22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hodne neRath 10.8.2006 10:04

Re: Re: zkusenost.... aneb kocourkov

vcetne policajtu.....takze casem na to zacnou zase kaslat vsichni, kromne "obecnich" kteri na sebe budou potrebovat vydelat.... samozrejmne ne na obcanech obce, neb by jim dali po hube. To bude bordel.....

Karel 10.8.2006 14:24

Re: Re: zkusenost.... aneb kocourkov

Z toho plyne,že německá policie má autoritu a nástroje na prosazování zákonů.A je a musí být první, která je dodržuje.Věřím,že na západě by se po takovém skandálu s rychlostí, jaký měl policejní prezident a nebo ministr vnitra,oba pánové vzdali funkcí.U nás to ovšem ne´jsou funkce,ale koryta.I to prase ví,že od koryta se neodchází.

Ladislav N. 10.8.2006 14:28

Re: Re: zkusenost.... aneb kocourkov

Včera jsem v Brně - Kr.poli zahlídl na čtyřproudé komunikaci značku omezení rychlosti na 80 a pod ní značku "zrušení všech omezení"... Umí někdo vysvětlit, jaký tohle má smysl? ;-)

jonáš 10.8.2006 15:11

Re: Re: Re: zkusenost.... aneb kocourkov

Může se tam předjíždět, popřípadě i troubit ;-)

Sch.glosátor 10.8.2006 16:22

A z toho plyne poučení, že v Rajchu je ordnunk.

Mirek 10.8.2006 14:37

Re: zkusenost.... aneb kocourkov

Pouceni z toho je, ze je treba mit ucinny bodovy system, ktery v prubehu delsiho casu takove ridice odfiltruje. Ne ze budeme tento bodovy system delat jeste deravejsi, jak se dnes politici snazi.

Ladislav N. :-))) 10.8.2006 15:03

Re: Re: zkusenost.... aneb kocourkov

Neupadl jste na hlavu z kola? 8-o

JK 10.8.2006 9:40

Vcelku souhlas

Jediné s čím nesouhlasím s autorem je výše pokut. Taková pokuta v GB je zcela ruinuící a to i bohaté angličany. To je také jeden z výchovných prostředků. Samozřejmě s rozumem.

není důležité 10.8.2006 10:23

Re: Vcelku souhlas

Ano, s výši pokut souhlas, protože autem jezdí doslova každý, kdo má díru do zadku, a s tím se musí něco dělat. Nejlepší budou kamery všude, protože ty jsou nestranné, složenky tiskne rovnou počítač, a takové přejetí plné čáry v zatáčce hlídka nikdy nezachytí, a když zachytí, tak piráta nemá kde zastavit... takže pro cyklisty apod. a lidi bydlící kolem silnic jsou nejlepší kamery, kamery, kamery :) Které fungují v Británii i v Německu a nejen tam. Švýcarsko už dávno, Polsko pár posledních let... výchovy a stacionárních radarů už bylo dost - teď je čas, svrchem čas, na systém přestupek -> automaticky postih -> likvidace hovad, která si nic jiného nezaslouží. Platím poměrně vysoké zdravotní a sociální pojištění právě kvůli těm, kdo si myslí, že umějí jezdit, ale neumějí to. :-) S tím se musí hned skončit - a už se na tom dělá.

AAA 10.8.2006 13:36

Re: Re: Vcelku souhlas

Mimochodem - v Britanii bylo nedavno zakazano pouzivani penez z dopravnich kamer na budovani dalsich dopravnich kamer! Z toho je celkem videt kam nezrizene budovani techto automatu na penize vede. A taky ze v Anglii jeste trochu funguje zdravy rozum :)

AAA 10.8.2006 13:34

Re: Vcelku souhlas

Jasne, treba takovych 2100 Kc za prekroceni rychlosti o 20 km je i pro bohate anglicany zcela ruinujici kdyz na to vydelaji celych 5 hodin. To pro Cecha je tech 2500 Kc vydelanych za 3 dny smesny pakatel.

Tohle by melo byt povinnou cetbou !!!!!!

http://auto.idnes.cz/pokuty-v-cesku-jedny-z-nejvyssich-dro-/automoto.asp?c=A060717_100235_automoto_fdv

Ladislav N. 10.8.2006 17:35

Re: odkaz znovu

Pokuty v Česku: jedny z nejvyšších ...

