21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

RADAR: Pochmurné vyhlídky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Minutus 13.3.2007 17:20

Takže "Pax Americana"?

Co bude za 50 let? Pane, vy jste buď mladej a nezkušenej, anebo vůl. 

gerontusinza 13.3.2007 17:16

Já jsem na jaltě nebyl já to nedojednal, i když se stydím, byl jsem již 2 roky na světě. Re: Re: Kecáte, vyhrály válku ale držku nám v tom bahně sami vymáchaly Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bu

A trumanovi jsem říkal nedej nás, no a vidíte dal. Víte pane to není moje teorie. Tomu se říká fakta a rozdělení zájmů. No a nás se nějak nechtěla ani jedna strana ptát. Chápu, USA je pro vás něco jako pro křesťana DUCH SVATÝ, počala ale nepočala. Ale měl byste ve své víře se více opírat o skutečnosti, fakta, smlouvy a psané slovo. U táboráku je to pro romantiku a pro děti.Prostě pohádka. Ale zralí mužové by měli vědět, že pohádky jsou pohádky a s životem nemají nic, ale vůbec nic, společného.

Roman 13.3.2007 17:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Jak víte že hrozba je skutečně reálná?  Jsou jen informace od lidí kteří už minimálně jednou vědomě lhali v souvislosti s Irákem. Nemluvě o tom že před rokem někdo o nějaké "raketové hrozbě" neměl ani tušení. Co se týče účasti Iránců ve válce, tak Britové uvádí že i díky jednotkám sestaveným v této oblasti a použitých na Barmské frontě k porážce Japonců, mohla US army předisponovat další divize na normandské bojiště. Vliv těchto jednotek byl na válku v Evropě nepřím,  ale spojencům poskytli spoustu užitečných služeb.

gerontusinza 13.3.2007 17:08

Vy jste takový hňup, že jste dosud nic nepochopil. Re: Re: Re: Re: Wernere, jestli sis nevsiml, kolaboranti v teto zemi dostali sanci

Ten radar zabije vše ve svém okolí včetně obětovaného jeho osazenstva na pokyn někoho z Washingtonu přes půl zeměkoule a vzhledem k nepřesnosti úderů vše od poděbrad až za  plzeň, jižně to vezme sedlčany a severně ústí. Inu radar je proti komoušům vy vole. Kdo není komouš ten neumře, ten bude radostně plácat ručkama a šílet jak nádherný ohňostroj. Bože ono něco s takovouhle logikou přežívá? Z vás musí mít doma radost, není-liž pravda.

Rik 13.3.2007 17:06

Re: Kecáte, vyhrály válku ale držku nám v tom bahně sami vymáchaly Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Hmm. Takže USA nás podle Vaší teorie "šouply do područí Ruska". Takže za to jsme nemohli my, nebo Rusko... za ten náš historický průšvih mohly USA. Rozumím, že Vy jste proti americké základně. Pak ale podotýkám: Víru není třeba vyargumentovávat.

Rik 13.3.2007 16:58

Re: Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Kdyby byla podobná akce NATO v dohlednu, asi bychom nevedli tyhle diskuse.NATO radar nemá a hned tak mít nebude.(O EU to platí 2x). Nikdo ze členů (kromě USA) nehodlá na tuhle drahou srandu přispívat. Radar bude rozhodně pro Evropu, USA i nás obraným přínosem. V čem je tedy problém? Rozkládá snad Německo NATO tím, že má na svém území americkou vojenskou základnu? Těžko.

Iránci nás, pokud si pamatuji, nikdy nepomáhali osvobodit. Tohle srovnání mi přijde, promiňte,  dětinské.

gerontusinza 13.3.2007 16:53

Vy jste fakt fakticky neuvěřitelnej blbec. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, abych nezapomnel Wernere, tech mrtvych uzitecnych idiotu maji USSaci

Že v téhle zemi se narodí a vyroste něco tak logikyprostého když dnes a deně do toho se cpou vědomosti,...... On ten Komenský věděl proč se vzdálil...  Jinak bych rád učitelům dovolil dávat tělesné tresty, na tzv "pamětnou". Třeba by blbů bylo míň... ale asi ne...........

Pasáček koz ve Vermontu 13.3.2007 16:51

Re: Pan Mlejnek je sice salonní, ale přece

Správně, pane Čtenáři.  Bombardovat iráčany tak dlouho, dokud nezačnou vroucně milovat USA. A totéž udělat s tou ostatní muslimskou sebrankou. Mír bude zajištěn, terorizmus zlomen !

Rik 13.3.2007 16:50

Tak, tak...

Zatracenej svět. Člověk leží doma, protože má těžkou nechuť k práci a místo aby dostal pořádnou podporu, cpou se peníze do olympiády, nebo do radaru. Taky nechápu, co ty úspěšný těm sociálním případům závidí. Zkuste si celej den poctivě a tvrdě  ležet ... za těch pár grošů od státu. Já bych to nedělal ani za dvojnásobek. Zvedněme sociální dávky, nebo  voliči levice utečou jako čeští lékaři do Německa:-P

David Werner 13.3.2007 16:47

Re: Re: Re: Wernere, jestli sis nevsiml, kolaboranti v teto zemi dostali sanci

@Kozo*eb

Zcela urcite neni! Radar je proti komousum.

jirka.s. 13.3.2007 16:47

Re: Skybirde!

