10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 25.7.2007 17:08

Re: Re: Re: Drahý Astone!

jo, tohle jsem právě prožil

Tokamak 25.7.2007 10:49

Nejezdit na doraz a dát si rezervu, co to znamená?

že místo 220 km/h pojede jen 200? Když se takhle motorkář řítí po silnici, tak se nesmí divit (spíše s tím musí počítat), že nějaký automobilista jedoucí stovkou udělá "chybu" a zkříží mu cestu. Zazávodit si člověk může zajet na okruh, ale pokud to zkouší na silnici, rychlost překračuje v násobcích té povolené, tak je prostě předurčen k tomu, že jeho orgány zachrání život někomu jinému. Ostatně to samé platí i pro závodníky na 4 kolech, u nich je navíc ještě větší pravděpodobnost, že s sebou na věčnost vezmou i někoho nevinného :(

Mira Kulicka 25.7.2007 10:34

Zkusenost

Vazeni kritici motorkaru. Ma zkusenost je nasledujici. Delam jizdy na A bez omezeni. Cvicim opravdu presne dodrzovani predpisu na zkousku. Presto i s velkym L na obleceni vsichni ridici aut spektakularne predjizdeji 80 na 50, na prejezdu nebo 130 na 90.

A mimochodem, statisticky je opravdu vice hlupaku a nedouku v autech.

Pro pripadne kritiky: Je mi 37 let a autem jsem po celem svete najezdil cca 700 000 km.

Tokamak 25.7.2007 10:57

Re: Zkusenost

Statistika je zajímavá věda, ale řekněme si po pravdě, že procento šílenců je mnohem větší u řidičů silničních motocyklů, hlavně jde o to, že strašně riskují. Když pojede 150 km/h na volné silnici, tak to asi nikomu vadit nebude, ale pokud takto a rychleji jezdí v hustém provozu tak jsou nebezpečím pro široké okolí.

JMik 25.7.2007 10:05

techno a motorkáři a hluk

Před dvěma lety hysterie proti technařům, teď to v médyjích rozjeli proti  motorkářům. Český tatík potřebuje zmetky, který vybočujou, štvou ho, a je s nimi třeba tvrdě zatočit. 

Kdybste, drazí motorkáři, hysterii proto technařům před dvěma lety zkusili co nejvíc brzdit, nesmuseli jste třeba teď takhle skončit  (vy i oni).  Ten hluk je ale fakt z obojího hroznej!, toleruju obojí jen s maximálním sebezapřením. JMik.

Psí vrah Čumil 25.7.2007 9:59

Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

v Lidovkách vyšel tuším shodně se zprávou o dvou idiotech, kteří jedouce na doraz za sebou, zahučeli jeden do protijedoucího osobáku, druhý do lesa s kýženým výsledkem: je po nich. Mám prostě trochu potíže pochopit jednotlivce, kteří potřebují naplnit "pocit svobody" nějakou tou stovkou koní a dvěma metráky zdivočelého železa pod zadkem, ale budiž. Nevadí mi jejich drahá a náročná svoboda, ale zatraceně mi vadí způsoby, jimiž omezují svobodu mou. Příklady jsou hojně citovány ve zdejších komentářích. Včetně těch pohodových "berušek silnic", jak píše autor, jejichž houfná pohoda přečasto spočívá v roztomilém zvyku zabírat při jízdě dvěma či třemi stroji vedle sebe celý jízdní pruh pro sebe - asi mají radost, naskládá-li se za nimi hodně dlouhá kolona. Takže, drazí milovníci svobody závislé na sebevražedných dvoukolkách - neračte svou svbodou omezovat svobodu jiných, a nebudte třeba takovýchto žalmů, to je celé.  Osobně mám pak přečasto dojem, že míra síly vašich strojů je v nepřímé úměře k míře duševní zralosti. A že jsem motocykl provozoval devět let...:-)

Psí vrah Čumil 25.7.2007 10:01

Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

Hm - a nebude třeba takových žalmů...:-(

www racek 25.7.2007 10:24

Re: Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

čumile, jezdit v koloně je jediná, i když ne vždy účinná obrana proti takovým, jako jste vy.

mimochodem, ti dva motorkáři narazili do auta jedoucího v protisměru. stopy to dokazují. ale svědčit už bohužel nemohou.

