22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

FEJETON: Pontiac

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
wickymouse 14.5.2009 11:37

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

jen jeden vzkaz pro toho drna - japonské nebo třeba korejské (koneckonců i čínské - je to všechno stejná kategorie ;-) ) automobilky měly za svou velmi krátkou historii namále už několikrát, máte velmi krátkou paměť nebo nedostatek znalostí. Jen se rozpoměňte na svazky mezi US automobilkami a šikmookými manufakturami, kdy je Ti Vámi dehonestovaní Amíci museli zachraňovat nebo do nich prostě investovat - Mazda/Ford, Suzuki/GM, Subaru/GM, Nissan/Renault, Mitsubishi/Daimler, Isuzu/GM, ale i Daewoo/GM, Samsung/Renault atd. Historie se opakuje a GM má po sto letech nárok na nějakou tu turbolenci.

Honza Čech 7.5.2009 16:23

Pontiac

Pane, mluvíte mi z duše. Sám mám tři stará auta  Pontiac. Opečovávám je a spolu s kamarády, stejně postiženýmy. Koukáme zděšeně jaké ohavnosti dokázali američané v poslední době vyrábět. Pak se člověk nemůže divit, že se pokoušejí re-inkarnovat starého Mustanga, Camaro a Chargera. Bohužel, asi už je pozdě. Bohužel starého Firebirda už nikdo nevzkřísí. Ale top manager si nechá vyplatit zlatý padák a půjde ničit zase další firmu.

Garry 5.5.2009 0:29

Re: Hnidopišský detail

Jó Sony TC-377 to byla třída!

Měli ho v Tuzexu za asi 30 měsíčních platů a my (bylo mi tenkrát 18 let) ho nábožně obcházeli. Prodavači se tvářili jako pánibozi.

A když přišel kolem roku 1976 první kazetový Grundig s 3 zelenými a 2 rudými LED no to byl převrat techniky.

Jsem taky staromilec. Minulý týden jsem si ve Škoda Foto za 2 000 Kč koupil nepoužívanou kinofilmovou zrcadlovku Nikon F-80. Ještě v roce 2002 stál 21 500 Kč.

Hipik - pravicovy recidivista 4.5.2009 23:37

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

teda REXi, vy si to predstavujete jako Hurvajs valku. Paklize rozumim dobre, co jste tu psal a jste jednim z tech, co jsou za Cesko zodpovedni, zacnete nejdrive u sebe. Za prve je potreba striktne odmitnout LS a za druhe je trebe striktne odmitnout budouci Emisni povolenky a vsechny regulace. Jak si predstavujete toho sedlaka, co rozdeli svou polnost na polnustky ? Jak tam bude jezdit ? REX si rekne, no dobra, poridim si par volu. Prileti letadelko Kane, nafilmuje, vyhodnoti - a hele REX ma dva voly nad povolenku. Voli prdi, rihaji a mozna, ze jeste maj koule. Tak to bude mastna pokuticka. A ze to tak nefunguje ? Jdete se presvedcit do terenu. Jestli jsem Vas odhadl dobre, tak vina je na Vasi strane a tudiz zacnete u sebe. Zacnete zrusenim regulaci a uvidite, jak se to projevi.

lotr 4.5.2009 22:15

Svedomi? Jsi nemecke hovado: DE-KNRW-IP4, ish NRW GmbH

certik 4.5.2009 21:03

Re: Dost jsem se zděsil, když Obama prohlásil, že

No podívejte, někdo tu kupu hoven koupit musel.  Že to byl Fiat jenom ukazuje, že ostatní nad tim jen ohrnuli nos. Ostatně Chrysler si nemoh vybírat ani posledně ani předposledně, tohle je jenom další fáze sešupu do zapomnění, který trvá už delší dobu.

certik 4.5.2009 20:56

Re: Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

Taky se vyváží služby, asi finanční a IT, dělá to asi třetinu amerického exportu, u jiných zemí obvykle méně než pětinu.

dneu 4.5.2009 20:37

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

V ECU už nevyměníš nic - všecko je zalité nějakou gumou. Odstranit se nedá. Schválně, aby člověk musel vyměnit celý modul. A notebook už také nemůže pokud člověk nemá SW od výrobce..

