18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Leni 21.8.2008 14:30

Re: jen drobnost - beznadejne nacpane metro vypada jinak

Je. Jezdím s tím každý den....

Tana 18.8.2008 2:12

Z Norska

Kde tenhle trouba vlastne zije, posledne psal, ze v Norsku.Tak at radej zaleze, kdyz o veci nema sajnu osel z Cierne pro Cope.;-D(Y)

paru 18.8.2008 9:18

a odkud jste vy?

Vážená, skoro to vypadá, že jste součástí radniční klaky - i když na to je vás tady dost málo - myslím ty, kteří vše negují a osočují bez argumentu. Vy a ostatní podobní: Argumentík by nebyl? Jenom jeden, maličký, pro začátek bude stačit. No tak, zatlačte....

Bubik 18.8.2008 1:27

Hmmm. argumentů miliony, jenže autor nepochopil, že

příslušným radním nejde ani o dopravu ani o pohodlí cestujících. Příslušným radním jde o peníze od developerů, co by ten velepozemek rádi zastavěli.

Provize se tomu říká.............nebo úplatek? teď fakt nevím.

Zlí jazykové po Praze tvrdí, že taková korupce, jako je za současného složení radnice prý u nás ještě nebyla. Věřte však zlým jazykům......

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 18.8.2008 3:42

Re: Hmmm. argumentů miliony, jenže autor nepochopil, že

No v tomhle pripade (Prazsky magistrat) zlym jazykum docela verim. ;-)

assol 18.8.2008 8:37

Re: Hmmm. argumentů miliony, jenže autor nepochopil, že

Autor pochopil - viz poslední odstavec...

lucinapes 18.8.2008 9:46

Re: Hmmm. argumentů miliony, jenže autor nepochopil, že

Samozřejmě - od té doby, co tam skončil Paroubek.  Ten  zatím má rekord.

kocour 18.8.2008 1:24

Radní zřejmě vycházejí z tohoto, autor to naopak tutlá:

http://www.auto-mat.cz/udrzitelna_doprava/moznosti_zeleznice_v_praze_lejcar.pdf

kocour 18.8.2008 1:27

Re: Radní zřejmě vycházejí z tohoto, autor to naopak tutlá:

To podstatné je na stranách 73 - 79.

mmad 18.8.2008 2:49

Re: Re: Radní zřejmě vycházejí z tohoto, autor to naopak tutlá:

Lejčar si právě neuvědomuje, že třeba v Londýně či Paříži jim průjezdní model nic neřiká a spojení řeší skrz MHD. Lipsko a Mnichov považuju v tomto případě za dooost OT Rv. Zkuste navrhnout, že pošlete k zemi všechny domy třeba v úseku mezi Waterloo a St. Pancras (protíná část historického jádra) nebo jižní břeh Seiny (trasa Slavkovské nádr. - D'Orsay (původně taky hlavové nádr.) - Bellevue (připojení trasy z Montparnasse)) jen proto, abyste dosáhli (polo)průjezdního modelu ;-D. Na většinu tratí RER se běžné vlaky poloměrama nesloží (natož TGV nebo AGV). Asi vás za ten nápad nepochválí (Y).

Jirka1 18.8.2008 8:23

Re: Re: Radní zřejmě vycházejí z tohoto, autor to naopak tutlá:

Vycházet z toho můžou, ale otázkou je, kdo by to zaplatil. Dráha je majetkem SŽDC, ta rozhodně nemá na to proinvestovat v Praze desítky miliard jen kvůli zájmům radních. Nemá na to ani radnice - viz výstavba metra, neustálé odkládání trasy D.

kocour 18.8.2008 11:22

Re: Re: Re: Radní zřejmě vycházejí z tohoto, autor to naopak tutlá:

Bavíme se v horizontu nikoli pěti let, ale deseti - dvaceti, možná třiceti let. To v téhle debatě všem uniká. Jenom dneškem se žít nedá.