9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan 18.8.2008 15:55

Re: Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Ještě štěstí, že ji nevládnou inteligenti jak  -ok-.

Jan 18.8.2008 15:39

Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Kelvine, obávám se, že jste asi o 100 let zaspal dobu. Vaše úvahy jdou úplně mimo realitu. Tedy ještě jednou:

O tom, že by Masna měla být zrušena se diskutuje, a to i veřejně už 100 let. Nevýhody hlavového nádraží, kde je navíc jen šest dopravních kolejí, jsou zjevné.

O rušení Masny nerozhodují  ani nemohou rozhodovat radní (což by trochu inteligentní človek měl vědět). Novinářská lůza (jak by řekl jistý Zeman), přesněji jeden pisálek z obskurních novin, prostě něco asi u piva zaslechl a vytvořil "senzaci" . Ti ostatní pak už jen opisovali a opisovali, aniž by pátrali po faktech - to se u českých novinářů nenosí.

No a teď nastane další etapa, kdy se fámy chopí hlupáci, kteří všude vidí "temné síly" a budou ji ještě chvíli přežvykovat. Pak to utichne, neboť všechny ty články byly o prdu.

No a nakonec  (za pár let, až se trochu vyspraví infrastruktura) ČD ta svá "S" rozjedou. A pak někdo s překvapením zjistí, že z Libně/Vysočan do Vršovic/na Smíchov to přes Masnu nejde. A bude po diskuzích.

Chris Kelvin 18.8.2008 15:52

Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Myslím, že mimo realitu je to, co píšete Vy, ale těžko Vám to vyvracet. Pražští radní však vytvářejí dost slušný tlak na zrušení nádraží, viz onen článek v Lidovkách. A jestli se o něčem diskutuje již sto let, považuji v dnešní situaci opravdu za irelevantní :-)

Chupacabra 18.8.2008 13:24

Zdá se, že ten dráteník rozumí všemu a ničemu ....

Chupacabra 18.8.2008 13:30

Re: Zdá se, že ten dráteník rozumí všemu a ničemu ....

.. ale tentokrát má asi pravdu .. ono i slepé kuře občas sezobne zrnko ..

paru 18.8.2008 15:09

Re: Re: Zdá se, že ten dráteník rozumí všemu a ničemu ....

slepé kuře? přečtěte si ještě jednou článek a uvědomte si, kolik je tam konkrétních faktů. Bez ohledu na různé názory na Masaryčku - kolik takhle napsaných článků můžete odcitovat mimo odborná média? Možná by stálo zato zapškle nekopat pod pás...

pscvrkb 18.8.2008 13:21

Nové spojení nevyhoví při Kladnu a letišti přes Holešovice

Doplnění článku:V případě zaústění dopravy od Kladna a Letiště do Holešovic kapacitně nevyhoví Nové spojení v úseku Balabenka-Hlavní nádraží,

problém zaústění do Holešovic byl variantně(3 var.) zkoumán v roce 2006 a zamítnut.Poté bylo zadána DUR 1.etapy rychlodráhy na letiště přes Bubny a Negrelliho viadukt.

 

janoryna 18.8.2008 13:04

jen zaslepený levičák může být

proti plánu pražské radnice. naštěstí, voliči pravice v příštích volbách její politiku posvětí. nebo chcete, aby v praze byla levicová radnice ?

pscvrkb 18.8.2008 13:14

Re: jen zaslepený levičák může být

Proč ne levicová,když pravičáci jen hrabou pod sebe a ničí Prahu?

ok 18.8.2008 15:23

Re: jen zaslepený levičák může být

Já chci, aby v Praze byla rozumná radnice, skuteční ZASTUPITELÉ občanů.

Ta současná radnice je jen banda kriminálníků - realitních agentů, a je mi úplně jedno, do které politické strany ti kriminálníci vstoupili.

kocour 18.8.2008 11:39

Jeden námět:

Vycházím z toho, že magistrát chce výhledově tzv. diametr, tj. spojení PŘES Prahu a ne pouze do Prahy: tj. pravidelné intervalové spojení (linky S) z Kolína třeba do Berouna, z Kladna do Benešova apod. ... Postaví-li se to, na co jsem odkazoval dole, můžeme tu mít 4 takové středočeské linky s jedním společným přestupním bodem na Hlavním nádraží (což by bylo mnohem přehlednější, než "S" linky. V takové koncepci Masaryčka opravdu místo nemá.

Nicméně, Masaryčka je nejlépe položené nádraží v Praze, škoda se jí  zbavovat.

Závěr:  Má-li Masaryčka být zachována ne jen příštích 10 - 15 let, ale natrvalo, musí fungovat v rámci diametru, musí být průjezdná.

Průjezdná může být ve dvou variantách: buď jako zahloubená stanice s nástupištěm přímo do vestibuku metra, odkud by vlaky pokračovaly obloukem pod Opletalkou pod Hlavní nádraží (/viz úplně poslední strana odkazu, který jsem sem dal ráno; nebo úvratí (vlaky S mají být obousměrné, podobně jako metro) do tunelu pod Hlavním nádražím. Centrální přestupní body by pak byly hned dva, Masarykovo nádraží a Hlavní nádraží.

