Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
RADAR: Každý svého štěstí strůjce
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
honzak 7.6.2007 7:06Re: Jestli Ty nejsi Standa. Ty jsi žižkovská matka! |
MLOK1 7.6.2007 7:34Re: Jestli A už je to tu zase, Standa nás straší - ZÁŘENÍM Různí neinformovaní, ale o to hlasitěji kvičící ustrašenci už před lety křičeli o ZHOUBNÉM ZÁŘENÍ TV VYSÍLAČE ŽIŽKOV! Vůbec jim nevadilo, že snaživě míchají dohromady jablka a hrušky. Od těch dob už uplynulo drahně let a zatím jsem jaksi neslyšel, že by žižkovský vysílač měl nějaký negativní vliv na obyvatele Žižkova. Ba ani teď, po spuštění digitálního vysílání. V případě radiolokátoru v Brdech se situace zase po letech opakuje. I v tomto případě se jedná o vysokofrekvenční radiové vlnění, o kterém toho je už poměrně dost známo. Různí hučiči, co nás jako kafemlejnek do zblbnutí straší rakovinou, nemožností sledování hovnotných TV pořadů, zničenými mobily a já nevím čim ještě, sledují úplně jiné cíle a vůbec jim nejde o naše zdraví! Tyto pseudoproblémy jsou pouze zástupnými bubáky KSČSSD. Proto podporuji postavení americké radiolokační stanice v Brdech! I z toho důvodu, aby se už nikdy neopakovala internacistická "nezištná" pomoc Svazu Sovětských Socialistických Republik (+ dalších 4 satelitů), která nám byla násilím vnucena v roce 1968! LIDÉ BDĚTE!!!
|
MLOK1 7.6.2007 7:44Re: Re: Jestli Stando, ta srandička Parkanové a Vyčítala opravdu není nic moc, v tom s Vámi souhlasím. Myslím si, že jim ale nemáte co zas tak moc vyčítat. On ten HIT o hrdinném kapitánovi Minaříkovi, co ho zpíval Laufer, nebyl o moc lepší. A "Šel Frantík kolem zahrádky" - to byl také "výživný" hit. A co takové "Bez chleba nelze jíst a bez vody nejde pít!" od hitmejkra Radima Drejsla. Já vím, teď spustíte tirády o "rektální alpinistice", papouškujíce Jyříka Notakpodívejtese......... |
selidka 7.6.2007 8:15Re: Re: Jestli díky za nové výstižné adjektivum... hovnotný....budu ho používat |
vita 7.6.2007 8:38Re: Re: Jestli Nevidím v příspěvku nic o záření radaru... |
MLOK1 7.6.2007 9:31Re: Re: Re: Jestli Vito, máte pravdu. Co ale myslíte, že průměrnému čtenáři utkví v paměti po zběžném přelétnutí věty: "Záření a jedy si své Evropany vyzobou a ani ten nejzavilejší obránce radaru před tím nebude ochráněn svým radarem." ??? Slovo "záření", případně i slovo "jedy" si nejspíš spojí podprahově se slovem "radar". |
MILA 7.6.2007 6:14presne tak, musime si poradit s Evropou nebo bez Evropy je o nas, jinak to mozna cechum nedochazi ale taky treba jsme narod sememrskacu a libi se nam trpet pod botou, brecet do piva a septat narky na ty nahore. DRIV TO BYL MNICHOV, PAK JALTA, DNES TO MUZE BYT NASE VLASTNI BLBOST |
Petr H 7.6.2007 2:32Dobrá analýza, vždyť tací rusáci musejí mít z evropské bezpečnostní politiky vyloženě šoufky,francouzská bitevní loď vypluje na moře,aby jí po jedný míli došla nafta a museli volat Amíky,aby je vzali do vleku do přístavu.:-)Na NATO bych se taky už moc nespoléhal,jak je to dlouho,co jeden člen(Francie) podrazil toho druhého(Španělsko) ohledně Gibraltaru.Jak je někde žabožrout,držím si šrajtofli a rychle pryč.Smlouva s Amíkama a kašlat na EU i na NATO. |
