Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Proč souhlasím se stávkou MHD
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Hironu 10.11.2009 14:33O stejném píší na aktualne.cz - Vladnou nam Jakešové A národ jen se z posledních sil přihlouple jako za komančů směje vrchnosti-něco změnit jakoby chyběly síly.. http://aktualne.centrum.cz/domaci/clanek.phtml?id=652431#forum |
Minutus 10.11.2009 14:19PID je perfektní a relativně levná Je to jedna z mála věcí v tomto státě, která opravdu funguje. A opravdu je to velká vymoženost. Pokud ji někdo zlikviduje, po Praze se bude jezdit tak 5 km/h. Autor má pravdu. Podporuji stávku. |
. 10.11.2009 14:18Re: levní cizinci = rozvrat společnosti kde se na trhu prodává marihuana? U nás prodávají jen Češi, a jen zelí, kedlubny atd? |
vašek 10.11.2009 13:51Re: ještě turnikety Turnikety by byly "dobrou" brzdou v ranní a odpolední špičce - do metra by se vešlo míň lidí a mohlo by jezdit míň souprav. Že by cesta trvala místo jedné hodiny dvě, koho by to zajímalo? |
hafusak2 10.11.2009 13:51Re: Funkce odborů Samozřejmě - to nemůže pochopit člověk tzv. nedotčený realitou života. Srovnávat výrobu a služby nesvědčí o možnosti pochopení složitějších věcí jako je pak služba občanu a služba veřejnosti. Chápu Vaše modré ideologické zanícení, ale k některým věcem jsou potřeba i znalosti a inteligence. |
. 10.11.2009 13:38Re: Autorova argumentační slabost žvaníš. Dopln si vzdělání |
. 10.11.2009 13:36Re: dopravní podniky jsou soukromá společnost a těch 26 kč je podle tebe málo, nebo hodně? |
Předseda 10.11.2009 13:07Re: nemáte pravdu Všude v metru byly náborové reklamy na řidiče autobusu s nástupním platem 26.000 bez praxe, zaučíme atd. Zřejmě hrubého, sice, ale napsané to tam bylo. |
jan 10.11.2009 13:02ještě turnikety zapomněl jste na zbytečné turnikety za miliardy - jejich neralizací by se zamázl rozpočet mhd na dva roky - bém a spol je zlodějská sebranka - praha je zkorumpovaná až hamba |
luboš 10.11.2009 12:54DPP je stejně jako všechny státem vedené podniky řízen "od buka do buka" a z cizího (státního) krev neteče a proto má každý rok potíže. Způsob, kterým vymáhá pokuty, rozprodává majetek, obnovuje vozový park, pronajímá reklamní plochy mi připomíná klasické vyjádřenní fotbalových komentátorů: je to taková velká malá domů |
pozl 10.11.2009 12:47Re: stávka - investiční příležitost Máte svatou pravdu, ale jsme v Čechách zemi stádních ovcí , nepřátel motorizmu, a hlavně nejhorších řidičů na světě. |
j 10.11.2009 12:44Re: Funkce odborů vůbec nechápu o čem to píšete. Možná to ale vysvětlíte těm co pracují v takových podnicích kde si na sebe musí vydělat a pokud nevydělají, sbohem odměny, sbohem pracovní místa.O pracovní kázni raději nemluvě. Bohužel jim nehrozí úděl skláren, chytili by se včas za nos a jinak by si vážili své práce |
pozl 10.11.2009 12:42MHD Nemohu s Vámi souhlasit. myslím, že do MHD teče peněz jako nikam jinam. Nabubřelé vyřazování starých dobrých tramvají apod. Viděl jste např, vozy metra v Londýně, tramvaje v Helsinkách atd. Jen mi v Praze ač holé zadky nevíme roupama jak více rozhazovat. To, že jste evidentně nepřítel soukromé automobilové dopravy mě nepřekvapuje to je prostě česká posedlost a záliba ve stádním způsobu života, ale uvědomujete si, že např., já musím jen na daních z nafty dát denně cca 60Kč, abych se dostal do práce, zatím co vy platíte směšné částky za MHD, stále čekáte na státní dotace a ještě napadáte tunel Blanka, aby se nedejbože těm krvavě vysávaným motoristů také alespoň něco nevrátilo. |
lucinapes 10.11.2009 12:18Re: Autorova argumentační slabost bohužel, odbory jsou jen pro Paroubkovy voliče, ostatní je nepotřebují. Místo toho, aby se zastaly třeba prodavaček v supermarketech, vydírají celá města nesmyslnými požadavky. Měli by se obracet na svůj management, který neumí hospodařit, tím méně šetřit, ale jen natahovat ruku a tahat peníze nejen z cestujících, ale ze všech, kdo platí daně. |
Magor 10.11.2009 12:17Re: Pro srovnání Dokud se nenaučíte držet při sobě budou z vás jen otroci |
eva 10.11.2009 12:13Re: stávku nepodporuji No mám kartu bez čipu, tak nevím, jak mě monitorují. V MHD kartu nikde nenaačítám, ani v metru. Nechápu to, jsem dle mínění přispěvatelů naivní. Možná. |
lucinapes 10.11.2009 12:13Re: dopravní podniky jsou soukromá společnost a já pořád, že je to chyba DP, a ejhle- oni to důchodci!!! Nojo, vy si asi pamatujete - DĚDEČEK A BABIČKA UJÍDAJ NˇAM CHLEBÍČKA. To si jednou týdně jezdíte do Prahy kopnout do důchodců? |
