Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UDÁLOSTI: Nesnesitelnost současné situace
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Čermák 12.5.2017 9:09Nesouhlas s tím, že by to bylo nějaké selhání demokracie Nebo že je to nějaká "slábnoucí demokracie", které "chybí imunita", jak píše autor. To, co pozorujeme, prostě je demokracie, toho Babiše tam lidé navolili a vypadá to, že to chtějí udělat znova. Máme tady demokraci s rovným volebním právem, kdy váha hlasu toho, kdo ze státu pouze čerpá je stejná jako toho, kdo to celé platí a stav v naší zemi je toho důsledkem. Logicky to musí vést k socialismu a totalitě. Pořád se bude zvětšovat masa těch, kteří jsou na státu závislí. |
V. Klepetko 12.5.2017 0:14Re: Je pan Doležal užitečným idiotem? Máte pravdu, ale k zajímavé konverzaci se vracím třeba i druhý den... S VV - mám možnost srovnávat právě na té lokální komunální úrovni. Nemělo to v žádném případě aňáckou úroveň, a není to názor, ale něco jako "svědectví"... Dobrou noc! |
J. Jurax 11.5.2017 22:59Re: Jak, že je tato vláda nejhorší, Samozřejmě že nelže. Ale kecá. |
J. Jurax 11.5.2017 22:58Re: Nejhorší vláda byla ta Nečasova. Mýlíte se, a to tak, že velmi, v hodnocení Nečasovy vlády. S hodnocením vlády současné by se ale souhlasit dalo. A volksgenosse Heydrich - nazýváte-li jej soukmenovcem, mluvte za sebe. |
J. Jurax 11.5.2017 22:50A ještě "Představa, že se lid k dobré věci nechá dotáhnout za nos, je naopak směšná, nedůstojná, nemravná a nedemokratická." Budiž. Ovšem zkušenost učí, že k věci špatné, ano i hovadné se lid dá dotáhnout lehce, za nos a na příslovečné vařené nudli. Demokraticky. Že je to případně směšné, nedůstojné a nemravné - inu politika v praxi. A funguje. |
J. Jurax 11.5.2017 22:44Aha "Ne v to, že lid má vždycky pravdu a je schopný coby kolektiv sám generovat politické programy a správnou politiku (to mohou udělat jen odpovědní jedinci), ale že je veřejnost možné a nutné přesvědčit o tom, aby správné programy a správnou politiku podporovala." Jistě, veřejnost je možné a nutné přesvědčit, potažmo oblbnout; děje se při každých volbách. Lid samozřejmě není schopný coby kolektiv sám generovat politické programy a správnou politiku, to mohou udělat jen odpovědní jedinci. To ano, nicméně kdo určí, co je to ta správná politika? Lid ne, ten se vyřádil při volbách a teď jenom čumí jak puk co to zvolil a nemá do toho už co kecat. Odpovědní jedinci? Možná, ale kde je brát a hlavně komu ve skutečnosti odpovídají, jinak řečeno kdo nebo co je vodí, jestli nějaká ideologie nezřídka zcestná nebo kmotři nebo obojí - svědomí to nebude, to špatně platí. A přitom je to tak prosté. Jedině správná politika je ta, kterou prosazujeme MY! |
M. Prokop 11.5.2017 21:33Re: LYNČ IMHO jen blbej. |
M. Prokop 11.5.2017 21:33Re: Nejhorší vláda byla ta Nečasova. Politologie vám jde jako němčina? |
M. Prokop 11.5.2017 21:32Re: Jestli Babiš udělal alespoň trochu pořádek ve státním roz- Jenže neudělal. |
J. Anděl 11.5.2017 21:12Re: Je pan Doležal užitečným idiotem? Na lokální úrovni prý byly dobré i Věci veřejné. Před Bártou a tím novinářem. Jinak s diskuzemi je potíž, jak sem koukne člověk párkrát za den, obtížně se udržuje konverzace. Ale přiměl jste mě přehodnotit podmínku odmítnutí koalice s ANO :-). Já ale stejně věděl, že to nikdo neřekne a kdo to řekne, tak mi nebude vyhovovat z jiných důvodů. Takže jsem stejně dělal jenom ramena :-) |
J. Kyselková 11.5.2017 20:30Re: Doležal jako vždy z naivity či účelově mimo. Pane Malečku - máte shodný názor s panem Doležalem a to, že "predátor nejde po silné kořisti" podobně jako pan Doležal, že - "naše demokracie ještě nemá imunitu". Připadá mi to podstatné. Problém pro mne je Vaše povšechné tvrzení - že "organismus naší demokracie byl "silně oslaben a otráven masivním a systémovým rozkrádáním státu." (?) Jdeme stavem "zrání" ať lidsky nebo státnicky - dobou prosperity i ztrát. Pan Babiš není naše spása - jen poučení. Věční hladovci dokážou brát k řešení jen klacky a když zloděj křičí "chyťte zloděje !" - jdou za ním. |
J. Lukavsky 11.5.2017 19:55Re: Dvě koaličně nezpůsobilé strany tu byly v Německu "komunisté a nacisté" Nějak nerozumím tomu, proč by nacionální a internacionální socialismy nemohly spolupracovat a koalovat. Také se k sobě měly hodně dlouho (Molotov/Ribbentrop....), tedy přesně tak dlouho dokud nacionální socialista Hitler nepřevezl internacionálního Stalina a nezaútočil jako první. Nebo to bylo jinak? J.L. |
