30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

GLOSA: Policejní zločin

Otec mladého muže, který si bez dovolení "půjčil" jeho drahé a rychlé auto, jistě ani v nejhorším snu nemohl tušit, že nahlášením tohoto skutku Policii ČR přijde nejen o to auto, ale i o svého syna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Sedláček 4.3.2013 16:43

Re: Autore, nic upřesňovat nemusíte.

Vy jste zase ukázal, že jste bezcitné hovado s mozkem vypláchnutým policejní propagandou.

J. Veselý 4.3.2013 14:10

Re: Upřesnění autora.

Ne nedochází ......štvaný policií ....to je záměr dělat z pachatele oběť..?

P. Běhounek 4.3.2013 14:30

Re: Upřesnění autora.

!!! máte můj obdiv, jste frajer !!!

P. Lenc 4.3.2013 15:02

Re: Upřesnění autora.

Opravdu pane Husáku?Nechcete se náhodou stát senátorem?Vaše argumentace by tomu nasvědčovala.

E. Sevrát 4.3.2013 15:03

Re: Upřesnění autora.

Tím jste se zařadil mezi lidi mdlého rozumu,kteří zbytečně zatěžují práci Policie a soudů ČR nesmyslnými žalobami apod.Situace je v tomto případě zcela přehledná,mladý ožralý možná i zfetovaný blb bez řidičáku sebral tátovo auto a vyrazil na spanilou jízdu.Neuposlech výzvu Policie a ohrožoval ostatní řidiče i chodce.Pozitivním výsledekem je,že mrtvý je pouze tento blb,který naštěstí již nikdy nebude  ohrožovat na silnici mě a mojí rodinu.Ostatní zraněné není možno přičíst na vrub Policii ČR,ale pouze tomu božímu hovádku.Opravdu si neplatím Policii ČR ze svých daních,aby pomáhala a chránila každého nebezpečného jedince-pitomce.

P. Sulc 4.3.2013 18:16

Re: Upřesnění autora.

Husak, vy mate slepici mozek. Doufam, ze nekdy v budoucnu vam do auta vrzi kluk, ktereho policie nehoni, pak jiste budete soudit policcii, ze jej nezastavila. Vy jste proste kverulant, ktery se musi zviditelnovat, jak to jen jde.

P. Lenc 4.3.2013 13:59

Tak takový blábol

tu již dlouho nebyl.Už jste někdy pane autore měl za zadkem takového magora?A vůbec nezáleží na tom , kolik let mu právě je.Policisté se chovali vzorně, díky jim jsou pouze zranění, ne mrtví.

M. Vojtíšek 4.3.2013 13:55

Mladík neměl na silnici co dělat

Pokud vím, tak mladík havaroval, když zdrhal a to tak, že se po odstavném pruhu snažil podjet další účastníky. Tzn on jel rychle a nezvládl řízení.

Xx jsem seděl v autě, které bylo zastaveno hlídkou policie. Tzn za náma jedoucí auto začalo blikat a signalizovat nutnost zastavení. Tzn pokud v takové chvilce zastavím, tak se nic neděje. Pokud místo zastavení šlápnu na plyn, je to jen a jen moje odpovědnost.

I když je tento případ tragédie. CHlapec se zabil sám, nikdo mu nepomohl. A ohrozil plno lidí kolem sebe. Je to smutné, a určitě si tento výsledek nikdo nepřál, ale za chyby se někdy platí a to i fatálně.

Když policajt na ulici bude honit kapsáře, ten skočí pod auto, nebo si zlomí vaz při překonávání plotu, taky budete nadávat na policajta, co ho chtěl zadržert. Ano je to tragédie a plno emocí, ale při posuzování příčin by se mělo postupovat racionálně.

J. Veselý 4.3.2013 13:45

Hm

Takový nesmysl už jsem dlouho neslyšel. Spočítejte kolik lidí už zahynulo když zastavili u nehody a šílenec je srazil, dokonce i zasahujícího policistu tak zabili. Blázen který nemá oprávnění a jede rychlostí která vysoko překračuje povolenou hranici je zločinec, který se dopouští obecného ohrožení. Když čtu takové nesmysly, vždy kladu otázku co byste asi tak řekl o nečinnosti policie, kdyby ho nechala tak jak píšete jet a on by Vám touto rychlostí sestřelil dceru nebo syna včetně vnoučat? Teď si to laskavě srovnejte sám před sebou.

P. Vaňura 4.3.2013 13:40

Dvakrát se mě stalo, že do mě někdo narazil autem

zezadu.

Případ 1, kolona ve městě jela cca 50 km/h, padla červená, tři auta přede mnou zastavila já také, řidič za mnou ne, vrazil do mě tak, že mě napasoval do auta přede mnou.

Případ 2, horší, jedu v koloně, možná sto aut a nějaký magor začal to kolonu předjíždět v protisměru. Jenže  proti němu se objevilo auto, on se kýbloval do pravého proudu, ale neubrzdil to a najel do mě.

Mohl bych psát i o případu tři, ale to se nic nestalo, akorát zastavily oba proudy dálnice, a nějaký magor co jel jako blázen v levém proudu to naštěstí stačil ubrzdit. Mě se to asi tak jako tak netýkalo, byl jsem v pravém proudu.

