29.4.2024 | Svátek má Robert


Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tich@dohoda

7. 3. 2009 10:42
a trest smrti by jsi nechtěl. Nezapomínáš když si bereš do huby autoškoly, že na konci je zkouška a že AŠ řidičáky nedávají?

viz titulek, soudruh ucitelas /pravdepodobne autoskoly/. Autoskoly, soudruhu ucitelasi ? , dalsi mafianska banda, lobbysticky napojena na "dopravaky" a politicke spicky. Ve spouste statu USA zadna autoskola neni, nebo nekde jsou ale to, jestli se pripravis k ridicskym zkouskam sam nebo si zaplatis autoskolu, to zalezi na ridici samotnem. Ceske autoskoly, prolezle korupci a zlodejinou, nabizi stejnou "kvalitu" jako soukrome skoly = kdo zaplati, tomu zajistime maturitu/ridicak , lhostejno zda umi ci ne. Zapomina se take na soudruhy policisty/organy , pro spoustu z nich predstavuje vybirani pokut /do vlastni kapsy/ , vedlejsi nebo hlavni zdroj prijmu . Pravda, dnes uz to nebude takova pakovacka co drive ale prece, nemusi prset, staci kdyz mokva. Cest :-)

0 0
možnosti

vltava

7. 3. 2009 11:05
Řidičák v USA

Ano. V USA dospělý člověk (starší 18) potřebuje k získání ŘP jen 3 věci: vyšetření zraku, test z pravidel a zkušební jízdu. Do autoškoly vůbec nemusí, nikoho nezajímá, kde se naučil řídit.

Moji vlastní zkušenost se získáním ŘP v Arizoně jsem popsal zde:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009030102

0 0
možnosti

Malý Aston

7. 3. 2009 10:23
Pokud se budou chovat řidiči jako hovada,tak měření je nutné!

Dodržování rychlosti i na přehledných úsecích má smysl. V městě,na výjezdu z města nebo při vjezdu do města i když je silnice rovná a nikdo tam momentálně nejede se má dodržovat rychlost neboť řidič není žádný vládce a kravál který působí obtěžuje jiné občany kteří mají tu smůlu že mají své domečky právě u těchto rovných úseků.Je rozdíl jestli okolo Vašeho domu jede nějaký debil 90 km/hod nebo řidič rychlostí 50 km/hod.Na dálnici nebo jiné silnici pokud všichni jedou cca 130 km/hod až 140km/hod je předjíždění,vracení se do pravého  pruhu předvídatelné a při dodržování bezpečné vzdálenosti naprosto přehledné.Pokud to nějaký debil narušuje rychlou jízdou nebo se vleče jako slimák vnáší do provozu zmatek. Nesnáším řidiče,kteří se mi lepí na zadek jako bych byl jejich stará,předjíždí na dálnice z prava i když jasně vidí řadu kamionů které se plazí v levém pruhu přede mnou.Policie je naprosto neviditelná a dle mého snad mají i zákaz se na silnicích ukazovat.Naprosto jsou mi lhostejní ti co se zabíjejí na silnicích pokud nezabijí mne nebo někoho z rodiny.A pokud někdo tady touží po rozházených mrtvolách kolem silnic tak si jezděte jak chcete a zásadně nerespektujte zádný zákon a žádné předpisy.:-/

0 0
možnosti

Emilio

7. 3. 2009 11:00
Re: Pokud se budou chovat řidiči jako hovada,tak měření je nutné!

Plně s Vámi souhlasím, kromě jednoho. Není mi lhostejné, pokud řidič-hovado-zabije či zmrzačí KOHOKOLI, ne jen mě či příbuzného. A pokud by policie byla neviditelná, bylo by to dobře, jen kdyby byla. Pokud jsem průměrný řidič, průměrně toho najedu a počet kontrol mých řidičských dovedností je také průměrný, pak policie v podstatě neexistuje a mám skoro jistotu, že každý přestupek, kterého se dopustím, mi projde. Tak se nedivme, že na našich silnicích to vypadá tak, jak to vidíme.  Ta "hovada" si to spočítala taky.

0 0
možnosti

Ghost Dog

7. 3. 2009 9:26
tak si Neff kopnul...

..tak si Neff kopnul do Bendla, místo aby si uvědomil, že vyhlášku tvořilo ministerstvo za vedení ministra Řebíčka..Bendl jen ruší ty řebíčkoviny (čti pitominy), které nás tak nadzvedávali..viz. povinná výbava - tužka, dvoumetrové pásmo (co by s tím kdo asi tak měřil?) a podobně..

..značky k upozornění řidičů na měření by ve slušné společnosti neměly mít smysl, ve slušné společnosti by nebylo třeba ani měřit  rychlost..jenže výmluva lidojedů neustále platí -člověk je dobytek -a tak nám nezbývá nic jiného, než se s takovou skutečností než smířit..