Psí vrah Čumil 25.7.2007 11:05

Re: Re: Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

Milý racku, beruško silnic, když už se bráníte před zhovadilými automobilisty způsobem "celý pruh je jen náš",  zkuste se někdy podívat do těch zpětných zrcátek, co je snad pořád povinně máte na mašinách. Ona ta vaše pohoda může dost festovně omezovat pohodu jiných, které blokujete. Myslím, že o způsobu jízdy je také nějaká řeč v příslušném zákonu...

S tou větou o těch dvou mrtvých je trochu sémantický problém: Narazit do auta, jedoucího v protisměru znamená IMHO toliko, že se srazili - pouze jeden, ale to není teď podstatné - s protijedoucím vozidlem. Znamená-li to, co míníte vy, že totiž protijedoucí vůz jel po nesprávné straně vozovky, pak zjištěné stopy zajisté budou klíčovým důkazem v následujícím soudním projednávání. Na řadu ovšem také přijde otázka přiměřené rychlosti v onom úseku v sozuvislosti se zákonem stanoveným limitem, atd.

www racek 25.7.2007 12:00

Re: Re: Re: Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

jsem tě naštval, viď. věz, že schválně!. ale čekal jsem, že tě rozčílím víc. škoda ... :-D

 holt, znáš mě:-D:-D

Psí vrah Čumil 25.7.2007 12:05

Re: Re: Re: Re: Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

Vůbec ne, racku. Já si totiž myslím, že motorkáři jsou daleko větším problémem sami sobě. Spíš bych opravdu ocenil, kdyby ses někdy podíval do toho zpětného zrcátka, až vás zase pět pojede ve dvou řadách napříč celým jízdním pruhem. Mimochodem, naschvály jsou na silnici nejkratší cestou do hrobu...

NevericiTomas 25.7.2007 13:40

Re: Re: Re: Re: Re: Mno, tak opravdu se tento motorkářský žalm objevil na Psu,

Cemu se chechtas racku? Nam v plechovkach je to jedno, my to vetsinou prezijem....;-D

Mareg 25.7.2007 9:39

Jen kdyby to tak neřvalo

V podstatě proti nim nic nemám, jen kdyby to tak neřvalo. Tím mě opravdu serou.

Iqtyq 25.7.2007 8:59

Stačí jet

po D1 z Brna do Prahy v čase kdy konci nějaké motocyklové závody v Brně. To je adrenalin. Bohužel víc pro řidiče aut. Člověk neví do kterého zpětného zrcádka se dívat dříve, jestli do pravého nebo levého. Tam je dobře vidět statistika slušných motorkářů. Budou to tak 2%. A viděl tam někdo někdy policii?

milan007 25.7.2007 9:43

Re: Stačí jet

Nejlépe se je dívat do obou. Pokud nezvládáte provoz v hustém a rychlém provozu doporučuji tréning v Paříži na vnitřním okruhu.

www racek 25.7.2007 10:26

Re: Re: Stačí jet

ti slušní holt míří do odstavného pruhu, ti neslušní jedou za ním nebo ho dokonce předjíždějí.

NevericiTomas 25.7.2007 13:42

Re: Re: Stačí jet

Mno v opravdu vyspelych motoristickych zemich plati, ze zrcatka se pouzivaji na couvani. Kazdy si hlida co je pred nim.....o zadni stranu se staraji zase ti za nim...

jerry 25.7.2007 8:56

No moc nechybělo a motorkáře jsem nedávno na dálnici srazil

a byl to můj kiiks-podíval jsem se do zrcátek až těsně před předjížděním náklaďáku a on byl zrovna na mý úrovni. Ještě teď z toho mám hrůzu. Za všechno ti motorkáři opravdu nemůžou.

qwert 25.7.2007 11:29

Re: No moc nechybělo a motorkáře jsem nedávno na dálnici srazil

ano, ještě jsme neviděl v autě fakt dobré řešení, které by odstranilo tzv. mrtvý úhel kam prostě nevidíte. Panoramatiská zrcátka to řeší a pomohou jen zčásti.

www racek 25.7.2007 12:01

Re: Re: No moc nechybělo a motorkáře jsem nedávno na dálnici srazil

jo, má to volvo, ale stojí to moc.

jezevec 25.7.2007 12:12

Re: Re: No moc nechybělo a motorkáře jsem nedávno na dálnici srazil

dobrý řešení je otočit hubu a podívat se

Peta 25.7.2007 8:50

Kdyz jedu autem...