František Dobrota 10.8.2006 9:20

Body

S autorem článku celkem souhlas. Jen za beznehodový průběh např. jednoho roku bych body odečíl a ne přičítal jak navrhuje autor.

PP 10.8.2006 9:11

Bodový systém není špatný nápad...

...ale jeho "česká varianta" je zhovadilost.

Podle mne by měl zákon stanovit jasná a pochopitelná pravidla, plus tresty za jejich porušení úměrné (možným) následkům. Například za "nula až čtyři" body by měly být takové přestupky, které evidentně nikoho neohrožují (nesprávné parkování, mírné překročení rychlosti) či administrativní přestupky, pak takové, které "by mohly" být nebezpečné a poslední třetinu bych vyhradil pro tak vážné věci jako je opilost za volantem (né "půl piva před půl dnem"), nebezpečné předjíždění a podobně; ještě by sem měly patřit přestupky, které k té nehodě přispěly.

Ale půl roku stop za projetí parkovacího místa pro invalidy, desetitisícové pokuty za pád s kola, trestné body za fyziologické množství alkoholu v krvi (i když jse NIC nepili) - to je nesmysl, se kterým by se mělo skoncovat dřív, než se řidiči rozhodnou nerespektovat nic.

el dark 10.8.2006 9:06

bez hlídek je zákon zbytečný

Všechny tyhle diskuze o tom jestli je zákon špatný či ne jsou opravdu předčasné. Nejlepší varianta je vyhodnotit ho po 6 či 12 měsících. Ovšem pokud nebude v ulicích více hlídek, tak jakýkoliv zákon pozbývá smyslu. Tento zákon je v platnosti 1 měsíc a ti řidiči, kvůli jejichž prasárnám byl stvořen se již otrkali. Není den, abych neviděl nějaký hovado jet ve dne 100 ve městě, předjízdět přes plnou čáru auta jedoucí 50 atd...a to nemluvím o tom, že už jsem musel uskakovat před rychle jedoucím autem na přehledném úseku, jehož řidiče evidentně nezajímalo, že je tam nějaký přechod pro chodce.

AAA 10.8.2006 9:30

Re: bez hlídek je zákon zbytečný

Nejvetsi blbosti se stihly ukazat behem ctrnacti dnu a netusim cemu by prospelo je nechavat 6 - 12 mesicu "ulezet". Leda k tomu, ze ridici na to zacnou kaslat s vedomim ze to stejne zrusi a stejnou toleranci si budou nastavovat i k jinym vecem.

el dark 10.8.2006 9:42

Re: Re: bez hlídek je zákon zbytečný

Těžko vypluli všechny mínusy za 14 dní, už jen třeba proto, že jsou prázdniny a ostrý provoz naběhne v září.

J. 10.8.2006 9:46

Re: bez hlídek je zákon zbytečný

Oni ty hlidky jsou. Ale stoji na cyklostezce za hospodou a pokutuji cyklisty, co si dali pivo.

el dark 10.8.2006 10:03

Re: Re: bez hlídek je zákon zbytečný

V tom případě se naskýtá otázka, zda zákon skutečně chtěl řešit katastrofální situaci na silnicích a nebo jen záplatovat díru v rozpočtu.

není důležité 10.8.2006 10:26

Re: Re: Re: bez hlídek je zákon zbytečný

Jen lžete, což vypovídá o vás, nic víc asi nepředvedete. Jak můžete vědět, kdo za hospodou pije pivo - že vy tam stojíte celý den?

Já jezdím po silnici /auto, motorka/, lesní cestě /kolo/, za prací a zábavou - a vidím hlídky všude, v dešti, mlze - asi opravdu málo jezdíte, jinak to není možné, že píšete jen to, co píšete.