Teď pozor, záleželo by v případu dvě nebo tři na tom, PROČ vznikla ta kolona? Pro soud, pokud by došlo k vážnému zranění zaručeně ne. Dokonce ani v případě, že by policie zastavila provoz, aby mohla kontrolovat lékárničky!

P. Khail 4.3.2013 13:39

Cituji

" posuďme reálnou nebez­pečnost mladíkova jednání. V zásadě byla minimální" - byla tak minimální, že způsobil nezvládnutím vozidla zranění dalšího člověka.

R. Langer 4.3.2013 15:10

Re: Cituji

Jo, když ho 120km pronásledovala policie a pak ho nahnala do kolony, kterou vytvořila zátarasem. Do té doby žádnou nehodu nezpůsobil, že? :-P

J. Veselý 4.3.2013 13:20

Co kdyby

ho opravdu nechali dál jet a on by cestou někoho zabil , než by milostivě zastavil?

Co pak napíšete o jejich nečinosti......? On auto použil jako zbraň a vědomě.

R. Langer 4.3.2013 13:27

Re: Co kdyby

A proč by jako měl někoho zabíjet? Řídit evidentně uměl...

J. Veselý 4.3.2013 13:34

Re: Co kdyby

Umrtí na silnici není bohužel nic neobvyklého i u těch co jezdí celý život a umí to a hlavně mají na silnici co dělat, a to on evidentně neměl.Nehoda je swině. A jít jí tímto způsobem naproti .......

R. Langer 4.3.2013 14:53

Re: Co kdyby

No, na silnici je spousta lidí, co tam nemají co dělat, ale většinu z nich policie nijak nepronásleduje...

P. Joch 4.3.2013 13:32

Re: Co kdyby

Tím, chcete říct, že pokud by ho nehonily benga, ten kluk by vědomě vjel na D1, předjížděl zprava kolonu rychlostí 200km/hod a napálil to zezadu do jiného auta, tak, aby jeho auto chytlo a on v něm uhořel?

Samozřejmě, že mohl udělat průšvih, i kdyby ho nikdo nehonil. Ale to, že máte za patama policajty vám zaručeně zvedne adrenalin, zvlášť když víte, že máte popito a nemáte papíry. Pravděpodobnost průšvihu je potom mnohem větší a v tomto případě to dopadlo velice šeredně.

Tím nechco omlouvat mladé frajery za volantem, jsem všema deseti pro řidičák na zkoušku a další omezení těchto neřízených střel plných testosteronu a adrenalinu za volantem.

P. Khail 4.3.2013 13:43

Re: Co kdyby

Takže on měl popito, neměl papíry, jel nepřiměřenou a nepovolenou rychlostí a mohou za to policajti? Takže když vás staví PČR, vy víte, že jste porušil předpisy tak vám stoupne adrenalin a vyrazíte co nejrychleji vpřed abyste jim ujel? Fakt dobrý!

V. Novák 4.3.2013 14:08

A to udělá, tak doufám, že policajti budou zrovna tak tvrdí.

Takových, kteří smějí řídit a přitom mají takové názory, je třeba se hodně bát - a eliminují-li se sami... No, kdosi psal o Darwinově ceně...

R. Langer 4.3.2013 14:35

Re: Co kdyby

Ano, mohou za to policajti. Do té doby, dokud ho nezačali honit, jezdil naprosto bezpečně.

J. Veselý 4.3.2013 14:47

Re: Co kdyby

To podnapilí mladí muži vždycky...pane to snad nebylo myšleno vážně?

R. Langer 4.3.2013 14:53

Re: Co kdyby

Jak víte, že byl podnapilý?

P. Khail 4.3.2013 15:00

Re: Co kdyby

To napsal p. Joch, musíte sledovat vlákno diskuze (to je ten časový sled jednotlivých příspěvků).

R. Langer 4.3.2013 15:14

Re: Co kdyby

To bylo, dle mého soudu, myšleno obecně. O tom, jestli byl řidič pod vlivem, se dozvíme až z pitvy.

P. Khail 4.3.2013 18:39

Re: Co kdyby

Já vím, jste jasnovidec, vy přece nejlépe víte jak kdo co myslí. Tu představu měli i komunisté (to byl ale jen 1. stupeň, druhý byl, že určovali, kdo si má co myslet, třeba k tomu časem taky dospějete, už jste blizoučko).

P. Khail 4.3.2013 14:49

Re: Co kdyby

Správně, ode dneška smí policie kontrolovat jen automobilisty, kteří sami zastaví (třeba nárazem do někoho, něčeho atp.). Vy jste se opravdu povedl, rád vás čtu.

R. Langer 4.3.2013 14:55

Re: Co kdyby

Čtěte, poučíte se a třeba se i něco naučíte...

P. Khail 4.3.2013 15:02

Re: Co kdyby

Ještě se trochu snažte, prosím, zatím mám jen asi třetinu učebnice. Zakládám si to. Podepíšete se mi až bude hotová? Prosím, prosím.

J. Veselý 4.3.2013 13:46

Re: Co kdyby

Pane Jochu tím chci jen říct, že kdyby způsobil nehodu a policie nekonala a věděla co se děje tak se z toho pos.re. A pisálek napíše co že ti flákači za naše daně vlastně dělají. To´t vše.

R. Langer 4.3.2013 14:52

Re: Co kdyby

A kdyby nehodu nezpůsobil a policie se na to vy_rala jako v mnoha jiných případech, asi by už byl chlapec v klidu doma i s autem. To už ale nezjistíme, že?