Magor 10.11.2009 12:11Re: Mistře Dluhoši, Přál bychti, aby sis to někdy zkusil. Dojet na konečnou, kde máš pět minut, všichni zmizí, nechají ti tam homlesáky a ty si potřebuješ odskočit. Musíš jít zvláš´t v noci několikrát za šichtu do příjemného střetu. |
hafusak2 10.11.2009 12:09Re: Funkce odborů A co tím vyřešíte? Tady vůbec nejde o odbory. Tady jde o magistrát, který se chová jako okupační armáda v dobytém městě - plení a drancuje a na vedoucí místa podniků podléhajících městu si dosadí své kamarádíčky - ředitele z povolání, kteří když neuspěji na jednom místě, jdou ředitelovat jinam /mj. to byla jedna z věcí, která všem před plyšákem hodně vadila/. Management pohořel, ale odnést to mají řadoví zaměstnanci dole - že se pak sdružují do odborů a brání se? Vždyť je to normální. Jaké řešení se však nechá čekat: Zruší se některé linky, jiné se omezí, propustí se část řidičů, omezí se údržba a úklid vozidel a zdraží se jízdné - dopad? Ještě méně spokojených cestujících a cestujících vůbec, Ulice ucpané auty a všude plno smradu. Zisk opět menší, takže se scénář bude opakovat až do úplného krachu. |
eva 10.11.2009 12:09Re: To je tak těžké sehnat jiné řidiče? Ale proč by taky DP měl shánět jiné řidiče? Copak nechápete, že stávka je v zájmu vedení DP, že jim vyhovuje, když odbory a snad i řidiči naletěli a odnesou si nepřízeň veřejnosti za stávku, která by jim měla nátlakem vyřešit finanční problémy podniku?! |
lucinapes 10.11.2009 12:08Re: moloch a obvykle má každý trochu jiný nárok na cestovní pohodlí - v návalu s kradoucími gangy kapsářů a páchnoucími nedotknutelnými bezdomovci má chuť jezdit málokdo. |
Zebra 10.11.2009 12:07Re: moloch Vyplatí se, pokud cena za 1 km sockou je nižší aspoň než 3,90 (náhrada za použití soukr. auta na pracovní cestu) + 2,50 (cca cena paliva na 1 km) = 6,40. U nás na vsi stojí nejlevnější lüstek Kč 18, takže do 2,8 km jste v plusu. Ovšem na vzdálenost 1,4 km je snad lepší dojít pěšky, ne ?! |
lucinapes 10.11.2009 12:05Re: Pro srovnání Taky myslím, že je potřeba vyhrožovat DP stávkou cestujících, protože DP zjevně zapomíná, proč existiuje. |
lucinapes 10.11.2009 12:03Re: stávku nepodporuji no a co??? |
lucinapes 10.11.2009 12:00Re: levní cizinci = rozvrat společnosti no třeba od vietnamských zelinářů by se naši obchodníci včetně mamutích řetězců měli přiučit. |
Magor 10.11.2009 11:59Re: levní cizinci = rozvrat společnosti Pokud stát nechce nic dělat, za nic nést odpovědnost, pak je zbytečný a my jen prokážeme, že si neumíme v ládnout.. On se toho ale kterýkolki z našich sousedů rád ujme. Pokud jde o cizince má Charta OSN jednu zásadní vadu. CHYBÍ V NÍ STATUT HOSTA.: Právo seznámit se s kulturou, poučitse, ale i povonnost: slušné chování, tuplované tresty, odchod domu na párek a tam pomoci svému národu tím co jsem se ve světě přiučil. Povolovat pobyt jen těm co jsou skutečným přínosem a s občanstvím zatraceně šetřit. Od statusu hosta k občanství by měla být celá řada mezistupnů. |
lucinapes 10.11.2009 11:58Re: stávka - investiční příležitost Kdo jen trochu může, "socce" se vyhne. Právě proto, že MHD nefunguje tak, jak by měla - t.j. nabízet přiměřeně pohodlnou veřejnou dopravu za cenu nižší než soukromým autem. |
Magor 10.11.2009 11:58Re: levní cizinci = rozvrat společnosti Pokud stát nechce nic dělat, za nic nést odpovědnost, pak je zbytečný a my jen prokážeme, že si neumíme v ládnout.. On se toho ale kterýkolki z našich sousedů rád ujme. Pokud jde o cizince má Charta OSN jednu zásadní vadu. CHYBÍ V NÍ STATUT HOSTA.: Právo seznámit se s kulturou, poučitse, ale i povonnost: slušné chování, tuplované tresty, odchod domu na párek a tam pomoci svému národu tím co jsem se ve světě přiučil. Povolovat pobyt jen těm co jsou skutečným přínosem a s občanstvím zatraceně šetřit. Od statusu hosta k občanství by měla být celá řada |
Flasi 10.11.2009 11:57Re: nemáte pravdu Je to nástupní plat? Není to náhodou průměrný plat ridiče autobusu se všemi příplatky a přesčasy? |
j 10.11.2009 11:56Re: levní cizinci = rozvrat společnosti no a ukázka fungování regulovaného trhu je právě DP. Ještě nám můžete prozradit jak nakupujete, předpokládám, že to levnější jako každý jednoduchý jedinec akorát si hrajete na osvíceného ekonoma, který myslí na blaho všech. |