21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Komise k policejní reorganizaci a proces s Nečasem

To, o co v české politice v tomto desetiletí jde, definoval před časem s brutální otevřeností Andrej Babiš. Jde o to svrhnout vládu politiků, kteří nám vládli poslední čtvrtstoletí, nemakali a kradli, a nahradit ji Novými pořádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Bolec 25.8.2016 19:30

Babiš....

opozici neodrovnal, ta se odrovnala sama. Teď se odrovnává ČSSD díky pokryteckému chování B. Sobotky.

K. Vyšata 25.8.2016 18:29

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Podle vaší reakce evidentně se neslouží vám, nepatříte k těm postiženým na které dopadly nové zákony?

K. Vyšata 25.8.2016 18:27

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

To víte pane Dostále, v mém ranném věku ještě nevládla ČSSD a nějaká inkluze nebyla. Ale nebyl žádný Dostál a tak jsem měl jiné životní vzory. A taky jsem dostal vychování (což vám chybí) a naučili mně používat selský rozum.

K. Vyšata 25.8.2016 18:20

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Jsem atheista, jestli chcete vědět něco o nebi, zeptejte se Halíka, ten tam občas zalétává nabrat rozumy.

J. Kyselková 25.8.2016 17:56

Re: ANO!

Je nám dobře. Usalašili jsme se v představě, že za nás maká velký mág a zakroutí konečně s příživníky a zloději (živnostníci, podnikatelé, OSVČ). Nepřipouštíme si, že tento vypečený člověk (kdesi zmínka, že vlastní sám 300 podniků!) je svými tvrdými aktivitami, zasahující i do oborů, jemu nepříslušných - úchylný.

Jaké jsou jeho cíle ? Proč skandalizuje a demontuje životadárnou třídu malých podnikatelů a dříčů neúměrnou, p ř e k o t n o u byrokracií a tvrdými likvidačními postihy ? Jaký profit čekáte, koblihy ? Žádný plevel neroste do nebe.

P. Čech 25.8.2016 17:42

Re: To jsou zase kecy!

Mohl byste být, prosím, trochu konkrétní a označit v čem se mýlím? Tedy kromě toho rozbití československého státu, na který máme asi rozdílný názor? jaká je totiž současná realita vím docela dobře a právě proto říkám, co si o ní mysímí. Z tohoto, s prominutím, srabu sesnažím najít cestu ven. Je to nesmírně obtížné, protože vím, že v roce 1992 "bývalí" komnisté schválili ústavu a volební zákony takové aby byla zajištěna do budoucna jejich moc. Jejich moc nyní vzchází z politických stran, jejímiž jsou členy a jedná se o všechny současné politické strany sedící v parlamentu, ale i mimoparlamentní. Jedinou schůdnou (velmi obtíženě) cestu vidím ve schválení zákona o obecném referendu. Tento zákon mají ve svých programech všechna občanská hnutí, která v současnosti jsou v poslanecké sněmovně. Vzhledem k tomu, že schválení tohoto ústavního zákona je i v programovém prohlášení vlády, nezbývá mi než věřit, že toto bude naplněno. Pokud tento ústavní zákon bude schválen, bude již jen na nás, občanech, jak naložíme se svou budoucností. Jde jen o jedno. Aby výsledky takovýchto referend byly obecně závazné. To znamená závazné i pro politické strany a hnutí. Musí tak být naplněna většinová, demokratická vůle občanů a ne vždy menšinová vůle politických stran, ale i občanských hnutí.

P. Čech 25.8.2016 17:25

Re: To jsou zase kecy!

Mně se také nynější koalice vůbec nezamlouvá. Nezamlouvá se mi ž á d n á povolební koalice (předvolební koalice s volebním programem uznávám). Ono totiž vůbec nejde o to čemu věřím či nevěřím. Zajímají mne fakta. A zde se jednoznačně ukazuje, že pan Babiš je jediným ministrem financí od roku 1993, který stát nezadlužuje, dokonce dluh sice málo, ale přece, snižuje. Srovnávám ministry financí podle jejich viny na nynějším státním dluhu, který se nebezpečně bíží dvěma bilionům Kč.. Kdo se na tom podepsal? Politici politických stran, zastávající od roku 1993 posty ministrů financí. Ministr Babiš se tomuto zásadně vymyká. Pokud máte nějaké důkazy o podvodech pana Babiše s dotacemi, proč na něj nepodáte tresní oznámení? Pakliže bych takový důkaz měl já, dozajista bych to učinil. Ono napadat kohokoliv z páchání trestných činů na Neviditelném psu je velice snadné, když dotyčnému za to nic nehrozí.

P. Čech 25.8.2016 17:12

Re: Netušil bych, že může existovat naivka jako vy

Pokud vím, tak žádných zkreslených, ani zjednodušených argumentů nepoužívám a operaci mozku jsem rovněž nepodstoupil. Pokud chcete požívat cizí slova, nejprve si ověřte, co znamenají.

