14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

SVĚT: Zelené náboženství

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
xy 30.10.2009 12:07

Ekoteroristé ala Bursík

Kryptotrockista Bursík rozjel projekt ve velkém. za prachy jistého uhlobarona se švýcarským občanstvím, blízkého to přítele páně knížete (též držitele švýcarského občanství) ovládl zelenou partaj, nespokojence bez milosti demokraticky vyházel a stanovil se jediným vůdcem. Jeho politika znamenala zdražení paliv (ekologická daň), diskuze kolem vratných PET lahví , trestů za spalování listí a kouř z kománů a hlavně instalaci poctivce Trend Kocába do funkce ministra pro cikány a squattery. Kdyby Bursík mohl, přišel by do parlamentu s Kalašnikovem a protivníky by sejmul do jednoho. Žvanění tohoto pseudopravicového mloka znechutilo všechny normální lidi v zemi a vystavilo protentokrát SZ jízdenku do pekla - tam, odkud pochází.

go.west 30.10.2009 11:59

Ciovilizace

ve století dvacátém musela překonat rudé a hnědé ohrožení, ve století jednadvacátém bude muset překonat zelené ohrožení, které je nebezpečnější, než předchozí dvě dohromady.

Kdyby byla populace lépe vzdělána v přírodních vědách, enviromentalističtí prodavači strachu by se svým zeleným katechismem neměli kde lovit

honzak 30.10.2009 12:11

Re: Ciovilizace

však proto je přefakultováno různými společenskými a sociálníma vědami. Absolventi těchto učení pak téměř bez výjimky volí melouny (zbytek rovnou komunisty).

Pete Brich 30.10.2009 11:47

Zelený Khmer je škodná!

PB

Karlos 30.10.2009 11:41

Výborně

R^Přesné. Měl jste jenom doplnit, že nejzelenějším státem (podle ekologistů) v současnosti je Severní Korea - žádné pesticidy, žádná genetická modifikace, žádná chemická hnojiva, automobily pouze státní, pouze a jedině obnovitelné zdroje (např. zvířecí trus), žádná elektřina, žádné neúsporné zářivky, jádro pouze k vydírání okolí (ne na výrobu elektřiny), přelidnění vyřešeno koncentračními tábory, žádní kapitalisté (s výjimkou pašeráků), žádné zlotřilé nadnárodní společnosti, žádný dálkový obchod, žádná letecká doprava. V historii byla podobným zeleným státem např. Demokratická republika Kampučia (vládl Pol Pot) nebo třeba Rovníková Guinea (vládl Mbasogo Obiang). 

go.west 30.10.2009 12:01

Re: Výborně

Možná vás kvůli obsahu vašeho příspěvku někdo napadne, ale stejně máte pravdu.

honzak 30.10.2009 12:18

Re: Výborně

vadou na kráse severokorejskoho ekorežimu bude to, že obyvatelstvo netřídí! Pravda, nemá co, ale i kdyby mělo, stejně by netřídilo!

M.S. 30.10.2009 13:18

Re: Výborně

K dokonalosti ještě vadí ta zvířata a jejich trus. Obojí produkuje CO2. Zelení by měli zasáhnout a zlikvidovat.

JJ 30.10.2009 21:34

Re: Výborně

Goebbels by z Vas mel radost. A Paroubek taky, jak ma ucenliveho zaka. ;-D

Raul 30.10.2009 11:26

Diagram pouze ukazuje pouze , že

atmosferá je křehká a vzhledem k její hustotě ( nízké hmotnosti při velkém objemu ) í příjem CO2 i v malém množství z celkového objemu jiných sfér může vyvolat její dalekosáhlé změny. Co je spalování fosilních paliv jiného, než převod z jedné sféry do druhé?

Pete Brich 30.10.2009 11:49

Zelený Raul z Ministerstva životního prostředí trousí moudra. Co slovo, to trus.

PB

honzak 30.10.2009 11:56

Re: Diagram pouze ukazuje pouze , že

převody z jedné sféry do druhé mají melouni i se svými ministranty perfektně zvládnuté. Tedy hlavně peněžní...

JJ 30.10.2009 13:49

Re: Diagram pouze ukazuje pouze , že

Prirozene jde i o rychlost zmeny.

pteryx 30.10.2009 11:11

Kdo jsou přátelé přírody a jak bojují proti Zeleným

Nebylo tu už něco takového kdysi ? ;-)

i.h. 30.10.2009 10:45

Navrhuju se bavit o necem jinem, treba o tomhle:

A new approach to the measurement of effective resolution (effective number of bits - ENOB) of the cyclic A/D converters (CADCs) is presented. The core idea of the approach is direct measurement of ENOB using, as a numerical measure, the number of true bits before the first erroneous bit (FEB) position. The position of FEB is determined as the first non-zero bit in the binary presentations of conversion errors. The definition of ENOB based on FEB is introduced and discussed. The particularities of the proposed method are analysed in simulation experiments. There are presented typical evolutions of FEB distributions in sequential cycles of conversion. Values of ENOB obtained using FEB-based method are compared with results obtained using the conventional approach to ENOB assessment. The comparison is performed on example of analysis of influence of DNL and INL errors of internal A/D converter on ENOB of CADC. The proposed method of the ENOB measurement gives more adequate information about the actual ADC resolution and weakens the influence of the form of testing signals on the results of the ENOB measurement.

