2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

HOMOSEXUALITA: Někde je problém?

Ve slušné vinárně a u stolu štamgastů jsem byl vyzván, bych řekl svůj názor na texty na Neviditelném psovi týkající se – jak pánové řekli – homosexuálů. Tak jsem to vzal zevrubněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Beneš 21.10.2022 13:10

Je to smečka. Jak se řekne svorka např. na papíry, nevím.

F. Navrátil 21.10.2022 15:46

Také svorka.

K. Křivan 21.10.2022 11:20

Homosexualita je defekt v genetickém kódu. Přírodě se "povedl" zmetek. Dost často to nevadí, jako v připadě Eduarda Cupáka. Byl herec non plus ultra, a takřka nikdo nevěděl, že je homosexuál. On se s tím totiž nevytahoval ! R^

P. Sura 21.10.2022 11:45

Proč hned "defekt" ? Evoluce (a to je NĚJAKÁ autorita!) to připouští, tak se uklidněte.

R. Langer 21.10.2022 12:00

To, že "evoluce" něco připouští neznamená, že to není defekt. Rakovina je taky defekt... :-P

L. Beneš 21.10.2022 12:03

Ano, evoluce do slepé uličky.

K. Křivan 21.10.2022 14:27

Pane Suro, smysl existence každého samečka je oplodnit samičku. Když toho není schopen, protože má chybu v genetickém kódu, pak je ten jedinec z hlediska jeho výrobce, přírody, zmetek.

P. Sura 21.10.2022 15:39

To máte pane Křivan nějaké moc jednoduché. Sice se to říká, že ... zasadit strom, postavit dům a zplodit syna, to jo, ale při dnešní specializaci a dělbě práce udělá spoustu užitečného pro ostatní i ten s alternativním genetickým kódem. Ale smyslem každého jedince je především nenaxírat svoje okolí. Nakonec impotentních heteráků nebo heteraček je dneska mnohem víc než 4% a vyřazuje je někdo? Proč by? A přitom podle vašich měřítek jsou defektnější než homaři, protože jsou na rozdíl od nich k plození určeni. Zkoušejte své vývody trochu domýšlet ....

Š. Šafránek 21.10.2022 14:17

No ty uvozovky příliš nezakryjí, že určité lidi nazýváte zmetky, namátkou Michellangela, da Vinciho, Turinga, Oscara Wilda. Mně ovšem přijdou defektní individua, která jiné lidi nazývají zmetky, případně "zmetky".

K. Křivan 21.10.2022 14:46

Pane Šafránku, méně emocí a více rozumu.

Napsal jsem: "smysl existence každého samečka je oplodnit samičku. Když toho není schopen, protože má chybu v genetickém kódu, pak je ten jedinec z hlediska jeho výrobce, přírody, zmetek."

Z hlediska přírody a jejích zákonů. Nebo taky z hlediska evoluce, nebo Boha, jak chcete.

Dělal jsem nějakou dobu v kontrole kvality u Siemense, páskové paměti. Když nějaký přístroj nefungoval jak měl, tak to byl zmetek. Nehrálo roli, že byl krásně nastříkanej. Prostě nefungoval.

Smysl samečka je oplodnit samičku a případně se starat o potomky. Když tohle nefunguje, jsou humanistický, krásný kecy k ničemu.

Š. Šafránek 21.10.2022 14:57

Nemyslím si, že oplodnění samičky je smyslem lidské existence. Tedy jsou lidé, kteří nic jiného nedovedou, to jistě. A pak jsou lidé, kteří dovedou spoustu věcí a pouze tato jedna je jim Bohem/přírodou (nechť si každý vybere) odepřena.

