3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
fix 23.5.2006 10:53

Re: Socální paradox

I já pracuji v rozpočtové sféře. Při každých volbách si říkáme (směrem ke zřizovateli - MŠMT), že hůř už být nemůže, že ta největší paka jsou tam teď. Zatím pokaždé jsme se pletli - vždy nastoupila ještě větší paka, o jejich pracovním zařazení rozhoduje (od vedoucího oddělení výš) stranická příslušnost, příbuzenský vztah či schopnost rprovozovat ektální speleologii. Tak snad letos...

Stredocech 23.5.2006 10:48

Jestli ČT někoho protěžuje, jsou to zelení, což dělá už

více než 10 let. Další v pořadí je Pravda a Láska. A pak teprve všichni ostatní.

gerontusinza 23.5.2006 10:39

Ano, a já to dosvědčím Re: Re: Re: Miroslav Macek má cosi společného s Jirotkovým Saturninem: to, co si my obyčejní čičmundové ve své slabosti a při svých zábranách nanejvýš vskrytu představujeme, bez rozpaků uvádí v čin.

:-D:-D:-D:-D:-D

gerontusinza 23.5.2006 10:36

Milý pane, vy chcete slyšet jen svou pravdu. Re: Re: Račte se prosím přesvědčit o tom Jak Rath urážel Macka na Britských listech. Nahlédněte.

Ta údajná urážka manželky pana Macka se nestala. To jen pan Macek se dělá lepší než je. také to zdůvod%nuje tak že se otřel o "vztah k mé ženě." Pane čtěte pořádně, jen sdělil, že je pan Macek na peníze. A kdo není pane?  

JEN TEN promyšlený ZPŮSOB je zajímavý. A morální profil pana Macka? Ale to snad ani nemůžete myslet vážně. Ale pro ODS skutečně dobrý.Skutečně.

gerontusinza 23.5.2006 10:27

Ano madam, jsou to mafiáni, Říkali to v telce a bylo to v novinách Re: Socální paradox

Když tohle jplatím z daní  tak to ať ten Tupolánek radši vyhraje, a tenhle nemyslící póvl vyleje. Stejně budou mimořádné volbynásledně. Doporučuji přečtení brtských listů.

http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28524.html

John 23.5.2006 10:26

Re: Račte se prosím přesvědčit o tom Jak Rath urážel Macka na Britských listech. Nahlédněte.

SUPER A KDE JE URÁŽKA RATHOVY ŽENY NEBO PŘÍTELKYNĚ.

Mackovi nevadí vzájemné politické urážení vážený:

"Nevadí mi, že mne David Rath hodnotí jako etickomorální nulu, na svůj názor má právo. Nevadí mi, že lže o Knižním velkoobchodu, neboť ten vyšetřovala policie na přání Rychetského, Zemana a Špidly léta a léta a sesbírala téměř dvaapůl metru dokumentů...aby nakonec zjistila, že jsem nic nezákonného neprovedl, neboť v politice to tak chodí. Nevadí mi, že lže o jakési mé roli v případu neexistujícího "švýcarského konta" ODS, byť jistě ví, že jsem v době, kdy mělo údajně vzniknout, byl léta jen řadovým členem ODS na Moravě, to je opět v politice běžné. Nevadí mi, že se velmi přehnaně zmiňuje o večírcích a mých přítelkyních, závist je také běžná věc.

Ale co si v žádném případě neměl dovolit, je otření se o můj vztah k mé ženě - jednak není milionářka a jednak jsem si ji rozhodně nevzal pro peníze, ale z lásky.

A protože jsem, byť si to David Rath nemyslí, osoba morálně velmi integrovaná, vyřeším tuto jeho invektivu tak, jak se mezi chlapy řešívá...doufám jen, že ho potkám co nejdříve".Takže propagandu MZ si strčte za klobouk.

Pavel ze Slezska 23.5.2006 10:25

Re: Re: No,

Nasrat prostý lid a přihrát pár hlasů pravici, to oni umí. A to je dobře.

Janus 23.5.2006 10:21

Re: No,

Poslyšte, když pominu vlaky EC a IC, tak ts zpoždění mnoho cestujících snad ani nezaristrovalo ... ;-D

Janus 23.5.2006 10:20

Re: Re: Re: Jojo - dokončení

Nemohl byste někdo vyřídit p. Doležalovi, že už jsem si dal stranou ti potřebnou tisícikorunu? Když se finančně zadaří, přidám si k ní ještě jednu - z obou stran má ta facka pádnější účinek ... ;-)

VladaPing 23.5.2006 10:19

Re: "Čeští nelegálové, pracující zde načerno,

"Jakym prinosem pro USA je nedoucenec, poulicni bolsevicky agitator Alexej Juchelka? "

Velkým přínosem. Slouží jako velice názorný přklad pro okolí, jako příklad toho, kam až může klesnout (údajně?) člověk rozumný - Homo saphiens, který je zachvácen virem levičáctví ve své krystalicky čisté, komunistické podobě.

