisíc měsíčně. Když doporučujete jiným, aby dotovali chudší spoluobčany ze svého, proč nejdete příkladem? Třeby by si mohl každý slušně vydělávající socan vzít "patronát" nad jedním chudým důchodcem a přispívat mu na bydlení.

ladik53 21.10.2008 7:58

Taky se mi nelíbilo

Taky se mi chvílemi nelíbilo, jak pan Křeček v uvedeném pořadu vystupoval a argumentoval, ale musím uznat, že měl (alespoň podle mého názoru v něčem)  pravdu. A to jestli on bydlí v bytě s regulovaným nájmem nehraje žádnou roli. Určitě by byl ze svého poslaneckého platu schopen ufinancovat i tržní nájem. V pořadu  nemluvil o sobě, ale zastával se opravdu těch, kteří na situaci s deregulací nájemného nejvíce doplácejí, bez možnosti si svůj příjem zvýšit. A těm, kteří na to opravdu chtějí poukázat neposkytla moderátorka ani možnost. Nejvíce mluvil takyekonom pan, tuším Ševčík, který si z toho udělal jakousi předvolební show. Takové pořady opravdu nemají smysl, na nic neupozorní a ani nenaznačí jak by se to o čem by měly pojednávat taky mělo řešit. A jenom chci připomenout, že ani Topolánek s Talmanovou neplatí za svoje bydlení tržní nájem.

MLOK1 21.10.2008 7:48

NAVRHUJI p.KŘEČKOVI SNÍST DALŠÍHO POTEMNÍKA PRO UKLIDNĚNÍ

:) 21.10.2008 7:26

Re: Neporozumění věci

Jenom Křeček ?

Finnigan 21.10.2008 7:25

Křeček v noční košili

Soudruh Křeček byl nachytán v choulostivé situaci. Zvláště pikantní byla historka s jeho synem. Také porovnání nájmů a výše průměrého platu ve Švýcarsku a u nás z něj udělala ještě většího troubu než jsme čekali.

ucitelas 21.10.2008 7:18

Křečku

je lepší mlčet a být považován za piitomce, něž promluvit a tuto skutečnost potvrdit.

Klička 21.10.2008 7:06

Neporozumění věci

Na pořad jsem se díval a mohu pouze konstatovat následující. Soudruh Křeček je jediný, kdo prokázal zásadní neporozumění věci a nejen to. Prokázal před zraky diváků neporozumění čemukoliv. Vůbec nechápu při jeho názorech tu nebetyčnou drzost vůbec do pořadu jít. To si snad myslel, že diváci jsou úplně zhlouplí stranickými a zejména komunistickými a ČSSD masážemi? Soudruh Křeček by se měl především přestěhovat do bytu s tržním nájemným a potom může mluvit. Teď jenom káže vodu a pije víno.

Vladimir 21.10.2008 6:53

bez emocii

Chybou Jilkove bylo, ze se nezeptala s. Krecka, ani obou regulovanych najemnic, kolik usetrily na rozdilu mezi regulovanym a trznim najmem za poslednich 15 let. V pripade s. Krecka jde o sumu prevysujici milion a to je ciselne vyjadreni miry jeho parazitovani na slusne spolecnosti. Fuj.

Pavell 21.10.2008 6:34

KŘEČKU, UŽ PROBOHA DRŽTE HUBU!!

Ano, Jílková je nekompetentní a špatná moderátorka. Ale Vy, Křečku, jste prolhaný demagog a hajzlík, který útočí na nejnižší pudy proletariátu. O faktu, že sám bydlíte v bytě s regulovaným nájemným, se nedá snad ani mluvit, to je prostě nekutečná sprosťárna.

honzak 21.10.2008 6:22

zalez,

zmetku a už nevylézej!

No... 21.10.2008 6:16

Křeček stále neodložil svoji arogantní nadutost

Proč, Ty b.l.b.e stále se svým platem bydlíš v bytě s regulovaným nájmem, zatímco rodina s dětmi musí bydlet v nekřesťansky drahém podnájmu za dvojnásobek? Hanba by Tě měla fackovat, b.l.b.e  !!!!