Něco originálního pro dnešek bys neměl?  Tímhle ses už exhiboval včera a smrdí to jak včerejší noviny!

gerontusinza 13.3.2007 16:46

Kecáte, vyhrály válku ale držku nám v tom bahně sami vymáchaly Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

V roce 44 a 45 nás i Polsko ( mimochodem kvůli němu šli západní spojenci do války) šouply do područí Ruska nechali oklestit hranice. Neudělali nic ani v roce 68 proč taky. To co tvrdíte jsou dobré bajky k táboráku na Ztracenku, údolí děsu či WESTEND, ale nikoli do politiky. Bob Peterka (hurikán) vám nedává realitu ale iluze. Na ty zapomeňte, pokud se nechcete zbláznit. Z iluzí nelze žít. A raketový radar ani žádnou iluzi neposkytuje, je to tvrdá realita s kterou se musíte naučit žít, když už jej odsouhlasíte. Ale pokud ho někdo zrádně se snaží vpašovat do této země na úkor bezpečnosti občanů, není to realita je to zrada a ten kdo to dělá je ničema a zrádce.

David Werner 13.3.2007 16:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klasická židovská výmluva: Jsme jedni z mnoha a za nic nemůžeme

Znam take korelaci Antisemitismus - Komunismus. Co tomu rikas? To se jako arijsti soudruzi zbavuji nearijcu?Rv

Roman 13.3.2007 16:43

Re: Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Jsme v NATO a určitě si svoji obranu nezajištujeme sami + chystá se společná obranná politika EU. Možná právě svoji sólo vojenskou politikou vůči USA můžeme NATO rozkládat. Argument o záchraně USA obstojí těžko. Podle této logiky můžeme nabídnout základnu třeba Iráncům, protože byli loajální vůči spojencům a dali k dispozici surovinové zdroje ze kterých čerpala spojenecká válečná ekonomika..

David Werner 13.3.2007 16:43

Re: Re: Re: Re: Re: Klasická židovská výmluva: Jsme jedni z mnoha a za nic nemůžeme

YURIJ VLADIMIROVICH ANDROPOV (real name Lieberman)

Zdroj:

THE PLANNED DESTRUCTION OF THE WHITE RACE Part 4

pařez 13.3.2007 16:38

Takže peníze na důchody, nemocenskou

prostě na sociální stát nejsou a nebudou, ale astronomické částky na šílené závody ve zbrojení se jak vidno najdou. Ať alespoň mluví politici a vojenský průmysl pravdu ;-€

jirka.s. 13.3.2007 16:35

Re: Re: Pro Harpyji!

Zkuste geronta najít někde mezi těmito týpky:

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11.03.2007/10129598098-draci-setba/30857.html

gerontusinza 13.3.2007 16:34

Chápeme, a co takhle prozradit jaký to byl "demokratický" stát? Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wernere,

Pokud USA, není o čem mluvit, jestli to byla cizinecká legie, taky není o čem mluvit. Pokud to bylo česko, tak je to k zasmání. zvláště při tzv samozvané demokracii.

Rik 13.3.2007 16:30

Re: Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Jasné je, že Česká republika sama svoji obranu proti některým sousedům těžko ustojí. Proto není od věci, zatáhnout sem Američany. Nedovedu si předtavit, že by někdo bez problémů vojensky napadl stát, na jehož území  je americká základna. A za další, máme USA co vracet, už 2x nás (během světových válek) vytáhli z kaše.

gerontusinza 13.3.2007 16:27

Pro upřesnění prvicový jeníku, žádný TGM ale E. Beneš byl spoluzakladatelem kolektivní bezpečnosti tzv spojených národů Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl

a vojensko politických paktů pro obranu ČR. Jak dopadli, inu zrada ze všech stran i v letech 44 a 45(i později). V Mnichově nás prodali spojenci a na Jaltě amíci. Proč sakra musím patřit do nějakého gangu (magfie, atd.) Odešli na naši žádost Rusové? Odešli.Patříme do NATO? patříme. Jenže vy se už nebojíte, vy hledáte tzv "výhody", jednostranné, pro vás, nikoli pro občany této země. A dovolte abych měl o dobytku z východu jiné mínění. Zeptejte se u zahraničních firem ze západu jak se jim s tím dobytkem z východu obchoduje. Zjistíte "maličkost", na rozdíl od mnohých západních firem jsou ruské firmy vynikající a spolehliví partneři (i asijské). Vy jste ještě neviděl vykradenou firmu v ČR? Hádejte odkud ten partner přišel. Tak si promítněte něco o tom dobytku a přečtěte si Solženicyna. Třeba vám lecos dojde. Ale spíš nikoli......

Pasáček koz ve Vermontu 13.3.2007 16:26

Re: Re: Wernere, jestli sis nevsiml, kolaboranti v teto zemi dostali sanci

Kdyz jses proti komancum proc nejsi pro radar?