Vždy, když mé dospívající dítka byly zachváceny podobnými levičáckými nápady ( v pubertě relativně normální stav), jsem jim vytiskl a dal přečíst z "Haló novin" některý ze článků soudruha Kojzara a byl zase na pár měsíců klid. Již dospěly (tedy ty děti) a je, zaplať Pánbůh, klid.

BTW: V roce 1968 se vykládalo jako vtip (i když na skutečné události založeno) řešení potíží s odborovými předáky jednoho italského podnikatele (stávkování v Itálii tehdy bylo "národním sportem"), který lstivě vylákal v mikrobusu vedení odborů své firmy a uspořádal jim zájezd do ČSSR, kde zneužil vstřícnosti ROH a navštívil s odboráři několik fabrik, kde, s pomocí své manželky, rodilé Češky, uspořádal několik meetingů, kde se mohli italští odboráři seznámit s reálným socialismem.

Po návratu do Itálie byl klid, přestalo se stávkovat......

Pavel ze Slezska 23.5.2006 10:19

Re: Re: Vynikající komentář!

Nesouhlas absolutní!

Pavel ze Slezska 23.5.2006 10:17

Re: Pohlavek je pohlavek

R^

Pavel ze Slezska 23.5.2006 10:15

Re: Socální paradox

Gratuluji k prozření. Nikdy není pozdě.

Mirek 23.5.2006 10:11

Re: Re: Jojo - dokončení

Souhlasím s předřečníkem. Pane Doležale, běžte laskavě se svými milovanými sudeťáky do háje. Kdyby válka dopadla podle jejich představ, český národ by neexistoval a já bych se nenarodil. Vy byste taky určitě byl a jmenoval byste se Gottlieb Nachlag, že?;-)

Hana 23.5.2006 10:08

Socální paradox

Jako zaměstnancem rozpočtové organizace byla mnou vždy volena ČSSD. To, že tentokrát budu ze zoufalství a v sebeobraně volit opozici, jest vskutku husarským kouskem vládnoucí strany. Klobouk dolů a bůh nás opatruj.

Jura Jurax 23.5.2006 10:07

No,

Vlaky v Praze naberou zpoždění, aby byl učiněn nátlak na poslance ČSSD a KSČM ve věci podpory zákonné normy, kterou, jak známo, vetoval prezident Klaus.

Pronikavě blbý způsob nátlaku - poslancové nejezdí vlakem; tučné náhrady jim dovolují jezdit mnohem pohodlněji auty - a když se jim nechce čekat na dálnici v kolonách jako prostému plebsu, mohou přece grátis létat.

Zpoždění maximálně nasere prostý lid na vlacích závislý - ale dráhy si to můžou dovolit, že, dotace z daní toho prostého lidu jim politikové stejně přihrají ...

tomas 23.5.2006 10:01

Re: Vynikající komentář!

souhlas absolutní

clovek 23.5.2006 10:00

Re: Vynikající komentář!

Vy co chodite v te Praze na vaclavak,tak si sami volite co chcete!Plny vaclavak byl pri vitani nemcu rusu,a v r.89.Jdete tam znovu,ale nevykladejte ,ze jste tam nebyli treba v. r.48jste demokrati,ale v pripade KSCM,kdy ziskaji hlasy ve volbach,tak je berete jako nesvepravne!Jdete na Vaclavak a zruste je! Pak vam uverim,ze to myslite dobre.Jinak to jsou jen blaboly!?.Topolanek,Langer,Tlusty Riman,K.Dostalova,neveri sami tomu co rikaji.Tak TY opravdu nemusim.

Kirken 23.5.2006 10:00

Nejlepší na konec...

To s tím Saturninem fakt sedí...;-D;-D;-D

gerontusinza 23.5.2006 9:51

Račte se prosím přesvědčit o tom Jak Rath urážel Macka na Britských listech. Nahlédněte.

http://www.blisty.cz/2006/5/23/art28524.html

Mirek 23.5.2006 9:45

Díky

Díky, pane Doležalo, každé rozumné lovov poslední době mi dává naději, že přeci jen je šance volební změny.

Malý Aston 23.5.2006 9:41

Pohlavek je pohlavek

Volby nevolby,někdo vyhraje,někdo prohraje.Kdo vyhraje o tom rozhodnou voliči. Cesta k poznání občanské společnosti založené na znalosti demokratických principů bude zřejmě ještě dlouhá.Moje známá,paní profesorka vždy volila ČSSD a najednou bude volit ODS.Kde se vzal ten obrat v myšlení? Paní profesorka učí ,překládá a ještě má jiné aktivity.Prostě se snaží,to co umí prodat formou služby. A on příjde konec roku,všechny příjmy ji sečtou a ona musí doplatit daně.A protože hodně pracuje,hodně platila. A je vyléčená.Takže občan musí být léčen a své vlastní poznání použít pro své rozhodnutí. Takže volič,který je již vyléčen bude volit ODS,volič který je v léčení bude volit nějakou pidistranu a volič nemocný,který netouží aby byl vyléčen bude volit komunisty v ČSSD a KSČM. Pro čítelnost je nazývám bolševiky. Je mi jen jen líto,že jsem většinu svého života prožil pod vedením bolševiků,potom jsem se 9 let domníval ,že je to již jiné,posledních 8 let zase pod vládou bolševiků a zase mě to čeká.Včera jsem se díval na státní pohřeb generála Peřiny, styděl jsem se za nás všechny,kteří připouští,aby se bolševici znovu dostali k moci.Jejich boj za demokracii a svobodu,byl zřejmě zbytečný.

gerontusinza 23.5.2006 9:39

A vy chcete mluvit o politické kultúře pane?