... s..ou me chodci, cyklisti, motorkari. Kdyz jdu pesky s..ou me automobilisti, cyklisti, motorkari. Kdyz jedu na kole s..ou me chodci, automobilisti, motorkari. Na motorce nejezdim, ale mohlo by to pokracovat. ;-) Takze by to chtelo vice nadhledu a ohledu od vsech!!

A o tech darcich organu si dovolim pochybovat, ty organy jsou vetsinou nepuzitelne :-/

Ruda, Taiwan 25.7.2007 8:45

Souhlas

Mezi motorkari jsou paka, ktera jezdi na doraz, a doplaci na to sami. Zbytek v pohode. Mek jsem nehodu na skutru zde na Taiwanu (motorky nemaji cenu, protoze jeste nesmeji na dalnici a v tom silenem provozu je skutr praktictejsi). Vrazilo do mne auto, jehoz ridic delal mysku bez koukani do zrcatka. Blahopreji. Jinak Taiwan podobny popisu Italie. Nejnebezpecnesi jsou zde ridici dodavek, ktere vypadaji jak Avie zmensena na polovinu. Ridic nakladacku s mentalitou ridice skutru.

Zdenal 25.7.2007 8:43

Buchlov

Urcite nejsem pro generalizovani a obecne motorkari na svych Kadla Kadla chopperech jsou asi nejklidnejsi a nejbezpecnejsi ucastnisi provozu.

Ale doporucil bych panu Neffovi zajet se podivat do Buchlovskych kopcu u Uherskeho Hradiste na kazdovikendove zavody motorkaru do vrchu i z vrchu. Dle zasady dvojita plna neni zed jsou tam k videni pekne zverstva, vse za totalni ignorace policie.

www racek 25.7.2007 9:15

Re: Buchlov

jo, buchlováky a dubá ...je tam pár pomníčků. a přibejvaj. :-P

m.l. 25.7.2007 10:52

Re: Buchlov

Dvojitá plná čára ? Jistě máte na mysli ten úzký jízdní pruh uprostřed silnice, vyhrazený pro motocykly.

jezevec 25.7.2007 12:08

Re: Re: Buchlov

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D sto bodů !!R^

THonza 25.7.2007 12:20

Re: Re: Buchlov

konečně vím, k čemu ten úzkej proužek uprostřed vlastně je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inžinier Buľa 25.7.2007 8:41

No, mě motorkáři vyloženě serou!

Nic bych proti nim neměl, kdyby se nechovali, jako by pro ně žádná pravidla SP neplatila a silnice byla jejich soukromý motodrom. Čím zdůvodní pan Neviditelný Pára prïvilegium mnohonásobného překračování povolené rychlosti, které si tak drze osobuje většina z jeho "soukmenovců" (asociace s bezohlednými fašisty je zcela na snadě!)? Já jsem se nikdy na žádného mkotrkáře nelepil, ale oni se zhusta lepí na mě! Říkají těm vymaštěncům něco pojmy jako "bezpečná vzdálenost" nebo "dostatečný boční odstup". To, čemu pan NP říká adrenalin, já považuju za duševní zaostalost, v lepším případě zastydlou pubertu. Potřebujete-li adrenalin, jezděte se vyřádit na okruh do Brna. Takže když nějakého motorkáře náhodou uvidím válet se v příkopu nebo na poli, řeknu si: "kdo chce kam...". Anebo i hůře. 

www racek 25.7.2007 9:13

Re: No, mě motorkáři vyloženě serou!

no, takových jako ty, co se cpou doleva když je motorka předjíždí, nebo v poklidu jedoucího motorkáře se snaží shodit ze silnice neb nemá na silnici co dělat, nebo předjíždí právě když jede naproti motorka ... je čím dál tím víc. snad do tebe nějaká motorka nabourala a to úmyslně? tedy, že by se motorka lepila na auto ... to se opravdu vidí zšídka. jo, max. těsně před předjížděním. zato plechovek co se lepí na motorku zažívám dost.

nevím, jestli to je tím, že motorku nemáš ... ať již z jakýkoliv důvodů ... ale i na silnici platí ... žít a nechat žít.  evidentně to neznáš. měl by sis doplnit vzdělání.