Ano, pane Wernere, to už je za mezí Vašeho chápání.

Roman 13.3.2007 16:24

Re: Re: indický vs. ruský jaderný potenciál

A jaké rakety?

jirka.s. 13.3.2007 16:20

Re: Nikoli Wernere, válka není svinstvo, svinstvo se děje před válkou,

To ty jsi musel, septiku, už zřejmě prodělat alespoň 12 válek!

Pasáček koz ve Vermontu 13.3.2007 16:18

Kdo nepracuje, at´ nejí.

Heslo  Kdo nepracuje, at´ nejí  není snad jenom bolšánské, platí také v Americe. Kdo ztratí práci, má nějakou dobu (obvykle půl roku) podporu v nezaměstnanosti, pak snad nějakou sociální podporu a když už všechno selže, pak zbývá ulice.

Podle poslední statistiky je v USA 750,000 bezdomovců, mezi nimy i stovky vojáků, kteří se vrátili z Iráku.  Smutné.

Na údržbu mladé irácké i afgánské demokracie jsou věnovány miliardy dolarů. 

gerontusinza 13.3.2007 16:12

To dělají pořád.Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, abych nezapomnel Wernere, tech mrtvych uzitecnych idiotu maji USSaci

Vždyť Sadáma, Usámu i toho Castra na Kubě si vyzbrojili i vycvičili USA. A nestačí se divit jak je to možné že pak nechtěli poslouchat. Inu měli zbraně.. Dnes mají starosti s UČK kterou taky vyzbrojili včetně těžkých zbraní, kteří taky nechtěj poslouchat a my v EU tady máme žít Jen blbec zavírá oči před fakty. A proto žádná diskuze. NASRATH.

Roman 13.3.2007 16:12

Re: Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Jak víte že máme na výběr jen mezi ruskými tanky a americkými radary? Pro představu: to můžou být třeba společné jednotky pod velením NATO.

čtenář 13.3.2007 16:10

Pan Mlejnek je sice salonní, ale přece

jen levičák. Pozná se to na odstavci týkajícím se války v Iráku. Právě levice, zejména v US, o té evropské, co papouškuje už vůbec nemluvě, by si přála udělat z Iráku nový Vietnam. Se svou troškou do mlýna přichází i pan Mlejnek. Bojující jihovietnamci byli opuštěni, když s US materiální pomocí začali sami zatlačovat komunisty. Nixon nemohl tomuto zvratu US politiky vůči Vietnamu zabránit, protože měl na krku aféru Watergate, živenou zezadu pomstychtivým úředníkem Feltem a dvěma senzacechtivými novináři. Ti mají na svědomí všechny ty vietnamské uprchlíky, co se na kdejakých neckách snažili dostat z komunistického ráje. A my ostatní jsme se jen divili, že je komunizmus na postupu a že to USA vzdaly. Se strany USA to byl opravdový pokus o sebevraždu. Nezbývá než doufat, že nic podobného současná US administrativa v pořípadě Iráku nepřipustí.

Roman 13.3.2007 16:08

Re: Re: Re: Proti demenci je dobrý Gerontal - propagují ho v televizil

Poučky z VUMLU neznám, ale rád se nechám poučit když na to odkazujete.

Pravicový Jeník 13.3.2007 16:08

Re: Romane, jak se vám bude pravidelně spát na matraci z TNT když rozbušku bude mít v rukou někdo jiný, i když byste s ním měl velmi dobré vztahy?Re: Debata

Už  Masaryk si při zakládání republiky byl vědom, že sami si bezpečnost nezajistíme. Prozíravě zajistil naši bezpečnost vojensko-politickými pakty. Bohužel nám to bylo v roce 38 a 39 na nic, protože v zemích, které nám měli vojensky pomoci, byli u moci lidé smýšlející jako vy - izolacionisté.  Izolacionismus a případně neutralita jsou vzhledem k našemu geopolitickému umístění v Evropě pro naši zemi naprostou zhoubou. Ať z té či oné strany  jsme vždy v první lini - na hranici mocenských vlivů západu a východu ( a můžeme za to nadávat akorát tak praotci Čechovi). Použiju-li váš příměr s matrací s TNT, tak jsme na ní stále od smrti KARLA IV. (ten naposledy dokázal ustlat na TNT všem okolo).Musíme si vždy vybírat do které party budeme patřit, protože když nebudeme patřit nikam, tak se o nás poperou a rozdělí napůl a budeme mít po ptákách. Jak je ve Východní partě už víme - a doufám, že si to všichni budem dlouho a dobře pamatovat. Ta Západní parta parta taky není žádnej spolek z nedělní školy, ale není to takovej dobytek jako ti z východu.

Pokud jde o mou rodinu, budu podstatně klidnější, když budu mít za zadkem americkej radar než pod okny ruský tanky.

ps 13.3.2007 16:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, abych nezapomnel Wernere, tech mrtvych uzitecnych idiotu maji USSaci

Pořád lepší věřit v ZHN, které Saddám prokazatelné měl a použil je než sovětským politrukům.