3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jm0 8.11.2007 10:51

Re: Vy už máte pozvání na inaugurační oslavu toho druhého funkčního období!?

zatímco na inauguraci švejnara/paroubka si s komunisty přiťukávat nebude. nebude totiž pozván. a všechno bude očividně v nejlepším pořádku.

Starý J. 8.11.2007 10:57

Re: Vy už máte pozvání na inaugurační oslavu toho druhého funkčního období!?

A co to máte za žaludek Vy, že je volíte a že hlasy sockomunistů pro Švejnara Vám nebudou vadit?

Mistr Jan Hus 8.11.2007 6:46

Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Neústavní rozbití Československa. Zničení českého průmyslu, likvidace českého zemědělství. Znásilňování historie a práva, brutální útok na českou kulturu, český jazyk. A tak bych mohl pokračovat. ;-O

eTony 8.11.2007 6:58

Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Šťastnou cestu ........

Jarda 8.11.2007 7:03

Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Vážený soudruhu,

pokračujte raději na Vaší bolševické schůzi, to co zde píšete je nebetyčná hloupost. Rozpad Československa požadovali především slováci, český průmysl vyráběl pouze polotovary které stejně nikdo nechtěl a naše kolektivní zemědělství bylo stejně na pokraji rozpadu. Nevím co je myšleno brutálním útokem na kulturu a český jazyk.

Mistr Jan Hus 8.11.2007 7:11

Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Český průmysl vyráběl výrobky, které jsme byly schopni vyrábět, nebyly to žádné sofistikované technologie, ale poctivé české výrobky, např. boty. Naše kolektivní zemědělství bylo na velmi vysoké úrovni, dodnes se Západ vůči našim zemědělským výrobkům brání jak jen to jde, a podstatně více dotuje své a přesto je naše zemědělství konkurenceschopnější.:-)Český jazyk je przněn amerikanizací a útok na českou kulturu je zřejmý, stačí se podívat na každodenní americké pořady v našich televizích.

eTony 8.11.2007 7:21

Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

už máte sbaleno ?

JuraJura 8.11.2007 7:30

Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Vtipný příspěvek, Mistře. Nejvíce mne rozesmály poctivé  české výrobky a kolektivnní zemědělství na vysoké úrovni.

ocelin 8.11.2007 8:46

Ano,zejména polské zemědělství

na pár arech dokazuje konkurenceschopnost soukromě hospodařících rolníků.

Jimmy Keen 8.11.2007 8:34

Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Mistře Jene, už několikrát vás tady nabádám, abyste místo nářku a pěnění dal správné recepty, jak z marasmu ven. Jak pozvednout obuvnický průmysl, aby byl konkurenceschopný oproti laciným botám z Asie, jak bránit českou kulturu, jak zamezit amerikanizaci jazyka, jak vrátit průmysl do českých rukou, kterak vrátit slávu kolektivizovanému zemědělství a jak opět sjednotit Československo. Všude bída, bída, děs, děs a já se tedy táži,slovutný mistře, jak z toho ven. Chutě do díla, jsem zvědav na vaše epištoly. Musíte kráčet ve šlépějích velkého Mistra Jana, jehož jméno zvolil jste za svůj nick (vidíte, odporný amerikanismus - nuž jak zabránite například jeho používání). Tak, kupředu.

Sísa 8.11.2007 9:33

Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Proč jenom ty naše skvělé výrobky měly odbyt pouze v zemích RVHP a když už se něco vyvezlo na západ, muselo to být za dumpingové ceny? A to skvělé zemědělství? Ještě si pamatuji na obchody Ovoce - zelenina, pouze shnilá mrkev a brambory, ale pan Mistr asi žil někde jinde.

Mistr Jan Hus 8.11.2007 12:07

Re: Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Maso bylo bez antibiotik a nepřidávala se do něj voda. Byli jsme v zemědělství soběstační. Plzeňské pivo nebylo v rukou Černochů. Klobásy byly z masa. V lesích byla zvěř a ne sběř.

Jenda 8.11.2007 12:27

Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Bez antibiotik? Zlaty voci.

