8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alenka šklíba 8.2.2008 15:06

Vízku¨

Klaus bezpochyby není žádná ikona hodná obdivu, ovšem v porovnání s tím, co nabízí socani a komunisti je zlatý diamantový. Takže jeho slova pro mne mají mnohem větší váhu než ta vaše.

Jste v důchodu- co kdybyste naději nechal jiným a chystal se před tvář Všemohoucího, tam se budete muset zodpovídat i vy, nejen Klaus. A určitě se vás zeptá, jak to bylo s tím doktorátem v lomu.

Alenka šklíba 8.2.2008 15:01

Re: Klaus systematicky tresta a pronasleduje exulanty - v naproste shode s KSC

nejenom to, také žere malé děti a má štrozoky plné špinavých peněz. Co byste taky chtěli od haličského žida, že?

Nechtěli už byste si, vy magoři fanatičtí dát pokoj a nechat oba kandidáty na pokoji?

Alenka šklíba 8.2.2008 14:58

Re: ad: Dan Drápal zřejmě konečně prozřel:

včera tady zastánci Švejnara nadávali těm, kteří připomínali minulost otce JŠ- dneska už se zase může "vina otce padá na hlavy synů"?

Nemohli byste si ujasnit, co vlastně chcete?

Joska 22.1.2008 22:51

Re: ad: Dan Drápal zřejmě konečně prozřel:

NO dobře, ale nemusí být přece nutně po tátovi, ne?

Josef 22.1.2008 10:35

ad: Dan Drápal zřejmě konečně prozřel:

Klídek,  Daniel Drápal má prozíravost v krvi. Aby ne, je synkem komunistického důstojníka, váženého funkcionáře KSČ a předsedy NV okresního města v Českém středohoří. ;-P

Josef 22.1.2008 10:27

Re: Dan Drápal zřejmě konečně prozřel

Daniel Drápal má prozíravost v krvi. Je synem komunistického důstojníka, někdejšího funkcionáře KSČ a předsedy NV okresního města. ;-P

Joska 21.1.2008 23:51

Dan Drápal nám něco jemně naznačil (možná to tak myslel)

A já jsem pro. Klaus by měl z politiky zmizet! Všichni, bez rozdílu na politiky nadáváme a ani jeden nedokážeme ukázat na někoho ( snad kromě pana SChwarzenberka), koho bychom považovali za důvěryhodného! Klaus je na špici politického spektra už 18 let ale jeho vklad ke kultivaci je nulový, ba naopak. Hanebných spolčení se většinou účastnil (opoziční smlouva) a hanebně se i choval i k ÚS. K čemu nám tedy je? Nemám už zájem slýchat jeho vykalkulované názory, nechci aby jeho prezidentský vliv posiloval gaunerské křídlo v ODS. CHci, aby se ODS dále zkultivovala a byla bez problémů a skřípění zubů volitelná. Topolánek odvedl úctyhodný nákrok správným směrem a je třeba, aby byl případně nahrazen ještě někým lepším, v žádném případě však někým z okruhu KLausových "dětí".

Karel Havlík 21.1.2008 23:27

Neznámý a nečitelný ŠVEJNAR

Moc mě vadí komentáře a úvahy označené výše uvedeným titulkem. Žijeme už dlouhá léta v otevřené informační společnosti. Idol Václava Klause vynesla revoluční vlna s vírou svobodné a spavedlivé společnosti. Idolem Jana Švejnara je právě svobodná a spravedlivá společnost.                                              Co je tedy lepší : Holub na střeše, nebo vrabec v hrsti ?

Já bych radši vyměnil ideály za Klause.     :-)

xxx Kubeš 21.1.2008 23:21

Re: autore, vy jste mi dostal !!!

Havel byl neštěstím pro Česko !

huhu 21.1.2008 23:13

autore, vy jste mi dostal !!!

Havla řadit k TGM ??? :-D:-D:-D:-D

huhu 21.1.2008 23:12

Re: Klaus systematicky tresta a pronasleduje exulanty - v naproste shode s KSC

princip jednoho občanství má mnoho zemí na světě, donedávna i USA, a taky s USA byla donedávna platná smlouva uzavřená již za 1. republiky tj,. před válkou o zamezení dvojího občanství - kdo se stal občanem USA ztratil automaticky občanství čsr.

U komunistických zadků žadoní švejnar, pokud jste si nevšiml.