..v obcích je měření rychlosti sice účinné, ale jak už tu někdo psal (viz Mělník) silně buzerační..kolik asi tak smrtelných nehod připadá na obce a kolik mimo ně?..pak si vážně můžeme myslet, že měření v obcích je skutečně jen pro plnění obecní (městské) pokladny (vlastně to i víme)..

0 0
možnosti

K. Babák

7. 3. 2009 9:22
Každý o radaru ví a proto dodržuje předpisy.

Předpisy by se měly dodržovat proto, že jejich dodržování je prospěšné. Pokud má někdo reflexy Niki Laudy, neznamená to, že se mu dokáží přizpůsobit obyčejní smrtelníci, kteří to o něm nevědí a třeba se leknou a špatně zareagují. A co teprve, když si to dotyčný jen myslí? Pokud policie měří ryclost na dokonale přehledném úseku s dokonalým povrchem, je to určitě špatně. Ale co když si ten, co se domnívá, že má dokonalé reflexy a skvělé auto, myslí také, že ta vytlučená serpentina má vlastnosti závodního okruhu? Kdo to rozhodne?

Nemohu si pomoci, ale myslím si, že většina těch, kteří horují po svobodě od strážníků jsou právě ti, kteří si myslí. Bezpečnost musí být vždycky předimenzovaná a i kdyby bylo možno exaktně určit, že v daném místě je bezpečných 58,6 km/h a jinde 62,3, je lepší stanovit v celém úseku 50.

A ještě by mne zajímala jedna věc, o které se dosud nelamentovalo. Je přípustné označit jako měřený úsek místo, kde momentálně policajti nejsou?

0 0
možnosti

Honza42

7. 3. 2009 10:05
Re: Každý o radaru ví a proto dodržuje předpisy.

Žádná bezpečná, zákonem vyčíslitelná rychlost neexistuje.

0 0
možnosti

Vlado Z

7. 3. 2009 9:16
Smysl značky

Pokud jsem správně pochopil, značka by se týkala měření městskou policí, nikoliv státní. A takhle bych to považoval za správné. Co je smyslem měření rychlosti městskou policií? Spomalení aut projíždějících obcí. To značka o měření rychlosti radarem-ať stacionárním nebo přenosným-zajistí. A současně zabrání nadměrnému vybírání pokut. Pokud navíc budou místa měření podléhat schválení policie státní, může po čase vzniknout funkční model. A řidiči již nebudou do obcí na transitních trasách vjíždět devadesátkou(to jak přibržďují ze stodesítky, kterou se po I. třídě běžně jezdí). Ponechávat rozhodování na dobré vůli a zdravém rozumu řidičů až dosud k ničemu nevedlo. Vemme si příklad z Německa-tam sepředpisy dodržují, takže když se někde uplatňují nesmyslně-např. značka obce půlkilomtr před ní-vznikne okamžitě velký tlak na nápravu. U nás se udržuje spousta nesmyslůjen tím, že se tiše počítá s jejich obcházením, jenž normálně nikdo nekontroluje a nestíhá, nedostane-li k tomu extra motivaci - jako starostové s pokutama za rychlost.

0 0
možnosti

martin

7. 3. 2009 16:53
Re: Smysl značky

Jenže jako řidič, když vidím spoustu nesmyslných předpisů, vidím že se dodržovat nedají a nikdo rozumný s tím ani nepočítá, tak to snižuje moji ochotu dodržovat vůbec nějaké předpisy. Viz ta vlečka v mělníce, není zdaleka jediná, ... A proč je v Praze na Jížní spojce 80 km když se tam běžně dá jezdit o hodně více ... Někdo tady psal o předimezované bezpečnosti ... hmmm a proč ne 50? Ale to není jen o dopravě, vraťme se k zákonům obecně. Úředníky nikdo nekotroluje, není způsob jak je za zmetek v předpisu odstranit, nebo o nějakém víte?

0 0
možnosti

Han

7. 3. 2009 8:41
Omezovače rychlosti

   Někde jsem slyšel, že v USA (nevim jestli ve všech státech) používají v autech takzvané omezovače rychlosti. Může mi někdo znalý (kdo to zná z praxe) vysvětlit o co jde? Díky.

