16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

COVID: Konec iluzí o odbornících a demokratech

Od počátku covidové krize jsme svědky jednoho selhání politiků i samozvaných odborníků za druhým. A nejde jen o selhání odborná, která se ještě dají pochopit - přestože se týmy lékařů před kamerami tváří jako ztělesnění moudrosti, ve skutečnosti nikdo z nich žádnou zkušenost s podobným problémem nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Prikner 26.1.2022 11:50

systém řízený bruselem selhává ve všem směrům a selhávat bude, v covidu leynová koupila "vakcinu" která nefunguje, ale všichni ji musí vypotřebvat aby byl vejvar co největší, nařizuje green deal, který způsobuje nedostatek a drahost elektřiny a plynu, aby byl co největší vejvar na eu burzách pro podporovatele a komisi, brzdí budování spolehlivých zdrojů energie pro budování občasných zdrojů obludných ro vejvar solárních baronů - pryč z toho spolku a ta naše 5.bruselská brigáda platí tu bídu našimi daněmi. pryč taky s nimi.

D. Krajíček 26.1.2022 11:42

Rouška nebo respirátor proti prachu mohly zabírat proti kapénkám. Ovšem každá kapénka jednou vyschne a chvíli trvá, než viru zkolabuje ochraná vrstva a v mezidobí se už probíjí od respirátoru do průdušinek, a to i průdušinek lidí kolem majitele roušky/respirátoru.

Takže na chvíli pomůže rouška (15 minut?), na chvíli pomůže respirátor (20 minut?), ale pak už je to jedno, což ukazuje neomezení šíření po zavedení roušek/respirátorů.

J. Vintr 26.1.2022 11:42

Představte si, že už udělali několik seriózních pokusů, které měly ověřit opodstatnění používání chirurgických roušek na operačních sálech. A výsledkem těchto srovnávacích pokusů bylo, že pooperačních septických komplikací bylo o něco méně u operací, kde nikdo z lékařů ani pomocného personálu žádné roušky neměl. Takže jediným opodstatněním používání roušek při operaci je ochrana chirurga před tím, aby mu do nosu nebo do úst náhodou nevystříkla nějaká tělní tekutina operovaného pacienta...

Jinak bylo mnoha studiemi prokázáno, že roušky ani respirátory před ničím nechrání, ale naopak poměrně významně škodí. Zvláště dětem.

D. Stys 26.1.2022 11:41

Přesně tak. Ale povinné očkování podle zákona by celý systém donutilo jednat podle zákona. A ten je docela dobrý.

M. Sedláček 26.1.2022 11:38

Tak oni to ani vakcíny nejsou, když nechrání před nakažením. Aspoň podle původní definice vakcíny :-)

M. Sedláček 26.1.2022 11:34

To je nějaká modlitba kovidové církve?

J. Kalina 26.1.2022 11:33

stačí si přečíst v prvním odstavci, že rouškou projde jednotlivý virus, aby člověk pochopil jaké budou další uváděné argumenty. Takže: roušky se používají při operacích, aby doktor nenaprskal do otevřené rány pacienta nebo by to mohla být tak velká dávka bacilů, že by to operovaný nemusel zvládnout. S covidem je to obdobné. Asi bude rozdíl zda vdechnete nějakou kapičku nebo jednotlivý virus létající ve vzduchu. A asi bude i rozdíl, zda při každém nádechu "získáte" jeden virus, ale bude v tom dýchat 1 minutu nebo ho budete vdechovat 3 hodiny. Omezování kontaktů má jasný vliv na rychlost šíření viru, A není jedno kolik nakažených je za jeden den i když jen lehce. samozřejmě, že se omezování kontaktů natož lock down musí posuzovat co za to.

Ten příklad s napodobením chování Číny se mi líbí, ale hned mi napadá, že on to asi nebude takový rozdíl v těch režimech. Jestli nejde pouze o způsoby postupu ke konečnému cíli, obyvatelstvo má makat a nakupovat od rána do večera jako mravenci (otroci) a ke všemu si ani u toho nevrznout s vylepšením, že ani neví, že by jim to mělo vadit.

