1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 7.3.2006 9:52

Re: Re: podstata věci

Pane doktore pokud se někdo chová jako konfident, tedy policejní fízl, donašeč a dokonce to má v rodinné tradici, nevím proč se uráží. Z toho, jak se rath chová je každému slušnému člověku špatně. A vaše očekávání, že se od ratha něco dozvíte ? Vždyť má ted tolik prostoru ve všech mediích. Co kromě pomlouvačné kampaně říká ? Kde je jeho koncepce ?
boby 7.3.2006 9:43

Re: Re: Kdo byl neprofesionální?

Ano, včera Symbicort cca 200,-. Předtím bez doplatku...
lada 7.3.2006 9:34

Re: Re: podstata věci

Je dost velká škoda, že jste pozapomněl také na výraz důvěrník jako výklad slova konfident. Pak by totiž nebylo o čem psát!
banah 7.3.2006 9:27

Re: Re: Pro mne je to jasné ...

Ano, mám !!
huhu 7.3.2006 9:23

Re: Autor i Pehe mají pravdu

Rath se svým stylem a argumentací obrací přesně na typ lidí, který měla Jílková v kotli. Styl pí Jílkové je v tomto druhu v čr nejlepší a zcela profesionální. Pokud by s demagogem mluvila slušným stylem nemá šanci. Zkušenost jiných z TV debat s Rathem, Paroubkem či Špidlou je jasná.
huhu 7.3.2006 9:17

Re: nic nového

ještě bych dodal pí Jílková je v čr jednoznačně jednička na rozhovory s demagogy typu Rath, Paroubek či Jandák.
solitér 7.3.2006 9:14

Re: Re: Správně. Jílková není novinářka. Je to provokatérka z bulvární show...

Na to nepotřebujete komunistickou televizi.Stačí si pozvat Klause-viz svědectví Beniaka,Kalenské...
Insider 7.3.2006 9:13

Autor i Pehe mají pravdu

Autor v tom, že se Jílková pečlivě snažila Ratha vyprovokovat a udělat si tak perfektní nástupní pozici do nové práce, a Pehe v tom, že Jílková je neprofesionální a pokleslá. V žádném případě se nezastávám toho spratka Ratha, ani Peheho. Sešli se ale dva spratci. A ty hlouposti předváděla Jílková už kdysi v ČT.
huhu 7.3.2006 9:12

nic nového

Rath, Pehe ani Jílková nepředvedli nic nového. Z téhle trojky je jedinou sympatickou Jílková. Na světě jsou i típkové s kterými dělala Kotel či Rath. A je dobře, že pí Jílková je vytahuje na světlo, aby každý viděl, kdo tu taky žije...
NevericiTomas 7.3.2006 9:08

Re: Re: Re: nula od nuly pošla

Jak se muze nekdo topit, kdyz uz je za vodou.Kazdopadne nevim jak mu to  muzete zavidet.Uz jste se nekdy topil?
MUDr Jiří Kilian 7.3.2006 9:08

Re: podstata věci

Milý ferry,
já nevím, jak bych se sám zachoval na místě dr ratha v tom rozhovoru. Kdo měl možnost ten rozhovor shlédnout a je schopný bez emocí hodnotit, pak musí volky nevolky přijít na to, že Jílková položila otázku špatně.  Prvně užitím slova konfident, tedy policejní fízl, donašeč.
My, kdo jsme prožili jisté doby a od rodičů a prarodičů navíc víme, co konfidenství znamenalo za jiných diktatur, máme za tím slovem skutečně vážný obsah.
Jílková buď nezná význam toho slova nebo mu přikládá význam jiným, lehčí.  A že to byla otázka, to je možné, leč otázka, která má spíše obviňující charakter, jak bylo zřejmé z intonace, která se přenést do psaných slov nedá.
 
