Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KNIHA: Obhajoba i varování emeritního policisty Šlachty
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Š. Hašek 7.6.2020 13:44Mein lieber Gott!!! Je to marné, pane Kulheime. Proč jen ten Victorin neměl v roce 1992 drtivou většinu voličů a nezmáknul to? Otec mi naznačoval (naznačoval!, nekázal, nepovídal furt), že mudrovat o tom, co bylo, je dobré. Ale spíš se orientovat v současné a budoucí (!!) situaci. Proč já jsem v devatenácti přijal určité rozhodnutí ...... a dodneška se v tom nešťourám??? Začnu. Victorin má dobré rady. |
Š. Hašek 7.6.2020 13:16Souhlas. S výjimkou vedlejší věty ve Vašem posledním souvětí. Upozorňuji, že ani Baťa, ani Švehla, ani Kolben, ...... se primárně nezajímali o hloupost svých zákazníků. Dále viz mlžení o šmejdech, kteří se potulují světem a s přiloženým nožem na krku prodávají nebohým docházejícím (kam?) hrnce a elektřinu zdarma. Zkráceno. Jsem penzista, nikam nedůcházím. |
O. Uživatel 7.6.2020 12:51Uživatel požádal o vymazání |
J. Kadeřábek 7.6.2020 11:02Hm. Díval jsem se na frontu lidí směřující k autobusu s nápisem Harvardské fondy na náměstí v Českých Budějovicích. Bylo to jejich rozhodnutí prodat knížku za 10 litrů. Nikdo jim nedržel pistoli u hlavy. Kožený jen využil příležitosti zbohatnout na líných a hloupých stejně jako dnes Babiš. |
J. Kulheim 7.6.2020 10:36O civilizovaném světě píšete vy. Já nevím kde se nachází ani ten pojem neumím definovat. Jedná se neuchopitelný pojem a pokud bychom o tom chtěli diskutovat tak by bylo nutné shodnout se na nějaké definici. Nemám dojem, že by Francouzi, Němci, Rusové, atd. byli civilizovanější než Češi. Nechtěl bych být Němec, Francouz, Číňan ani Rus. Mám dojem, že nejcivilizovanější jsem my tady na Slovácku. Když se chceme koštovat víno, tak vezmeme motyku a jdeme do vinohradu. Nechceme po nikom, aby za nás kopal a my jeno slopali. |
Š. Hašek 7.6.2020 10:24Máte recht! Začíná se povážlivě zvyšovat procento "osobních keců", samozřejmě na úkor diskuse s argumenty. ...když mně to ale nedá! Kdo mlčí, souhlasí (Seneca). |
J. Kulheim 7.6.2020 10:24Privatizace a metody privatizace schválili poslanci Československé socialistické republiky. Nebylo to nic co by odporovalo zákonům této země. V demokracii vždycky platí, že pravdu má ten, kdo přesvědčí víc jak 50% lidí o své pravdě. On to dokázal. Za používání svého mozku odpovídá každý sám. Např. Jestliže nám v diskusích na NP psala paní Netzer a další o tom, že soužití naší a islámské kultury nás obohatí, tak můj rozum mi říkal, že je to naprostý nesmysl a nikdy jsem to nepřijal. Také kupony jsem neprodal. Vím, že každý člověk je omylný a já, vy a V.K. jsme pouze lidé. Raději se budu mýlit sám se sebou než s vámi nebo V.K. Každý by se měl řídit především svým rozumem a pokud se zmýlí, tak svůj omyl, alespoň sobě, přiznat. V dětství jsme nedostatek soudnosti omlouvali tím, že nás kamenem hodit do okna sousedům navedl, třeba Franta. Rodiče když zaplatili okno, tak nešli zřezat Frantu. Od mládí jsem byl vychovávaný v tom, že když udělám nějakou lumpárnu dostanu na zadek já a rodiče nebudou nic vyšetřovat ani vést kolem toho zbytečné řeči. Zatím jsem od vás nečetl nic co by se přibližovalo skutečnosti. Žijete někde v jiném světě. Ale to je vaše věc. Myslet a psát si můžete co chcete. Osobně mám dojem, že žijete mimo realitu ČR. Je ještě jedna možnost, kterou vám nechci podsouvat, abych k vám nebyl nespravedlivý. Posuzujete situaci očima člověka, který je mimo. |
