29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
muf 7.7.2008 12:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

ne..ber to tak , že jsem prostě idiot..tak jako jsi ty mě   nazval debilem tak já nazval idiotem zase tebe, protože se zase mě tvé  zdůvodnění zdálo idiotské.. to je myslím logický závěr, ne?

ps 7.7.2008 13:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Beru to tak, že jsi prostě idiot.

muf 7.7.2008 13:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

ne.ne..ber to tak, že jsme DVA IDIOTI....

Jura Jurax 7.7.2008 11:09

Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

no, uvážím-li příspěvek, na který reagujete, pak buď nejste schopen vnímat psaný text nebo z hlubin své moudrosti dovozujete, že Bush je opravdu bolševik ... obojí nesvědčí o vysokém IQ ... ale ti tak, soudruhu, jsi správně ideově pevný 8-o

muf 7.7.2008 12:11

Re: Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

vážený příteli, vzhledem k tomu, že o demokracii tady ustavičně žvaní a dokonce ji aktivně vyváží i za hranice jenom jeden dement s IQ tykve, který je z nepochopitelných důvodů v současné době prezidentem USA, mě způsob reakce připadá zcela adekvátní.. připouštím, že to můžete vidět jinak  nicméně z vašeho příspěvku jasně vyznívá, že obsah slova  bolševik je vám naprosto cizí a  personofikujete ho pouze s jedním určitým systémem.Možná to nevíte, ale onen pojem není o barvě knížky nýbrž o způsobu uvažování, myšlení a jednání..je pravda, že onen prezident nehovoří s Marxem či Leninem, ale jeho kroky vede dokonce sám Bůh  což je jistě autorita nejvyšší, kterážto má  navodit dojem neomylnosti oné osoby a smýt z něj všechny hříchy za zločiny, kterých se během svého funkčního období  dopustil..z tohoto pohledu   vaše  dedukce  a označení  Bushe jakožto bolševika  je plně v souladu se skutečností...

F. Čech 7.7.2008 12:35

mufovi

V roce 1989 jsme opravdu skoncovali s vaší komunistickou demokracií, lépe řečeno s vaším slavným "demokratickým centralismem". Že tady všude ještě přežívá dost vašich soudruhů ve všech stranách - viz např. soudruh Tlustý v ODS to je fakt. Dnes ale můžete volně vycestovat do některého s komunistických skanzenů. A to jste nám vy - komunisté, pro které byl každý občan Česka vlastnictvím státu, nikdy neumožnili. Doufám, že současné svobody využijete a odeberete se ke svým soudruhům někam kde ještě jsou. Pospěšte si ale, těch pár bolševických rezervací co vám zbyly může také brzy zaniknout. Zatím máte na výběr Kubu, Severní Koreu, Zimbabwe a nebo Barmu! Vám osobně se na "Ostrově svobody" uleví, pomůžete místním soudruhům, sobě i nám, kteří také budeme mít radost, že je tady o jednoho komunistického magora míň!

muf 7.7.2008 13:36

Re: mufovi

vážený F.., nechápu, kde berete indicie či přesvědčení, že jsem komunista  -  koukám, že ale ve vás je toho komunismu  víc než jste ochoten si připustit - ono posílání někoho někam či kdo s námi  bezpodmínečně nesouhlasí,  jde proti nám ,  jasně prosvítá mezi řádky... ale alespoň neurážíte..to musím uznat..pardon - až na toho komunistickýho magora.. to  sklouzávání k laciným demagogickým "argumentům"  a nálepkování..no budiž , každý jsme nějaký,že?

Mistr Jan Hus 7.7.2008 12:11

Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Fašismus je pravice ve své čisté krystalické podobě, modrý mysliteli.;-D

F. Čech 7.7.2008 12:54

Fašismus i nacismus byly ultralevicová hnutí konkurenční k bolševismu

Měli stejně rudé vlajky ze zlámaným křížem, byli stejně krutí, stejně ateističtí a oslovovali stejný lumpenproletariát !

Sunny 7.7.2008 13:07

Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Vy s tou pravou-levou nějak bojujete... Doporučuji osvědčenou mnemotechnickou pomůcku "pravá-levá" a "seno-sláma". Zkuste to někdy:-)

Jura Jurax 7.7.2008 14:01

Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Není. Přečtěte si někde něco o fašismu, nacismu a tak podobně - ale ne v Haló novinách nebo skriptech VUMLu, a pak můžete perlit ... Rv

Jura Jurax 7.7.2008 11:05

Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Na běžného oranžgutana je to JH dost úderné - takže buď bolševik nebo anarchista a každopádně skalní antiamerikánec ... (Y)

Sunny 7.7.2008 11:14

Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Diskuze k článkům jsou vždy zdrojem nových informací. Například to, že jsme tu měli před rokem 89 demokracii, je pro mě naprostá novinka:-D

Jura Jurax 7.7.2008 11:39

Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

jo my tu měli dokonce vyšší stupeň demokracie -  lidovou demokracii ... ;-D

Sunny 7.7.2008 11:43

Re: Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

;-D tím se vše vysvětluje R^

Mistr Jan Hus 7.7.2008 12:09

Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

Jura Jurax 7.7.2008 14:05

Re: Re: Bohužel s demokracií jsme skoncovali v r.1989.