J. Strašík 22.10.2022 1:40

R^R^R^

F. Svoboda 21.10.2022 10:08

R^R^R^

L. Harvánek 21.10.2022 9:59

Hezky napsáno, ale má to několik ale. Dnes již nemáme tolik sirotků, kteří by nemohli být nabízeni k adopci. Pak zde máme několik set (?) dětí, o které matky odmítly pečovat (důvodů může být celá spousta) a musely být umístěny v dětských domovech. A jsou všechny tyto děti vhodné k adopci ( s výjimkou některých žadatelů o adopci se zvlášť silným sociálním cítěním k postiženým dětem)? Proto lze očekávat (a na západ od našich hranic se tak už děje - tuhle problematiku řeší už i televizní hry), že vznikne poptávka po dětech k adopci, které odnosil a porodil někdo jiný než biologický rodič? Přitom to budou právě (většinou) biologičtí rodiče, kteří dítě adoptují. Jistě, důvody mohou být různé, ale ten nejpravděpodobnější bude jistá pohodlnost a neochota snášet nepohodlí v době těhotenství. Někdo tomu říká obchod s lidmi, jiný slibně se rozvíjející nové průmyslové odvětví.

L. Zídek 21.10.2022 9:57

Chlape, ty žiješ ještě v starém, temném, nepokrokovém, newoke světě !

F. Svoboda 21.10.2022 10:09

RvRvRv

R. Langer 21.10.2022 10:38

Ano, žije ještě v normálním světě. Ale zapomněl jste tam dát smajlík, tak tu vaši ironii asi každý nepochopí... ;-)

L. Zídek 21.10.2022 16:40

Komu není shůry dáno,....

K. Křivan 21.10.2022 11:03

Jedním slovem, ve starém dobrém světě !

J. Vavrochová 21.10.2022 11:43

;-D;-D;-DR^

T. Hraj 21.10.2022 13:02

;-D;-D;-D

M. Hoblík 21.10.2022 9:39

Problém to vůbec není. Akorát se to spatně rozmnožuje.

K. Novák 21.10.2022 9:46

To impotent také a nemusí být vůbec homosexuál!!;-D

K. Křivan 21.10.2022 11:06

Takže homosexuál je něco jako dobrovolný impotent ?

R. Langer 21.10.2022 10:39

To je příroda, že neperspektivní jedinci se nerozmnožují.

Teda doufám, že se to ještě může psát? 8-o

Š. Šafránek 21.10.2022 14:19

Psát se to může, alespoň každý pozná, co je autor zač.

D. Stirsky 21.10.2022 9:15

Bylo zde napsáno, že přece nikomu nebude vadit, budou-li se dvě holky držet za ruce. A zde už je zakopaný pes. Kdysi jsem byl ve Vrtbovské zahradě. A viděl jsem dvě staré babky, jak se drží za ruce. Bylo to docela dojemné. Znovu jsem si uvědomil, že být L/G není otázka věku, byť v mediich se prezentují hlavně mladí. Jsou lidé, kteří se snaží pracovníkům v seniorských domovech připomenout, že i s tímto se mohou setkat. “Tady? U nás? Vždyť jsou to senioři” je častá reakce. A pak lidem, a zvláště mužům, nevadí určité něžnosti mezi ženami. Chlap se rád podívá na L porno. Ale dva muži držící se zs ruce: kolikrát už jsem slyšel/četl “hnus, odporné, chce se mi zvracet.” V horším případě si koledují o nakládačku. V nejhorším to skončí jako v Bratislavě.

R. Langer 21.10.2022 9:25

A? 8-o

K. Křivan 21.10.2022 11:09

B! Jako Bác ! ;-D

J. Anděl 21.10.2022 9:31

Ano, dva muži držící se za ruce ve mně vyvolají mírné zneklidnění. Zneklidní mě třeba i náhle hodně hlasitě mluvící lidé. Asi nějaká podvědomá reakce na potenciální hrozbu. Jako civilizovaný člověk to na sobě nedám znát. Bude-li toho časem víc, zneklidnění otupí až zmizí, bude to normální i na podvědomé úrovni. Už teď je mnohem slabší, než bylo třeba před deseti či dvaceti lety. Na porno s mládenci koukat nezačnu.

A co s tím? Jak to souvisí s vraždou? Chcete mi mé pocity zneklidnění zakázat zákonem? Neměl bych o něm pod hrozbou trestu psát, aby mi pak někdo nepřišil podporu vraždy? Nebo bych měl pro ten neklid cítit vinu a jako pokání se účastnit pochodu hrdosti? Co všechno podle vás musejí lidé udělat, abyste byl spokojený?