zdeněk 7.6.2007 6:29Re: Dobrá analýza, souhlasím rovněž. |
kdokoli 7.6.2007 7:21Re: Dobrá analýza, |
vita 7.6.2007 8:39Re: Dobrá analýza, No, pokud Francie podrazila Španělsko ohledně Gibraltaru, tak podržela dalšího člena NATO Velkou Británii... |
aquagenic 7.6.2007 2:23Pro pasáčka koz |
loiz 7.6.2007 1:34paste kozy dal Duvod je prosty - Evropa na system nema, a to jak financne, technologicky ani politicky. |
Pasáček koz ve Vermontu 7.6.2007 1:16Americká základna v Čechách Jak jistě logicky vybavení diskutéři snadno pochopili, můj text není pro, nebo proti americké radarové základně. Je to pouze poznámka o realitě světa a úvaha na začátku nové studené (a brzy nevyhnutelné horké) války a dalšího zbrojení v příštích desetiletích. Komu to prospívá ? |
Honza42 7.6.2007 2:33Vám by hlavně prospělo založit si v Rusku firmu, nejlépe s Ruskou spoluúčastí, a spolupracovat s Ruskem. Možná byste trochu prozřel. Pro začátek byste tam třeba mohl jezdit s kamionem, abyste si to užil. Nevím jak Evropské národy, ale já osobně se budu vždy držet od Ruska co nejdále. |
Pasáček koz ve Vermontu 7.6.2007 1:15Americká základna v Čechách Proč tato základna musí být americká a nemůže být základnou NATO ? Důvod je prostý: Staří členové NATO (Francie, Německo a další) se obávají americké agresivní politiky a odmítají další americké vojenské základny. Těch jsou po celém světě už desítky. Mnoho států NATO odepřelo účast na agresi USA proti Iráku, ty, které byly přinuceny, ted´ z Iráku odcházejí. Odmítají také posílat další vojáky do Afganistánu. Ve 30. letech minulého století se v Německu dostal k moci vojensko–průmyslový komplex. Nedopadlo to dobře, světová válka byla nevyhnutelná. Totéž se ted´ stalo v USA. Příznaky jsou stejné, jako byly v Německu. Americký vojensko- průmyslový komplex určuje vnitřní a zejména zahraniční politiku země. Války jsou výborný byznys, americké zbrojní továrny jedou naplno. To se projevuje agresemi proti jiným zemím (naposledy Irák – důvody pro invazi byly zcela vylhané, jde pouze o ropu), stále se zvětšujícím vojenským rozpočtem, vývojem nových zbraní, omezováním práv amerických občanů (Patriot Act), pohrdáním OSN a mezinárodním právem a dalšími nebezpečnými jevy. Evropské národy odmítají další zbrojení, chtějí žít v míru a spolupracovat s Ruskem. To je proti zájmům USA. Proto Američané chtějí vybudovat nové základny proti Rusku ve východoevropských zemích, kde jsou vlády protirusky zaměřeny a ochotně základny přivítají. I když většina občanů těchto zemí je proti. Česká republika je již členem NATO a EU. Radarová základna v Čechách bude podporovat agresivní politiku USA. Je to opravdu v českém zájmu ? To je ovšem pouze akademická otázka. O vybudování základny již bylo rozhodnuto ! |
Sowfiw 7.6.2007 2:08Chudinky kozy, kdyz musi trpet s takovymhle pitomcem. |
Sarka 7.6.2007 4:02Nechte ho, je to muz na svem miste! |
I. 7.6.2007 6:38Re: Chudinky kozy, kdyz musi trpet s takovymhle pitomcem. Dobrý. |
