8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

DOPIS: Ten váš nápad

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BuBu 17.8.2006 8:31

Re: Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Ty jsi ale vůl - ten se hned tak nevidí ! Jestli by správně nemělo být Hňup . . . na místo nup ! Nebo mě chceš namluvit, že u Tebe na dvorku může každý, kdo chce složit kupu hnoje . . . tak abys nemohl ani prolézt do domu ! Hňupe, Hňupe - to už není demokracie - to je bordel !

Fofo 17.8.2006 8:29

Zkušenost

Všichni kdo tak urputně bojují proti základně by si měli sami vyzkoušet jak se žije pod Mohamedem, Stalinem, Castrem, Hitlerem apod. aby se naučili vážit si svobody a demokracie, byť se všemi jejími nedostatky a uvědomili si, že tato svoboda byla a je trnem v oku všem předchozím jmenovaným a jim podobným, a že si ji musíme bránit třeba i raketami. Nebo si snad myslíte, že ji ubráníme frázemi o humanitě?

Banjo 17.8.2006 8:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

> Vasekpasek: Co se Saddáma týká, měl ho převálcovat Bush senior při Pouštní bouři. Tehdy k tomu byl důvod - napadl sousední stát. Od té doby na něj dohromady nikdo nic nemá - vždyť ho teď soudí za věci z 80. let minulého století! Tehdy probíhala genocida Kurdů, vraždění politických odpůrců a podobná zvěrstva.

Jenže v době, kdy tyhle věci konal, ho nechali (stejně jako Bin Ládína), protože tehdy byli hlavní nepřátelé v regionu Chomejní a Kaddáfí, globálně pak SSSR.

Že ho zlikvidovali takhle a teď - z vykonstruovaných důvodů, nebezpečně destabilizovali situaci v regionu. Navíc tím pomohli Ahmadínežádovi, protože ztratil soupeře v sousedství.

Že tram teď USA nechtějí občanskou válku je sice asi pravda, ale prakticky ji vyvolaly.

Charlie 17.8.2006 8:17

Re: Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

Přesně tak to je. Bohužel.

Charlie 17.8.2006 8:15

Pod tohle se mohu také podepsat !

Díky autore!

Nezapomeň na bradavky! 17.8.2006 7:46

Re: Jasně,

Souhlas!R^

nup 17.8.2006 7:45

Re: Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Ano, ano... Máte povolení? Máte bumážku? Tak občanský průkaz!

Jo, to byly časy, soudruhu BuBu. Naštěstí jsou už za námi.

honzak 17.8.2006 7:36

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

klid, reagovat na rudé psychopaty nemá vůbec smysl. Epidemie bacilu Petra Uhla se asi šíří rychleji, než si dokážeme představit.

Rudla 17.8.2006 7:15

Re: Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

že se s tím idiotem Vilémem bavíte.

BuBu 17.8.2006 7:05

Re: Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Takových, co to napadá jako Tebe . . . tak těch jsou, jen co já vím . . . tisíce ! R^:-D

Brumla 17.8.2006 6:50

Bitva

Chudák autor. To tu zas bude výpadů a invektiv na jeho adresu.

Místo toho, aby se naše politické strany jasně a zřetelně postavily za trasatlantický projekt, jak by se čekalo od elit, kterým nejde o krátkodobé zisky za jakoukoliv cenu, ale dlouhodobou koncepčně budovanou bezpečnostní obranu našeho prostoru, vymýšlí pitomosti typu vnitrostranické diskuze a celonárodního referenda a lakmusovým papírkem zkoumají, kam se mají vrtnout. A práci, za kterou politky platíme, pak musí dělat autoři na NP. Smutné.

Kolda 17.8.2006 6:37

Tak tady čtu diskusi a napadá mne jediné....

Ten Vilém, to je ale nebetyčnej blb.

BuBu 17.8.2006 6:35

Ano . . . a takhle my tu žijeme !

Pane Adler, plně s Váma souhlasím . . . a tiše Vám závidím, jak jste mohl napsat tak slušný článek o takovém sajrajtu !

Včera dopoledne jsem se dostal nedopatřením před obchodní dům TESCO v Hradci Králové. A co nevidím ? Na chodníku před TESCO, který je veřejnou městskou plochou, stolek . . . u něho dva (už od pohledu bolševičtí č*ráci) tam otravovali kolemjdoucí a žádali o podepsání petice proti základnám. . . Na chvíli jsem se zastavil . . . a pozoroval "ten cvrkot". Ta sestava lidí, co zastavila a podepisovala se . . . prakticky ani nevěděla, co podepisuje, protože ti dva zástupci "lumpen-proletariátu" od stolku jim vše již s jejich přichodem horlivě "vysvětlovali" - a to pěkně "po bolševicku" . Na můj dotaz, kde mají povolení "motat se se stolkem" na veřejném prostranství a bránit jeho řádnému užívání na mě poštvali ten "okolo-stojící lumpen-proletatiát" z něhož sprostota jen sršela - a tak jsem radši odešel ! Kde byla městská policie . . . to nevím (možná vybírala řidiče za rychlost "U stoleté" ), ale vím určitě, kdybych já složil před TESCO hromadu písku o ploše stolu - bez mastné pokuty bych se neobešel !