Nebo už bez řidičáku sedíte u bedny s basou piva? Tak to je dobře. A byla to řečnická otázka, na odpověď nečekám.

el dark 10.8.2006 11:40

je důležité

Nelžu....nemám důvod....a za basou piv rozhodně nesedím, nejsem alkoholik. Měsíčně najezdím od 1000 do 2000 kilometrů a hlídek moc nepotkávám. Ostatně kdyby bylo hlídek víc jak tvrdíte vy, jakto, že se tedy setkávám čím dál častěji s chováním řidičů o kterém jsem psal? Takže to lhaní si nechte od cesty. A nikdy netvrdím, že vím kdo za hospodou pije pivo.

o´hafra 10.8.2006 14:50

Re: Re: Re: Re: bez hlídek je zákon zbytečný

To snad vidíte duchy předků! I já jezdím denně a za poslední měsíc jsem viděla jen jednoho obtloustlého strejdu opírat se o služební vůz u plánovací komise sledovat směr větru a hledět někam k pustému horizontu.

Charlie 10.8.2006 9:00

Co mi tam chybí

dodržování bezpečného odstupu. (poloviční tacho). 

To mě nejvíc sere, když předjíždím 150-kou řadu kamionů, přisviští blb, přilepí se 2 metry za kufr a bliká a troubí. To pak pohladím brzdy, jen natolik aby se rozsvítila brzdová světla, uberu plyn, nechám kolonu kamionů předjet a zařadím se za ně. Trvá to nějakou tu chvíli a zmrd šílí.

Ales 10.8.2006 10:38

Re: Co mi tam chybí

S tím rychle přestaň! Já jsem si to dovolil a pak jsem se divil. Jel jsem ve městě přes křižovatku asi 55km/h v levém pruhu podle pomalé Avie. Zezadu divoce prokličkoval šílenec, začal divoce troubit a blikat. Já jsem jen rozsvítil brzdová světla a on do mě narazil a přímo mě protlačil křižovatkou. Po mém zastavení vylétl z auta a začal na mě řvát kam, že se s tím seru, jestli nevím, že levý pruh je rychlý. Já na to, že policajty zavolám, on na nic nečekal a bleskově ujel. Auto jsem neměl rozbité, tak jsem to zabalil a vypad, abych nezdržoval provoz. Nekecám tohle se mi přihodilo na jaře v Plzni na Košutce, křižovatku před odbočkou na Karlovy Vary. ;-€

Lada 10.8.2006 8:56

Cekam,

kdy se zacnou vybirat pokuty 20000 Kc od deti, ktere spadnou v parku z kolobezky.  

Charlie 10.8.2006 12:24

Re: Cekam,

Neboj, už na tom pracujou. Pitomí jsou na to dost.

Ben Fato 10.8.2006 8:52

Přirozené právo

Zákon o provozu na pozemních komunikacích patří nebo snad spíše by měl patřit do oblasti tzv. přirozeného práva. Zákon by v zásadě měl jen formalizovat ta pravidla, která si vytváří život sám. Typicky např. změna povinnosti dávat znamení o změně směru jízdy na kruhovém objezdu. Tady a v dalších případech novela zákona skutečně výše uvedené pravidlo sleduje. Jenže socialističtí státní úředníci, kteří mají potřebu neustále dokazovat svou potřebnost, zákon v podstatě zneužili ke kreativnímu vytváření "nepřirozeného prostředí" a zákonodárci jejich dílo ještě vyšperkovali. 

takyposlanec 10.8.2006 5:01

Poslanci, vezměte rozum do hrsti ...

a tím rozumem myslíte jako co? Kde to prodávají? Pošlu tam bráchu (mého odborného poradce).

MIlas 10.8.2006 6:06

Re: Poslanci, vezměte rozum do hrsti ...

Co mají vzít do hrsti? Kde nic není ani smrt nebere.......

Aleš 10.8.2006 7:18

Re: Poslanci, vezměte rozum do hrsti ...

ten rozum ukazovali včera v televizi. Zvýšit rychlost v noci!!!   Zvýšit rychlost na dálnicích na 160 km/h. apod.

Proboha trochu trpělivosti, počkejme 6 měsíců, udělejme seriozní analýzu a to odborníky a pusťme se do toho. Je tu jeden problém, náš řidič není řidič v Němec¨ku, Rakousku, kde najezdí mnohem více kilometrů, má vyšší ohleduplnost, nic si nepotřebuje dokazovat a jeho zájmem je bezpečně , bez nehod a pokut se dostat kam má. Proto si myslím, že bohužel, postih alespoň nyní /vzhledem k tomu jak se prasácky u nás jezdilo/ musí být vyšší než v normálním světě, aby se řidiči umravnili.