27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Buvol 20.4.2007 13:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

"To, že ho někde zvolili za osobnost století, vůbec o ničem nevypovídá" .... tak to jste mě zklamal! Do teď jsem si myslel, že chatuji s celkem orientovaným člověkem ..... víte minimálně to vypovídá o těchto věcech: buď o síle médií, která to mohla zmanipulovat nebo o síle té osobnosti, které se to týká .... 

čtenář zdrojů 20.4.2007 13:50

Vašku Pašku

kopanců do automobilu a posílání novinářů do "análu" se náš nový premiér dopustil vždy před domem své milenky, která je čístě ale čistě náhodou od chvíle, kdy se ji Topolánek pokoušel neposkvrněně počít, vysokou ústavní funkcionářkou.

Mimochodem, citoval jsem místo slova "anál" přesně to, co vyslovil na slušný premiér Topolánek na adresu novinářů. Cenzor mi to nepustil, neboť jsem použiil sprostého slova. Ale hulvát je Paroubek a nikoli Topolánek.

Buvol 20.4.2007 13:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

Kopání do auta novináře, vyplazování jazyka na poslance, vztyčený prostředníček tamtéž a eskommtdertágování teda asi způsobily skvrny na slunci .... no možné to je ... Švejk byl kdysi při takové příležitosti bit v hospodě U Banzetů ....

Vasekpasek 20.4.2007 13:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

No já se bavím o tom, že provádět sociální politiku na úkor soukromé osoby je vyloženě protiústavní. A uměle vyvolaný problém to asi není, protože to silně deformuje trh s byty. Což mimochodem za chvíli uvidíme i ve Štrasburku

Vasekpasek 20.4.2007 13:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

A já zase pochybuji, že to zasahuje do jeho veřejného vystupování

Vasekpasek 20.4.2007 13:36

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Analytik to byl bezesporu vynikající, bohužel ovšem z jeho analýz vznikla dost nesmyslná ekonomická (a bohužel nejen ekonomická) teorie.

To, že ho někde zvolili za osobnost století, vůbec o ničem nevypovídá

Buvol 20.4.2007 13:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

Ž by se v případě paní Tálmanové jednalo o neposkvrněné početí dost pochybuji ....

Buvol 20.4.2007 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autor je taková novinářská Eulálie Čubíková,

Tak to Vás šlechtí ....

Buvol 20.4.2007 13:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

K regulovanému nájmu Vám řeknu jenom tolik, že to je uměle vyvolaný problém ze strany majitelů domů ..... Jinak každý rok spousta bytů s reg. najemným ubude. Staří lidé odchazejí a byty po nich majitelé nebo obec potom už pronajímají za tržní nájemné ... takže za pár let jich bude už jen pár .... i z toho titulu bych z toho nedělal vemblouda ...

magnus rexxx 20.4.2007 13:16

Re: Re: Re: buran

Milá Lucino, jen nevím, jestli Topolánek přesvědčil voliče. Osobně neznám voliče ODS, který by se k osobě Topolánka v soukromí vyjadřoval kladně. Topolánek je spíše průsečíkem jistých tenzí v ODS.

Vasekpasek 20.4.2007 13:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

Ano, pravdu máte v tom, že pokud soukromí ovlivňuje veřejné chování veřejně činné osoby, pak by nás mohlo zajímat. Pak je předmětem diskuzí, kdy k takovému případu došlo. A já jsem přesvědčen, že v případě Topolánka to není jednoznačné

Vasekpasek 20.4.2007 13:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Jsou známy případy, kdy lidé drží i 20 bytů s dekretem. Já sám znám dva takové. Tihle lidé si mohou klidně dovolit šponovat ceny a klidně je mít i pár dní (týdnů, měsíců,...) neobydlené, protože těch pár korun za regulované nájemné klidně zaplatí.

Abychom si rozuměli: Nejsem tak úplně proti regulovanému nájemnému. Ale za prvé se nesmí sociální politika státu provádět na úkor soukromých osob a za druhé by mělo platit, že sociální bydlení by mělo být pro sociálně potřebné. Což je naprostý opak od současného stavu, kdy na sociální politiku státu doplácí majitelé domů a profitují z nich nikoliv sociální případy, ale všichni ti, kteří měli kliku a z minulosti si přinesli dekret.