Pozorujte v létě mraveniště nebo včelí úl, pochopíte kam jdeme vlastními silami natož aby to tady vzala do ruky nějaká umělá inteligence. Také si povšimněme, že ti co mají ale opravdu rádi zvířata je v jejich zájmu (ochrana) vybavují obojky s kamerou, kroužky na noze, odebírají krev. Zdali na ně ostatní zvířata dají, když jim "vyprávějí" co se jim stalo fakt nevím, ale znám reakce na lidi co popisují podobné zážitky s UFOny.

D. Stys 26.1.2022 11:32

Ale ano, Pro povinné očkování vakcínou, která splňuje podmínky zákona 258/2000 Sb. To žádná ze současných vakcín není, musela by to totiž být slizniční vakcína. :-)

M. Sedláček 26.1.2022 11:29

Nepsal jste tu náhodou, že byste byl pro povinné očkování? Nějak to nekoresponduje s vaší poslední větou.

M. Sedláček 26.1.2022 11:27

Tak odpal, odpade ;-D

L. Stránský 26.1.2022 11:26

očkovaní mají méně intenzivní příznaky, generují i menší objem viru, takže pokud např. dva nakažení jedinci, jeden neočkovaný a jeden očkovaný navštíví hospodu, tak ten ten neočkovaný nakazí s velkou pravděpodobností nakazí více lidí, než ten očkovaný. A z tohoto důvodu jsou neočkovaní omezeni.

J. Vintr 26.1.2022 11:09

Například v takovém Rakušanovi ten diktátor už nedřímá, ale je hodně probuzený....

J. John 26.1.2022 11:03

Kde stále dělá bruselská a naše vrchnost "chyby", že je nákaza covidem u nás a ve "vyspělé Evropské unii" nejhorší, nejdražší a nejvíce obtěžuje obyvatele?

Zdá se, že to není chyba, ale záměr. Bruselští a čeští politici a jejich „experti“ nemohou být tak neschopní, aby nedokázali epidemii ukončit rychle a levně, jak to udělali ve státech, kde žije více než 3 miliardy obyvatel, kde je horší zdravotnictví, horší hygienické podmínky a starší obyvatelstvo.

Nebo jsou naopak všehoschopní a prodlužují epidemii záměrně a záměrně zadlužují stát a rozvrací ekonomiku? Testování bez léčby ihned po zjištění pozitivity nemá smysl. Pouze je to miliardový výdělek pro kumpány politiků.

V Indii každý pozitivně testovaný obdržel First Aid Kit za 2,59 USD a epidemii před půl rokem zlikvidovali a mají promile nákazy v porovnání s EU.

Divím se, že se bruselská a naše vrchnost nebojí. Nejsem právník, ale prolistoval jsem si obsah tr.z. a zaujaly mě v souvislosti s jednáním "našich" politiků a jejich "expertů" § 143, 147, 148,150, 152, 153, 220 a 400 tr.z. Doufám, že se již brzy budou zodpovídat před tribunálem, obdobným tomu Norimberskému.

-------------------

Počet nakažených COVIDem za týden do 12.12./1 milion obyvatel:

Japonsko *) 6, Indie *) 35, Indonésie *) 5

Německo 4158, ČR 8997, Polsko 4095, Belgie 8819, Nizozemsko 7405, Rusko: 1450,

*) očkuje se a léčí se levným lékem, o kterém se v EUroúnii nesmí psát ani mluvit a nesmí se prodávat, ačkoli ho bylo již prodáno ve světě 3,7 miliardy balení, dále vit. D, zinkem,... Zdroj čísel: Johns Hopkins University.

M. Boháček 26.1.2022 10:59

A už sa na nás valí po plandémii ďaľší podvod - Green deal.

