1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sýček 8.1.2010 18:04

Zdroj

"http://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-178464.aspx"

Jinak to vložit nejde

Sýček 8.1.2010 17:59

Re: A co takhle nechlastat, opilče za volantem?

"VLIV ALKOHOLU - v období leden až listopad roku 2009, eviduje Policie ČR 5 221 nehod zaviněných pod vlivem alkoholu (tj. 8,1% z celkového počtu), přitom eviduje 83 usmrcených osob (tj. 10,9% z celkových následků nehod)."

Příčiny nehod: NEPŘIMĚŘENÁ RYCHLOST počet nehod 13 375 22,0% počet mrtvých 342 to je 49,3%, NEDÁNÍ PŘEDNOSTI počet nehod 11 122 to je 18,3% počet mrtvých 95 to je 13,7% NESPRÁVNÝ ZPŮSOB JÍZDY počet nehod: 34 756 to je 57,2%  počet mrtvých 228 to je 32,9%.

Zkuste si následující: pořiďte si alkohol tester. Ráno se změřte před vyčištěním zubů, po vyčištění zubů a půl hodiny po vyčištění zubů. A ani nemusíte používat ústní vodu. A pak si odpovězte, řídil byste v takovém "alkoholickém stavu"? Moje hodnoty ráno 0,00 promile, po vyčištění zubů 0,6 promile, půl hodiny po  0,18 promile. Používám běžnou zubní pastu na citlivé krčky Sensodyne.  Jo jsem alkoholik.

Venca007 8.1.2010 17:28

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Co do toho motate vrazdy. Jste asi zblbla i hloupa

Venca007 8.1.2010 17:27

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Samozrejme se nemuzeme pocitat mezi vyspele staty. U nas vladne korupce, neucta k zakonum. Jsem pro prisne postihy ozralych za volantem, ale nejdriv bych zavedl 0,5 promile  povoleny limit.

Karla 8.1.2010 17:07

Re: Ano, autor je opravdu hovado (viz níže)

nerozlišuji, kdo je větší hulvát. Pouze jsem konstatovala úroveň této diskuse. Za dobu co čtu nevidtelného psa, to je od jeho začátku, jsem se ujistila, že nemá cenu diskuse ani číst.Pokud zde zveřejníte svůj názor, tak se dočkáte většinou urážek, sprostot a vulgarit. Objevila se zde skupina,která postrádá slušné způsoby. Nemusíte na mě reagovat. Je mi líto,ale se všemi diskusemi na tomto deníku končím.

Petr Benes 8.1.2010 17:01

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

moje vroucne prani je, aby na zastance pevne ruky a nulove tolerance tato dopadla plnou silou. pak mozna prozrou. ale mozna jsem prilisny optimista. :-)

? 8.1.2010 16:55

A co takhle nechlastat, opilče za volantem?

30.1.2009 - Osmdesát lidí loni zemřelo kvůli pití za volantem, o 122 % víc než v roce 2007

http://domaci.ihned.cz/c1-33647980-alkohol-za-volantem-zabiji-cim-dal-vic

3.12.2009 - Smrtelných nehod pod vlivem alkoholu je proti loňsku DVOJNÁSOBEK

http://domaci.ihned.cz/c1-39315760-smrtelnych-nehod-pod-vlivem-alkoholu-je-proti-lonsku-dvojnasobek

Karla 8.1.2010 16:54

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

typicky nemocní cukrovkou kteří mají aldehyd v dechu, jsou držitelé průkazky diabetika, kterou ve svém zájmu nosí stále u sebe. Tím se mohou při kontrole prokázat. Lidé kteří trpí stále zvýšenou hladinou v krvi (nemoc, anomálie, atd.) to mají ve většině uvedeno v řidičáku, a pokud ne, není problém nechat se vyšetřit od lékaře a nechat si vystavit potvrzení. Měřiče mají určitou toleranci, která je na měřiči, nebo v jeho technickém listu, který si od kontroly můžete vyžádat. To je realita. Jsem silný diabetik léčený inzulinem.

Karla 8.1.2010 16:41

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

když čtu vaše příspěvky, jsem velice pesinistická, že jsme vyspělý evropský stát. Apropó, proč nepoužíváte ty důvody které vedou tu menšinu evropských států zavedení nulové alkoholové tolerance. Také mají asi své důvody.

vltava 8.1.2010 16:36

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Nejde o alkoholovou toleranci. Jde o to, že: 1) někteří lidé mají zcela přirozeně něco málo alkoholu (přesněji aldehydu) v dechu, typicky nemocní cukrovkou 2) nula se nedá používanými měřiči přesně změřit. Proč tedy trvat na něčem, co neodpovídá realitě a ani nejde změřit?

Karla 8.1.2010 16:34

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

ano, zajisté. Byli by kontolovaní také ti, co chlastají.

vltava 8.1.2010 16:33

Re: Ano, autor je opravdu hovado (viz níže)

Pokud si diskusi přečtete pozorně, tak si nepochybně všimnete toho, že hulvátství a urážky zaznívají právě ze strany obhájců policie a jejich nesmyslné nulové tolerance. Např. přispěvatel Rudolf.