Pete 4.5.2009 20:23

Dost jsem se zděsil, když Obama prohlásil, že

Chrysler bude zachráněn Fiatem. Problém Chrysleru je přece v nadměrných mzdových nákladech, které dosahují cca. 70 dolarů na hodinu!! To je asi o 30dolarů víc, než mají Japonci nebo Němci. A Fiat nemá co je naučit, oni dělají i malá auta a podstatně kvalitněji než Fiat. Jediní Italové, kteří to můžou vyřešit, jsou jejich mafiáni, kteří nenažrané americké odborové předáky zlikvidují.

dneu 4.5.2009 20:23

Re: Božíčku, pane Neumanne, rovnou si toho Pontiaca kupte, nečekejte!

...to je motor, který GM vyvinul asi před deseti lety a montuje se do řady moelů po celém světě. V USA jím byl jako první vybaven Saturn. Solstice s tímhle motorem rozhodně nechci . když už tak model GPX s přeplňovaným dvoulitrem (260HP).

Cena v odkazu uvedeného modelu 800,000Kč, je poněkud vysoká. Stejný vůz i s daní stojí tady v přepočtu 590,000. Zásadně nekupuji nová auta - vyhozené peníze.

Ruda Norník 4.5.2009 20:11

Re: pro Ruda Norník

jo jo, nadporučík Jan Kuchař opět projevil svoji inteligenci. Zdavim deciBele. Vlastně ne, Nepper je lepší.

dneu 4.5.2009 19:54

Re: Hnidopišský detail

že se dokážete vyblbnout ...:-D TC 377 je stará poctivá práce, nastavení zisku jak "line" tak "microphone" jsou manuální...a měřáček skutečně meří napětí, pouze stupnice je kalibrována v db Koupil jsem totiž ještě dva další, abych měl součástky na příštích 20 let, co tu ještě hodlám strašit.

? 4.5.2009 19:54

Re: Božíčku, pane Neumanne, rovnou si toho Pontiaca kupte, nečekejte!

http://www.seznamzbozi.cz/auto-bazar-c3973/pontiac-solstice-2-4l-sfi-rok-vyroby-2009-p1807853.html#similar_products5

Motor Ecotec 2,4 litru od Opla...:-)

? 4.5.2009 19:38

Božíčku, pane Neumanne, rovnou si toho Pontiaca kupte, nečekejte!

Tím toho Bursíka s Al Gorem nejvíce potrestáte! ;-D

honzak 4.5.2009 19:32

Re: pro Ruda Norník

právě ses zařadil do sorty "Zimovo brácha". Blahopřeji "automechaniku"!

R 4.5.2009 18:52

Re: Hnidopišský detail

Já myslím, že to neměří vůbec nic, protože je tam elektronika, která se snaží imitovat nelineární logaritmický průběh a navíc je tam tou elektronikou zvýšena citlivost na krátkodobé špičky proti trvalému signálu.  Prostě je to jen indikátor s nelineárním průběhem a s velmi malou přesností.;-)

honzak 4.5.2009 18:35

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

tu věc schválila vláda proto, aby bursík držel hubu. Jestli někomu jde o ochranu přírody a krajiny, tak ať zastaví převod zemědělské půdy na stavební pozemky skupinkami všelijakých dalmatinů. To je zdaleka největší problém. Zkuste objet Prahu...

K praktické stránce věci - jak chcete donutit majitele velkého pole, aby ho rozdělil na menší? A tím zvětšil svoji režii při hospodaření? Kdo bude v remízku hospodařit? Myslivci? Jak se tam dostanou? Kdo zaplatí škodu, až se poženou do remízku za bažantama nebo prasatama?