Nakonec se Jílková sama usvědčila ze špatnosti když se při ministrově odchodu ze studia ptala, zda on může být takový a druzí ne.  Myslím si,  že rozhovor novináře s politikem by měl hlavně sloužit k tomu, aby se lidé skrze něj něco dověděli a to něco by nemělo být, že Jílková dostala Ratha. Bohužel je tu atraktivita invektivního stylu journalistů docela výrazná, stějně jako je atraktivní, když po sobě politici vyvolávají slova o lži a slova posměšná.  To ale nepřinese nic jiného v poznání, než že způsob pavlačových drben je to hlavní, oč jde. Obsah vem čert.
 
 
 
 
NevericiTomas 7.3.2006 9:06

Re: Správně. Jílková není novinářka. Je to provokatérka z bulvární show...

Asi proto nevedete zadne noviny.Skoncilo by to tak ze by politik prisel do studia a rekl.Odejdu pokud se me budete ptat na to, to, to a tohle....pak by se zvedl odesel, vy byste vyhodil Jilkovou a pristi tyden to same s nekym jinym.A ve vysledku mate komunistickou televizi jako vysitou...
C++ 7.3.2006 9:06

Re: Pro mne je to jasné ...

jo banah, když diskutuje bývalá stbačka se synem bývalého stbáka, je jasné, že ten syn je mnohem horší, že? jaký otec takový syn  to, že ta stbačka udávala sama, a ne její rodiče, to je vedlejší  máte v tom opravdu jasno
PeKo2 7.3.2006 8:52

Něco o zdravotnictví

Stojí za přečtení, opravdu doporučuji.
 
http://www.zdn.czdetail.htm?id=51363
ferry 7.3.2006 8:44

podstata věci

Zase všem diskutujícím uniká podstata věci. Jílková se ptala konkrétně na jisté, z hlediska Razha těžko obhajitelné, okolnosti. A přitom padlo ono slovo, které Ratha vyhnalo ze studia. On neměl odcházet, on měl vysvětlovat svou pozici páté kolony levice v organizaci, jejímž byl prezidentem. Nezaměňovat příčinu a následek. Jinak skutečnost, že Jílková nemá ráda Ratha koreluje s míněním národa. Proč si to zakrývat. Na demonstaci na Staromák hrdina naší doby nepřišel, ze studia utekl. A vida, stačí na to jedna ženská.
trojan 7.3.2006 8:28

Re: Re: logika

Jílkovou mám zařazenou jako udavačku a nikdo na tom nic nezmění.Pochybuji o tom ,že by si to Dostál vymysle.
Pason 7.3.2006 8:23

Jeho vystupování mi nesedí, ale

ten pavlačový rozhovor se pohyboval hluboko pod hranicí mého vkusu a odešel bych taky.
Pason 7.3.2006 8:21

Re: Kdo byl neprofesionální?

Vy platíte za nějaké léky víc? Nebo jste si to jen přečetl v novinách?
solitér 7.3.2006 8:15

Re: Re: logika

Promiňte,Hasile,ale já vám nerozumím.Má reakce byla na konkrétní větu v článku-viz první věta mého příspěvku.To s politickým názorem nemá co dělat.A druhá část -když už se stává deník deníkem stranickým tak proč se k tomu nepřizná./Naši politici mi mohou být ukradení všichni-ať se jmenují Klaus,Paroubek,Kalousek,Borsík,Grebeníček,Havel a ostatní na které si ani nevzpomenu-zatím mne nikdo nepřesvědčil že mu nejde pouze o sebe/
banah 7.3.2006 7:56

Re: Kdo byl neprofesionální?