To, že %Svejnar platí daně v USA a jezdí k zubaři do Čech je už jen taková chrakteristická "drobnost"...

kopec 21.1.2008 22:55

Re: Re: Klaus je jedna z trapných postav...

no , kdybch se musel rozhodovat mezi orangutanem a Klausem, zvoloil bych radeji toho Klause.

Frank 21.1.2008 22:32

Re: Klaus je formát

Zato váš "vztach" k mateřskému jazyku je příkladný. To má určitě Klaus radost, že mu drží palce blbci vašeho formátu.

Frank 21.1.2008 22:29

Re: Re: Re: Re: Jinak

No, na vás tak akorát záleží, koho budete respektovat. To si určitě oba kandidáti oddechli.

mis 21.1.2008 21:06

Klaus systematicky tresta a pronasleduje exulanty - v naproste shode s KSC

:-/ Je to az patologicke.  Na toto by mel Klaus odpovedet: ublizili vam pane presidente emigranti, ze je stale a opakovane trestate? 

CR je jedinou postkomunistickou zemi, kde postkomunisti exulanty systematicky vyobcovali (alespon se o to snazili, do mozneho maxima).   Nejdriv Klaus (spolu s KSC) v roce 1991 prosadil "opustis-li mne, zahynes.  A jestli nezahynes, tak te aspon okradem'" v restitucnich zakonech.  Pak Klaus trval na nemoznosti volit korespondencne.  Tak to je dodnes. :-( 90% demokratickych zemi korespondencni volbu umoznuje a pro volice usnadnuje - a rozhodne to umoznuji vsechny zeme, ktere maji velkou cast obcanu v zahranici.  Je to samozrejmost a nepronaseji kolem toho vyroky typu 'neplati tady dane tak do toho nemaji co kecat".  (Svejnar vice nez 30 let plati dane v USA a USA bojovaly proti komunizmu.  Klaus naopak pro komunisticky stat vetsinu zivota pracoval a podporoval to placenim dani.  To druhe je pro Klause a jeho ODS/KSC ovsem "zasluznejsi"))

Klaus a KSC taky vymysleli, ze plati "princip jedineho obcanstvi", coz nakonec koncem 90tych let museli vzdat.

Jak jste se jiste ucil, pane Klausi, vyobcovani bylo ve staroveku tim nejkrutejsim trestem. 

H.K. 21.1.2008 20:33

Re: Re: Re: Re: Jen více takových Kožených a Klausů

Omlouvám se Vám. Myslel jsem, že si to vyřešíme sami,  co tady v české kotlině žijeme. Já sám to řešit nemůžu a ani nechci. Vyjádřil jsem se špatně. Promiňte.

mis 21.1.2008 20:26

Klaus zadne chyby neprizna

Jeho oficialni zivotopis pravi , ze ma doktorat z The AmerAsian University (Colorado, USA).   Jak dlouho bude trvat, nez to ze sveho zivotopisu vymaze? Link je tady:

http://www.hrad.cz/cms/cz/prezident_cr/klaus_vyznamenani.shtml

 Zadna AmerAsian University NEEXISTUJE.

Náhodný příchozí 21.1.2008 19:56

Re: Zvítězí ten nejlepší?

R^V

Já I. 21.1.2008 19:56

Re: Re: Re: Jen více takových Kožených a Klausů

Milé H.K.,hovořit o sobě v plurálu Vám rozhodně nebylo povoleno ani Bohem,ani císařem,tak hezky  šup,šup zpátky ke svému jednotnému číslu a hovořit samo za sebe.Já tu ostudu na sobě tedy nechávat nechci.A nejde jenom o směšné čestné lžidoktoráty.

Náhodný příchozí 21.1.2008 19:56

Re: nadeje

To by se stalo jedině v tom případě, že by se jim agent z prognosťáku už zdál tak senilní, že by byl k ničemu. ;-D í

Jiří K. 21.1.2008 19:53

Zvítězí ten nejlepší?

Toť otázka. Kéž by alespoň zvítězil ten lepší a perspektivnější. Je to možná zvláštní, ale v tom kdo to je se zřejmě s panem Drápalem shodnu. S jeho předposledním odstavcem nelze než souhlasit, závěrečná otázka je také rozhodně na místě.

To podobenství o stromech má něco do sebe a proto ono nej... zní dost silně až nereálně.

