15.6.2024 | Svátek má Vít


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alenka šklíba 8.2.2008 15:06

Vízku¨

Klaus bezpochyby není žádná ikona hodná obdivu, ovšem v porovnání s tím, co nabízí socani a komunisti je zlatý diamantový. Takže jeho slova pro mne mají mnohem větší váhu než ta vaše.

Jste v důchodu- co kdybyste naději nechal jiným a chystal se před tvář Všemohoucího, tam se budete muset zodpovídat i vy, nejen Klaus. A určitě se vás zeptá, jak to bylo s tím doktorátem v lomu.

Frank 21.1.2008 22:32

Re: Klaus je formát

Zato váš "vztach" k mateřskému jazyku je příkladný. To má určitě Klaus radost, že mu drží palce blbci vašeho formátu.

Martin II 21.1.2008 15:25

Ano,právě proto,že..

pan Švejnar žádné zkušenosti s politickým i ekonomickým čachrováním,silně zakořeněném u V.Klause a není čestným předsedou žádné! politické strany u nás,byl by mnohem lepším prezidentem.A jestli nám vadí jeho americké občanství??? Rozhodně méně,než občanství RADARU.

VLADIMÍR 21.1.2008 15:33

Re: Ano,právě proto,že..

Martine ll safra celkem dobrý R^

Malý Aston 21.1.2008 15:43

Re: Re: Ano,právě proto,že..

Vedle někdo pěkně napsal." Raději mít na Hradě pana Klause zvoleného některými komunisty než pana Švejnera zvoleného taky komunisty"Proč levičáci nemají svého kandidáta,kterého by komunisté zásadně nevolili?:-D

VLADIMÍR 21.1.2008 16:33

Re: Re: Re: Ano,právě proto,že..

To nevím, ale bohužel bez komošů to asi nepůjde.

ocelin 21.1.2008 15:00

Všiml si některý modrý cyanotik,

že komunista Filip vesele přiznal v jedněch víkendových novinách, že komunisti rozhodli o zvolení Klause v posledních volbách ?

Lister 21.1.2008 15:17

Re: Všiml si některý modrý cyanotik,

A letos vy si to prý rádi zvopakovali - spolu se všemi šíbry a podfukáři z KDU (Kalousek a spol.) a ideologicky zapouzdřelými ovečkami z ODS - tihle tři prý musejí být vděčni Klausovi, aby se mohlo vesele krást a podfukařit dál.

Malý Aston 21.1.2008 15:24

Re: Re: Všiml si některý modrý cyanotik,

Když to tady čtu,tak bez Švejnara bude konec světa.Ale já se nebojím,nebude ani Klaus ani Švejnar,bude někdo třetí a možná to bude ten komunistický disident,kterým vlastně podle usnesení ČSSD+KSČM ani nebyl disident ,ten bývalý opilec ministr zahraničních věcí.:-D

VLADIMÍR 21.1.2008 15:36

Re: Re: Re: Všiml si některý modrý cyanotik,

Prej když chlastáte, lépe vidíte, fakt o proti Vaškovi brýle nenosí :-D

šimon klein 21.1.2008 16:37

Re: Re: Re: Re: Všiml si některý modrý cyanotik,

no voni brejle se stabilizátorem a demultiplikátorem opileckého vidění ještě nevyvinuli.......

vikin60 21.1.2008 19:03

Astone,máš pravdu,Havel byl taky opilec a kam to dotáhnul!!

H.K. 21.1.2008 16:36

Re: Všiml si některý modrý cyanotik,

Chcete říct, že věříte komunistům? Věřte, je to Vaše starost. Já jim nevěřím.