Přijde mi to dostatečně sociální...

magnus rexxx 20.4.2007 13:07

Re: Re: Re: Re: Re: Autor je taková novinářská Eulálie Čubíková,

Buďte si jistý, že Protokoly za relevantní historický pramen nepovažuji. Jen jaksi před těžko zpochybnitelnými fakty nezavírám oči.

Buvol 20.4.2007 12:43

Re: Re: Re: Re: Autor je taková novinářská Eulálie Čubíková,

... áááááááá vidím, že promluvil čtenář "Protokolů sionských mudrců"!

Buvol 20.4.2007 12:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Osm bytů z dekretem někdo drží?! A kde? Leda tak v pohádkách majitelů domů! A na vysoké škole se můžete maximálně válet pár týdnů do prvních zápočtů nebo zkoušek .... A k tomu právníkovi, dodržujte zákony a žádného nebute potřebovat .... jinak nemám čas to promejšlet. Teď totéž budete moct říkat u doktorů ....

Buvol 20.4.2007 12:33

Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Mimochodem někde snad v UK zvolili Marxe za osobnost minulého století.... Jako analytika ho myslím uznavají všude a učí ho i na jejich VŠ. A co se týče toho "nefungování prohnilého kapitalismu", tak v předmětu dějiny ekonomických teorií se posluchači VŠE dozvěděli i o tom Hayekovi .....

Lea 20.4.2007 12:31

Re: buran

vykašlete se na puchejře a poslechněte si v senátu Kuberu.

Lea 20.4.2007 12:29

pane Doležale

máte pravdu v tom,že na čele ČSSD by si dovedl člověk představit lepšího předsedu.To konečně i v případě ODS. Fakt je ten,že jste kdysi s povděkem kvitoval vyšachování Šloufa a spol. z ČSSD,o které se Paroubek zasloužil.No a co se nedočtu na Aktuálně.cz. Pokud je to pravda,Šlouf se v poklidu frojnčaftuje s ministrem dopravy,který má za sebou také co k vysvětlování.

Vasekpasek 20.4.2007 12:27

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

A v čem je sociální, že někdo drží osm bytů s dekretem a vybírá v nich normální nájemné od někoho jiného. V čem je sociální, že mladé rodiny musí platit tržní nájemné, zatímco jejich soused, pan poslanec Křeček, platí 7x míň?

V čem je sociální, že na vysokých školách (a na technikách obzvlášť) se válí stovky studentů, kterým se nechce pracovat a jen si o rok (či o dva, záleží na tom, kdy je vyhodí) prodlouží školní léta? V čem je sociální, že právníkovi zaplatím školu a pak mu budu platit obrovské sumy za jeho služy?

Školné podpořené státními půjčkami, je mnohem více motivující a též zavazující.

Buvol 20.4.2007 12:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

"Do Topolánkovy rodiny Vám, ani mně, ani komukoliv jinému (kromě právě jeho rodiny) vůbec nic není. Je to čistě jeho soukromá věc" možná, rozhodně ale není jeho soukromá věc jak s k ní chová, když je premiér!  Ja teda za premiéra k urevníka nechci! Ani né kvůli tomu k urvení, ale kvůli tomu, že nemůže pracovat na sto procent, protože se pořád musí schovávat před novináři, je nevyspalý a hlavně vydíratelný ....  

Frank 20.4.2007 12:25

Trouba

Pane Doležale, jestli si myslíte, že zvýšení platů ve Škodě auto zaplatí daňoví poplatníci, tak jste ještě větší trouba, než jsem si myslel. Je zcela evidentní, že už to máte v té makovici pomotané. Důchod by měl být nařízen zákonem. Možná jsem si nevšimnul, ale když stávkovali doktoři, tak jsem neviděl vaše negativní reakce. Ještě jste měl národu sdělit, že zvýšení platů budou hradit i sudeťáci. To jsou argumenty vašeho zrna. Ani se nedivím, že jako poradce jste brzy vyletěl.

Buvol 20.4.2007 12:22

Re: Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Co to melete?! V čem je okamžité uvolnění nájemného sociální pro důchodce?! A včem je sociální placené školství? V tom, že se řada schopných z malých poměrů nedostane na školy a nebo snad v kvalitě soukromých škol, ze kterých vás nevyhodí, když platíte?! Jest-li to nevíte, tak regulované nájemné je i v New Yorku ....

