17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Cruton 1.2.2007 20:22

Re: Re: Re: Já jsem to zaregistroval, ale Vy patrně ne.

Američané za nás naposledy nasazovali životy v roce 1945. Vzdávám tímto čest všem Amíkům, kteří tehdy Československo osvobozovali. To však bylo před více než 60 lety. Za těch 60 let se ale Amerika změnila. Zesílila, získala obrovskou moc a s ní přesvědčení, že je povolána ostatním určovat jejich životy. Současná Amerika už není ta svobodná, otevřená a přátelská společnost. Současná Amerika je arogantní, nezodpovědný fracek, který na této planetě bezohledně prosazuje své zájmy na úkor ostatních. Minulé zásluhy Ameriky nemohou takovéto chování ospravedlnit.

venkovan 1.2.2007 19:28

Re: Re: Já jsem to zaregistroval, ale Vy patrně ne.

Američané za nás nasazovali své životy často. Díky nim také vznikla kdysi - pro vás už dávno -naše republika. Pokud někdo hasí ve světě požáry, jsou to zase amíci. Je to tak, naši vojáci by toho sami v Afganistánu asi moc nezmohli.

Cruton 31.1.2007 7:39

Re: Re: Zrádná iluze složitosti

No vidíte! Na moji otázku, zda si Američané mohou skotačit na území ČR podle vlastního uvážení, jste odpověděl bez těžkostí. Opravdu nevím, proč nám autor článku a někteří politici komplikují život. Vyhlásí se prostě referendum a podle rozhodnutí většiny se zařídíme. V uvedené otázce totiž nejde o žádné odborné problémy. V této otázce jde o důvěru. Jde o to, nakolik občané ČR důvěřují USA.

Pavlik 31.1.2007 0:09

Re: Zrádná iluze složitosti

V tomto případě bych řekl - proč ne?  Fakt si myslím že jsou nám USA bližší než Irán. Nebýt USA, tak ještě dnes děláme na Rusáky a kopírky by byly hlídané a proti podpisu. Jestli vidím někde problém tak ne v tom, že by u nás měl být radar, ani v tom jak zareaguje Ahmadínežád, ale v tom jak zareaguje Rusko.

Cruton 30.1.2007 21:34

Re: Re: Zrádná iluze složitosti

Nerozumím Vašemu komentáři - já přece nikde netvrdím, že americká základna nás ochrání.

Cruton 30.1.2007 21:14

Re: Já jsem to zaregistroval, ale Vy patrně ne.

1) V Afghánistánu nasazují pro USA svoje kejháky NAŠI vojáci. Kde nasazují Američané svoje kejháky pro nás?

2)Kdo si z nás chce udělat otroky?

čort 30.1.2007 21:04

Re: Zrádná iluze složitosti

Nebudeme chránění proti ničemu, pro amíky to bude systém včasného varování. Pokud na americký radar v čechách někdo zaútočí, američani to budou vědět ale to bude vše, nebudou se mít čím bránit. Jedině že by sem dočasně umístili letku vyzbrojenou střelami vzduch-vzduch, ale to už jsme zas trochu někde jinde.

EmillXX 30.1.2007 21:04

Já jsem to zaregistroval, ale Vy patrně ne.

Resp. si myslíte, že druzí budou za nás nasazovat kejhák a my se s nimi radši nebudeme moc kamarádit, neb bychom naštvali ty, kteří by z nás nejraději nadělali otroky. Vy si hold myslíte že zdegenerované přežrané Evropě vydrží ten její blahobyt napořád. Tak, jako si to mysleli Francouzi roku 1938 ale i později.

EmillXX 30.1.2007 20:59

Předpokládám že víte, za jakých podmínek se uděluje švýcarské OBČANSTVÍ,

např. že dítě cizinců, narozené ve Švýcarsku je automaticky NEMÁ. Manžel/manželka švýcarského občana/občanky rovněž NE.

Cruton 30.1.2007 20:53

Re: Otázku bych položil jinak

Nevím zda jste to zaregistroval, ale ČR je již několik let součástí NATO.

EmillXX 30.1.2007 20:49

Otázku bych položil jinak

Chcete na svém uzemí 1000 amerických nebo 100000 ruských vojáků?? Odpověď nechci žádné vojákÿ je z dlouhodobého hlediska irrelevantní protože toto NELZE vlastními slilami zajistit ani kdybychom měli čtyřletou vojenskou službu jako v Izraeli. A spoléhat se na EU, která by nedokázala bránit sama sebe je neuvěřitelná naivita. Ostatně s těmito zeměmi máme své zkušenosti (1938, 1939).

Belgie si "neutralitu" zkusila dvakrát (1914, 1940) s všeobecně známým výsledkem.

Cruton 30.1.2007 20:40

Zrádná iluze složitosti

Umístění cizí vojenské základny na našem území není žádná "složitá a vysoce odborná otázka". Umístění cizí vojenské základny je totiž velmi jednoduchá POLITICKÁ otázka. Chtějí občané tohoto státu na svém území vojáky cizího státu, kteří si zde budou dělat co sami uznají za vhodné? Na takovou otázku Vám každý dokáže snadno odpovědět. Teprve pokud Vám většina odpoví ano, tak potom můžete řešit odborné otázky - kde bude umístěna, kdo ji bude chránit apod.

