26.5.2024 | Svátek má Filip


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Radko Pavlovec 16.3.2007 16:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

Fáze 1: Tuto Vaši formulaci jsem zkopíroval z Vašeho dřívějšího příspěvku: "Vy jste za svuj boj proti ceskym ekonomicvkym zajmum placen". Takže jste mě z ničeho neobvinil? A přešel do fáze 5. To už se dá nazvat pouze drzostí. Naopak, má činnost silně prospívá ekonomickým zájmům ČR, protože pomáhá zabránit dalšímu tunelování této země třeba v podobě dalších bloků v Temelíně. Na ty první dva již každý občan této země doplatil častkou zhruba 16.000 Kč. Jako další případ tunelování se dá uvést tzv. motivační program firmy ČEZ. Ztráty pro spotřebitele a daňové poplatníky jdou již také do miliard. Ale diskutovat o tom s Vámi by mělo asi stejný smysl, jako filozofovat o finančním pozadí sprostých anonymních nicků.

Čas diskuze, která bohužel žádná nebyla, nepovažuji za ztracený. Alespoň jsem si mohl vytvořit jasný úsudek, aniž bych někomu křivdil. 

Ivan Brezina 16.3.2007 17:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

Ne, neobvinil jsem vas. Ze jste placen rakouskou vladou je prece verejne zname vec, kterou ani vy sam nepopirate, takze pripomenuti tohoto faktu jiste nelze oznacit za "obvineni".

Protoze jste nezverejnil dikazy pro sva obvineni Delfina ze je placen on, nezbyva mi nez verejne konstatovat: "Poverenec rakouske vlady Radko Pavlovec je lhar".

Delfin 16.3.2007 14:56

Re: Re: Re: Všechna snaha marná

1) Ja tu castku vypocitat nedokazi, protoze nemam take pristup k dokumentum. Jednalo se spise o dotaz, odkud ty cisla berete.

2,3) Trzni cena silove elektriny je v soucasnosti okolo 1300-1400Kc/MWh. Muzete si dopocitat rozdil. Ale tady nejde o tech vyrobenych 55TWh u JETE v zabehu. Tady jde o to, ze ten zdroj tu bude pracovat jeste nejakych 30-55let a cena elektriny stale roste. Letos se ma zvedat vykon obou generatoru o nejakych 20MW. Mimochodem jak jste prisel na to, ze elektrina z JETE se exportuje? Mate nejake znackovace elektronu?

Muzete mi odpovedet na ty moje dalsi otazky? 4) kdy si planujete opravit ty lzive grafy? 5) Jake konkretni body dohody z Melku CR porusuje? Jde mi o presny text co a jak. Nedavno se Vas na to ptal Emp a zustal bez odpovedi. 6) Jak se pozna ze jsem placeny nick? 7) Budete take predpovidat druhou letosni odstavku 1. bloku, ktera je jiz planovana stejne jako tomu bylo u prvni odstavky?

pavel 99 16.3.2007 15:13

Re: Re: Re: Všechna snaha marná

je vidět, že se neorientujete nejen v problematice jaderných zařízení, ale též v ekonomice.

K číslům - variabilní náklady JETE jsou zhruba 260Kč/MWh (včetně odvodu na jaderný účet). Trochu značný chaos máte ve fixních nákladech - podle obvyklých definic je v nich zahrnut i ODPIS INVESTICE, což pokrývá i splácení úvěrů. Další Vaše matení spočívá v tom, že FIXNÍ NÁKLADY je absolutní číslo (za rok) a pokud se rozpočítává na MWh, tak se vychází z nasmlouvaného objemu výroby. V JETE jsou kalkulovány na cca 780 Kč/MWh, čemuž odpovídá prodejní cena JETE cca 1100 Kč/MWh. Princip Vaší manipulace (nebo že by neznalosti) spočívá v tom, že tyto fixní náklady počítáte vícenásobně. Pokud se totiž podaří "udat" proud "nad původně kalkulované množství", tak postačuje, když cena překročí VARIABILNÍ náklady, neboť ty fixní jsou pokryty nasmlouvanými dodávkami.

Sice důvodně pochybuji, že byste toto pochopil (přesněji CHTĚL pochopit), neboť by to značně oslabilo Vaše demagogické výpady, nicméně tomu, kdo to chce je to snad srozumitelné. A pokud byste se hlouběji zamýšlel nad svou tezí "ztráty z provozu JETE", nejspíš byste dokázal vysvětlit, proč neuspěly veškeré antidumpingové žaloby na ČEZ.