No . . . a takhle my u nás žijeme ! ;-(

EVa 17.8.2006 5:46

Re: Souhlas, pane Adlere.

vidíte - a kvůli exportu 300 volů každoročně do Němec nám zabili Sv.Václava. Škoda, měl v tom pokračovat a nejenom on. Možná bychom byli dneska někde jinde. (I když bohužel, volů se u nás rodí podstatně víc než 300 ročně).

Olinka 17.8.2006 5:35

Re: Souhlasím

ano, take souhlasim s autoremR^...no jo, nic si z toho nedelejte..nekteri lide jsou holt nepoucitelni a spise nez naivni jsou pitomi, bohuzel nedokazi videt veci v sirsim kontextu...nenechte se otravit:-)

Olinka 17.8.2006 5:29

Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

rikate blbosti...no nic, v pripade utoku (od vychodu) na tuto cast zemekoule si kupte destnik (velikej)...ten vas dozajista ochrani lepe nez nejaky raketovy system americkych agresoru;-DRv

Vanek 17.8.2006 5:04

Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

Buď s USA, nebo do pekel Alláhových

CD 17.8.2006 4:46

Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

Rusove nepadli za nas, ale za Rusko. V r.1939 po uzavreni paktu (Molotov-Ribbentrop) Hitler napadl Polsko a od vychodu tam vlitl Stalin a nastalo deleni koristi. Rika vam neco Katyna? Valka pro Rusko zacela az v lete 1941, kdyz Hitler Rusko napadl. V r.45 jsme Rusaky vitali, ano, to jsme jeste nevedeli, ze z naseho statu udelaji svoji gubernii.  

Vasekpasek 17.8.2006 2:36

Re: Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

Děkuji za podporu, mluvíte mi z duše

tygr007 17.8.2006 2:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

Jinak receno, Vase puvodni teze je vyvracena, vy se ani nezamyslite nad absurditou predchoziho tvrzeni, ale naservirujete tvrzeni jeste absurdnejsi - ze vlada Iraku neni svepravna. Zajimavy zpusob vedeni "dialogu".

Pokracovat v predzvykavani informaci nebudu, laskave se vzdelejte zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Iraqi_Transitional_Government a zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Government_of_Iraq%2C_2006-2010 a prestante kalit vodu. Dekuji.

Vasekpasek 17.8.2006 2:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

V Iráku zahynulo NESROVNATELNĚ více Iráčanů za vlády Saddáma než za nynější války (koukám, že od demagogie jste rovnou přešel ke lžím). O Srbsku a masakru např. ve Srebrenici, raději ani nemluvím - z toho plyne jediné konstatování: Jste trochu mimo.

OSN je mírně nefunkční organizace, ve které jsou účastny i země s minimálně silně pochybnou pověstí a bohužel je stálým členem země komunistická = totalitní. To vypovídá o mnohém. Jak jsem zmiňoval v případě 2. světové války - ne vždy se vyplatí čekat (a takových případů by se našlo nepochybně víc).

O tom, že by se ta raketová základna mohla stát terčem útoku, jsem četl nějaké články od bezpečnostních expertů a ti o tom vesměs velmi silně pochybují...

Vilém 17.8.2006 2:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

USA měly počkat, až je někam pozve aspoň OSN, ne se tam zvát na základě agresivně propagovaných přeludů o chemických zbraních.

Obdobně v Srbsku.

Za okupace zahynulo nesrovnatelně víc Iráčanů než za poslední léta vlády Hussajna. Současný Irák nemá elementární veřejný pořádek, ani minimálně fungující ekonomiku, žádnou vládu. V čem je podle vás na tom Irák lépe?

Jistěže by si případný válečný protivník USA vyžádal stanovisko naší vlády před bombardováním té základny. Určitě by na její eliminaci nepoužil část jaderných zbraní, ale klidně by odtamtud nechal likvidovat všechny své jaderné zbraně. USA by se v takové situaci jistě odtud stáhly, jen co by jim naše vláda poslala supliku, a uprostřed konfliktu by ji stěhovaly jinam...