J. Kyselková 11.5.2017 19:25Fandím Vám ! pane Doležale - za skvělou analýzu. |
J. Laták 11.5.2017 18:17Re: LYNČ Už vás vidím v barvách .. :-) Pravá ruka u čepice s hvězdou, levá v prĐeli a všude obrazy Miloše Zemana s ksichtem drcené sochy Klementa Gottwalda. |
J. Laták 11.5.2017 18:07Re: "Lid" není blbec No jó, máme různé lidé .. :-) Nejhorší je, když se všeholid zblázní a zatouží po levičáckých deviacích. To z nechutné přítomnosti bývá krátká míle k beznadějné budoucnosti. |
V. Klepetko 11.5.2017 17:48Re: Je pan Doležal užitečným idiotem? Minule jsem volil lidovce, ale tím spojením se Starosty jsou pro mě mimo možný výběr. A v Praze Piráty, je to celkem dobrá parta. A v místním komunálu - ANO, a na té lokální úrovni se to chová jako normální demokratická partaj. A v prvním kole prezidentské volby - Vladimíra Franze :-)))). Nejhorší na tom všem je že nikdo nechce přemýšlet, pochybovat, vracet se znovu a znovu ke svým výchozím předpokladům a hledat své vlastní omyly! Jen se snaží nám vnutit svou pravdu. A my sami na tom nejsme o moc lépe :-((((( |
J. Anděl 11.5.2017 16:01Re: Je pan Doležal užitečným idiotem? Jojo. On ten Babiš trochu sám v kampani hrál na tu notu boje Dobra se Zlem, se mi zdá, proto mě od začátku štval. Ale včera jsem poslouchal nějaké projevy z té demonstrace a to na mě bylo moc, ostatně jsem tu na NP reptal proti Štěpánový. |
V. Klepetko 11.5.2017 15:47Re: Potvrzeno.V dané situaci JE pan Doležal užitečný idiot! Zdravím Vás, pane Vaňuro. Je dobře, že jste se ozval - jste živoucím důkazem pravdivosti mých slov. A ta Vaše analogi níže, mezi Sobotkou a von Papenem, ta sedí! :-) Sobotka je pro Vás Janem Křtitelem. :-) A pan Doležal Vám umete cestu. |
P. Vaňura 11.5.2017 15:36Politici nás zradí? Ve své pitomosti jsou toho schopni Takže bych připomenul jména jako Mussolini a spol., Kaddáfí, Nadžibuláh (ten se dokonce dočasně přejmenoval na Nadžíba) a manželé Ceausescovi! |
P. Vaňura 11.5.2017 15:28Dvě koaličně nezpůsobilé strany tu byly v Německu r. 1932, totiž komunisté a nacisté. A pak fakticky JEDEN politik (Franz von Papen), mající potíže ve své vlastní straně se rozhodl, že může jednu z těch koaličně nezpůsobilých stran použít pro své osobní cíle a našel k tomu i spojence. Výsledek je všeobecně znám... |
P. Vaňura 11.5.2017 15:21V dané situaci je Kotleba přijatelnější, než Magda Vašáriová Už proto, že ve svém kraji zamezil přidělování grantů sluníčkářským profesionálním vymývačů mozků, v daném případě dokonce DĚTSKÝCH mozků! |
J. Chaloupka 11.5.2017 14:39Jestli Babiš udělal alespoň trochu pořádek ve státním roz- počtu, tak mu těch pár miliard, na rozdíl od Doležala, ze srdce přeji. Závist je potvora, že pane Doležale? A kdypak už přestanete s tím psaním a půjdete do toho důchodu? Nebo už pobíráte a psaním na babišových Lidovkách si přivyděláváte? |
A. Alda 11.5.2017 13:57Nejhorší vláda byla ta Nečasova. Tahle vláda sice stojí za exkrement tura domácího, čili h.o.v.n.o, ale Nečasova vláda byl mimořádně škodlivá a jeho ministři Drábek a Heger poničili tento národ víc než folkgenose Heydrich. |
V. Klepetko 11.5.2017 13:54Re: Pane Doležale, podstata té nesnesiteln situace je jiná. Ono to má i pokračování, ta gradace. Následuje: - SPOLUSTRANÍK, a konečně - ČLOVĚK SÁM SOBĚ :-)))))))))) |
V. Klepetko 11.5.2017 13:48Je pan Doležal užitečným idiotem? Dobrá - EET a další věci, o kterých píšete, to jsou legitimní programové požadavky. A dá se o nich jednat. Co mi vadí, jsou manichejské výkřiky o boji Dobra se Zlem a na můj vkus příliš jakobínské aspirace onoho údajného "dobra". Nějaké zkušenosti už s tím jsou. Když například oslabíte Fica, tak Vám do uvolněného prostoru nenapochoduje Magda Vašáriová, ale Kotleba... A o tom to je :-))))))))) |
F. Lesniak 11.5.2017 12:48Jak, že je tato vláda nejhorší, když estébák Bureš tvrdí, že je nejlepší. A on by přece nikdy nelhal. |
J. Jelínek 11.5.2017 11:55Re: "Lid" není blbec Lid jistě není, ba ani nemůže být blbec. Pravdou však je, že někteří lidé blbci jsou. A s tím nic nenaděláte.Jste sám součástí onoho lidu, tak jako já. Mluvte tedy za sebe a ne za jiné. |
P. Zinga 11.5.2017 11:46"Lid" není blbec a vidí, že zloději křičí chyťte zloděje. Té snaze o "demokracii" chybí podstatný prvek: důvěryhodnost. |
V. Kotas 11.5.2017 11:45Re: LYNČ Po volbách na to dojde. |
J. Anděl 11.5.2017 11:42Tedy ještě jednodušeji - ideálně nepotřebujete speciální usnesení, abyste věděl, že nějaké strany do koalice nepůjdou, protože jsou programově skoro nebo úplně protichůdné. Což není nijak v rozporu s demokracií. |