Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
RADAR: Proč jsem pro
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
alamo 9.8.2007 8:31to je pravda a preto tvrdím že referendum bude až keď sa ten pomer obráti |
![]() |
muf 9.8.2007 8:22dobrý den pane Klvaňo vaše "argumenty" jsou totiž stejně demagogické a založené na černobílém vidění světa.. |
![]() |
Sumo 9.8.2007 8:25Re: dobrý den pane Klvaňo Á, pán je asi znalec ! |
![]() |
muf 9.8.2007 9:02Re: Re: dobrý den pane Klvaňo pán patří mezi těch 70% co radar odmítají, to jste již asi při svém vzdělání poznal.. |
![]() |
Miloš Zfrantišku 9.8.2007 8:20Souhlas. Ale proč stále mícháte zelené s rudými. Je to již trapné. Já jsem pro radar i pro důraz na ekologii. A bolševiky nesnáším. |
![]() |
Vasekpasek 9.8.2007 8:22Re: Souhlas. Ale proč stále Možná proto, že takových je vás málo. Většina těch, co je pro "důraz na ekologii", je proti radaru a vyřvávají to s chutí po náměstích s rudou gardou |
![]() |
jerry 9.8.2007 8:16Proč je mi to jedno ? Protože tohle je vyloženě odborná otázka, zpolitizovaná nenadanými novináři, aby měli o čem psát a využívaná chronickými kverulanty k tomu, aby na chvíli zapomněli na své komplexy a starosti. Rozhodování o radaru přísluší odborníkům! |
![]() |
Skepticus M/aximus 9.8.2007 8:23Tak příště nechoďte k volbám, když je to na Vás moc odborné Už chodíte sám na nočník? Pozor, za rohem na Vás číhá bubák! |
![]() |
jerry 9.8.2007 9:41Re: Tak příště nechoďte k volbám, když je to na Vás moc odborné Nebojte se , dám si pozor. Nebudu chodit za roh, když jste tam Vy. A k volbám chodit nebudu, už tak mi připadá, že o mě rozhodují lidi Vašeho typu. |
![]() |
alamo 9.8.2007 8:26aj o nákupe gripenov rozhodovali odborníci zmršili to fakt na jedničku |
![]() |
Mleziva 9.8.2007 11:16Re: aj o nákupe gripenov rozhodovali odborníci No pořád lepší, než aby se o nákupu nadzvukových stíhaček vyjadřovala v referendu stará Hamouzková z Horních Kotěhůrek. |
![]() |
SkePpticus M/aximus 9.8.2007 8:14Další z řady propagandistických článků na NP, kdy autor omílá x-krát vyvrácené prostoduchosti a lži Jinými slovy neužitečný idiot, který i ve svém věku potřebuje za zadkem Velkého bratra. Zkrátka už si zvykl na toho rudého a teď mu chybí. Vše ostatní jsou kecy. |
![]() |
fox 9.8.2007 8:42Re: Další z řady propagandistických článků na NP, kdy autor omílá x-krát vyvrácené prostoduchosti a lži Maximální septiku-zalez. |
![]() |
Skepticus M/aximus 9.8.2007 12:35To by se Vám hodilo, co? Aby převládl Váš jediný správný názor, že? Kde se ti idioti vašeho typu neustále líhnou? |
![]() |
marten 9.8.2007 8:08souhlas Naprosto souhlasím.Bydlím 15 km od radaru,musím k tomu říci své.Předpokládané umístění je jen zbytečné dráždění lidí,k dispozici je obrovský vojenský prostor,většinou už nevyužívaný,s většími vrcholy a vyhledy,jen by naše armáda musela omezit své hrátky.Proč to stavět 2 km za vesnicí?Jen kvůli dobré přístupnosti ze státní cesty?V tom vidím jen lenost a pohodlí lampasáků,trocha ohledu na místní by neuškodilo,navíc prostor je protkán slušnými cestami,v tom nevidím problém |
![]() |
VLADIMÍR 9.8.2007 8:07Souhlasím, velmi srozumitelné a logické. |
![]() |
Vráťa 9.8.2007 8:04I já jsem pro I Já jsem pro a kdyby to jen trošku šlo, pak bych byl i pro raketovou základnu. Odpůrci z obecních zastupitolstev by se měli zajet zeptat do Bavorska, kde místní protestovali proti odchodu Američanů z místních základen, protože to znamenalo pro obce i velkou ekonomickou ztrátu. |
![]() |
miláno 9.8.2007 7:56děkuji Děkuji pane Lachman Vašich upřímných slov, který myslí na dobro naší země si upřímně vážím. Mám naprosto stejný názor , Váše argumenty pro radar jsou věcné, přesné, zde není co dodat. Přeji mnoho zdraví. |
![]() |
Sýček 9.8.2007 7:48Souhlasím a podporuji. |
![]() |
jana 9.8.2007 7:47pane Laachmane USA jen potřebuje odvrátit pozornost..Vždyt oni vždy rádi zkoušejí své zbraně miímo své území..(japonsko,,viíetnam,,balkán,,pouštníí bouře, irák,)a tak potřebují přesunout pozornost doé Evropy vždyt by tady zase mohly něco vyzkoušet. |
![]() |