Fleischer 21.10.2008 5:47

Pane Křečku,

ti lidé, kteří bydlí v regulovaném nájemném, by se měli snažit odstěhovat se do svého (pokud mají dostatek peněz jako např. Vy). Ti, kteří peníze nemají, by se měli snažit zajistit si levnější bydlení (menší byt na okraji města). Těm lidem, kteří nemají peníze ani na současné regulované nájemné, by měl pomoci (za předpokladu, že pomoc nepožadují na luxusní bydlení v centru Prahy) stát. Stát, nikoliv (soukromí) majitelé bytů!!!

jirka 21.10.2008 3:08

Re: Děkuji, velmi vtipný článek!

Sorry, mělo to přesněji znít: ...ale ještě házet další korunky...

jirka 21.10.2008 3:04

Re: Děkuji, velmi vtipný článek!

Až si to budete pouštět, soustřeďte se, m.j. na 18. minutu (asi tak 17´30). Jeden vyžírka, co by chtěl byt do osobního vlastnictví nejlépe zadarmo, se tam vzteká, že řešení není jeho starost, že to je povinnost vlády. Zajímavé, že se nevztekal, když se válel ve "STÁTNÍM" bytě, že vedle něj žije spousta spoluobčanů za svoje v družstevních bytech, či domcích a ještě mu musejí přispívat na jeho prominentní (pro rovnější občany) bydlení. Tehdy by přece mohl investovat do družstevního bytu a dnes „být za vodou“. Stejně tak babky, co se před pár lety snažily ždímat z rodin nehorázné sumy za výměnu velkého (nikoliv svého) bytu za menší. Tehdy by vyměnily během dne a měly pestrý výběr. Proč teď skuhrají? A proč jim nadbíhat? Toť logika křečkujících monster. Kdo všechno dnes v Práglu může získat doktorát, toť radost pohledět. Obdivuji trpělivost protistrany, chovat tak slušně. V takové záplavě demagogie a troufalých „sociálních“ nesmyslů nemám paní Jílkové za zlé, že občas nastal trochu chaos. Neřekl bych, že to byla její vina. Lituji ale, že nevyužila příležitosti vybočit z řady našich politiků a moderátorů a jako první ve státě naplno upozornit i na to, že kupř. mladé rodiny oproti Křečkovi musejí nejenom tvrdě platit za bydlení, ale ještě házet korunky do státní kasy, aby bylo na nezasloužený luxus pro Křečky a his boys and girls. Pokud snad Křeček bydlí u majitele bytu, i zde trvám na ujídání slušným lidem ždímáním státní kasy, jež nezbytně nastane po spravedlivém rozsudku ve prospěch majitelů domů (tím myslím rozsudek, jenž bude muset stát respektovat, na rozdíl od „aplikace“ rozhodnutí Ústavního soudu)… Apropos bydlení na „Staromáku“. Já bych tam taky rád za regulované nájemné bydlel. Nebo na dalších prominentních místech.

conqueror 21.10.2008 2:46

Všechny...

Všechny komentáře jsou zbytečné a rozebírat Křečka nemá smysl...Každý v tomto státě ví již řadu let že Křeček a jeho soukmenovci chtějí bydlet se 100% servisem za babku. Čím je to pro ně nemožnější, tím to budou víc a víc okecávat a to ještě hlasitěji. A seniory a sociálně slabé si Křeček rád vezme jako užitečné idioty a rukojmí zároveň. Prostě se lidem tohoto druhu nechce platit...a pokud opravdu nemohou tak je pro ně jednodušší řvát na majitele že jsou zloději a lichváři než řvát na stát aby jim pomohl. Koneckonců stát se na ně vybodnul tak na koho jiného útočit, že? Má Křeček a podobná sebranka návod jak by stát pomohl platit mladým hypotéky nebo jak by pomohl s náklady na bydlení neregulovaným nebo domkářům nebo majitelům jednotlivých bytů? Aco dělali ti kteří dnes jdou do důchodu a již  před 15 lety mohli řešit svoji situaci? Nedělali nic a teď řvou... jiné statisíce se staraly, žádná nová auta, dovolené atp. A teď mají klid.

JJ 21.10.2008 1:58

A jak ziji ze stejneho duchodu lidi v neregulovanem?

system ma byt nastaven tak, aby pomahala potrebnym a ne prizivnikum jako je Krecek.

Realista 21.10.2008 1:15

Ulhanej jak jeho pozdě udělanej doktorát

Křečíku, někam už zalez a nekaž jak to má vypadat. Sám vyčůranej s platem poslancem bydlí v regul.bytě, a ještě remcá. \typickej socan. A takovejm sedli na lep ti lupínci, co teď volili Socdem Slibotechnu.