Delfin 16.3.2007 16:45

Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

Pavle, od Vas to pan Pavlovec take neuzna. Jste totiz take na jeho blacklistu :-)

pavel 99 16.3.2007 18:44

Re: Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

no on by to neuznal od nikoho. Jeho typické reakce jsou buď převést téma na osobu diskutujícího (podle situace jej obvinit z bolševismu či placené propagandy) nebo dělat, že příspěvek nevidí. Pochopitelně věcnou reakci či argumentaci neočekávám. Psal jsem to spíš pro ostatní, z nich pro ty co o  informace mají zájem.

Teddy 16.3.2007 12:36

Re: Re: Vlastizradce

Já doufám, že ve skutečnosti nám sem pod značkou Pavlovec  píše nějaký puberťák, aby nás provokoval.  Doufám, že skutečný Pavlovec až tak hloupý, nedipolmatický a namyšlený nemůže být.  Ono stačí, že někteří naši ministři takoví jsou...

Petr Kiebel 16.3.2007 20:17

Re: Vlastizradce

Pane Brezino,jste to skutečně vy?Sice jsem do této chvíle s Vámi nesouhlasil, ale alespoň jste dodržoval nějakou úroveň.Nechce se mi věřit,že jste napsal něco tak odporného,jako tento příspěvek. Není to pod Vaší úroveň,zařadit se mezi tu spoustu hlupáků, co nazívají Zelené a pana Bursíka pakáží, škůdci, zrádci a podobně? Opravdu radši nevěřím,že jste to psal Vy ...

XxX 16.3.2007 10:34

Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

Které jsou staré 30 let a co do úrovně bezpečnosti asi nesnesou s Temelínem srovnání? Tyto elektrárny jsou vzdušnou čarou vzdáleny 135 km. Vzdálenost Temelín - Rakouské hranice je 57 km. Vzdálenost Dukovany - Rakouské hranice je 35 km. Pro mně jsou tato fakta důkazem, že Temelín a jaderná energie jsou pouze předmětem politické hry a vytloukáním politického kapitálu v Rakousku a ČR. Pokud by někdo vycházel z reálných faktů, protestovat by se muselo především proti Dukovanům. Vždy a všude se najsou beznadějní pitomci, kteří takovýmto chytrákům sednou na lep a "systémoví integrátoři", kteří neuspěli na velké zakázce a financují kampaň proti zboží, které oni sami nedodali.

stepandix 16.3.2007 10:37

Re: Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

mozna proto ze Dukovany patří mezi Evropskou špičku co se počtu jaderných událostí týka, má jich velmi málo,  jinak srovnávání technologických celků Dukovan a Temelína je nemýstné, obe elektrárny jsou zabezpečeny špičkově i když každá jinak..

XxX 16.3.2007 10:39

Re: Re: Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

A Temelín byť je o 30 mladší nepatří mezi špičku? Ono se po 30 letech postavilo něco horšího?

stepandix 16.3.2007 10:40

Re: Re: Re: Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

ale ano patří, jen nedělejte z Dukovan staříčka nad hrobem :-)))

Jimmy 16.3.2007 10:42

Re: Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

Protože se blbě argumentuje nespolehlivostí u něčeho co už 30 let spolehlivě funguje.

XxX 16.3.2007 10:44

Re: Re: Proč nikomu nevadí DUKOVANY ?

a není to tím, že Dukovany nemusí hlásit každý pšouk na rozdíl od Temelína? Že hlásí pouze skutečné události dle mezinárodní stupnice?

JH 16.3.2007 10:45

Proč nikomu nevadí dva jaderné reaktory ve Vídni a jeden v Salzburku?

Asi proto, že je tam málo rakouských traktoristů :-). A jsem rád, že zeleným šílenců nevadí jaderný reaktor v Tróji a další na severním okraji Prahy. Třeba o tom nevědí :-).

stepandix 16.3.2007 10:53

Re: Proč nikomu nevadí dva jaderné reaktory ve Vídni a jeden v Salzburku?

:-)))) o jaderné bezpečnosti reaktorů v Řeži bych se radši nikde nezmiňoval......:-))))) nemyslim ted jejich provoz, ale to okolo....

JH 16.3.2007 11:01

Vy tam pracujete?