P. Čech 25.8.2016 17:07

Re: Netušil bych, že může existovat naivka jako vy

Stále si myslím, že samotný pojem "střet zájmů" je naprostý nesmysl. V normální lidské společnosti je způsob získávání peněz dán zákony. Obvykle se jedná o práci. Prací však není jen zaměstnání. Existuje mnoho jiných druhů práce. Pokud někdo získává peníze způsobem jiným (podrazy, korupcí, podvody, zlodějnoua pod) je to nejen odsouzeníhodné, ale i obsahem trestních zákonů. Pokud narážíte na státní dotace vězte, že hloupý kdo dává, ale hloupější kdo nebere. Pokud je mi známo, tak pánové Babiš i Okamura se bez jakýchkoliv dotací klidně obejdou. Špatný je již systém dotací a ne to, že jej někdo využívá. Aby mohlo docházet k nějakému střetu (i střetu zájmú), musí zde existovat nejméně dva subjekty. Vy tvrdíte, že jedním z nich je pan Babiš. Kdo je ten druhý, který má zájem jiný? Stát? Já anebo Vy, politické strany, občané? Podle mne není nikdo jiný, kdo má zájem opačný. A proto zde nemůže být také žádný střet zájmů. Tímto pojmem se ohánějí pouze nýmandi typu pánů Kalouska, Fialy, ale i Sobotky, Bělobrádka a mnoha jiných politiků, jimž panové Babiš a Okamura šlapou na paty.

P. Čech 25.8.2016 16:51

Re: Bureš

Mladý nejsem a hloupý jste asi Vy. Jestli jste si nevšiml, tak demokratická moc soudní pana Babiše zprostila obvinění z vědomé spolupráce s Stb.

B. Rybák 25.8.2016 14:13

ANO!

Pod záminkou boje proti korupci probíhá na celém "západu" boj proti standardním, jeho židovsko-křesťanský základ obhajujícím demokratickým stranám. U nás byla v odvetě za účinný odpor proti politické korektnosti politicko-korektně ovládnuta všechna důležitá masmédia a došlo k jinde dosud nevídané a bohužel úspěšné kriminalizaci demokratických (tedy politicky nekorektních) stran a jejich politiků, mafií státních zástupců (Zeman, Bradáčová, Ištvan), speciálních "policejních" jednotek (Šlachta) ..., která beztrestně realizovala m.j. i protiústavní svržení vlády premiéra Nečase, který byl exemplárně potrestán za to, že i v beznadějném obklíčení hájil zájmy našeho státu a národa.

To, že Sobotkova ČSSD se dosud vyhýbá radikálním postojům je důsledkem jejího nepřekonatelného rozpolcení na politické korytníky (Špidla, Dienstbier), "zemanovce" (Hašek, Škromach) a "komunistické" nostalgiky!

V. Dostál 25.8.2016 14:02

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Jste skutečně tak naivní, nebo jen pdplacený? Vaše pčíspěvky jsou mentálně na úrovni 6.třídy. Babiš dělá jen a jen ro sebe a jen trouba mu může věřit

I. Mertl 25.8.2016 13:50

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Věř a přijdeš do nebe! Jen si, pane Vyšato, nedovedu to Vaše nebe představit, snad v představenstvu nějakého Agro-. Jinak nebe v nějakém středoevropském středoasijském státě? No, asi nebude muslimské. I když, kdo ví, co se bude oligarchovi hodit...

R. Langer 25.8.2016 13:27

Re: To jsou zase kecy!

Pane Čechu, vy jste v poslední době jaksi odtržen od reality. A to jsem s vámi dřív souhlasil prakticky naprosto ve všem (kromě toho rozdělení republiky). Takové hlouposti bych od vás fakt nečekal.

R. Langer 25.8.2016 13:24

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Cha cha cha chááá, Babiš se dal do "služeb lidu", no to mě po*er! :-D

Tak tenhle vtip už dnes určitě nic netrumfne...

K. Vyšata 25.8.2016 12:27

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Nelitujte, podívejte se do zrcadla, tam je ten k politování. Někdo si z náhrad pořídí byt, někdo podnikáním miliardy, ani jeden zákon neporušil. Jen se ukázalo, že morálka a etika v podnikání je nápadně podobná činnosti v politice.

Podstatný je rozdíl mezi Babišem a třeba Sobotkou (dosaďte si třeba i jiné politické "velikány") v tom co dělají, za co, pro stát a jeho občany. I přes náramnou snahu pokračovat v bývalé praxi politickými stranami, se postupně Babišovi daří prosazovat zákony (o kterých se debatuje desetiletí) které omezují rozkrádání státu. Miliardář? Proč ne, mělo by vás spíš zajímat kolik lidí zaměstnává.

