17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nadeje 7.3.2006 12:07

Re: Re: podstata věci

Pane Jiri Kiliane,vy jste necetl rozhovor,ktery delala p.Jilkova s p.Rathem(myslim)v r.2oo3? tam se sam priznava,ze donasel,ikdyz take se tam take pozastavuje nad slovem donaset,ale bohuzel,donasel.Tvrdit,ze byl apoliticky,je lez jako hrom (dopis Paroubkovi,clenstvi v ODS),ze sam muze a dovoluje si urazet kazdeho,bez dukazu,to snad neni pravda?P.Jilkova byla moc dobra,na hruby pytel,hruba zaplata.A jeste jedno me udivuje,do dnesniho dne jsem nezaznamenala nejakou Rathovu reakci(coz jindy dela ihned a strasne rad).Po precteni  dopisu  a ruzhovoru,jedine co vim a to tvrdim  za sebe,Rath je hajzl,lhar,karierista,bezcharekterni,podrazak,kteremu jde jenom o moc a silu,penize.
ferry 7.3.2006 13:44

Re: Re: podstata věci

Jako součást kumštýřské branže s technickým vzděláním Vám, pane doktore, musím oponovat. Všechno je o obsahu a formě, to jde ruku v ruce. Podle toho, co jsem viděl na videozáznamu, forma odpovídala mentalitě obou soupeřů, obsah otázky a z toho plynoucí bezcharakternost Ratha je zřejmý. A způsob odpovědi na zcela legitimní otázku lze považovat jen a jenom za dezerci. Když bych to přirovnal k úloze z deskriptivní geometrie a celý problém bral jako kruh, nemohu si pomoci - já jdu po sečně a Vy po mimoběžce. Jinak Vás mohu ujistit, že s konfidenty mám bohaté negativní zkušenosti, vždyť už je to dost dlouho co mi bylo šedesát (a je zajímavé, že z těch šesti stálic na mne nasazených není v Cibulkových seznamech ani jeden).
Pason 7.3.2006 8:23

Jeho vystupování mi nesedí, ale

ten pavlačový rozhovor se pohyboval hluboko pod hranicí mého vkusu a odešel bych taky.
huhu 7.3.2006 9:54

Re: Jeho vystupování mi nesedí, ale

člověče kdyby měl rathovi či paroubkovi při jejich sprosťárnách každý odejít, tak by zcela ovládli pole...
michal 7.3.2006 7:50

co čekal Rath?

Jít před kameru s Jílkovou obnáší jistá rizika. Kdo se chce zviditelňovat, tak s tím musí počítat.
Konfident 7.3.2006 7:34

Teď jen to slovo používat co nejčastěji

A snad se toho duševního a morálního invalidy zbavíme ....
Ladislav 7.3.2006 7:50

Re: Teď jen to slovo používat co nejčastěji

Mluvíš o svý kolegyni Jílkové,co napráskala Dostála,viď konfidente?
Netřeba 7.3.2006 7:16

Jílková je jen provokatérka.

Proč by tam  uselo být ještě slovo "profesionální"? Snad proto, že se provokovánim živí? To se občas podaří na Psu i mně svými úmyslně naivními otázkami. A jsem snad proto alespoň poloprofesionál?
Zvednout někoho úmyslně ze židle a přinutit k odchodu, to už musí být na to člověk důkladně připraven nebo opravdu povokatér - profesionál. Pak ale zase nevím, proč by tím měl být úspěšný novinář.
Ladislav 7.3.2006 7:02

Jílková - jak hluboko lze klesnout

Líbí se mi hodnocení pana P.Žantovského v dnešním Metru.Konečně někdo z novinářů nahlas řekl,že i novináře lze rozdělit na profíky a na blbce,stejně jako všechna jiná řemesla.A to je od novináře skutečně fér,protože zatím jsem měl dojem,že si pod rouškou svobody slova osobují právo na neomylnost a dokonalost.
solitér 7.3.2006 6:13

logika

Pane Bartoňi,vskutku svérázná logika ve vašem článku.Podle ní,kdybych vám řekl že jste pedofil a vy se tomu označení začal bránit,tak by to znamenalo pouze jedno-nemáte rád slovo pedofil.A angažování Jílkové v Mladé Frontě pouze sděluje,kam až tento deník klesl-na seriozní informace a dobré novináře tam již nějak nezbývá prostor-připadá mi to jako v oněch slavných časech Novy-kritizovat ano,ale nikdy ODS a Českomoravský fotbalový svaz.A to je to,co tyto noviny aspoň v mých očích diskredituje.Stranický rukopis je tam v poslední době příliš znát.něco jiného by bylo,kdyby se k tomu MF otevřeně přihlásila-tak jako Halˇo noviny či jak se ten komunistický plátek jmenuje.Ale vydávat se za objektivní-no,o tom tady byla diskuze v minulých týdnech.
Konfidente 7.3.2006 7:36

Sklapni Ráthe !!!