badaxe 9.8.2007 8:29Re: pane Laachmane Milá Jano, problém vaší argumentace je že jste jednak neinformovaná a druhak (zřejmě) duševně slabší. Jinak by vám možná došlo (to je ta duševní slabost že ke zkouškám obvykle slouží to co ještě nikde nestojí, být duševně silnější asi byste si zkusila zjistit zda tedy tohle co se (možná) bude stavě zde je první stavba tohoto typu. A zde přichází vaše neinformovanost (u antiprotičemukoli) tak typická, obdobná zařízení už stojí a amíci se snaží (celkem logicky) postavit další blíže k potenciálnímu nebezpečí. Podobně i ty rakety se zkouší (výsledky nic extra) nad pacifikem. takže vaše pologramotné bláboly o "viíetnam" a podobných zemích (mimochodem píše se to s velkými písmeny) jsou poněkud mimo. drobná rada na závěr, "co si takhle najít chlapa"třeba byste si začala užívat jinde a nedělala ze sebe hlupáka? |
![]() |
Eva 9.8.2007 7:45naprosto souhlasím není co dodat |
![]() |
Petr 9.8.2007 7:36Co dodat? Dobře napsaný příspěvek. Stručně, výstižně, podložen ověřitelnou argumentací. Přesně tak, jak se nevyjadřují naši politici. |
![]() |
fox 9.8.2007 8:47Re: Co dodat? Politik se takhle vyjadřovat nemůže.Co kdyby se otočily výsledky průzkumů veřejného mínění?Jak by pak vycouval?Klasická ukázka-Paropupek. |
![]() |
zloch 9.8.2007 7:04pane Lachmane |
![]() |
Edmont Dante 9.8.2007 7:03Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění Poslední zpráva je, že USA zváží zda budou stavět raketovou základnu v Polsku. K čemu bude radar, když nebude raketová obrana? Aby nás upozornili, že letí raketa, ať se dobře díváme, protože nic takového v životě už nikdy neuvidíme. Co Izrael, ten je potencionálně ohrožen nejvíce. Také má čekat na start rakety? Co takhle preventivní úder na Irán. Ale těch alternativ je spoustu. Ano politici jsou asi lépe informování a jestli jsou, tak se nám lidém, kteří se přou zda základna ano nebo ne, připadáme směšní. Protože nyní se ukazuje, jaka byla chyba zaútočit na Irak, navíc i důvod byl pochybný. Takže lidí proboha přestaňte se primitivně dělit na sympatizanty a odpůrce radaru, dáte-li si věci do souvislostí a zapojíte mozek, pak i tento emotivní článek, který mnozí vítáte s nadšením českému národu vlastním, pozbude svůj smysl. A jestli já jsem pro nebo proti? Neumím odpovědět, ale jsem pro účinnou obranu všech demokracií před útoky pomatených idiotů, ať již pro své jednání mají jakýkoliv důvod národní, náboženský, mocenský atd. |
![]() |
harry 9.8.2007 8:09Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění "A jestli já jsem pro nebo proti? Neumím odpovědět, ale jsem pro účinnou obranu všech demokracií před útoky pomatených idiotů, ať již pro své jednání mají jakýkoliv důvod národní, náboženský, mocenský atd." Zlata slova. Takze vlada rozhodne, ze nevime zda jsme pro nebo proti umisteni USA radaru a tudiz jeho vystavbu povolime i nepovolime a budeme se branit tim, ze vime a nevime a hlavne jsme pro obranu vsech demokracii, ale at to vezme na sebe nekdo jiny a jinde nez u nas, my budeme zatim premitat. Jenomze radar muze u nas budto stat nebo ne, nic mezi tim. Bohuzel v politice jsou vsechna rozhodnuti spatna, nektera vice, jina mene, presneji jinak spatna. |
![]() |
Edmont Dante 9.8.2007 8:51Re: Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění Nepřekrucujte moje slova. Jak vláda neví? Kde jsem to napsal? A co NATO, to je vzduch? tak ho zrušme. Já jsem jasně napsal, že občané nemohou vědět jaké je řešení! Takže važte slova. |
![]() |
D.P. 9.8.2007 8:12Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění Pokud se nebude stavět raketová základna, nebude se pravděpodobně stavět ani radar a smysl pozbude i vaše reakce. Dosud však žádné rozhodnutí nebylo přijato. Vaše logické řetězce jsou poněkud přetrhané.Ne každý, kdo má jiný názor, nevidí souvislosti nebo nezapojuje mozek. |
![]() |
Edmont Dante 9.8.2007 8:57Re: Re: Přátelé zkuste zapřemýšlet a sledovat dění Jaký je jiný názor než mám já? Znovu opakuji, obyčejný občan ze strany příznivců radaru se staví do role ředitele Pentagonu a odpůrce do stejné role s opačným znaménkem. Takže který je ten správný názor, protože nepracuji na ministerstvu obrany a pravděpodobně mnoho věcí na rozdíl od zdejších perfektně informovaných diskutérů mi uniká, proto vyjadřuji pochybností nad stanovisky obou táborů. A, že jsem napsal o spochybnění raketové základny v Polsku, ale milý příteli poslouchejte Viadomsczi v jezyku polskim a pak mi něco můžete vyčíta! |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=IqxySfSmgpMfMjv&p=0fYc6jKk%7cYTzTomxQfG%7ctp6fTezxOf%7clYe4o-kjx6ZGaXg-l-%7ctxUkIuklO%7c-fwp5kBvla&x=aR4Qi0)