Š. Hašek 7.6.2020 10:20Nevyjadřuji nesouhlas s principy létání Vámi uvedenými (nečetl jsem). Určité povědomí o úloze médií/novin mám. Netajím se tím, že jsem je i četl, čtu. Sleduji. Poznal jsem tedy noviny za Novotného, Svobody, Husáka ............. až po dnešek. Asi čtyřikrát jsem byl vyhledán "hlídacími psy demokracie". Také za různých režimů, z různých tiskovin. Docela jsem se bavil ..... Můj závěr jest následující: "Hlídací psy demokracie" v mnohých novinách/televizi považuji vesměs za psy snadno podplatitelné dobrým buřtem, mnohdy k hlídání naprosto nevycvičené. Štěkat/psát/mluvit ale umí, místy s malými mluvnickými chybkami. Zdá se mi to málo. |
P. Victorin 7.6.2020 9:52Pane Kulheime - nemanipulujte mne do role "posuzovatele civilizovanosti" různých států, ale jako, věřím, že slušný mladý člověk, se ve vlastním zájmu raději snažte o seriózní sebevzdělání o moderní historii své vlasti, konkrétně o privatizaci majetku zaniklé ČSSR, místo rádoby autoritativního vystupování v internetové diskuzi k tématu, o kterém jste nedostatečně informován... Pochopeno? |
P. Victorin 7.6.2020 9:42L. Nováku - nechte si vysvětlit od někoho rozumnějšího než jste sám, co je "deviantní chování" v internetových diskuzích a mne laskavě vynechte ze své potřeby primitivního urážení chytřejších a vzdělanějších... Děkuji. |
P. Victorin 7.6.2020 9:38Pane Kulheime - "pláčete na nesprávném hrobě", a to hned ze dvou důvodů 1) Za přípravu a průběh privatizace státního majetku ČR byl osobně zodpovědný ministr financí, prof. Ing. Václav Klaus, CSc., dr. h. c. mult. - nikoli já. Ptejte se proto jeho, proč se neangažoval ve prospěch státu, nýbrž ve prospěch mezinárodního finančního podvodníka? 2) Zastávám legitimní občanský požadavek, aby konečně bylo občanské veřejnosti ČR seriozně objasněno, proč tehdejší ministr financí spoluobčanům propagoval Viktora Koženého, jako důvěryhodný "Motor privatizace" ke svěření jejich akcionářských kuponů, a dokonce o něm v médiích hlásal "Potřebujeme více Kožených!"? Závěr: Co se vám, pane Kulheime, na mých postojích zdá nesprávné? |
J. Kulheim 7.6.2020 9:34"Pane Pantere - v civilizovaném státě by prof. Ing. Václav Klaus, CSc., dr. h. c. mult., za flagrantní zneužití funkce ministra financí k mediální propagaci podvodníka Koženého kuponovým akcionářům, určitě "natvrdo seděl" O kterém "civilizovaném státě" píšete? Rád bych se tam podíval. |
P. Dvořák 7.6.2020 9:34Skupino, vyprdněte se na to, co si o vás jiní občané myslí a píší. Uleví se vám. Změna lékaře možná i pomůže. |
L. Novák 7.6.2020 9:32Deviantní chování tady představujete vy, magore plakátovací! "Rada" s Pivodou patří do vašeho klubu... |
P. Victorin 7.6.2020 9:21Š. Hašku - podporujete dva předchozí účastníky, prokazující deviantní představy o diskutování na tomto fóru. Uvítám opravdu velmi, když mne již ušetříte své nepřínosné pozornosti... Děkuji. |
P. Victorin 7.6.2020 9:14Š. Hašku - zjevně dostatečně nechápete odlišnou specifickou roli médií a voličů v demokratickém státě, ale to nic - setkal jsem se zde dokonce se svým oponentem, který vyjádřil zásadní nesouhlas k mnou uvedeným třem platným fyzikálním principům létání... Hezký den! |
Š. Hašek 7.6.2020 9:14Máte pravdu, pane Kulheime. |
Š. Hašek 7.6.2020 9:12Klíčová slova "odborného" příspěvku: lékařsky "odborný", nevzdělaný moula, sebestředná hloupost, arogance, osobnostně disponovaný deviant, (dětská značka/tiskárnička ???). A já myslel, že se řeší kuponová privatizace. Viktorine, určitým způsobem osobnostně disponovaný voliči ......... překonáváte -sohorovou-. Opakovaně. |