0 0
možnosti

Marat

7. 3. 2009 13:03
Re: Omezovače rychlosti

Jednou jsem to zařízení v autě měl. Nastavíte na tachometru ručičku na rychlost jakou hodláte jet a když tu rychlost překročíté tak vám to začné houkat. Nastavujete si ale tu rychlost sám, takže to není řešení. Když si nastavíte rychlost na 150 km, tak vám to začne houkat pří překročení té stooadesátky

0 0
možnosti

vlk

7. 3. 2009 8:36
radar

Měření rychlosti je věcí státní policie. Celá tato nehorázná drzost nevznikla od MP, ale od systému, kdy si z měření rychlosti udělali magistráty a magistrátům spřátelené soukromé firmy výnosný zdroj příjmů. Tedy bylo nutno jakýmkoliv způsobem prosadit meření rychlosti MP a řeči o počtu mrtvých a o neukázněných řidičích jsou jen řeči. Nějakým způsobem ty blbce ( rozuměj voliče,čtenáře,občany atd.) je nutno přesvědčit o nutnosti a správnosti buzerace, kdy výsledekem je dodatečný příjem městským úřadům a úřadům spřáteleným soukromým firmám. Tady vůbec  nejde o bezpečnost a to je to největší svinstvo. Však si vpomeňte, jak samo velké I plakalo, když se projednával návrh na zákaz měření rychlosti MP (rozuměj Městská Policie) :

"Stalo se to, čeho jsem se obával. Nevím, jestli jsme si toho všichni vědomi, že v tuto chvíli, pokud tento návrh projde, budou absolutně znehodnoceny miliardové investice desítek stovek obcí."

0 0
možnosti

Saul

7. 3. 2009 8:27
Domyslet to

Když, pane Neffe, trváte na tom, že řidič musí být předem informován o měření rychlosti (zřejmě proto, aby v příslušném místě zpomalil na povolenou hodnotu), měl byste také požadovat, aby třeba u semaforů na křižovatkách nebo u výstražných světel na železničních přejezdech bylo označeno, zda je u nich policejní hlídka nebo kamera, aby řidič věděl, kdy má podle předpisu zastavovat a kdy může naopak jet podle vlastního uvážení.

0 0
možnosti

Pišta

7. 3. 2009 7:16
Radary

Pokud je mi známo, tak státní policie používá mobiní radary bez problémů. Celý humbuk odstartovali obecní policajti, kteří místo aby se věnovali , ůkolům , pro která byla jejich instituce vytvořena, to znamená pořádku v obcích, specializovali se na rejžování peněz pomocí důmyslně instalovaných rararových pastí. Nejlepším příkladem je pověstný mělnický "železniční přejezd" , který je ve skutečnosti léta nepoužívanou železniční vlečkou se zarostlými kolejemi vedoucími do zrezavělých vrat. Vagon nebo něco vagonu podobného, tam nikdo neviděl léta letoucí. Přesto je tam radar, který chytne každého, kdo překročí rychlost 30km//hod. To omezení nevyplývá ze značky omezující rychlost, ale ze značky" železniční přejezd." Geniální!!  A to je celý vtip. Za půl roku nachytaných 40 000 řidičů ,zaplatilo po dvou tisících korunách. To máme osmdesát melounů. No nekupte to za ty peníze! Že tam nikdy nedošlo k dopravní nehodě ani bez toho radaru? Co je vám do toho?  Víte kolik nehod bylo za rok na železničních přejezdech? A kromě toho -já jsem obecní policajt a mne  nikdo nebude poučovat!

0 0
možnosti

kolemjdoucí

7. 3. 2009 15:19
Re: Radary

Na takovouhle hovadskost  jako v Mělníce lze kontrovat pouze hovadskostí obdobnou  a sice osobou blízkou. I v Mělníce funguje, nakonec vyměknou a dají pokoj. Je to jediný institut, jímž se může člověk bránit proti buzeraci ze strany MP. Nechť nikdo nevěří, že jej bude lze  zrušit , jak zastánci rigidního dodržování rychlosti občas vyhrožují - nikolivěk, musela by se pro tento jednotlivý případ  změnit ústava, což je neprůchodné. Takže, pokud vás nechytnou osobně hned za přejezdem, po obdržení fotografie poštou  trvat na osobě blízké. A vydržet.

0 0
možnosti

Honza42

7. 3. 2009 6:54
policie na nehodovost nemá pražádný vliv.

Je to především souhra tří okolností: stavu společnosti, kvality silnic a kvality auta. Stav naší společnosti? Proti západu stále vyšší pracovní vypětí a s tím spojená únava - typicky u menších podnikatelů s větším nájezdem km. Třeba po celodenním obchodním jednání jet 300km domů...atd.Není třeba zklidňovat dopravu, je třeba zklidnit lidi. Krize k tomu možná napomůže.

Stav silnic je proti západu naprosto katastrofální, a tím nemyslím jen výtluky.

Kvalita aut se podstatně zlepšuje a je to hlavní prvek ve snižování smrťáků. Kdybychom měli stejně starý vozový park jako Němci, budem mít smrťáků míň než oni.

0 0
možnosti