Co máte konkrétně na mysli? Povodňovou ochranu? Co jsem slyšel, tak ten starší reaktor v Řeži už ukončil provoz, pracuje jen jeden.

stepandix 16.3.2007 11:05

Re: Vy tam pracujete?

myslim především ochranu objektu, paliva apod... reaktory jsou dva jeden fyzikální bez výkonu a jeden s výkonem cca 9MW... připravuje se projekt nového reaktoru

pavel 99 16.3.2007 11:16

Re: Re: Vy tam pracujete?

to radši nikde nezmiňujte, nebo antijaderní fanatici onemocní.

Vojta 16.3.2007 13:24

Re: Re: Re: Vy tam pracujete?

Už takhle jsou na palici, ještě aby se ke všemu ozářili vlastní svatozáří!

zelený 16.3.2007 10:27

Bursík je akorát kariérista

co si honí triko na politice zelených a když o něčem mluví tak tomu stejně nerozumí.

Kramerius 16.3.2007 10:26

Zelená mystifikace okolo jaderné energie

Kampaň ekologických aktivistů proti jaderné energii patří k největším mystifikacím naší doby. Volají na jedné straně po omezení emisí skleníkových plynů, na druhé straně po zákazu jaderné energie, která jediná může zásadně omezit emise oxidů uhlíku z energetických zařízení. Její problémy jsou dobře známé a dle všech odborných kruhů jsou řešitelné. Odpor proti jaderné energii je jen nevědeckým kultovním dogmatem Zelených, pro něž nacházejí podporu mezi neinformovanou veřejností, bohužel s přispěním médií, pro která jsou podobné strašáky vítaným pokrmem. Volání po zákazu jaderné energie je obdobné, jako když některé náboženské sekty chtějí „léčit“ leukémii zákazem transfúze.

oakman 16.3.2007 10:32

Re: Zelená mystifikace okolo jaderné energie

Ano, proč jim tedy zaměstnanci JETE jdou tak hezky na ruku svou lemplovinou?? Žeby masochismus? No, chodí v igelitu, nosí kapucku......;-P

R 16.3.2007 11:08

Re: Zelená mystifikace okolo jaderné energie

R^R^R^

XxX 16.3.2007 10:22

Nevolte ho a je to.

Kdo nesouhlasí s Bursíkem a matkou všech jihočeských matek, tak je prostě nevolte. Vysvětlujte svým příbuzným a známým co bude výsledkem jejich snažení v oblasti energetiky, pokud se uskuteční všechny zelené nápady. Já to tak dělám a celou řadu jsem jich přesvědčil.

hardy 16.3.2007 10:18

důvěryhodnost

Jsem zmaten mám li mít důvěru v autora. Do dneška jsem měl pocit, že Temelín má výkon 2x1000 MW. Čtyřapůlnásobek je tedy 9000 MW a né 4600 MW! Jak to tedy je pane směnový inženýre?

Delfin 16.3.2007 10:26

Re: důvěryhodnost

Uz jsem to tu psal ... patrne byl myslen 4,5nasobek jednoho bloku.

pla,pla 16.3.2007 10:11

kkk

Bursík si asi spletl zemi ve které kandidoval. Myslím, že měl kandidovat v Rakousku i s hrabětem Swarzembergem.

oakman 16.3.2007 10:27

Nepindej

Bursík a Trautenberk mají společného jen to, že myslí hlavou. Bursík na sebe, Trautenberk na republiku, jako jeho předkové. Je to nejlepší, co ve střední Evropě potřebujeme. Rakušáci si musí potomka vítěze od Vácse a Leipzig vážit, je to potomek jejich "žižky", Maďaři slyší jméno a jdou na kolena -ze zvyku před osvoboditelem od Turků. On je v důchodu, statek řídí syn, je to pro něj obrovská satisfakce za otce i strýce, které Beneš potrestal za věrnost republice hlavně po Mnichovu a osobní zájem  - ten on už nemá. Má odpovědnost, která dnešním politikům chybí - jeho skutky budo vždy poměřovány se skutky těch dalších 22 generací, které jejich rodina a historie pamatuje. Jeho jméno, narozdíl od našich nebude zapomenuto, tak je celkem důležité, co si lidé budou pamatovat - to je šlechtictví. Osobní prospěch neznamená nic. Vše je jen výsledkem štafety generací a nikdo nechce být Petrem Vokem svého rodu.

honzak 16.3.2007 10:43

Re: Nepindej

prvně s Tebou musím souhlasit. Ani tomu nemohu věřit:-D