J. Kulheim 7.6.2020 9:11Kuponová privatizace byla jenom jedna z metod privatizace. Při kuponové privatizaci občané ČR alespoň něco dostali a pokud měli šťastnou ruku, tak dostávají stále. To, že prodali kupony, je jejich věc. V.K. jim dal příležitost. Viktor Kožený byl jeden z těch našich krajanů žijících v zahraničí, kteří se došli do ČR napakovat. Pokud by komunisté v padesátých letech nesebrali všechno všem kde by byli takoví lidé jako pan Kožený nebo Babiš. Pakovali se lidé, kteří měli informace, někteří z VUMLu. Pan Kožený a jiní dobráci, po roce 1989 náhle zatoužili po své rodné zemi. Zjistili, že je pravý čas na zbohatnutí. Nebylo jim z morálního hlediska nic svaté. Chovali se stejně jako někteří krajané, kteří žijí v zahraničí a mnohdy agresivním způsobem vnucují své názory. Mám dojem, že si léčí komplex z toho, že nikam nepatří. Němci je za Němce nikdy považovat nebudou a, že se narodili v Čechách, se stydí. Budou to tam vždycky lidé druhého řádu. Nikdy tam nebudou doma. Kde jste byl v devadesátých letech? Proč jste se neangažoval, aby všechno proběhlo lépe? Měl jste možnost přesvědčit víc jak 50% voličů o své pravdě a ujat se moci. Teď tady pláčete. Pokud žijete v zahraničí, ta se vás to ani netýká. Proč to děláte se dá jenom spekulovat. |
Š. Hašek 7.6.2020 9:03Já ho znám! Znám i jiná rčení, přísloví. Pokud si seženete knihu, kde jsou ta přísloví/rčení uvedena, velice snadno zjistíte, že první odporuje padesátému. A desáté odporuje osmdesátému. ....... I život to řekne. Ale žít se podle nich dá. Hodně si to uspořádáte během života, tedy jak kdo. Jen ale se nesmíte ráno probudit, "vybrat si jedno a snažit se ho narazit na všechno". Kolik Vám je let? Které přísloví z těch mnoha budete dodržovat dnes odpoledne? Myslíte, že existuje jedno jediné univerzální rčení? Hlídacím psem demokracie jsou voliči a zákony (hodně zjednodušeno, ale méně než to hlídání novinama). |
Š. Hašek 7.6.2020 8:54Nemusíte, pane Štípku. Tedy pro mě ne. Myslel Hvížďala hlavním kontrolorem Moravce? Nebo (odjinud) Kolaju? |
P. Victorin 7.6.2020 8:32Dvořáku - váš, rádoby lékařsky "odborný" příspěvek, v daném oboru evidentně zcela nevzdělaného mouly, si v sebestředné hlouposti a aroganci, nezadá s vaším předchozím, podobně osobnostně disponovaným deviantem, znemožňujícím zde druhým seriózní diskuzi... |
P. Victorin 7.6.2020 8:26Pane Štípku - rčení "Média jsou hlídacím psem demokracie", neznáte? |
P. Dvořák 7.6.2020 8:26Jeho příspěvky jsou dobrým základem pro nějakou studii, která by ukazovala, kam až může vést kombinace kompulzivně obsedantního chování, které je podporováno jistou dávkou perzekuční paranoi. Pokud na této vědecké práci pracuje jeho lékař, zažaloval bych ho pro porušení lékařské etiky, protože pacientovi evidentně nepomáhá. Možná právě proto, že by léčením přišel o možnost pozorování. Ovšem absolutně nepřípustné je, že v takovém případě lékař s tímto člověkem zachází jako s laboratorním zvířetem! |
P. Victorin 7.6.2020 8:23Langře - vaše sebestředná reakce vypovídá o vaší nedostatečné zdvořilosti a objektivně není vtipná, natož chytrá. |
I. Štípek 7.6.2020 8:12Naprostý souhlas. |
I. Štípek 7.6.2020 8:10Podle Hvížďaly nás všechny mají kontrolovat média. Musím psát ještě něco dál? |
R. Langer 7.6.2020 7:38Já jo, ale ty bys to stejně nepochopil, a ostatním je to jasné... |
P. Victorin 7.6.2020 7:14L. Nováku - NETYKAT, Trolle! |
P. Victorin 7.6.2020 6:56Pane Pávku - "uhodil jste hřebík na hlavičku!" Je správné o lumpárnách psát, ale nechat vyjadřovat všechny zúčastněné. Bohužel četní zdejší moulové to nechápou, zejména pokud jde o stále utajované trestuhodné lumpačení prof. Ing. Václava Klause, CSc., dr. h. c. mult., při "Velké privatizaci ČR"... Přátelsky zdravím! |