Zajimave, ne ?

krmič 30.10.2009 10:56

Re: Navrhuju se bavit o necem jinem, treba o tomhle:

To jste vybral jako příklad použití množství opravdu roztomilých zkratek? :-)

krmič 30.10.2009 10:58

Re: Navrhuju se bavit o necem jinem, treba o tomhle:

Jinak ano, ty hodně nízké bity u převodníků jsou většinou nesmyslné a je jen dobře si na to tím či oním způsobem posvítit.

honzak 30.10.2009 12:09

Re: Navrhuju se bavit o necem jinem, treba o tomhle:

děkuji za vysvětlení - moje angličtina je skutečně podprůměrná. I s tím závěrem se ztotožňuji. Měřit 3,3 Voltu s přesností na desetitisíny je skutečně paráda! A hodně to člověku řekne...

i.h. 30.10.2009 11:22

Ne, to je nahoda,

prave to zpracovavam, prekladaje z anglictiny do nemciny. Jak napriklad prelozit pojem Image-Reject Modulator ? Nechapu, proc Nemci nemuzou proste pouzivat anglictinu, aspon v technice, vyhnuli by se rade problemu. Divny narod.

Barbucha_the_bearspook 30.10.2009 10:57

Re: Navrhuju se bavit o necem jinem, treba o tomhle:

Trpajzlíci v drátech mě nějak neberou. Zkuste jiný téma :-)

xxxKubeš 30.10.2009 10:42

Zelení

tak jako všichni fanatici patří mezi všeobecné škůdce.

pteryx 30.10.2009 11:14

Re: Zelení

Jojo, podle sebe soudím tebe ;-D

ZocelenyDrapalik 30.10.2009 10:37

Zaver z Rudeho prava

Ten zaver uz jsem cetl. Bylo to asi pred 25 lety v Rudem pravu a znelo to nejak takhle. "Tem co si rikaji ochranci prirody ve skutecnosti o zadnou prirodu nejde. Proc se radeji neseberou a nejdou vycistit nejaky ten potok nebo les od odpadku? Proc poradaji demonstrace a rozsevyji chaos? Ve skutecnosti jim jde jenom o rozvrat naseho socialistickeho statu."  Takze je videt, ze ty myslenky jsou stale zive, jen slovo "socializmus"  bylo nahrazeno "demokracii".  Vztah k lidem, kteri nas zbytecne znepokojuji a pripominaji nam to co delame spatne, se nemeni.

i.h. 30.10.2009 10:41

No ale oteplovacum skutecne o zadnou prirodu nejde,

i kdyz to tvrdi, tem jde jenom o jejich vejvar.

ZocelenyDrapalik 30.10.2009 10:44

Re: No ale oteplovacum skutecne o zadnou prirodu nejde,

Amen.

Han 30.10.2009 11:26

Zocelený Drápalíku,

 abych pravdu řekl, tak mě víc vadí svinčík v lese než nějaké GO. Každej řeší světové problémy, ale to co má za barákem je mu jedno.

Jenda 30.10.2009 14:21

Re: Zaver z Rudeho prava

I komunisti mohou mit obcas pravdu.

Míra 30.10.2009 10:35

Zelené náboženství.

Vidím, pane Drábku, že máte raději náboženství rudé. Ale dám Vám drobný příklad: zavřete-li se do malé od okolního světa  vzduchotěsně oddělené krabice, brzy spotřebujete kyslík z toho prostoru a umřete. Stejně tak do dopadne s lidstvem, nepřestane-li cpát do atmosféry jedy - zejména CO2. S tím úbytkem kyslíku máte pravdu jen do chvíle, než vzpomenete úbytku ozónu ve vyšších vrstvách atmosféry, ale na takové myšlenkové spojení Vaše vzdělání nestačí, zdá se.

miroslav.vojta@volny.cz

Amoniak 30.10.2009 10:38

Re: Zelené náboženství.

CO2 je jed? Ale to jsou mi novinky. Zkuste si přečíst něco o fotosyntéze. :-/

Petr Kiebel 30.10.2009 11:28

Re: Zelené náboženství.

...záleží na množství, koncentraci.