Ovsem klobasy byly z masa. Teda kdyz byly. Sejne jako to maso. Kdyz bylo.

AAA 8.11.2007 14:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Maso prece bylo. V globale. Akorat nikdo ten obchodni dum Global nikdo nemohl najit...

jirka.s. 8.11.2007 19:17

Re: Re: Re: Re: "nepřidávala se do něj voda.!"

Ano, správně mistře, maso bylo bez antibiotik!  Ale i kdyby jich v něm bylo na kila, žádné nebezpečí, tedy alespoň mně, nehrozilo! To kilo bůčku, co jsem tak za týdem maximálně mohl sehnat, by mne rozhodně neohrozilo! A myslíš, že v něm nebyla voda? Ale byla, chlapče, byla, ale prostě nestačila z něho v tom fofru,ve kterém ho  řezníci rozprodali pinglům, zelinářům a automechanikům , vytéci! Holt dneska, když balíčky masa leží na regále i přes datum spotřeby, si nějakou tuvodu přineseš vyteklou zvlášť! Za to ale z takového máslíčka, ač to bylo proti všem fyzikálním zákonům, voda stříkala při roztírání někdy až do očí! Takové jsme měli, prosím, socialistické vědce!

Starý J. 8.11.2007 11:03

Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Vy v/o/le, Klaus sedí na Kavčích horách, nebo Nově a rozhoduje, co se vysílá?

To že můžete takové hovadiny zde psát, za to můžou jiní, kteří nepřipustili po revoluci spravedlivé vyrovnání s vrahy a darebáky, co ukradli všechno všem, i ševci verpánek s potěhem a z dříve prosperujícího státu za první republiky, udělali stát, potácející se na posledních místech v technice, kvalitě, životní úrovni a stát složený z občanů, co mohli jen držet huby, jinak je léta v kriminále neminuly!

JH 8.11.2007 12:44

Re: Re: Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

No ti keťasové a zloději z 1.rpubliky byla nepředstavitelná zlodějská sebranka. A to i ti zpropadení ševci-kradli jako straky a šidili na čem se dalo. Už aby zase všechnu tu sbranku t.zv. "podnikatelů" měl poslat tam kam patří!!!

Bert 8.11.2007 9:36

Re: Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

Jardo, máslo prý má stát 60 Kč, nevím kolik mléko... Myslíte, že naše zemědělství vzkvétá?

Protože na ministrstvu zemědělství mají místo hlav řepy, je všude samá řepka. Myslíte, že to je tak správné?

Raff 8.11.2007 10:20

Co sem pletete

Co sem pletete ceny másla a mléka? Diskuze je o létech devadesátých. Situace s cenami (a evropským nedostatkem) mléka a másla souvisí především s EU a jejím vývojem hlavně po roce 2000. A moc přispívá i zelená histerie v EU. Chcete snad i z toho vinit Klauze?

Bert 8.11.2007 11:37

Re: Co sem pletete

Ne, já jen reagoval na Jardu.

jurist 8.11.2007 8:03

Re: Vážený pane prezidente! Vaše devadesátá léta znamenají druhou bílou horu!

ach jo, po kom ta Slámová je...:-/

jirka.s. 8.11.2007 19:04

Re: Ty připečený glutee maxime!

Spletl sis periodikum! Jisté noviny, jejich název zdejší cenzor nebere, se soudruhem kojzarem, by pro tebe ale zajisté našly uplatnění! ;-D

honza 8.11.2007 5:59

To je dobře

Tak když pan prezident souhlasí, je třeba zahájit širokou diskusi o privatizaci, jejích výsledcích, zániku moderních podniků (ČKD, Poldi), lehkých topných olejích, Báczovi, záhadných kontech, knižním velkoobchodu, Mladé frontě (že, zloději Neffe).

eTony 8.11.2007 6:01

Re: To je dobře

běžte už s těma hemzama do hajzlu.

ocelin 8.11.2007 8:43

On by třeba i šel, ale

udělejte mu tam nejdřív místo.