"Jakkoli jsem vždycky považoval žebříček za bezvýznamný, těsně opřed volbami přece jen jakousi váhu má. A kromě toho svědčí o stavu politické kultury v zemi. A v tomto smyslu sedí pan ministr kultury na čele pořadníku tak říkajíc jako prdel na hrnci."

Račte se provrtat tím hrncem.

morous 23.5.2006 9:35

Re: Re: Re: Není facka jako facka...

a dovedl toto umeni do dokonalosti / jenom by me zajimalo zda sam sobe veri treba nos mezi ocima /

morous 23.5.2006 9:32

Re: Doležal schvaluje násilí coby politický nástroj

k te psyche bych se navyjadroval staci prolistovat pana radoby lidoveho premiera nebo narciscivniho pana Ratha / clovek se obcas divi /

Jura Jurax 23.5.2006 9:32

Re: Re: Není facka jako facka...

Jako tuzemský politik, že - má trénink ..

Jura Jurax 23.5.2006 9:30

Re: Jojo - dokončení

Ano, je to dávno - ale smířlivých gest už bylo dost. Ostatně Němci dodnes nezaplatili reparace za vyrabovanou republiku - a že odškodnili nuceně nasazené a vězněné? Ano, ale až 55 let po válce, takže ušetřili - hodně poškozených se nedožilo - a vzhledem ke škodám, které napáchali, šlo o naprosto směšný, bagatelní peníz.

Tak proč se pořád od nás chtějí smířlivá gesta? My jsme to nezačali - a přežili jsme jen se štěstím - a ještě se máme imrvére furt omlouvat? Táhněte s tím už do Němec, pane Doležale, a nespoléhejte na to, že pamětníci vymírají, zájem o historii (i vlastní země) je zavrženíhodně malý a že stokrát opakovaná lež se u neinformovaných stane pravdou (po vzoru rajchsministra Goebbelse, že ano ...).

Jura Jurax 23.5.2006 9:29

Jojo,

typické. Některý z našich politiků učiní z jakýchkoliv důvodů tzv. vstřícné gesto směrem k Němcům vztažmo k událostem 2. světové války, vstřícné gesto k bývalým okupantům, Hitlerově páté koloně sudeťákům nebo i hrstce německých sudetských antinacistů, a hle - jako jezinky ve Smolíčkovi pacholíčkovi - už se žádá další smířlivé gesto a germanofil Doležal se pohoršuje, že se žádného smířlivého gesta nedočkal.

Jaképak smířlivé gesto? Pravda, je to dávno, ale Němci (říšští za mocného přispění sudetských) napřed okleštili naši republiku (pronikavou blbostí ovšem přispěli Angličané a Francouzi), Němci ústy svého kancléře garantovali její existenci v okleštěné podobě, Němci ji pak za pár měsíců pohrdlivě spolkli, stvořivše Protektorát Böhmen und Mähren (a mimochodem splnivše Slovákům sen o společném státě), Němcům, kteří vyrabovali náš stát, vraždili s pravou německou metodičností, rasově čistili, Němcům, jejichž konečným cílem byla likvidace rasově nevhodných nebo nepřizpůsobivých občanů byvšího ČSR, germanizace těch, kdož by se k tomu rasově a smýšlením hodili a vysídlení s postupnou likvidací zbytku (tento prostor je německý a Čech tu koneckonců nemá co pohledávat, zní známý citát z proslovu zastupujícího říšského protektora SS oberguppenführera Heydricha), na to by se nemělo zapomínat. Nebýt toho, že to ýbrmenšové jaksi přešvihli - sice převálcovali mj. Francouze a Británii záchránila jen ostrovní poloha (jako jakousi odplatu za mnichovskou posranost), ale napadli rudého obra a pošetile vyhlásili válku mocné Americe, tak jsme tady nejspíš nebyli. Tak jaká smířlivá gesta? Že jsme po válce vysídlili Germány (mimochodem občany cizího státu), co nám předtím šli po krku (a vraždili a terorizovali už před válkou)? Procento antinacistů v mezi sudeťáky bylo nevelké - asi jako partyzánů mezi Čechy a Moravany - obojích mocně přibylo až po válce.

morous 23.5.2006 9:28

Re: Není facka jako facka...

von vubec pan Sobotka velice casto vytrhava veci z kontextu a upravuje je dle svych / mozna stranickych / potreb

hnedy dobrman 23.5.2006 9:20

církev smrad z židů necítila

jak  jsem slyšela  na  přednášce  jednoho  německého  pastýře.  Ano, církev  opravdu  po revoluci  sehrává v politice  perverzní  roli....  přitom  měla  všechny  prostředky k  tomu aby  byla  první  v  demokratizaci  společnosti......