RECENZE: William Gibson, Všechny párty zejtřka
William Gibson patří k několika málo autorům, kteří mají to štěstí, že se svými knihami nesmazatelně vryli do dějin sci-fi, proměnili podobu žánru a v časech digitální revoluce přinesli pochodeň binárního rebelství i na stránky papírových knih. Zároveň Gibson (vyslovujeme jako "kyberpunk") patří k několika málo autorům, kteří mají tu smůlu, že každá další jejich kniha je srovnávána s tvorbou o dekádu či dvě starší. Protože je to plus mínus deset let, jež dělí vydání velmi volné trilogie Sprawlu od neméně volného triptichu s názvem Bridge, jehož závěr nese jméno Všechny párty zejtřka. U mostní série ovšem má srovnávání s kyberpunkovými začátky Gibsonovy tvorby své opodstatnění. Nabízí se totiž otázka: je to vůbec ještě kyberpunč nebo nám tentokrát barman v zrcadlovkách namíchal nějaký jiný drink?