V. Dostál 25.8.2016 12:08

Re: Jen jsem se mrknul,

Smysluplnou práci pro občany? To je jak z roku 1953, milý pane. Smysluplnou práci mohou a musí konat občané a to hlavně výběrem kandidátů. Cílem Babiše, Okamury, Konvičky a dalších je jen získat moc, v případě Bureše absolutní

V. Dostál 25.8.2016 12:03

Re: Bureš

Následování hodná spolupráce s StB? Jste buťo mladý, nebo hloupý, nebo obojí

V. Dostál 25.8.2016 12:00

Re: Netušil bych, že může existovat naivka jako vy

A o co tedy podle vás jim jde? Představa , že bude ve vládě Okamura je děsivá, demagog blábolící o okupaci. Každý samozřejmě může věřit, čemu chce, ale věřit v altruistické cíle páně Bapibiše, Okamury a spol. může jen člověk s lobotomií

J. Dvorská 25.8.2016 11:59

Re: Netušil bych, že může existovat naivka jako vy

Pane Blažku, absolutně s Vámi souhlasím ! Jenom lituji, že s takovými lidmi žijeme v jednom státu !

V. Dostál 25.8.2016 11:56

Re: Usilovnou prací (likvidací státu)

Vidím se nucen Vás politovat. Multimiliardář ve službách lidu? Pokud Babiš něčemu slouží, jsou to jeho mocenské ambice. Nestydí se lhát (čapí hnízdo) a i původ jeho zbohatnutí je křišťálově čistý, že?

K. Vyšata 25.8.2016 11:29

Usilovnou prací (likvidací státu)

se podařilo tzv. demokratickým stranám uplácat Golema. Zpomněly mu ale udělat důlek pro ovládací šém a Golem ( pro neznalé pan Babiš) se jim vymknul z rukou. K nepochopení stvořitelů se dal do služeb lidu a to "demokraty" uvádí do hysterické situace podobné předávkováním extází. Hrozí kolaps tradičních stran a zhroucení systému mafiánských pavučin. To si plně uvědomuje skupinka politických agitátorů v čele s panem Doležalem a bijí na poplach.

Není ale již pozdě??

I. Mertl 25.8.2016 11:13

Re: Bureš

Případně mrtvý, ne? Pane Čechu, pane Čechu, co Vás na tomto webu spatřuji, píšete podivné slátaniny. Dobře, zamiloval jste se do agenta Bureše, koneckonců, má jisté charisma. Ale zamyslel jste se. jak by ono monstrum mohlo fungovat jako politik ve Vašem oblíbeném Švýcarsku?

B. Mrázek 25.8.2016 11:05

Re: To jsou zase kecy!

Vám bych doporučil nikoliv již jen psychiatrické vysvědčení, ale rovnou lobotomii.

T. Kočí 25.8.2016 10:58

Dobre. Jako vesinou.

J. Dvorská 25.8.2016 10:35

Re: Bureš

A tomuto fakt věříte ?

P. Lenc 25.8.2016 10:11

Re: Jen jsem se mrknul,

Naprosto přesné, bohužel.

P. Lenc 25.8.2016 10:10

Re: To jsou zase kecy!

Doufám pane Čechu, že ve vašem případě jde pouze o naivitu.Pokud opravdu věříte, že estebácký fízl a podvodník s dotacemi Babiš chce pro občany "to nejlepší", tak, pokud opravdu jde o naivitu, tak ta je doslova tragická.A pokud tvrdíte, že vláda občany zvolených stran , i když se mně osobně nynější kolalice ani trochu nezamlouvá je "diktaturou", tak to již není naivita, ale myšlenková tragédie.

J. Blažek 25.8.2016 9:54

Re: Jen jsem se mrknul,

Souhlasím, jenom k té ČSSD - pro mě je to standardní demokratická strana prostě proto, že má ve svých základech demokratické principy svého fungování a třeba na rozdíl od Babišova ANO nestojí a nepadá na osobě svého současného předsedy, kterého nikdy nevolí 100% delegátů. Také má ČSSD nějaký relativně jednoznačný program, nějaké základní ideje, ze kterých vychází a které jsou legitimní. Na rozdíl od ANO, které je programové naprosto nepředvídatelné, protože jediný kloudný program je, že se tady doteď kradlo a že ANO nejsou politici a makají. Není dopředu vůbec jasné, jak se budou politici za ANO stavět k různým výzvám, což se ostatně průběžně ukazuje.

Jinak, ne že by samozřejmě ČSSD neměla v sobě hodně prohnilého, podobně jako ostatní strany... Sám jsem ČSSD nikdy nevolil, z principu jsem spíš pravičák a zvlášť v dobách Paroubka to byla strana pro mě extrémně odpudivá, má v sobě zakořeněnou tendenci uplácet voliče v míře větší, než jiné strany, nicméně když bych si musel vybrat, určitě je celkově menší zlo než Babiš aspol.

T. Kočí 25.8.2016 9:41

Re: Jen jsem se mrknul,

Pilný blbec horší než třídní nepřítel.Kdo toho napsal nejvíc?