Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Proč souhlasím se stávkou MHD
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Minutus 10.11.2009 18:30Re: MHD Ano, londýnskou dopravu jsem měl tu čest vyzkoušet, dávám vám za pravdu. V Miláně to bylo podobné. Kupodivu ještě lepší doprava (i když o komfortu se dá diskutovat) byla v Petrohradě. Velmi spolehlivá i v zimě. |
Han 10.11.2009 18:27Re: MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování Ano, ano ,ano, vybudovat třípatrové vozovky po šesti proudech, pak to bude v Praze motoristický ráj. |
Minutus 10.11.2009 18:26Větší část jezdí na elektřinu pokud jste si nevšiml. A i ta, co jezdí na naftu má mnohem nižší spotřebu na pasažéra a km, to se klidně vsadím. |
Minutus 10.11.2009 18:25Re: stávka - investiční příležitost Funguje perfektně. V Praze je auto nanic. Jen pro snoby, co si nemohou umazat kvádro. |
Han 10.11.2009 18:23nepražáku: Když se podíváš na starostu Prahy 5 Jančíka tlustej, vyžraná držtka, chování řeznického psa, slovník barového vyhazovače. Přesně ten typ odboráře jak popisuješ. Má to jednu vadu, - je z ODS. Dobrý? Ne? |
Minutus 10.11.2009 18:22Nesouhlasím Autem se po Praze dá jet jen v určitých časech jinak je to utrpení. A kdyby nebylo MHD, asi by se po Praze nedalo autem jezdit vůbec. |
huhu 10.11.2009 18:19Re: Před válkou především se platilo jízdné, které bylo tržní, žádné dotace. Kdo jel, tak si to plně zaplatil. |
huhu 10.11.2009 18:17MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování kromě jízdného chce DPP od každého z milionů Pražanů Kč. 9000 ročně (750 měšíčně) dotaci - celkem 9 mld. Za tyhle peníze si strčte MHD někam. To je levnější stavět okruh, radiály a parkovací domy/garáže, aby auta zmizla z ulic a doprava auty byla plynulejší. Už dnes jezdí, kdo může autem - je to pohodlnější a jak vidno i "společensky" levnější. Mimochodem za méně nežli 8 mld je dálniční úsek okruhu 514 Slivenec - Lahovice s 2 km tunelů, 2 km mostní estakády přes údolí Berounky a obří křižovatkou Zbraslav. |
Fido 10.11.2009 18:08Re: moloch Presne tak. A taky malokdo chce cestovat hodinu a pul do mista kam se autem dostane za 20 minut. Autem totiz jede primo, mhd oklikou a s prestupy spojenymi s cekanim na dalsi spoj. |
Fido 10.11.2009 17:59Re: Dluhoši, Dluhoši Nejen to. Prijmy z reklam na zastavkach, tramvajich a autobusech, billoardech v metru atd. take nebudou male. |
Han 10.11.2009 17:51Re: Veřejnou dopravu zrušt Právě ta stávka Ti Roberte názorně předvede, jak to vypadá, když všichni pojedou autem. |
Lojza 10.11.2009 17:34Re: Funkce odborů Tobě evidentně ty znalosti a inteligence chybí. |
Lojza 10.11.2009 17:26Re: Před válkou No jo, ale to tehdy jezdili i tři průvodčí a neměli tak kvalitní management! A tramvaje měli kladku, dalo se do ní naskakovat a vyskakovat za jízdy. |
Han 10.11.2009 17:24jirko. s. Nebyla by ta cedulka k mání? Byla by to ozdoba mé sbírky cedulí a nápisů všeho druhu. |
Tx 10.11.2009 16:57Před válkou byly Elektrické dráhy v Praze vysoce ziskový podnik, měli vlastní sanatorium (to pak za komančů sloužilo jako vládní a stranický SANOPZ) a dotovali kdejaké aktivity magistrátu (tchán byl pův. řidičem tramvaje, posléze úředníkem tamtéž). To ovšem nedělali pitomosti typu Porsche... Teď se handrkují u výši dotací. |
Kája 10.11.2009 16:45Vytloukání klínu klínem! Dnes volí pražská ODS nového předsedu (lídra, řekl by pán Hradu). Jednoho profláklého předsedu možná nahradí jiný - Blažek! O jeho lumpárnách se zatím málo ví, ale nenechte se vy, voliči pražské ODS zmást! Zde je jenom malý příklad jeho lumpáren: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801240039-reporteri-ct/ |
Schumacher 10.11.2009 16:38Za co všechno platíme... Za experimenty typu Porsche, drncající, cukající, s málo místem, nevhodné do ulic města, za neudržovatelné polstrované sedačky prochcané od bezdomovců, za černé pasažéry a chybějící turnikety v metru, které by se brzy zaplatily, za vandaly ničící tramvaje a vybavení zastávek a stanic metra... |