Cruton 30.1.2007 20:30

Re: Re: Referendum

Souhlasím!

Čtenář 30.1.2007 20:28

Re: Já jsem sice jenom asi 30 km od základny

Ty nevíš, že v USA je jedna z největších zločinností na světě?

Magor Radek 30.1.2007 19:52

Já jsem sice jenom asi 30 km od základny

ale těším se na ni! Rád si tam zajedu, chtěl bych, aby se naši hosté cítili jako doma! Dokud tady budou, mám v zádech někoho, komu mohu věřit, kdo nekrade, nebude se dobývat do mého domku a bude stát v cestě KSČM. Já mám za posledních 9 let nějakých 7 vloupání do mého bytu, to mi stačí!

Čtenář 30.1.2007 18:36

Re: Re: Podpásovka v ČT

Jestli to měla být íránská nebo severokorejská raketa, tak je to ta největší podpásovka.

Dag Badman 30.1.2007 18:32

Re: Podpásovka v ČT

třeba to byla iránská nebo severokorejská útočící raketa...

hoblík 30.1.2007 17:59

Re: Re: souhlas

ty seš fakt debil,největší komouš si sám

jirka.s. 30.1.2007 17:46

Re: Zubař a demoliční technik je trochu rozdíl,

Tobě to dokonce došlo! No to je hezké! Tak dneska už nedostaneš ten modrý!

jirka.s. 30.1.2007 17:15

Re: Re: jozko,

Jožko, sám píšete, že Váš čas je drahocenný. Napsal jsem Vám to už níže na Váš příspěvek ve 13.04 v modrém příspěvku Oakmana.

jirka.s. 30.1.2007 17:12

Re: Re: Říkám pořád, že Židé a "Sudeťáci" mají mnoho společného

Jožko, tomuhle prenatálnímu nedodělku, co si říká septik, těžko něco vysvětlíte. To už je skoro rozumnější si pustit televizi.

jirka.s. 30.1.2007 17:09

Re: oakmane,

No, pokud se potkají s tebou, tak se jim ani nedivím!

jirka.s. 30.1.2007 17:02

Re: Kde v tom je nějaký rozpor Vy duševní invalido?

Ano správně, USA svým radarem bude chránit své zájmy v regionu (jenom ještě není jasné, ve kterém, že) a na to nepotřebují celou Českou republiku. Mimochodem, ten radar, co ti tak vadí, zabere pár hektarů. Ty stovky hektarů, co si rozkradli soudruzi Zgarba a Fencl, ty ti nevadí?

jirka.s. 30.1.2007 16:43

Re: jozko,

Do kteréhopak náletu jsi se asi, septiku, připletl ty? Anebo že by už zaúřadoval pan Kudrna z demoliční firmy Švestka?

akibua 30.1.2007 16:40

Re: Referendum

Umím si představit, že by parlament rozhodl za podmínky, že v programech stran, které se účastnily předvolebního boje by byla tato otázka nastolena. Strany ji však nepoužily jako "kartu" )proč?!). Pokud je tato otázka nastolena hodiny po vzniku vlády, nemohu být oslněn silou jejího mandátu. Takovéto rozhodnutí nepatří do kategori operativních a běžných rozhodnutí. Po referendu by volalo mnohem méně lidí, pokud by takový požadavek posvětilo NATO, kterého jsme členem. Jsem-li svéprávný volit, musím být svéprávný i k referendu, protože je to volba svého druhu. Nebo si počkejme na předčasné volby a strany jděte do boje s programy souvisejícími se základnou. Pozor na zaklínání se odborností. Ty systémy jsou technicky nepochybně složité, ale historické vazby a základní údaje ne. Pokud je to jinak, tak strany budou mít snad příležitost své voliče přesvědčit.  

jirka.s. 30.1.2007 16:36

Re: jirko.s.oudruhu

John Ti odpověděl! A kdyby sis totiž se septikem tak často nenotoval, tak by ti došlo, že septik je český Irving (samozřejmě David, to by mi John Irving dal).

portwyn 30.1.2007 15:59

Re: Další nedouk, tentokrát Harry

No, Evropa si naštěstí NEpomohla úplně sama, to by už mluvila jen německy.  Pokud myslíte Británii, tak její odpor by nebyl možný bez morální i materiální podpory z USA. Odkud to mám? No tvrdí to nějakej Winston. Tenkrát tam premiéroval. Zkuste přečíst jeho paměti, je to dost zajímavý.

portwyn 30.1.2007 15:45

Podpásovka v ČT

V upoutávce na TV diskusi pod vedením Václava Moravce o americkém RADARU naše chrabrá veřejnoprávní týví setrvale pouštěla záběr na startující RAKETU. Nádherná ukázka podprahové manipulace s divákem :-/ Ne, nevěřím tomu, že si pletou radar s raketou - tohle pochopí i český novinář. Udělali to naschvál.

;-( 30.1.2007 15:09

ad autoportrét Re: Re: Bygu předvedl jste typický názor užitečného omezeného idiota či bezpáteřního zaprodance

fšecky  !!

jakovy 30.1.2007 15:06

? Re: Boj se zlem

Chtěl bych vidět Vás po 77-ém nastavení. Nebo po druhé už taky bijete ?