Pavel R. 8.11.2007 3:12

dementi nepravdomluvní

V. Klaus se rozčiluje, že Hanák “nemluví pravdu”.  Ani se nedivím, Právo v tomto má bohatou tradici.  Bohužel však sám V. Klaus si ve svém horlení proti termínu „uzavřená kapitola“...  protiřečí, když tvrdí v bodě č.1 tohoto článku následující: “...Termín „uzavřená kapitola“... je...  ...nesmyslný a nepoužitelný.” 

V tiskovém prohlášení k česko-rakouským vztahům z 25.1.2002, totiž prohlásil toto: “ODS udělá vše proto, aby se z již uzavřené kapitoly naší minulosti nestal živý politický problém, který by negativně ovlivňoval naši budoucnost a naše postavení v Evropě.”, http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=AamtGpg2qbj9 

Když se V. Klaus hodlá hádat o termíny, nemůže mu nějaký poradec poradit, ať vypne vyhledávání na presidentovo vlastní stránce?  Nebo je snad výraz “dementi č. 25” nějaký dvojsmysl?

marv 8.11.2007 4:15

Re: dementi nepravdomluvní

Každý výrok má svůj kontext, který nelze jen tak nahradit třemi tečkami. Klausův  přesný citát je " O devadesátých letech jsem nikdy neřekl ani slovo ve smyslu uzavřené kapitoly. Termín uzavřená kapitola jsem dokonce nikdy nepoužil ani ohledně komunistické éry. Je to termín nesmyslný a nepoužitelný." Takže "nesmyslný a nepoužitelný" je tento tento termín (uzavřená kapitola), podle Klause, v souvislosti s 90. léty a s dobou komunismu. Z toho nikterak nevyplývá, že termín "uzavřená kapitola" je "nesmyslný a nepoužitelný" např. pro události po Bílé hoře apod. Není třeba nic vypínat v Google, je třeba jen používat tu věc, co máme v hlavě.

Pavel R. 8.11.2007 5:21

Re: Re: dementi nepravdomluvní

Dovolím si nesouhlasit.  Pan president graduje svůj argument.  Nepoužil termín o 90. letech.  Nepoužil ho dokonce ani o komunismu.  Protože je obecně nesmyslný, nepoužívá ho vůbec.  Nepoužívá jej proto, že je nesmyslný. Kdyby chtěl říct, že je nesmyslný v kontextu, musel by napsat "Je to v tomto smyslu/případě/kontextu termín nesmyslný.  Že je termín nepoužitelný, je srozumitelné, že je nesmyslný, to se vztahuje na termín obecně. 

Např. v bodě 2 říká "2. O devadesátých letech jsem nikdy nepoužil ani svůj známý příměr „zpětného zrcátka“. Opakuji nikdy."  Opakuje nikdy, neříká, že zpětné zrcátko je nesmyslný a nepoužitelný termín.

Bert 8.11.2007 10:31

Re: Re: Re: dementi nepravdomluvní

Klaus říká: "Je to termín nesmyslný a nepoužitelný." Ta věta sice stojí o samotě, ale kontextově se vztahuje k odstavci bodu 1. Ale myslím, že vaše opodstatnění je správné.

Pavel R. 8.11.2007 5:53

Re: Re: dementi nepravdomluvní

Nevím také proč by Benešovy dekrety měla být uzavřená kapitola.  Je to naše ostuda.  Celkem zbytečně, když se stačí poučit se od Německa, jak se přiznává vina.

Pro upřesnění, panu presidentovi vytýkám hlavně nepřesnost.  Hádá se totiž o slovíčka a sám pak nechá prostor pro dvojí interpretaci - to není úplně šikovné.  Privatizace 90. let nebyla ideální ale zadělali jsme si na ní v r. 1946 a 40 let tvrdě pracovali na její neideálnosti.  Více než pár nových zlodějů v 90. letech mě tisíckrát víc pálí milionmilionkrát větší ztráty za těch 40 let, a hlavně životy - jak ztracené, tak zpackané.  Díky příspěvku Rudého práva ke svobodě slova mělo být samotné slovo Právo zakázané a vymazané ze všech tištěných textů.