Soudruh ministr David se konečně ve vypjaté emocionální situaci přestal ovládat. Konečně se projevil jeho ryzí charakteristika chování a jednání s věřejností nebo před veřejností. Opravdu utekl jako klouček. To dospělý vzdělaný a kultivovaný dospělý člověk nesmí udělat. A nebo je to důkaz, že některá z těchto vlastností mu chybí. Pokud jsem četl článek lékaře který musel kvuli zvůli jeho otce - lékaře ?!, odejít složit odbornou atestaci na Slovensko a obětovat tak tomuto 2 roky života, tak geneticky a výchovou deformovaný David Rath není a nemůže být typem člověka lékaře, který skládá Hipokratovu přísahu, tedy volně sděleno, nezištnou pomoz člověku v e zdravotní nouzi, který je schopen z hlediska etiky zdravotnictví jako celku přinést cokoli. Ten člověk to prostě nemá a nemůže mít v sobě, ten neví co to je, jemu to rodiče nepředal nenaučili jej tak uvažovat, je to jen karieristická pojavice požkozující pacienty, lékaře, zdravotnictví a tím přímo zdraví, tedy kvalitu a servis lékařské péče nás občanů. I doktoři jsou gauneři a zdá se i po několik generací. Otec, Ratmír Rath byl je a bude STBák. David Rath je jeho přímý potomek. Co víc dodat, pro mne je to jasné.
michal 7.3.2006 7:50

co čekal Rath?

Jít před kameru s Jílkovou obnáší jistá rizika. Kdo se chce zviditelňovat, tak s tím musí počítat.
Ladislav 7.3.2006 7:50

Re: Teď jen to slovo používat co nejčastěji

Mluvíš o svý kolegyni Jílkové,co napráskala Dostála,viď konfidente?
hasil 7.3.2006 7:47

Re: logika

Já opravdu žasnu, neměl by jste si ten článek přečíst ještě aspoň dvakrát.  Víte on ten konfident není nic jiného česky , než důvěrník, co vy na to pedofile. Tohle je pro vás ta nejserioznější informace? Jenom tak na okraj, vláda talentů nebo důvěrníků Paroubka, co vy na to? Já Jílkovou opravdu nemusím, tentokrát to ovšem bylo z její strany mistrovské. Odhalila jednoho narcistického primitiva a samozřejmě pár podobných v diskusu na tomto webu.
Konfidente 7.3.2006 7:36

Sklapni Ráthe !!!

Už jsi jednou odešel, tak se nevracej!
Konfident 7.3.2006 7:34

Teď jen to slovo používat co nejčastěji

A snad se toho duševního a morálního invalidy zbavíme ....
pupu 7.3.2006 7:29

Re: Re: Re: nula od nuly pošla

A tohle je co? Rekl bych, ze take cista provokace.
Netřeba 7.3.2006 7:16

Jílková je jen provokatérka.

Proč by tam  uselo být ještě slovo "profesionální"? Snad proto, že se provokovánim živí? To se občas podaří na Psu i mně svými úmyslně naivními otázkami. A jsem snad proto alespoň poloprofesionál?
Zvednout někoho úmyslně ze židle a přinutit k odchodu, to už musí být na to člověk důkladně připraven nebo opravdu povokatér - profesionál. Pak ale zase nevím, proč by tím měl být úspěšný novinář.
reptilka 7.3.2006 7:14

Re: Re: Honza žertuje o Pehem?

a nenapadlo vás, že někdo může číst i "Pehe"komentáře, a pak je velmi snadné dospět k názoru, že "Pehe nemá nikdy pravdu"?
Ladislav 7.3.2006 7:02

Jílková - jak hluboko lze klesnout

Líbí se mi hodnocení pana P.Žantovského v dnešním Metru.Konečně někdo z novinářů nahlas řekl,že i novináře lze rozdělit na profíky a na blbce,stejně jako všechna jiná řemesla.A to je od novináře skutečně fér,protože zatím jsem měl dojem,že si pod rouškou svobody slova osobují právo na neomylnost a dokonalost.
Pavel Pávek 7.3.2006 7:02

Re: Re: nula od nuly pošla

Jak selhala? Prostě se na něco zeptala. Otázka se panu ministrovi nelíbila tak dostal histerický záchvat a jako malý kluk utekl z redakce. Takže to, že se čtenáři nedostalo kýžených informací není vina paní Jilkové ale toho druhého u stolu.