:-D:-D

tygr007 17.8.2006 2:21

Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

USA maji jaderne zbrane jiz dlouho, behem studene valky byly zatazeny do mnoha valek a nikdy jaderne zbrane nepouzily. Dokonce maji ve sve vojenske doktrine, ze je nepouziji jako prvni. USA, na rozdil od nasich sousedu, sve spojenecke zavazky zatim vzdy splnily, a to i v rpipadech, kdy to pro ne bylo velice nevyhodne. To je velice vyjimecne chovani, ktere dava jistou jistotu.

Jine vyjimecne chovani predvadi Vami zminene zeme. KLDR napriklad strili bez varovani balisticke strely do prostoru okolnich statu. Iran vyhrozuje clenskemu statu OSN likvidaci - opakovane a verejne. Oboji je take velice vyjimecne chovani ...

CR nemuze zustat neutralni "chytrou horakyni", to si nemohou dovolit ani daleko pocetnejsi a mocnejsi staty. Bud se budeme chovat, jako spolehlivy spojenec a partner - a pak s nami tak bude zachazeno, nebo se budeme chovat jako vypocitava sketa - a take s nami tak bude zachazeno.

Je to na nas, muzeme se - historicky zcela vyjimecne - svobodne rozhodnout.

Vilém 17.8.2006 2:15

Re: Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

V Iráku předevšim vláda nemá moc rozhodovat o vývoji, ani ve vztahu k USA, které si dělají, co samy chtějí, včetně mučení a zabíjení Iráčanů, ani ve vztahu k obyvatelstvu, které není schopna řídit.

Pak je celkem jedno, jestli se voleb účastnilo vyšší procento obyvatel než v USA nebo ČR. Podobně nerad bych přihlížel, že ČR je ve válce bez ohledu na názor naší vlády.

Vasekpasek 17.8.2006 2:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

No jistě, že je tam nezvou, měli snad Američané počkat, až je Miloševič (Saddám,...) pozvou a laskavě je svrhnout?;-D

Že je na tom Irák hůř za Saddáma je věc polemiky a ne prohlášení... Já například pořád budu tvrdit, že Irák je na tom jednoznačně lépe a co se týká místních bojů, nemyslím, že by o ně Američané nějak stáli, jistě jste si všiml, že tyto bojůvky vznikají jednostranně od Sadrů a jim podobných klerikánů.

Ta základna by s největší pravděpodobností zrušit šla. O tom, že zvyšuje ohrožení ČR ve válce, dost pochybuji, to za prvé. Za druhé - i kdyby, přesto s tím budu souhlasit. Jednou jsme spojenci a tím pádem musíme nést rizika stejná jako ostatní. Nebo snad chcete, aby Amíci chránili na vlastní náklady Evropu, která se jim pak v případné válce bude tlemit a říkat jim, ať si to "vyžerou" sami???

tygr007 17.8.2006 2:12

nesmyslné války pro své vlastní zájmy

Takze tisice padlych vlastnich obcanu a miliardy utracenych kreditu je podle Vas vlastni zajem zeme?

Jaka je podle Vas adekvatni odpoved na soustavne a zamerne porusovani podminek primeri?

tygr007 17.8.2006 2:11

Re: Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

V Iraku se zucastnilo vice opravnenych volicu, nez v Cesku, nerkuli v USA. Jsou USA a Cesko okupovane zeme?

tygr007 17.8.2006 2:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

Porusoval Irak soustavne a zamerne podminky primeri, nebo ne? Jaka je adekvatni odpoved na soustavne a zamerne porusovani podminek primeri?

Vilém 17.8.2006 2:07

Re: Re: Re: Patologicky agresivni stat

V Irák proběhly volby, ale asi ne všichni se v nich vyjádřili, ostatně jako v kterékoli okupované zemi. Proto taky neskončila válka. Nemám zájem mít v ČR armádu státu, který vede nesmyslné války pro své vlastní zájmy. Jakou máte záruku, že USA nevstoupí do jaderné války s KLDR nebo Íránem? Snad si nemyslíte, že nás budou konzultovat jen proto, že rakety pak budou dopadat sem?

Vilém 17.8.2006 2:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříčetnost amerických kolaborantů

USA ovšem vojensky vstupují i tam, kam je nezvou a kde jim nikdo vstup nedovolil. Při důležitosti této základny lez pochybovat, že by ji šlo také zrušit, jak ses jistě nedočetl v mém předchozím příspěvku, a proto jsi neodpověděl.

USA nejsou oprávněny vylepšovat si svět podle svého, Irák je na tom dnes hůř než před svržením Saddáma.

KLDR atomovku už má několik let, aniž se vám něco stalo, tedy krom toho, že USA si vyhlédly ČR, aby mohly KLDR dál vydírat.

Tato základna by pouze zvýšila ohrožení ČR, protože by byla terčem ve válce. Naše bezpečnost je zajištěna v rámci NATO a EU.