vasekpav 10.11.2009 16:20Re: Hm, já tedy nevím, ale když jdou do hospody, vybírám si i podle toho, kolik mám v kešeni. JAK MŮŽETE VĚDĚT KTERÁ ZE STRAN SPORU MÁ PRAVDU Když nemáte podklady |
vasekpav 10.11.2009 16:14Re: ještě turnikety Jak říká Kraus , naložit ty šmejdy z magistrátu a vyvézt za prahu Starosta prahy 5 Jančík takový ukázkový ŠMEJD DEFENESTRACI Z MAGISTRÁTU ůŘEDNICTVO ROZKRÁDÁ TUHLE ZEMI TEMPEM NEVÍDANÝM |
žibřid 10.11.2009 16:14Re: MHD Trochu svoje argumenty podpořte. K Vám do práce nejede vůbec nic, že musíte autem? A musíte jedině přes Prahu, že chcete Blanku? Stáda automobilových sólistů s aktovkou na sedadle spolujezdce jsou lepší stáda, než ta v MHD? Pokud se v MHD jezdí podle Vás za směšné částky, proč nechcete, aby jezdila až k Vám do práce? |
Slapsky Proud 10.11.2009 15:58MHD Mnoho lidi zde kritizuje verejnou dopravu, nevim jaka je jejich predstava ale mne se to nezda zas az tak spatne(Praha) Udelam male srovnani Londyn x Praha. Cena: Praha 550KC/mesic X Londyn 1000/Tyden.Rychlost: Praha - Za dobu mych studii jsem musel cekat jen jednou na zpozdene metro X Londyn - Nekolikrat ze mesic vypadek signalizace a nasledne znacne zpozdeni a precpani souprav, denne vlak stavi mezi zastavkami v tunnelech a ceka od nekolika sekund az po minuty. Comfort: Praha - Soupravy nikoho neurazi, vetsina po modernizaci, prostorne s prijatelnou teplotou. Autobusy ukazuji zastavky X Londyn O poznani mensi vnitrni prostor diky starym tunelum,absolutni absence jakehokoliv mechanismu kontrolovani teploty v lete 45-50 stupnu ve vagonech.Autobusy uz zacinaji hlasit zastavky(novinka),Druheposchodi v autobusu v lete diky teplote nesnesitelne a nebezpecne nehlede na rocni dobu vzhledem k nebezpeci padu ze schodu. To je jen zlomek toho co mne napadlo, ja jen tak ze obcas je dobre mit prehled... |
Flasi 10.11.2009 15:52Re: Hm, já tedy nevím, ale když jdou do hospody, vybírám si i podle toho, kolik mám v kešeni. Podstata příspěvku, na který reagujete je ale úplně jinde. |
Flasi 10.11.2009 15:50Re: nemáte pravdu Tak to jste ty reklamy špatně četl :-D Klasický marketingový trik. |
M.S. 10.11.2009 15:47Re: Funkce odborů Tady nejde ani o magistrát, ale o DP. Přesně to co připisujete magistrátu (oprávněně) se děje v DP. Právě současný ředitel si obsadil management svými kamarádíčky. |
M.S. 10.11.2009 15:41Re: Hm, já tedy nevím, ale když jdou do hospody, vybírám si i podle toho, kolik mám v kešeni. Žádné platy nemusí snižovat, pouze nepotřebné propustit a hospodařit. |
J.S. 10.11.2009 15:18Re: Autorova argumentační slabost Nevím proč stále někoho " Vy PAKO " urážíte a byl by jsem zvědav, kde jste vlastně pracoval, že tuto cedulko jste měl na pracovišti Vaší fabriky. Mimochodem za minulého režimu, tady byla jediná politická síla, oponeti byli za mřížemi. A fabrika nebyla ani naše ani Vaše. |
RomanL 10.11.2009 14:46Re: Moc tomu nerozumím. Tak ta částka je snad uvedena v nějaké smlouvě, ne? |
Jirka,Tábor 10.11.2009 14:45Moc tomu nerozumím. Primátor Prahy tvrdí, že si Praha objednala stejný rozsah dopravních služeb jako v roce 2008, tedy za 7,2 mld Kč. Odborářští bosové tvrdí, že si Praha objednala služby za 9,2 mld Kč. Chtějí tedy za stejný rozsah dopravních služeb o 2 mld více. Přidat chtějí dokonce 2,5 mld Kč. Někdo lže a podvádí. Odboráři tvrdí, že Bém, ale podklady k hospodaření DPP mu odmítají vydat ke kontrole. |
Hironu 10.11.2009 14:35Re: ještě turnikety Turnikety jsou podobný tunel pro aspoň 30 procent zakázky nechat vydělat kamarádům-navíc ta zakázka na turnikety je zbytečná celá. Raději méně aut a více lidí v metru-jenže to by si pak modří mafiáni nemohli prosadit tolik staveb tunelů, obchvatů,. dálnic atd. atd..A z čeho by nakupovali v Toskánsku? |
j 10.11.2009 14:34Re: Funkce odborů ježiš marja to jsou kecy |