Lister 21.1.2008 14:58

Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Dnešní Mladá fronta přináší oslavný článek na pronásledovaný objekt "Rek" (jako hrdina nebo jméno psa?) v hledáčku komunistické tajné policie. Ta si jej prý vedla na takydisidenta Václava Klause (že tak najednou?) za jeho domácí semináře o nesocialistické ekonomice, kterých se prý zúčastňovaly i osobnosti, hlásající protisocialistické ekonomické názory a teorie, neslučitelné s politikou KSČ (že by je hlásal sám Klaus, to si prefabrikovat ani MfD nedovolí). Jistě zajímavá informace, 14 dní před prezidentskou volbou. On, syn z komunistické rodiny a pronásledován režimem? Nikdy se tím nepochlubil, disidentům se vysmíval a sám se vydával za "nekomunistu". A teďka, ten se vyvrbil! Vida ho, disidenta!  Inu, co všechno se ještě o něm dovíme. Nebyl taky partyzánem z Chrudimska či tajným členem Silver B?   A co "údajné" pronásledování jeho manželky Lívie, takto dcery funkcionáře KSS Mištiny ze středního Slovenska?

Článek však nic nevysvětluje, proč byly tedy disidentu Klausovi komunistickou StB umožněny studijní či služební výjezdy na západ (vč. návštěv sestry emigrovavší do Švýcarska), proč dostával výjezdní doložku i devizový příslib kdykoliv si o ně požádal, proč mohl pracovat ve Státní bance československé, která jako cedulová banka měla statut podobný ministerstvu s podobnými kádrovými bariérami a požadavky na buď členství v KSČ nebo práci pro StB, resp. později v Prognostickém ústavu při ÚV KSČ? Ledaže by byl "double-agent", hrající to na obě strany? ;-D

Což by v případě známého oportunistického, volného a zlehčujícího Klausova přístupu k morálce, mravnosti a dodržování zásad slušnosti vysvětlovalo vše. Pokud by ovšem svazek "Rek" nebyl prvním výsledkem práce ústavu pro výzkum totalitní režimů, tohoto Ústavu marxismu-leninismu dneška, a jeho výzkumníků. ;-)

Malý Aston 21.1.2008 15:05

Re: Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Zaspal jste dobu. V Československé socialistické republice nikdy nebyl totalitní režim,což podepsali všichni poslanci 'CSSD+KS'CM a tudíž ani tady nebyli žádní disidenti.Takže nevím o co Vám jde.:-D

Lister 21.1.2008 15:13

Re: Re: Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Jo, to napište do Mladé fronty, malý příteli ...;-D Já vycházím z toho, jak disidenta Klause oslavuje ona! 8-o

VLADIMÍR 21.1.2008 15:39

Re: Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Nebude dlouho trvat a dočkáme se, že seděli s Havlem a hned máme nového bojovníka :-D

Jiřík 21.1.2008 18:16

Re: Agent nebo oběť? Autorem svazku "Rek" je už Žáček nebo ještě StB?

Máš pravdu,ti prolhaní novináři,z něj udělají národního hrdinu.Obdobné kvality měl Mao Ce Tung,Kim Ir Sen a Jára Cimmrman

Štváč 21.1.2008 14:21

Jinak

je dobré, neplést si čestné doktoráty s profesůrou. To prvé dostal i elektrikář Walesa v Polsku, to druhé i Klaus i když za odměnu ze servility. Nikdy neučil ani 1 h. natož sehnat jeho nějakou práci v renom. ekon. časopisech.

Malý Aston 21.1.2008 14:37

Re: Jinak

My Vám rozumíme,prostě nemáte rád pana Klause.Jste zřejmě placen některým sekretariátem za pomlouvání,tak pomlouváte.Kolik Vám platí? Kde se můžeme zaregistrovat každá kačka dobrá.:-D

Štváč 21.1.2008 14:40

Re: Re: Jinak

Přesně tak na mne reagovali komunisti. "Kolik vám platí ?" Měl byste se z jejich slovníku vymanit a zkusit něco ve vlastním stylu. Ale prozradit vám něco můžu. Neplatí mě nikdo.

Malý Aston 21.1.2008 15:02

Re: Re: Re: Jinak

Zásadně nepomlouvám ani pana Klause ani pana Švejnara.Pokud bude volba tajná,svobodná a demokratická budu respektovat jak pana Klause tak i pana Švejnara.Takže se zaměřme na to,aby některé politické strany,které se bojí svých poslanců aby náhodou nehlasovali podle svého svědomí a vědomí neprosadily volbu veřejnou jako když nechal Čalfa zvilit Veškrnu.