Karla 8.1.2010 16:31

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

jsem možná zblblá. Ale když se podívám na vámi používané statistiky, tak si myslím, že jsem na tom podstatně lépe. U vražd a jiných trestných činů, které byly spáchané pod vlivem alkoholu,  by vlastně podle vás mělo platit to stejné. Vzhůru za alkoholovou toleranci. Raději budu zblblá než hloupá.

vltava 8.1.2010 16:29

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Ano. A vzhledem k tomu, jak píšete, že řidičů jezdících bez vlivu alkoholu je mnohonásobně více, tak plošné kontroly na alkohol budou v drtivé většině negativní, takže k ničemu.

Nebo si snad myslíte, že kdyby Vás - která nepochybně jezdíte jen s 0.000 promile - kontrolovala policie na alkohol 2x denně, tak by tím nějak zvýšila bezpečnost provozu?

Guláš 8.1.2010 16:25

Re: proč střelci nesmí před závodem požít?

Děkuji za pochvalu. Vždycky tvrdím, že se všechno dá "logicky" zdůvodnit.

Ludva 8.1.2010 16:16

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Autor to řekl jasně: "Ve většině vyspělých evropských států je stanovena maximální beztrestná hranice alkoholu a ve všech případech hledají zahraniční dopravní policisté reálného viníka nehody. Pokud je však skutečně viníkem řidič, který „požil“, je mu to přičteno k jeho škodě a následky nese on." Proč vždycky u nás musí někdo nalézt kocourkovské řešení ? Přece když jedu normálně podle předpisů a do mě někdo vrazí, tak to nemá žádnou souvislost  s mým jedním pivem.

Venca007 8.1.2010 15:55

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

Opakuji ze nejezdim pod vlivem ani jedne desitky uz 15 let. Co me stve je medialni masaz a zblble stado, jehoz jste take zastupcem. A vadi mi nulova tolerance. Policie proste chce vybirat co nejvic uplatku.

Pegas 8.1.2010 15:47

Re: Mýtus demokracie

Zlatá monarchie!

Karla 8.1.2010 15:44

Re: Marginalni problem=alkohol za volantem

stačí si uvědomit, že řidičů jezdících bez vlivu alkoholu je mnohonásobně více. Pitomec jste asi vy. Dál si hledejte alkoholické důvody.

těchňik 8.1.2010 15:43

Re: Nějak tomu nerozumím

Ahá, tak ono poukazovat na objektivní realitu (a taktéž tím na v praxi nesplnitelnou podmínku), že nikdo nemá nulovou míru alkoholu v krvi, je vykrucování.

K tomu „Lex dura, sed lex": tvrdý zákon? Budiž, dejme tomu, to ale v žádném případě neznamená zákon nesmyslný, odporující realitě a tudíž v praxi nedodržitelný! Takže latinícká moudra si strčte za klobouk, když jim ne zcela rozumíte. A ty další demagogie taktéž.

Karla 8.1.2010 15:41

Re: Ano, autor je opravdu hovado (viz níže)

jenomže takových hovad je u nás daleko víc. A proto tady žádná benevolence být nemůže. O tom svědčí i tady ta diskuse. Dáli se ta směs hulváctví a urážek za diskusi vůbec považovat.

Venca007 8.1.2010 15:40

Marginalni problem=alkohol za volantem

Zdroj http://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-178464.aspx Statistiky jsou za rok 2008.

Celkovy pocet nehod/zpusobenych alkoholem : 160378 / 7252

Nehody se smrtelnym zranenim : 908 / 73

Neprimerena rychlost - 388 smrtaku, neprimereny zpusob jizdy - 284 smrtaku.

Do nehod zpusobenych alkoholem se pocita i kdyz vam nejaky pitomec vleti pod kola a dal jste si jednu desitku.

Jura 8.1.2010 15:38

Pěkné

Pěkný článek, málem mě i přesvědčil, že jezdit vožralej je vlastně ok.

Karla 8.1.2010 15:35

Re: autor svým cintem podpořil důvody pro buzeraci

pokud kecáte o diabetu, tak jste s pivem na tom stejně. Jenom opruzujete. Trpím 10 let diabetem s resistencí na insuln.

ati 8.1.2010 15:30

Re: proč střelci nesmí před závodem požít?

Klasická demagogická reakce hodná Goebelse.

ati 8.1.2010 15:26

Konečně

pár rozumných slov,  nejen pro řidiče, ale bránit by se měli i myslivci. Nebo ti mají pásmo tolerované hodnoty. Že si přečtu - kontrola proběhla bez pozitivního  výsledku, ale podle věku a váhy musel nadýchat každý druhý.

Rudolph 8.1.2010 15:16

Re: Rudolfe

Děkuji, pane Augiáši, dám si na vás večer pivo. Oceňuji, že mně, jako pohledatelnému hovadu, které soudí, že NEDAT si pivo když řídím, je norma, netykáte :)

Augiášův chlév 8.1.2010 15:05

Rudolfe

ale takové hovado,jako jste vy,aby fakt pohledal!

sasa 8.1.2010 14:55

Re: autor je hovado

mě by jen zajímalo jestli se nebudou trošku bouřit policajti,když ne,tak to je smutné.příště vyjde zákon:ZA PŘEKROČENÍ RYCHLOSTI -ZASTŘELIT,a oni nás budou klidně střílet! jak říká zákon

Rudolph 8.1.2010 14:55

Re: Ano, autor je opravdu hovado (viz níže)

Já piju rád. Dokonce velmi :) Ale když řídím, tak prostě NE. A představte si to, zatím jsem naživu. To jsem ale "ňákej divnej", nejspíš nejsem Čech. A Husák.

Na zdraví!