P.S.: Nezdá se vám, že otřepaná teze ODS o tom, že na rozdíl od Švejnara Klause známe a víme, co od něho můžeme čekat, je vlastně jedním z nejvážnějších argumentů proti opětovnému zvolení Klause prezidentem? Právě proto, že ho už dobře známe, že víme, co nás může čekat. Už jsme si užili. Nebylo to dobré a bylo toho víc nez dost!

xz 21.1.2008 19:48

nadeje

Treba byl Švejnar agent spac, ktereho ted soudruzi probudili, proto ta nova nadeje s. Vizka.;-P

Richard III. 21.1.2008 19:06

Kdo má být králem?

Milý příteli, váš výklad příběhu o králi stromů je zcela pochybený stejně jako vaše "naděje, že by Švejnar mohl být lepší, že ... atd". Minulost poznala fůru vynálezců, umělců, politiků, podnikatelů a konec konců proroků, kteří za svou myšlenku, za svůj cíl bojovali celou duší, celým srdcem, celým životem. Dokonce někteří tento život obětovali. Jen ten, kdo tohle dokáže, může "být králem". A může být úspěšným vynálezcem atd.

Jak máme věřit, že Švejnar bojuje o úřad s onou výše zmíněnou opravdovostí, když si nechává zadní vrátka v podobě amerického občanství, jehož se hodlá vzdát až "někdy po zvolení"? (Samo občanství je v této souvislosti lhostejné.) Jak máme věřit, že bude bojovat o konkrétní řešení konkrétní otázky s potřebnou zarputilostí a argumentační výbavou, když v uvedeném případě nejen nebojuje, ale nedokáže své váhání ani zargumentovat?

Vaše důvody proti Klausovi jsou, žel, opakováním pověr a lží nahromaděných většinou právě těmi, kteří nepřipustili lepší řešení Klausem navrhovaná.

vikin60 21.1.2008 19:03

Astone,máš pravdu,Havel byl taky opilec a kam to dotáhnul!!

Jenda 21.1.2008 18:58

Re: klaus je nejlepsi sberatel doktoratu (cast prvni)

Ukazte mi prezidenta, ktery jich peknych par taky nema. Ono kdybyste zacal vyjmenovavat ty Havlovy ...

Jenda 21.1.2008 18:55

Re: Re: A zase cekame na Godota ze !!!

Zhluboka dychat, nedskocit si at si nestojite na vedeni a cist znovu. A jeste jednou. Jestli tady nekdo neco nemuze prekousnout tak jste to vy.

F.VÍZEK 88.100.57 21.1.2008 18:54

Před pravdou nezavírat oči !

KSČM je třetí nejsilnější strana z vůle občanů. Má po svobodných volbách více poslanců než lidovci a zelení dohromady, má tedy nejspíš lepší program než mají tyto dvě strany, lépe se prezentuje a protože už skoro dvacet let nebyla "u koryta", těžko na ni vytáhnout nějaké nové chyby. Ty staré bývají zapomenuty, mnohé lidi ani nezajímají. 

Porazit KSČM v demokratickém systému (jsme v EU !) lze leda KVALITOU a nikoli zákazy.  A právě té kvality se u vládní garnitury občan ne a ne dobrat.  Půjde-li to tak dál, dočkáme se díky topolánkovcům mnoha nepříjemných překvapení.  Vládní koalice jde komunistům k duhu... 

Jenda 21.1.2008 18:54

Re: Zapomenuty Darvin

Nejvetsi =/= nejschopnejsi. Momentalne nejvetsi zivocich je velryba ... kdybysme se nerozhodli je zacit chranit tak uz jsou vyhubeny. Nejvetsi suchozemsky je jestli se nepletu africky slon. Napodobne.

A ono casti tech dinosauru narostlo peri a stale kvoka a stale kvoka. Jinak souhlas.

F.VÍZEK 88.100.57 21.1.2008 18:53

40 let...

Nejsem komunista od svých  29 let, což je skoro čtyřicet let.  A za totality jsem byl komunistickou justicí označen za antisocialistu, antikomunistu a antisovětistu už v 70. letech, kdy až 99,9% občanů komunistům tleskala. 

Takže: Pokud se budu chtít stát komunistou nyní, tak tebe, značko yenda,  o povolení žádat nebudu.  Jde o třetí nejoblíbenější a nejpopulárnější stranu v ČR... z vůle občanů... ve svobodných volbách...   A KSČM posiluje díky neschopnosti různých "Topolů"... 

Jenda 21.1.2008 18:50

No s tim priznanim chyby uz se projevil