Frank 21.1.2008 22:29

Re: Re: Re: Re: Jinak

No, na vás tak akorát záleží, koho budete respektovat. To si určitě oba kandidáti oddechli.

VLADIMÍR 21.1.2008 15:41

Re: Re: Re: Jinak

A taky ještě říkávali my vám pomůžeme sehnat byt v paneláku :-D

janoryna 21.1.2008 15:05

Re: Re: Jinak bez obav

pravice volí klause. není žádný eurohujer, k radaru má vztah velmi odměřený a utužuje spjenectví s ruskem. vyznamenání od putina znamená víc, než americký pas páně švejnarův.

Já I. 21.1.2008 15:37

Re: Re: Jinak

My,Aston První, Malý...Jinak máte reakce jako bolšáni.Ale zjistit si relevantní informace,to bolí...A je jedno,jestli nechcete(co když  je to pravda,ta bolí),nebo na to nemáte(jste hloupý,nebo líný).Takže nejspíš nejen reakce,ale i myšlení jako ti již zmiňovaní.S úctou Já I....

Jiřík 21.1.2008 18:24

Re: Re: Jinak

malý astone,v křížovce byla "pandemie na tři",vyšlo tam ODS.

Petr 21.1.2008 14:20

Dan Drápal zřejmě konečně prozřel

Dan Drápal zřejmě konečně prozřel, nebo se vrátil ke skutečně křesťanským kořenům, jinak si tenhle jeho text neumím vysvětlit:

„...nejlepší se téměř jistě nedostavili na start tohoto závodu.“ Pěkný postřeh, opravdu. Tak už žádné básnění o kvalitách českých politiků typu Klaus či Čunek, které jsi předváděl v řadě svých předchozích textů, ale suché konstatování rozumnými lidmi dávno poznané pravdy. Dále: „Netvrdím, že prezidentský úřad se dá v USA přímo koupit, ale je jasné, že bez peněz (bez hodně peněz) nemáte na americkém předvolebním candrbálu šanci. Nemusíte je mít vy sami - musíte se ale hodně líbit těm, kdo je mají. Líbí se jim ale ti nejlepší?“ Vynikající postřeh! Jen tak dál, Dane. Konečně i z tvých úst (nebo spíše z tvé klávesnice) zní rozumné slovo! Již žádné lísání se k Velkému bratrovi. A ještě Dále: „Co kdyby byl opravdu jiný než většina politiků? Co kdyby byl čestný? Co kdyby uměl přiznat chybu a nevymlouval se na druhé, pokud nějakou udělá? Co kdyby se ukázalo, že mu na pravdě záleží víc než na popularitě?“ – A opět, o všem vypovídající přiznání „kvalit“ českých politiků, již žádné oslavné ódy na Klause či Čunka!

Skvělé, Dane, opravdu skvělé! Že bych si tě zas mohl začít vážit?

Petr

Josef 22.1.2008 10:27

Re: Dan Drápal zřejmě konečně prozřel

Daniel Drápal má prozíravost v krvi. Je synem komunistického důstojníka, někdejšího funkcionáře KSČ a předsedy NV okresního města. ;-P

Štváč 21.1.2008 14:15

Teď

tady nejde o ODS, nebo ČSSD, jde o to zbavit se Klause, coby žáby na prameni. I když po jeho působení trochu vyschlém. Jinak zapláčou všichni a Topolánek zvlášť. Je jisté, že si V.K. přál novou oposmlouvu po volbách se socany. Ohled bral pouze na sebe, ne na voliče a kdyby se povedlo Paroubkovi jednou říci pravdu /sám to chtěl také/, mohl by to potvrdit. Topolánkovi Klaus nedůvěřoval, takže byly vyslané jen "sondy" v podobě Béma. Ale velmi opatrně, a nepřizná-li se jeden z nich, pan intrikář z toho vyvázne.