Vasekpasek 20.4.2007 12:21

Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

No já jsem taky nemluvil o Klausovi, či Zemanovi, já se bavil o Paroubkovi (další vlastnost socialistů je ta, že neustále zkouší argumenty vyvracet stylem "ale vy taky").

Na VŠE vůbec nešlo o dějiny KSČ a podobně, jak vy píšete, ale šlo tam o to, že jim tam vtloukali to hlavy, že Marx je nej a prohnilý kapitalismus nefunguje. Věřte mi, je to tak.

Mimochodem, mám pocit, že Klaus kromě jiného studoval i v zahraničí, měl jakési stýpko. To jen tak na okraj, když už jste o něm začal

Buvol 20.4.2007 12:17

Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

"Někdo, kdo vystudoval za komunismu ekonomku, nemůže být prostě ekonom, to je jasné z definice." .. a to jako myslíte, že tam učili jen politickou ekonomii socialismu a dějiny KSČ, případně KSSS? Nezdá se Vám, že poučky takové statistiky a jiných exaktních věd platí za socialismu jako za kapitalismu? a kde myslíte, že studoval Klaus nebo Zeman?

Vasekpasek 20.4.2007 12:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

No, jak jsem psal již níže, Topolánkovo chování rovněž není v pořádku a velmi mě to mrzí. Nicméně v naší společnosti se zatím bohužel neukazuje, že slušnost je výhodou.

Do Topolánkovy rodiny Vám, ani mně, ani komukoliv jinému (kromě právě jeho rodiny) vůbec nic není. Je to čistě jeho soukromá věc

Vasekpasek 20.4.2007 12:14

Re: Re: Re: Kdo je větší sprosťák?

Ano, to je u socialistů velmi oblíbené slovní spojení, totiž "Jsme proti!". Lepší by například bylo, kdyby taky někdy řekli, pro co vlastně jsou a ještě lepší by bylo, kdyby něco takového bylo i reálné.

Mimochodem uvolnění nájemného je velmi sociální, nevím, proč by poslanec Křeček měl bydlet v regulovaném bytě (a že jich takových je...). Spoluúčast u lékaře je například v Británii samozřejmostí a placené školství (což je také v důsledcích velmi sociální) též. Nevím, kdo vykřikoval, že chce jít ve stopách Blaira...

Buvol 20.4.2007 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

.... a je to moc krásný pohled, asi jako na Topolánka, který slušně, smysluplně odpovídá novinářům, obklopen svou věrnou chotí s třemi dětmi ...

Vasekpasek 20.4.2007 12:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: buran

No tak podívejte se, pane redaktore, zrovna tahle zpráva působí tak neuvěřitelně, že tu celou zprávu dost znehodnocuje. Tím pádem mohl Paroubek právě na tohle ukázat jako na nejjasnější nesmysl a sešikovat za sebou davy (mimochodem, vždycky, když Paroubek o té zprávě mluví, tak říká, že ho tam považují za pedofila, ale ostatní, věcnější a daleko pravděpodobnější kauzy raději zamlčuje a vůbec se o nich nezmiňuje)

Vasekpasek 20.4.2007 12:08

Re: Kdo je větší sprosťák?

No asi takhle: Máte pravdu, že Topolánek se taky nechová tak, jak by měl (a jak jsem doufal, že se chovat bude, protože slušnost by měla být výsadou, nikoliv slabostí). Nicméně Paroubek je neskutečný hulvát a jeho ekonomické vzdělání bych sem vůbec netahal. Někdo, kdo vystudoval za komunismu ekonomku, nemůže být prostě ekonom, to je jasné z definice.

Ještě jedna poznámka. Jednodušší je samozřejmě bojovat za 10 milionů než za 100 tisíc. Z jednoduchého a prostého důvodu - je to daleko větší masa lidí, která rozhoduje volby. Daleko vyrovnanější by to bylo, kdyby každý hlas měl váhu dle zaplacených daní (neříkám, že to prosazuji, ale je to přinejmenším zajímavá myšlenka). K tomu ještě dovětek, že Paroubek nebojuje za 10 milionů, ale především sám za sebe, lidi jsou mu ukradení

Buvol 20.4.2007 12:05

Re: Re: Re: Re: Re: buran

Už vidím, jak se šikujou nerozhodnuté matky s dětmi na podporu pedofila Paroubka v obklíčeném hradu ....