15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

FEJETON: Pontiac

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ruda Norník 4.5.2009 13:03

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

Toyota už dávno nemá okna na kličku. Zkuste vyměnit pojistku, co jste odprask, když jste se v tom šťoural.  Je vlevo dole pod volantem nad tou páčkou co se s ní otvírá haubna.

Kolombo 4.5.2009 12:58

Re: Píšete silně výběrově.

Rozumím tomu dobře, démone, tak, že z rukou dělníků odborově organizovaných vycházely vždy kusy bezvadné, zatímco neorganizovaný ksindl produkoval šmejd, čímž položil US automobilový průmysl?

Sid 4.5.2009 12:58

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

Ja take podporuji spise Bushe nez Obamu. Ale budoucnost ukaze...

Marat 4.5.2009 12:35

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

Jenže jak vy si představujete krásnou přírodu?  Představuje si ji tak každý? Když jsem žil v Čechyí, tak jsem chodil do lesu kdykoliv jsem měl čas a že to byly krásné lesy. Dnes kde byly ty krásné lesy, je divočina plná křoví a kopřiv pro které se do mnoha lesu už nedá vlézt ani po čtyřech. Taková příroda by vás bavila? A jak by ste to chtěl udělat, zařídit podle vaších představ? Obávám se, zda nejste jeden s těch městkých žvanívých ochráncu přírody pro které jsou lesem tři topoly a pár keřu planých růží, či šipků..

qwerty 4.5.2009 12:31

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

Jak muzete oznacit neco co z neceho zbylo za puvodni?  To je jako  mit k obedu husu a kdyz z ni zbydou jen kosti, tak to pro vas bude porad ta puvodni, krasne propecena husa?  Eh?

Nehlede na to, ze se projevujete jako magor a objimac stromu.

Marat 4.5.2009 12:29

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

Vždy jsem měl Americká auta a do servisu jsem nechodil ani chodit nemusel. S Oldsmobily jsem bylsspokojen a potrpěl si naně. Litují žě se přestal vyrábět. Po prvé jsem si koupil Toyotu a už tak spokojen nejsem.Po třech a půl tisících mi mě nejdou otevřít tři okna a péra to má tvrdý,skáče to jak ten cap z Vermontu, takže uvažují že tu Toyotu budu muset vyměnit za US Chevrolet, ktetrý jsem nikdy nechtěl.

Norníku,ono se s Americkýma autama nemusí každý týden do servisu. Pokud někdo chodí a takových čvrtřidiču je spousta, tak jen proto, že to jsou čtvrtřidiči. Já jsem nikdy nešel do servisu ani na garanční prohlídky, protože bych platil za opravu závad které by mechanici vždy našli a které by opravovat vůbec nepotřebovaly.  Někdy se ovšem auto nepovede, ale to i některé hodinky drahých značek někdy se nepovedou a sabotují. A auto je ještě složitější jak ty hodinky.

Ruda Norník 4.5.2009 12:26

Re: Píšete silně výběrově.

Nějak to máte popletené. Zkuste zadat googlovi Ralph Nader, a dozvite se, že iniciatorem jeho aktivit na ochranu spotřebitelů byl vůz FORD EDSEL, ve kterém se díky jeho konstrukci zabila spousta lidi. Jinak budete mít asi o bezpečnosti aut vedomosti absolventa mateřske školky.  Zkuste si přečíst testy new fiat 500. Posádce amerického křižnéku bych nedoporučoval kolizi s ním.

Vy možná budete expert, ale buď na lži, nebo demagogii. O autech toho asi moc vědět nebudete.

REX 4.5.2009 12:23

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

Jak snad jasně píši. "To co z ní ještě zbylo".

qwerty 4.5.2009 12:23

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

Tak sis ulevil a zpatky do boudy, hlupacku.

qwerty 4.5.2009 12:19

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

A co je to, libej vodpustit, ta puvodni krasna priroda?  Ta co byla pred valkou, pred prvni valkou, pred Napoleonem, pred Husem???  Mozna mate na mysli krasnou prirodu co tu vsude byla nez ta vopice slezla ze stromu a zacala ji menit?

honzak 4.5.2009 12:16

Re: Hezký článek ale trochu mimo.

"něco udělat pro tu původní krásnou přírodu" - no, nejlepší je razantně vyhubit všechny její ochránce. Tedy producenty vznešených keců, nemajících šajn jak že to ve skutečnosti funguje.

Ruda Norník 4.5.2009 12:15

Re: Proc nekrachuji v Americe japonske automobilky

V první řadě proto, že vyraběji kvalitní auta se kterýmy nemusíte každý týden do servisu jako s americkejma polotovarama.

certik 4.5.2009 12:10

Re: Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

Pozor na argumenty, které přesně popírají to co chcete říct. Zde,

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_exports_per_capita

ten samý seznam přepočítaný na obyvatele.

lary 4.5.2009 12:06

Re: Píšete silně výběrově.

Ve vašem příspěvku je pravdivá jediná věc a to, že nejste expert. Ralph Nader proslul právě svým bojem proti dovozu malých evropských aut o kterých celkem správně tvrdil, že při srážce s americkým velkým vozem nedávají šánci na přežití jejich posádce. O brouku VW říkal, že posádka při nehodě z něj vyteče jako zubní pasta z tuby.