Už jsi jednou odešel, tak se nevracej!
hasil 7.3.2006 7:47

Re: logika

Já opravdu žasnu, neměl by jste si ten článek přečíst ještě aspoň dvakrát.  Víte on ten konfident není nic jiného česky , než důvěrník, co vy na to pedofile. Tohle je pro vás ta nejserioznější informace? Jenom tak na okraj, vláda talentů nebo důvěrníků Paroubka, co vy na to? Já Jílkovou opravdu nemusím, tentokrát to ovšem bylo z její strany mistrovské. Odhalila jednoho narcistického primitiva a samozřejmě pár podobných v diskusu na tomto webu.
solitér 7.3.2006 8:15

Re: Re: logika

Promiňte,Hasile,ale já vám nerozumím.Má reakce byla na konkrétní větu v článku-viz první věta mého příspěvku.To s politickým názorem nemá co dělat.A druhá část -když už se stává deník deníkem stranickým tak proč se k tomu nepřizná./Naši politici mi mohou být ukradení všichni-ať se jmenují Klaus,Paroubek,Kalousek,Borsík,Grebeníček,Havel a ostatní na které si ani nevzpomenu-zatím mne nikdo nepřesvědčil že mu nejde pouze o sebe/
trojan 7.3.2006 8:28

Re: Re: logika

Jílkovou mám zařazenou jako udavačku a nikdo na tom nic nezmění.Pochybuji o tom ,že by si to Dostál vymysle.
Borek 7.3.2006 13:35

Hluboce se mýlíte Hasile

...přeložit slovo konfident jako důvěrník, lze pouze prostým převedením slova z anglického významu téhož, leč skutečný význam v češtině je poněkud jiný.....v roce 1945, kdy vy sám jste byl pravděpodobně ještě na houbách, nebo nanejvýš si tak mohl hrát v uhláku na havíře...tak vězte, kdyby vás v nějakém davu na veřejnosti někdo označil tímto slovem, tak už jste zde dávno nebyl...skončil byste na nejbližším kandelábru. Tož tak důvěrníku.
Slava 7.3.2006 3:50

Souhlasím s Ladislavem N.

A že se mi to nestává často! Otázka je opravdu, kdo je kosa, a kdo je ten kámen.  A řekl bych, že tentokrát narazila Jílková. Obecně se dá říci, že moderátoři i novináři u nás jaksi odmítají nechat zpovídané osoby mluvit, pokud neříkají to, co by chtěli slyšet. V zahraničních médiích jsou také novináři jako břitva, ale vědí, že je třeba se hlavně něco dozvědět, a ne objekt zájmu za každou cenu zdeptat. Jílková jistě není sama, stejně to funguje (či spíše nefunguje) i třeba na ČT.
Ladislav N. 7.3.2006 0:47

Správně. Jílková není novinářka. Je to provokatérka z bulvární show...

MfDnes zřejmě ví, co činí, když takovou osobu platí... Kdybych hodnotil Jílkovou jako novinářku, pak odchod D. Ratha uprostřed rozhovoru považuji za její naprosté profesionální selhání.
NevericiTomas 7.3.2006 9:06

Re: Správně. Jílková není novinářka. Je to provokatérka z bulvární show...

Asi proto nevedete zadne noviny.Skoncilo by to tak ze by politik prisel do studia a rekl.Odejdu pokud se me budete ptat na to, to, to a tohle....pak by se zvedl odesel, vy byste vyhodil Jilkovou a pristi tyden to same s nekym jinym.A ve vysledku mate komunistickou televizi jako vysitou...
solitér 7.3.2006 9:14

Re: Re: Správně. Jílková není novinářka. Je to provokatérka z bulvární show...

Na to nepotřebujete komunistickou televizi.Stačí si pozvat Klause-viz svědectví Beniaka,Kalenské...
Pavel Pávek 7.3.2006 0:42

Kdo byl neprofesionální?

