Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Ztratí pan Schwarzenberg své renomé?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
hh 14.10.2009 7:40TOPka má jednoho člověka který zaslouží úctu, což je bohužel o jednoho víc než ostatní strany dohromady. Go TOP |
lucinapes 14.10.2009 9:19Re: TOPka a co se poptat ve Vídni? Nebo jak restituoval a privatizoval díky kamarádšoftu s Havlem? Jak to, že Des Fours-Walderode je takřka veřejný nepřítel (a je mi jedno, čí ta Malá Skála bude, protože si nemyslím, že nějaká obec ji bude spravovat extra dobře) a knížepán, původně ve stejné pozici, je "největší Čech"? |
Dr.Sid 14.10.2009 11:52Re: TOPka Mezi slepymi jednooky kralem. |
j 14.10.2009 7:30j Až bude mít strana Pro věci veřejné víc procent tak tam naleze plno karieristických krys(pokud už tam nejsou) a kdejaký sponzor si je bude chtít koupit. Do té doby mouhou jenom takhle závistivě plácat protože přístup ke korýtkům zatím zamítnut. A pokud se tam přece jenom dostanou tak i u nich zničeho nic začnou aférky. Připomíná mi to písen Šašek a král od Kryla |
Mard 14.10.2009 7:27Jojo, věci veřejné zvrací na politické soupeře :-) A že jejich šéf, coby nezávislý novinář měl bokovky za peníze, to jí připadá košér?!? Nojo, pro břevno v oku svém nevidí..... |
ortelius 14.10.2009 7:17hloupost Souhlasím s předřečníkem - strana VV by se měla soustředit na své problémy a na to, jak získat voličskou přízeň. Navíc bych řekl, že TOP09 pro VV není konkurencí. Jejich voličská základna bude jiná - ostatně VV svým "naklikejte mi, co si mám myslet" svým populismem překonává i p. Paroubka. |
mirek 14.10.2009 7:15Politická agitka Schwarzenberg ani Kalousek neprovádí to, co je typické pro určitý druh českých politiků - a sice, že nekomentují činnost ostatních politickýh subjektů. Má-li někdo podobnou potřebu, blíží se nebezpečně stylu Paroubka, který už průběžně prokádroval a pomluvil všechny odleva doprava, včetně prezidenta. Dnešní agitka členky nového subjektu v politice, Věci veřejné, papouškuje články z médií, používá stejnou metodu, jak Paroubek, presumpci viny. Na stranu hlídacího psa české demokracie, Radka Johna, ubohý výkon. |
Vasek V. 14.10.2009 8:56Re: Politická agitka Až na to, že sedmispáč se takřka každý den naváží do našeho prezidenta. Proč se nenaváží do svého - rakouského? |
RZ 14.10.2009 11:42Re: Politická agitka Pokud vím, tak p. Schwarzenberg má občanství České a Švýcarské. Odkud jste vyhrabal ten nesmysl o Rakouském? |
RZ 14.10.2009 11:44Re: Politická agitka Omluva: samozřejmě české, švýcarské, rakouské... |
No... 14.10.2009 6:49Vy se nějak bojíte knížete....a k soudu: Stát mu vrátil? Nemá snad nárok na úhradu škody? Nebo budete také zlotřilým podnikatelům znárodňovat a zabírat majetek a s pinglem uzavřete spojeneckou smlouvu ???? |
Standa 14.10.2009 6:42Jaké renomé má člověk běhající ze strany do strany? Odkud vzala TOP09 desítky milionů na předvolební kampaň? |
j 14.10.2009 7:39Re: Jaké když Standa nemá ani na špínky. Třeba mu je poslal majitel Monarchu nebo Kočka, kdo ví |
honzak 14.10.2009 6:34zato věci veřejné, donedávna šéfované religionistkou Klasnovou jsou stranou křšťálově čistou, že? Takže nasazení Radka Johna na bilboardy je jen taková náhodička, že? Peníze na kampaň jste získali rozbitím porculánových prasátek svých dětí, že? Dám vám milostivá jednu radu - čím víc se malé strany mezi sebou hádají, tím míň dostanou hlasů. Takže nakonec půjdou všechny do brusele. |
Niky 14.10.2009 4:00Schwarzenberg měl už dávno sedět ve vězení, v cause privatizace Becherovky a spolu s ním i Bakala! |
j 14.10.2009 7:42Re: Schwarzenberg měl už dávno sedět ve vězení, že by ti dělal bachaře, dej si raději bacha ať ti soused nezprivatizuje starou, pokud se už nestalo |