Pokud to radní myslí se zlepšením železniční dopravy v Praze vážně a nejde jim jen o ty pozemky, měly by ty dvě možnosti dát minimálně prověřit. Někomu, komu nejde jen o kšeft, tohle vadit nemůže. Pokud by se ukázalo, že to technicky nejde, pak je s Masaryčkou do 30 let opravdu konec, ale technicky prověřit by se to mělo.

pscvrkb 18.8.2008 13:28

Re: Jeden námět:

Co takhle průjezdný diametr Kladno-Milovice nebo Kladno-Nymburk úvratí na Masaryčce.Co kdyby se ti ti tvoji modří spravedliví nejdříve zeptali někoho,kdo tomu rozumí,když to myslí tak vážně s veřejnou dopravou.Dojeď se podívat do Vídně na FJBahnhof,jak vypadá rozumné komerční využití železničních pozemků.

Xaver 82.117 18.8.2008 14:14

...a nebo Kladno-Praha-Milovice-Mladá Boleslav...

Taky jedna verze a není nejnovější...;-)

kocour 18.8.2008 14:40

Re: Re: Jeden námět:

A kdo tomu rozumí?

Xaver 82.117 18.8.2008 9:51

Ad buňky: Ano, nejméně polovina pozemků "Masaryčky" je přezrálá k jinému využití

A rozhoduje o tom majitel, stejně jako třeba o Bubnech.

Xaver 82.117 18.8.2008 9:49

Ad lucinapes: nevšimla si, kdo držel spojení pravého a levého břehu Vltavy při povodních?

Nedělala hlubokomyslné závěry, když jenom tuší...;-)

nobody 18.8.2008 10:06

Re: Ad lucinapes: nevšimla si, kdo držel spojení pravého a levého břehu Vltavy při povodních?

Když vona ani netuší ;-)

Xaver 82.117 18.8.2008 10:20

...já ji chtěl malou šanci dát...

;-)

lucinapes 18.8.2008 11:29

Re: Ad lucinapes: nevšimla si, kdo držel spojení pravého a levého břehu Vltavy při povodních?

To myslíte Negrelliho viadukt? fungovaly všechny mosty! při povodni jsem vlakem nejela ani jednou, naopak fungovaly autobusy, a ne kolejová doprava. Nevím co jste chtěl naznačit, ale železnice Prahu při povodni nijak nevytrhla.

jaga8 18.8.2008 12:24

Re: Re: Ad lucinapes: nevšimla si, kdo držel spojení pravého a levého břehu Vltavy při povodních?

Naopak,  spojení Hlavní nádraží - Smíchov byla  nejrychlejší cesta

Xaver 82.117 18.8.2008 14:15

Nojo, jago, ale pak diskutujte, když to druhá strana ví lepší...

Teda...myslí si to...;-)

Xaver 82.117 18.8.2008 14:17

lucino lucino, když nevím, tak se zeptám a nebo si to najdu...

A hlavně neplácat... Viz: železnice Prahu při povodni nijak nevytrhla. A na Smíchov jezdila vznášedla, tuším...;-D;-D;-D

Xaver 82.117 18.8.2008 9:46

Jen klid, vážený. Podívejte, já klidně můžu vyslovit záměr, že třeba

na ruzyňském letišti postavím safari. Jediný rozdíl je, že mě nikdo nezvolil. Skutečně, plácat o využití cizího majetku je opravdu, ale hódně opravdu hloupost.

yorik 18.8.2008 9:34

Hlavně dávat

pozor, až budou sundavat tu střechu.

nobody 18.8.2008 10:08

Re: Hlavně dávat

Dávejte pozor furt, vona se možná sundá sama 8-o

Xaver 82.117 18.8.2008 10:21

Bacha, už začala...

Ale zatrhli jí to...zatím...;-)

nobody 18.8.2008 11:10

Re: Bacha, už začala...

Ale jen provizorně .. :-/

severočech 18.8.2008 8:48

a co prakticky?

při pohledu od Celnice je levá část nádraží v ulici Na Florenci až k vietnamským stánkům u Metra Florenc pozůstatkem doby, kdy železnice vozila zboží až do centra Prahy a skladovala ho tam.

Čili tuto levou stranu už dráhy nepotřebují a lze ji zastavět.   Budovy pod křižovatkou U Bulhara měly býz železničním museem - nechť jsou. A prostředek nádraží se šesti kolejemi by měl dále sloužit.

Skogheim 18.8.2008 9:36

Re: a co prakticky?

Ano, to je rozumný nápad. Problém je v tom, že radní by nejradši zrušili nádraží komplet...

Jan 18.8.2008 9:39

Re: a co prakticky?

No, následujících pár let to asi tak bude (co je to dočasnost, že). Jenomže pokud ČD uskuteční svúj dosti ambiciosní plán "S" (a proto se za miliardy staví tzv. Nové spojení), tak vzniknou linky Kolín-Praha-Beroun, Lysá-Praha-Benešov a Všetaty-Praha-Zbraslav. Pro ně bude Masna prakticky bezvýznamná. Rychlíky od Ústí jedou od nového JŘ přes Holešovice na Wilson (vnitrostátní mají pokračovat dále na Smíchov). Takže zase nic pro Masnu. A pokkud by někdo v budoucnu odklonil osobáky z Kralup do Holešovic (metro C) a Libně (návaznost na Kolín), tak Masně zbyla obsluha trati na Kladno/letiště (bude-li). Jenomže víme, co všechno Praha 6 a "dotčení občané" dělají, aby posledně jmenovaná trať nebyla a jezdilo se přes Zličín a na Smíchov "Semeringem" . To by byl teprve definitivní konec Masny.