Soudíš, mistře, že tu před rokem 1989 - a po roce 1939 řekněme - byla? Kdy? Žeby v období diktatury proletariátu? Neodkopáváš se trošku, komunistický zmetku?

muf 7.7.2008 10:17

když dojdou argumenty(pokud kdy jaké byly)

nastoupí  demagogická hesla typu - kdopak to platí?...Z jedné strany  se ozývá cosi o žoldu CIA  či USA, z druhé strany  opravdu těžký kalibr Usáma bin Ládin,  muslimští teroristé nebo alespoň Rusko .. v obou případech se jedná o naprosté  selhání intelektu a  hrubou demagogii..autor článku  to musí bezpochyby vědět   nicméně blahoslavení chudí duchem mu to budou bezpochyby žrát  i s navijákem..

Sunny 7.7.2008 11:22

Re: když dojdou argumenty(pokud kdy jaké byly)

"Kdopak to platí ?" je otázka ryze praktická, nikoliv demagogická:-) Jak známo, každý špás něco stojí a vyhladovělý pan Tamáš to jistě netáhne ze svého. Škoda, že prosákly na veřejnost informace o těch spřátelených protiradarových spolcích, viďte? Jakoby tím ten čirý pacifismus lehce utrpěl...

Cricket 7.7.2008 9:58

Sázka

Vsaďte se, že soudruha Tamáše uvidíme vbrzku v některém z našich parlamentů?? Vždy jde jen o peníze. Obce se k tomu připojily ze stejného důvodu (Trokavec dostal, starosta se stáhl) a Tamáš je teprve "v naději". Kdo že mu dá nabídku: drahý soudruhu, ukázal jsi, na čí straně stojíš - kandiduj za nás, nebo tě můžeme podpořit jako nezávislého, či buď nezávislý na naší kandidátce" (fuj, jaký to protimluv).

JH 7.7.2008 10:24

Re: Sázka

Ale přeci jen stále lepší než "sociálnědemokratičtí" přeběhlíci. To v tom mají přeci jen současní komunisté svou slušnou čest!

Sunny 7.7.2008 11:39

Re: Re: Sázka

S tou ctí jste se v případě komunistů -mírně řečeno- unáhlil.

jirka.s. 7.7.2008 11:44

Re: Re: Sázka

Hezké!!! Čestný komunista! Něco takového by nemohl popsat ani Brehm, a že se věnoval i vyhynulým druhům jako byl například blboun nejapný! ;-)

Jura Jurax 7.7.2008 11:13

Re: Sázka

No - doplní se sbírka exotů v našich zákonodárných sborech ... mezi komanče takový Tamáš zapadne jak Jandák do hrnce a nakonec ani u zelených by nevyčníval - intelektuálně ani jinak ... :-/

Gonzales 7.7.2008 11:21

Re: Sázka

Na to nemá koule ;-D

Ivan 7.7.2008 9:46

Chudák K.H.Borovský.

Je vidět, jak ubohé jsou duševní výkony pravičáků ve službách USA zbrojařských koncernů. Jako by člověk slyšel výlevy propagandistů bolševického Rudého práva. ----- 1. Proti radaru jsou především svobodymilovní občané, kteří s pacifismem nemají a neměli nikdy nic společného. Pacifismus není to, na čem by odpor proti špionážnímu radaru stál. --- 2. Fašisté, islamisté atd. jsou přátelé především USA. Přátelství Bushe s rodinou Usama bin Ládina je všeobecně známé. Zatím co neexistují žádné vztahy mezi hnutím odporu  proti radaru a jakýmkoliv cizím státem nebo extremistickým hnutím. Proto musí propagandisté na psu o takovýchto vztazích lhát. ------ 3. Pro umístění USA základny na území ČR jsou především ti, co za to dostali zaplaceno a prokazují tím tedy svou prodejnost. Pak také ti, co si myslí, že by je USA mohly nějak ochránit, když se začne zkoumat, kde si nakradli majetek. ------ 4. Také ti, kteří hledají nějakého zaměstnavatele, pro kterého by psali propagandu a tak se živili, nebo hledají cestičku ke kariéře v řadách ODS, se snaží na sebe upozornit podobnými výlevy, jako autor článku. Jen ať je ODS zaměstná, o takový póvl nemá ČSSD zájem.

honzak 7.7.2008 9:47

Re: Chudák K.H.Borovský.

Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem. A to před naší i za naší.

Ivan 7.7.2008 9:52

Re: Re: Chudák K.H.Borovský.

Opět další duševní "výkon" pravičáka?

Cricket 7.7.2008 9:59

Re: Re: Re: Chudák K.H.Borovský.

Nikoliv, jen prosté hodnocení levičáka - po řeči poznáte je.

Jura Jurax 7.7.2008 11:17

Re: Re: Re: Chudák K.H.Borovský.

No, vy jste předvedl zase duševní výkon levičáka ... a popravdě řečeno ohromil jste - bezednou hloupostí. Ale ideově jste správně pevný, soudruhu, to se musí nechat.