fox 7.6.2007 10:32Re: Re: Chudinky kozy, kdyz musi trpet s takovymhle pitomcem. Pase kozy svoje,nebo kozy manželky?V obou případech je lituju-ty kozy. |
zdeněk 7.6.2007 6:28Re: Americká základna v Čechách vy přiteli jste bohužel jedním z těch mnohých nepoučitelných a Vaš srovnání s 30. lety je opravdu hodně úsměvné. Cokoli, co nás udrží pevně na distanc od ruského medvěda a jeho smrtící náruče je dobré. Cokoli, co spolu s USA učiníme jako dobrý spojenec ve vytváření překážek a obranných mechanismů proti totalitním režimům disponujícím potřebnou raketovou technikou již dnes, nám v budoucnu bude ku prospěchu. Je-li již dnes rozhodnuto o rakerách, jak pevně věřím, tak jsem spokojen. A pokud jde o mír, tak na závěr: Rus bude mír chápat správně jen tehdy, když čas od času se bude chrastit zbraněmi. Pak to bude mír. |
čtenář 7.6.2007 6:51Re: Re: Americká základna v Čechách Pro RF jsou zárukou míru USA a ne nějaká Evropa. Moc dobře poznali Rusové eurotažení na východ, tj. k nim. Napoleon, krymská válka, WW1, WW2. S USA jsou ruské vztahy zcela jiné. Už od transakce s Aljaškou. Když bylo Rusko zmítáno občanskou válkou, tak se Japonci vylodili na Dálném východě. Ameičané se vzápětí vylodili také, rychle se zorientovali v ruských poměrech a vyjednali s bolševiky odchod všech cizích vojsk z Dálného východu. To jim Japonci nikdy nezapoměli a hlavně pochopili, že s Amerikou v zádech nemohou nikdy obsadit Sibiř. Takže vzniklo partnerství, které pak trvalo za WW2 a bude trvat i nadále. V žádném případě je ani RF, ani USA nevymění za partnerství s někým jiným, třeba s EU. Nejsou to totiž žádní sebevrazi. |
I. 7.6.2007 6:40Re: Americká základna v Čechách Raději otrokem USA než "rovnoceným" partnerem Ruska. |
Bunny 7.6.2007 9:07Re: Re: Americká základna v Čechách Doporučuji tedy Haiti. Jako původnímu obyvateli ostrova by se vám přání vyplnilo do puntíku. Nemyslím si, že by Američan nějak přehnaně rozlišoval Čecha od Haiťana. |
MLOK1 7.6.2007 14:26Re: Re: Americká základna v Čechách Vážený "I"! Docela rozumná logika. Někdy za vlády soudruha Hitlera byl k vidění plakát, na kterém se velká rudá krvavá ruka chystá zardousit malého človíčka. Pod tím byl nápis: "UCHVÁTÍ-LI TĚ, ZAHYNEŠ!" Myslím, že jakýkoliv další komentář je zbytečný. |
Jenda 8.6.2007 10:36Re: Re: Re: Americká základna v Čechách A svete div se ... nekterym se to splnilo. |
Harpyje 7.6.2007 9:58Re: Americká základna v Čechách Trochu se opakujete. |
go.west 7.6.2007 10:13Re: Americká základna v Čechách Prokristapána............ale aspoň umíš číst a psát........... |
MIKLAS 7.6.2007 15:55Re: Americká základna v Čechách Blahopřeji!! Tak tomuto textu může konkurovat jenom námět na film "Sen partyzánky" - viz. "Próza a poezie českých naivistů" z roku 1969. |
TK 7.6.2007 16:19Re: Americká základna v Čechách Hele bolsevickej pasacku, koukam na tu retoriku a podle " vojensko- průmyslový komplex" jsi to opsal z nějaké učebnice VUMLu nebo to mas z vlastni tykve? Zit v miru a spolupracovat s Ruskem, tak to je taky dobry |