lucinapes 14.10.2009 9:21Re: Schwarzenberg měl už dávno sedět ve vězení, to je opravdu přesvědčivý argument. |
j 14.10.2009 10:28Re: Schwarzenberg měl už dávno sedět ve vězení, a na takovým blábolem mám jako argumentovat, nad tím se může člověk jenom smát |
jirkammm 14.10.2009 9:31Re: Schwarzenberg měl už dávno sedět ve vězení, vážený, pokud o tom něco víte, podejte trestní oznámení – nepodat je trestný čin pokud je to jenom JPP, držet, prosím, ústa |
jan 14.10.2009 2:19Zločinné spolčení tr.z.č.140/1961 Sb. TOP 09 naplňuje všechny znaky zločiného spolčení k ochraně osob, jejich majetku a dašlímu budoucímu ekonomickému prospěchu(Novotný) Tento spolek by měl PECINA šetřit více, než zákaz DS!!! |
Helicus 14.10.2009 5:03Re: Zločinné spolčení tr.z.č.140/1961 Sb. Koukám, že promluvil skutečný odborník na trestní právo! :-) |
Ivan 14.10.2009 10:52Re: Zločinné spolčení tr.z.č.140/1961 Sb. To není o paragrafech, ale o skutečnosti. Současná justiční mafie si paragrafy kroutí po svém v rozporu s elementárním právním vědomím. Největší zločinci jsou nyní právníci a soudci. |
Helicus 14.10.2009 11:08Re: Zločinné spolčení tr.z.č.140/1961 Sb. Skutečně marně přemýšlím, jakou souvislost si mám odvodit. Že TOP09 jsou právníci a soudci z justiční mafie?? :-) |
Jirka 14.10.2009 2:19Diky za dobry clanek Plne souhlasim s autorkou textu. Ve vedeni TOP 09 je jen jediny clovek ktery ma cisty stit a to je Karel Schwarzenberg. A tato situace dlouho nevydrzi, protoze bud pan knize pochopi kdo si ho vzal jako vabnicku na volice, nebo ztrati cistotu toho sveho stitu. A toto nepisu rozhodne jako priznivec ODS nebo CSSD. Proste bychom skutecne potrebovali stranu s cestnymi lidmi a TOP 09 takovou stranou podle meho nazoru NENI. Jeho propojeni s "pribramskou mafii" a obchody se zbranemi jsou nechvalne proslule. Kdyz se ted napriklad casto hovori o nasem blaznivem prezidentovi, pamatuje si jeste nekdo, jak jeho kandidaturu tvde podporoval prave Kalousek a jeho lide kteri jsou nyni v TOP 09 a jak Kalousek pred poslanci kricel na jednoho sveho oponenta (z rad lidovcu) ze mu "rozbije hubu"? Kalousek je jeste vetsi gauner nez Topolanek s Paroubkem dohromady a to je co rict. Je pouze chytrejsi nez oni a tak si zalozil novou stranu a hodla se vynest nahoru na vlne obcanske nespokojenosti. Nicmene pokud ho chce nekdo volit, at ho voli. Lide maji takove politiky, jake si zaslouzi. |
jan 14.10.2009 2:23Re: Diky za dobry clanek Kalousek by měl být v base, v ČR bude v PSP??? Rozklad státu zahájen politickou mafií, která si nebere servítky, Proto tlak na šetření politiků musí být důsledný! |
Glosátor 14.10.2009 4:57Re: Diky za dobry clanek Kalousek je supergauner a stranu s čestnými a čistými lidmi v této zemi nelze založit, protože jejich hustota na km/2 je mnohem nižší, než obdobné číslo, udávající počet trvale přihlášených černochů na severním pólu. Apropó - pan kníže je spíše senilní, než čestný. Neboť čest je pouhý nápis na náhrobku s erbem (Werich). A do této společnosti a této zěmě se už nejméně 500 let nehodí. Naposledy ji snad měl jeden poblouznilec v Kostnici. A toho z"zfajrovali". |
j 14.10.2009 7:43Re: Diky za dobry clanek ta sebekritika |
j 14.10.2009 7:46Re: Diky za dobry clanek Jirko vy mě připomínáte posledního romantického politika Waltra Komárka. Také pouze idealistické řeči ale ty patří do románu, skutečnost je jinačí. Být vámi dám se spíš na pohádky |
Jirka 14.10.2009 14:42Re: Diky za dobry clanek Dovolim si zdvorile nesouhlasit Fakt ze je Kalousek gauner nepovazuji za "idealistickou rec" a pokud se tyce Waltra Komarka, tak "romantickym politikem" nikdy nebyl. To by se za komunismu nedostal do vedeni Prognostickeho ustavu. Tam byla zcela jina kriteria, nez romantismus. |
J.G. Pašek 14.10.2009 1:58Lenko, běž vařit a necpi se do politiky . . |