Pche, hamr:) 4.5.2009 12:02

Re: ach jo....zase končí to, co se mi vždycky líbilo...

There is only one!

Papouch 4.5.2009 11:50

Re: Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

jeden namet k samostudiu: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_exports

kdyz se v USA nic nevyrabi, proc je objem exportu srovnatelny s cinskym?

certik 4.5.2009 11:34

Re: Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

No tak to přesně je. Vono to snad ani nemohlo jinak dopadnout při tom, jak ohromné závazky Chrysler k tomu penzijnímu fondu měl--nepřepočítával jsem poslední dobou, ale ty závazky činily mnohonásobek tržní kapitalizace.

Jo kdyby USA měly rozsáhlou výrobní základnu, tak by prostě ty automobilky poslali do háje. Takhle má ale každý bobky že jde o rozklad posledních zbylých amerických výrobních kapacit, a vodtud ty různé záchranné křeče.

liberal shark 4.5.2009 11:32

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

To je ale hnus. Tento příspěvek porušuje veškerá pravidla pro internetová fóra i nejzákladnější pravidla slušného chování. Administrátor by jej měl okamžitě vymazat. 

REX 4.5.2009 11:32

Hezký článek ale trochu mimo.

Když už tak nezky píšete o původních  autech a mě se taky líbí, co takhle něco udělat pro tu původní krásnou přírodu (tedy co z ní ještě zbylo). To je konzervativní přístup. Až toto dojde všem těm rádoby konzervativním trumpetům typu Klause tak snad máme ještě šanci.

certik 4.5.2009 11:26

Re: Píšete silně výběrově.

Prosimvás to nemusel nikomu odhalovat žádný Nader. Osobní auta GM, Chrysler a Ford dlouhá léta v USA platily za otřesné šunky v porovnání s konkurencí.  Svádět neúspěch na trhu na odbory, to dokáže i ten nejpitomější CEO, teď je jen otázka, kdo mu to bude žrát, že.

arlon 4.5.2009 11:10

Re: Pane Neumann, proč

Máte recht Zima, kdyby Češi mohli zůstat u Aera, tak by s Minory motorizovali nejen Francii ale i dostupné koloniální území v Africe. Tedy Minor by byl světoznámý včetně koncepce.

Se silnějším motorem vůz by tento vůz udělal ještě větší díru do světa a zázrak než s dvouválcem 615ccm.R^>->-

Jinak k tomu textu - co s tímn US autofirmy již jsou za zenitem, nyní s tím člověkem z Havaje to jinak nemohlo dopadnout.

jana 4.5.2009 10:43

Hezké

Hezké, milé. Autům nerozumím, ale dýchla na mě pohoda a to, že nejsem sama, kdo někdy tomuhle světu nerozumí.

Alois Podhajsky 4.5.2009 10:42

Píšete silně výběrově.

Fanda do aut nejsem, ale vím, že existoval jistý Ralph Nader, který lidem odhalil životanebezpečnost US aut a jejich nekvalitu v porovnání se zahraniční konkurencí. Pak teprve US výrobci byli nuceni "konat". Bezpečnost a kvalita se skutečně zlepšila. Jenže o tom s čím přišel Nader nepíšete. P.S. Mám dojem, nejsem ale expert, že US auta importovaná legálně do EU se musí stále upravovat, brydový szstém tuším.

Hacker Rudolf 4.5.2009 9:57

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

:-DR^

R 4.5.2009 9:52

Re: Taky jsem nechal Tatru 52

jestli to nebyla spíše dobročinnost, v té době trh s veterány, jak ho známe dnes, neexistoval a takové staré auto mělo cenu jen o něco vyšší než cena odpovídajícího šrotu.

R 4.5.2009 9:48

Re: Záchrana Chryslera

No motory byla jen změna, která vplynula z podstaty. Podstata byla změna vnitřní organizace firmy, omlazení firmy směrem k vyšší obratnosti a flexibilitě firmy. Totéž čeká současné velké automobilky, jinak padnou.

i.h. 4.5.2009 9:48

Jak jsem se docetl v sobotu v nemeckych novinach,

budou po tech ruznych statnich kouzlech s Chryslerem ted hlavnim veritelem (53 % nebo tak) a tudiz i jaksi majitelem chryslerovske odbory, resp. penzijni fond Chrysleru, ktery patri prave odborum. Je to pravda ? Pokud ano, tak to bude sranda (tedy zvenku, pro zamestnance asi moc ne), protoze odbory chteji platit do penzijniho fondu co nejvic a zaroven co nejmin.

Jakub Roth 4.5.2009 9:26

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

Lehni, Frištenský!(Y)

honzak 4.5.2009 9:20

Re: Ty ses jeste neobesil Dusane?

teprve 4. a už se ozval blb měsíce května! Neuvěřitelné se stalo skutkem!

Neumannovo svedomi 4.5.2009 9:08

Ty ses jeste neobesil Dusane?

Dusan "Goebbels" Neumann vehementne obhajoval Bushovy valecne zlociny, vrazdeni a muceni v Iraku. Ted, kdyz i diky jeho propagande trpi statisice nevinnych deti, tak Neumann se zabyva tim jake auto si koupi. I to neco vypovida o povaze tohoto lidskeho zmetka. RvRvRv