Nebyl čirou náhodou neprofesionální a nepřipravený pan ministr? Chtěl se, jako vždy, jen předvádět a paní Jílková mu to profesionálně a připraveně zkazila. Od Rátha bychom se asi stejně těžko něco zajímavého dozvěděli.Jedině snad to, že myslí na kapsy pacientů, ale lidé za léky platí více než před jeho moudrými akcemi. Kdyby ho tak čert do opravdového kotle chtěl odnést.
?? 7.3.2006 0:59

Re: Kdo byl neprofesionální?

Pavlíku Pávku - to jsme se toho od Vás dozvěděli !!!       
Pavel Pávek 7.3.2006 6:57

Re: Re: Kdo byl neprofesionální?

Milý dvojítý otazníku. A co by ste tak chtěl vědět?
Čtenář 7.3.2006 10:59

Re: Re: Re: Kdo byl neprofesionální?

Nic. Protože to , že jste blb je zřejmé.
Pavel Pávek 7.3.2006 22:11

Re: Re: Re: Re: Kdo byl neprofesionální?

Milý ČTENÁŘI IP 194.108.139. O tom kdo z nás dvou je blb, by se dalo úspěšně diskutovat. Nicméně netoužím po tom, neb Vaše slovní zásoba je poněkud prostinká.
IS 7.3.2006 0:59

Re: nula od nuly pošla

Pavle, čtenář žádá a ocení informace, nedověděl se však nic. Záměrem rozhovoru profesionálního reportéra bylo snad přispět k objasnění situaci ve zdravotnictví. V tomto směru Jílková selhala, jen vyvolala bezpřemětný rozruch.
Jirka 7.3.2006 5:49

Re: Re: nula od nuly pošla

Byla to provokace.Rát je manažer  který má silnou vůli něco řešit ve prospěch společnosti.Takových vláda i stát potřebuje.Soukromé podnikání  ovládá manažery typu vydělat za každou cenu velké peníze machinacem i a intrikami všeho druhu. Tak v životě dopadne každý kdo má v ůmyslu něco řešit.Za minulého režimu byla ekonomika v rukách lidu společnost je musela řešit.Dnes je ekonomika jen v rukách těch kteří jsou za vodou topí se v milionech radí píší, ale hlavně ve svůj prospěch.
pupu 7.3.2006 7:29

Re: Re: Re: nula od nuly pošla

A tohle je co? Rekl bych, ze take cista provokace.
NevericiTomas 7.3.2006 9:08

Re: Re: Re: nula od nuly pošla

Jak se muze nekdo topit, kdyz uz je za vodou.Kazdopadne nevim jak mu to  muzete zavidet.Uz jste se nekdy topil?
Pavel Pávek 7.3.2006 7:02

Re: Re: nula od nuly pošla

Jak selhala? Prostě se na něco zeptala. Otázka se panu ministrovi nelíbila tak dostal histerický záchvat a jako malý kluk utekl z redakce. Takže to, že se čtenáři nedostalo kýžených informací není vina paní Jilkové ale toho druhého u stolu.
banah 7.3.2006 7:56

Re: Kdo byl neprofesionální?

Soudruh ministr David se konečně ve vypjaté emocionální situaci přestal ovládat. Konečně se projevil jeho ryzí charakteristika chování a jednání s věřejností nebo před veřejností. Opravdu utekl jako klouček. To dospělý vzdělaný a kultivovaný dospělý člověk nesmí udělat. A nebo je to důkaz, že některá z těchto vlastností mu chybí. Pokud jsem četl článek lékaře který musel kvuli zvůli jeho otce - lékaře ?!, odejít složit odbornou atestaci na Slovensko a obětovat tak tomuto 2 roky života, tak geneticky a výchovou deformovaný David Rath není a nemůže být typem člověka lékaře, který skládá Hipokratovu přísahu, tedy volně sděleno, nezištnou pomoz člověku v e zdravotní nouzi, který je schopen z hlediska etiky zdravotnictví jako celku přinést cokoli. Ten člověk to prostě nemá a nemůže mít v sobě, ten neví co to je, jemu to rodiče nepředal nenaučili jej tak uvažovat, je to jen karieristická pojavice požkozující pacienty, lékaře, zdravotnictví a tím přímo zdraví, tedy kvalitu a servis lékařské péče nás občanů. I doktoři jsou gauneři a zdá se i po několik generací. Otec, Ratmír Rath byl je a bude STBák. David Rath je jeho přímý potomek. Co víc dodat, pro mne je to jasné.