Ladislav N 21.10.2008 1:08

Křeček dostal v ČT výprask od zástupců majitelů nájemních domů...

... např. argumentací, že s. JUDr Křeček se statisícovými měsíčními výdělky žije v obecním bytě s regulovaným nájemným, a tím blokuje sociální bydlení principiálně určené pro sociálně slabé občany. Na tento argument syslík nebyl schopen vznést jakoukoli rozumnou námitku. Naopak ještě dostal "přidáno", že on jako "expert ČSSD na bytovou politiku" záměrně blokuje i se svou partají takové změny zákona, které by umožnily poskytovat regulované (a státem či obcí dotované) nájemné POUZE sociálně slabým občanům, kteří se nemohou postarat sami o vlastní přiměřené bydlení.

Křeček si "přizval" na pomoc jakousi důchodkyni - profesorku Havelkovou s vyhraněně komunistickými názory, papouškující Křečkovu již dávno odhalenou sociální demagogii. Navíc vyšlo najevo, že uvádí příklad, kdy bydlí sama v centru Prahy v bytě o výměře cca 80 m2, jehož výše nájemného s postupujícím uvolněním cen přesahuje její finanční možnosti (no aby ne, že?;-P).

Jílková je sice novácká kotelnice, její moderování je místy chaotické a dosti často ne dostatečně odborně vybavené, ale v tomto pořadu bylo složení diskutujících vzácně přiměřené a kvalifikovaná argumentace Křečkových odpůrců  zcela brilantní. Odhalila Křečkovy lži před veřejností v plné jejich nahotě. Dramatický úvod Jílkové sice připomínal ohlášení katastrofických záplav a jejich následků (těsně před volbami jistě ovlivňující i jejich výsledek), ale celkový průběh Jílkovou nachytal opět nedostatečně připravenou.

Máte slovo 15. 10. 2008 ČT1 - Nájemní bydlení (archiv ČT) ;-P

Jirka 21.10.2008 1:00

Re: Křeček řádně vyprášen

Tak,tak.Prská jako křeček.:-D

těchňik 21.10.2008 0:48

Re: Tak tak, v centru mesta neni prostor pro stavbu malych bytu pro seniory ...

Ale to ony nemůžou, vždyť by utrpěly psychickou újmu chudinky, přecinky! ;-( Pánečkumarjá! Podle křečkózní logiky bych tedy měl mít právo, aby mě zaměstnavatel, když už jsem u něj  dvacet let pracoval, nemohl vyhodit, i když mě už třeba nepotřebuje - ať mě dál platí! Done Pupku Jyrko KašParoubku - ZAŘIŤ  TO!

těchňik 21.10.2008 0:41

Křeček řádně vyprášen

Křečku, byl ti řádně vyprášen ten tvůj parazitický kožich, tak tady sípeš a prskáš, co!? R^;-P;-D

Jenda 21.10.2008 0:37

Tak tak, v centru mesta neni prostor pro stavbu malych bytu pro seniory ...

A to jako musi bydlet ausgerechnet v centru voni krecku? At se ty vase dve nestasne najemkyne prestehuji nekam na male mesto. Cukrarnu, Lidl a socialku tam budou mit taky.

Alf 21.10.2008 0:35

Bratře Křečku!

Máš nehynoucí zásluhu na tom, že jsi v pravý čas v televizi odprásknul představy bolševika Zdeňka Mlynáře o komunistickém pokračování vývoje po sametovce. Všechna čest. Máš nehynoucí zásluhu na tom, že se doposud nerozjel plnohodnotně trh s byty, kteréžto problematice zcela zřejmě nerozumíš. Jak vidno, jde to s Tebou od desíti k pěti. Mám strach, že budeš teď první, kdo navrhne slučovací sjezd ČSSD KSČM.

Mard 21.10.2008 0:29

Děkuji, velmi vtipný článek!

Moc jsem se zasmál, škoda že jsem pořed neviděl, podívám se na něj z archívu. Ještě více takových článků! Úžasné obraty jako je třeba  "kotelní mlha před očima", jsou perlou dnešního vydání Neviditelného psa!

Brabec 21.10.2008 0:21

Křečku smůla, já to viděl

Slušný člověk by zalezl - Křeček nikoliv. Inu Křeček - ten hrabe a hrabe pro sebe. I jeho syn je Křeček a tak hrabe a hrabe pod sebe.

Látvera 21.10.2008 0:15

Ale pane doktore !