EU vyjímá z uhlíkové daně nejen soukromá letadla, ale i miliardářské jachty

https://necenzurovanapravda.cz/2022/01/eu-vyjima-z-uhlikove-dane-nejen-soukroma-letadla-ale-i-miliardarske-jachty/

Ś. Svobodová 26.1.2022 10:58

Jako obecně nejnormálnější se ukázal švédský systém, který si vyžádal v EU nejméně mrtvých (po Maltě) na 1 mil. obyvatel. Ale představa že by si z něj ostatní politici vzali příklad po tom, co na Švédy za jejich postoj plivali, by bylo naivní.

M. Boháček 26.1.2022 10:57

Kovid je podvod a klamstvo od začiatku.

Jihoafrická lékařka – objevitelka Omikronu – říká, že ji evropští politici žádali, aby lhala

Nemohla však veřejně tvrdit, že infekce variantou Omikron je vážná. A nakonec uvádí:

„V určitém okamžiku jsem řekla, že je to mírná nemoc v Jižní Africe, ale vážná, velmi vážná nemoc v Evropě, protože evropští politici to ode mě žádali.“

https://necenzurovanapravda.cz/2022/01/jihoafricka-lekarka-objevitelka-omikronu-rika-ze-ji-evropsti-politici-zadali-aby-lhala/

M. Boháček 26.1.2022 10:55

Všimli jste si někdy, co je ze sociálních sítí mazáno a co tam naopak zůstává ve velké míře a patrně záměrně?

Minulý týden jsme dávali na Facebook Zdravého fóra odkaz na článek, který má trochu sugestivní úvod, ale jde o to, že jsou v něm linky, na 1011 – slovy TISÍC JEDENÁCT studií o škodlivosti covid vakcín.

Pokud link na Facebook vložíte, tak po mnoha varováních, na různé „factcheckové servery”, kde se nemluví vůbec o těchto studiích, ale je tam uvedeno pouze dogma „vakcína je bezpečná, schválená a není experimentální a kdo tvrdí něco jiného, tak lže.” odkaz z Facebooku okamžitě zmizí a nelze šířit. Schválně si to zkuste...

https://svobodny-svet.cz/proc-je-pravda-tak-nebezpecna/

J. Plíva 26.1.2022 10:52

Naši vědci jsou v podstatě státní zaměstnanci a vítají každou příležitost, jak získat lepší peníze a podmínky. Možná jste si všimli, že když byly povodně, byla to vítaná příležitost pro hydrometeorology, aby žádali stát o peníze na lepší předpovědi. Covid byl příležitost pro mnohé. Některým vědátorům stačilo, že se mohou zviditelňovat. To platí i o změně klimatu.

J. Plíva 26.1.2022 10:38

Velký souhlas!

B. Rudolf 26.1.2022 10:29

Nesouhlasím s tím, že selhání odborníků v kauze covid se dají pochopit. Snad jen v tom smyslu, že odborníci nejsou i nic lepší lidé než zbytek populace. Naši "nejlepší vědci" hromadně (jako za bolševika) odsoudili hypotézu, že covid unikl z laboratoře, jako konspirační teorii. A to přesto, že fakta jasně mluvila ve prospěch této domněnky. No a pak se ještě ukázalo, že ti vědci (Dr. Fauci a spol), kteří moc dobře znali silné důkazy ve prospěch závěru, že covid unikl z laboratoře, veřejnosti sprostě lhali a tvrdili, že takový únik byl vysoce nepravděpodobný. A dokonce iniciovali petice proti konspiračním teoriím tvrdícím, že covid asi unikl z laboratoře. Dost velký hnus. No a naši soudruzi vědci "se chtěli postavit na tu správnou stranu". Vůbec je nezajímala pravda, ale pouze to, kam vítr fouká.

Š. Hašek 26.1.2022 10:24

R^R^R^

A. Ová 26.1.2022 10:20

Katastrofa se nemusí hlásit... Tak vidíte, že tady žádná nebyla...