Eva D. 4.5.2009 18:30

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

krmiči, R^:-D

Ruda Norník 4.5.2009 18:30

Re: pro Ruda Norník

Voni honzaku jsou strašně chtrej. Nebudou voni nakonec lampasák?

honzak 4.5.2009 18:26

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

když jdou jedny, tak by na stejné straně měly jít i druhé. Asi to bude opravdu v kontaktech. Kolikrát stačí různá povrchová úprava kontaktů na motoru a na kabelu.Sundat tapecírunk a začít hledat (hnusná práce).

honzak 4.5.2009 18:22

Re: pro Ruda Norník

kouknou na můj příspěvek na který reagovali v 04.05.2009 14:31. Opla Corsu a Astru mám v rukách nejčastěji. A důvodně pochybuju, že by jiní výrobci dávali 3 okna (motory) na jednu pojistku a čtvrté na další. Ale internetovému mudrci asi nemá cenu něco vysvětlovat, že?

Paul Sulc 4.5.2009 18:10

Re: Pane Neumann, proč

Kdovi jestli vubec Havay mela to ''stesti''

Paul Sulc 4.5.2009 18:06

Re: Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

zemedelstvi,,,,,,vyvazi se zradlo, hlavne do rozvojovych zemi, kdysi do Delnickeho raje. Taky se vyvazi military technika, ale jen nekam, Videl jste ale nekdy v Evrope americkej sroubovak ci kleste nebo holici strojek?? Ty uz nejsou ani v Americe, ale pred 25 lety byly.

Paul Sulc 4.5.2009 17:59

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

No jiste , kdyz sem prisel do uSA v 68, muj prvni job byl v hotelu Mount Airy Lodge v Mount Pocono, PA. Fakt je ze jsem byl celej vyvalenej: mestecko vypadalo jako velika Stromovka. A jen tak mimochdem: okolo pozemku zadne ploty, jen ze strany ulice malej plutek, jako v Prodany neveste. Kdyz jsem byl po letech v kurse v Salt lake City, tady do stromovky hodne schazelo, na cele mesto jen pak stromu, okoli sem tam krovi. Ale taky lidi co si sli jen tak zastrilet z bouchacek. Udelat to ve state NY tak snad budou volat Narodni gardu a me odvlecou v zelezech.

Ruda Norník 4.5.2009 17:47

Re: pro Ruda Norník

On Marat psal, že má Opla Corsu?  Ještě, že jste se nedíval do manuýlu od Čezety. To byste z toho byl už úplně divokej.

honzak 4.5.2009 17:45

Re: Hnidopišský detail

Nemaje TC377 opravdu nevím kde a co měří. Solidní přístroj (s linkovým výstupem) by definici  0 dB měl ctít.  Něco mi říká, že cívkové stroje měly ekvivalent "diodového" výstupu radiopřijímačů, pak by se musela 0 dB přepočítat na jeho charakteristickou impenadnci v řádu deítek kiloohmů. Zcela bez záruky, nejméně 20 let jsem magič neopravoval.

honzak 4.5.2009 17:41

pro Ruda Norník

tak jsem ušetřil jednu fiktivní láhev CabSauv od spřáteleného vinaře a vyřadil jednoho internetového opraváře aut z evidence.

Manuál CORSA C praví na straně 194/195 toto:

F5 (20A) Elektrické ovládání oken VLEVO, F19 (20A) Elektrické ovládání oken VPRAVO. Takže než otevřete pojistkovou skříňku, nebo než poskytnete "nezištnou" radu, koukněte občas do papírů!

Paul Sulc 4.5.2009 17:39

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky?

Zdravotni pojisteni: ja si musel priplacet tejdne 75 doll, a to jsem single, delal jsem az do ledna, ted sem nezamestnanej. Auto delnici odmitalo si priplacet mnohem mensi castku, tusim ze to bylo 25 doll tydne. Takze jestli je vsechny vyhazi , pakaz nenazranou, je to dobre.

J.G. Pašek 4.5.2009 17:09

Re: Pontiac

V Hrabala povídce to je ojetý FORD, který synové z USA poslali otci . . . . ve filmu zřejmě Barandov použil co měli při ruce . . . starý PONTIAC . . . .

qwerty 4.5.2009 16:47

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

Typicky do dveri trochu zatejka a nekde oreznou kontakty.  BTDT.  Nebo se uzvejka kabel mezi dverma a ramem, taky jsem to videl a zrovna u Toyoty