D. Stys 26.1.2022 10:08

Jj, ale byl to můj spor s Jaromírovým alter ego.

J. Vintr 26.1.2022 10:06

Výrobci ty "vakcíny" testovali jen tak, že zjistili v postatě namátkovým testováním, kolik bylo během dvou mesícu v očkované a placebo skupině pozitivně testovaných. A to samozřejmě tak, aby jim vyšla požadovaná účinnost. Nic víc. Všechny ostatní účinky těch vakcín si politici, kteří je chtěli napíchat co největšímu množství lidí, jednoduše vymysleli. A úplně lidem zamlčeli a dále zamlčují vážné negativní vedlejší následky.

D. Stys 26.1.2022 10:04

Nadúmrtí ČSÚ https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr . Úmrtí na Coronu dle ÚZIS zde https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19 . Data VZP o úmrtích v období mimo Covid zde https://www.vzp.cz/o-nas/informace/odpovedi-na-zadosti-o-informace/zadost-ze-dne-14-11-2021 . Komentáře k tomu ze statistické společnosti zde https://smis-lab.cz/2021/12/25/umrti-dle-ockovaciho-statutu-v-roce-2021-data-zdravotnich-pojistoven/ zde https://smis-lab.cz/2022/01/07/dalsi-postrehy-k-analyze-t-fursta-umrti-dle-ockovaciho-statutu-v-roce-2021/ zde https://www.dzurnal.cz/index.php/2022/01/25/jak-neanalyzovat-data-a-jak-nedelat-vedu/ a např. zde https://blog.echo24.cz/a/iXW55/jak-nedelat-studie

Když to krátce shrnu, v létě mimo covid umíralo podle věkových skupin 2,2-3,8x více lidí ve skupině očkovaných než ve skupině neočkovaných. Jsou to dvě sociální skupiny, je to tak po celý podzim, což ukazuje různá věková struktura nemocných očkovaných a neočkovaných. Data o úmrtích ÚZIS na očkované a neočkované netřídí (proč?) a tak se řídím tím, co je nejblíž márnici, tedy a JIP. A tam je dnes skóre neočkovaní přepočtění na počet v populaci : očkovaní na počet v populaci 20:14 = 1,43. A to přesto, že očkovaní se testují asi 4x méně a že máme 30-50% nevysvětlených nadúmrtí, takže je vysoká šance, že covidní očkovaní nebyli zachyceni na JIP a že zemřeli neotestováni.

V. Wagenknecht 26.1.2022 9:52

Ještě otázečku: "víc úmrtí ve skupině očkovaných než by mělo být" - jako na cokoliv nebo na coronu? Kde to můžu vidět? Možná jste to tady už odlinkoval, ale v tom případě bych prosil opakovat. Děkuji.

V. Wagenknecht 26.1.2022 9:49

No, já se na to podívám a pak vám sdělím svoje dojmy.

D. Stys 26.1.2022 9:47

To se děje už teď, protože je víc úmrtí ve skupině očkovaných než by mělo být. Možná 4x. Co bude s Vámi za 40 let nevím, ale vím co je s lidmi, kterým je dnes 75 let.

V. Wagenknecht 26.1.2022 9:45

Aniž bych to video ještě viděl, vakcína sem, vakcína tam. Takže vy tvrdíte, že víte, co se stane za čtyřicet let, resp. během čtyřiceti let? I když to tedy vezmeme jako statistiku nějaké množiny individuí, nikoliv pro konkrétního jedince. Nic jiného totiž to, co říkáte, není.

D. Stys 26.1.2022 9:40

https://www.svedomi-naroda.cz/2022/01/23/novy-rozhovor-s-prof-jaroslavem-turankem-vakcinologem-imunologem-farmakologem/

Tohle není normální vakcína. Ani očekávaným mechanismem účinku ani chemickým složením.