29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan Nový 26.2.2008 17:56

SUMO,

ne, znamená to, že hlupáci jsou všude. I v USA :-))))

krokodyl 26.2.2008 19:24

Re: SUMO,

To je pravda, proto jste si mohli jednoho vypujcit jako Antiklause.  A nechybelo moc a meli jste ho na pet let.

derik 26.2.2008 17:06

Moc jsem nechapal jak mohlo dojit k "Viteznemu unoru"

Kdyz jsem vsak cetl mnohe dnesni komentare, kteri nereagovali na podstatu, snazili se odvadet pozornost, osocovali a urazeli autora, tak se ani nedivim. Tito lide by ve 40-tych letech byli schopni zakazat ODS, Klause a Haase poslat do vezeni, jejich priznivce vyhodit z prace,a jeste pritom tleskat. Dnes jsou k dispozici informace. Z nich vychazi clanek a uvadi se puvodni zdroj. To vsak mnohym nebrani v pouzivani "unorovych" metod bez ohledu na dusledky a povest Ceske republiky. Ellenbogenuv clanek, zalozeny na Svejnarovych informacich, je sokujici ukazka kam jsou az jeho priznivci ochotni zajit. A snaha o odvraceni pozornosti a utoky na autora clanku jsou smutnou ukazkou urovne priznivcu Paroubka, komunistu, a Pravdy+Lasky.

slava 26.2.2008 17:27

Re: Moc jsem nechapal jak mohlo dojit k "Viteznemu unoru"

Já zase chápu, jak mohlo dojít k únoru, když čtu výplody pana Haase a váš.

Ivan Nový 26.2.2008 17:57

Slavo,

kdyby bylo více Haasů v Únoru, pak by Únor nebyl. Únor byla věc hlupáků a lumpů, kteří je chtějí využít. Ta samá cílová skupina, na jakou vsadil pan Švejnar.

emersonskej 26.2.2008 23:18

Re: Slavo,

R^

Tomáš Holek 26.2.2008 23:56

Re: Slavo,

PŘESNĚ R^R^R^

Olivovník 26.2.2008 16:24

Český překlad Ellenbogenova článku

Najdete jej tady.

hamar 26.2.2008 15:55

Pan Haas asi chce naznačit, že ...

Ellenbogen je pseudonym pro Švejnar ...

derik 26.2.2008 16:28

Dost divna pripominka nemyslite?

Zejmena kdyz pan Hass zada Svejnara: "Mohl byste své přátele požádat, aby o nás nelhali a aby nás a naše společenské a politické prostředí popisovali v alespoň tak příznivém světle, v jakém popisují americkým a evropským investorům Severní Koreu?"

A Ellenbogen pise ze sve informace cerpal od Svejnara.

VOM 26.2.2008 15:51

Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

Ten pocit se někam vytratil. Proč?

Ivan Nový 26.2.2008 15:57

VOME,

pan Haas jako člověk žijící v USA cítí tu sprosťárnu toho článku toho Američana.

pf 26.2.2008 18:04

nee hass

jako penzista, ktery zile v cesku aby nebyl chudy kanadsky duchodce, ktery si prividelava propagandistickou praci pro Klause a je presne ten typ emigrantskeho vsudybyla a vsudykouka, co chce kazdeho poucovat.

Ivan Nový 26.2.2008 18:13

pf,

no ale Švejnara nachytal na hruškách pěkně :-))))))) Vyhmátl přesně to podstatné. Podvůdky a lži :-)))))

emersonskej 26.2.2008 23:23

Re: pf,

... což ovšem všechny klausobijce a Švejnarofily pěkně namíchlo !!!

pajda 28.2.2008 2:10

Re: VOME,

Pane Novy, co tu placate ze nesmysly.!  Haas nikdy v USA nezil! Je to zkrachovaly kanadsky emigrant.

libero 26.2.2008 16:20

Re: Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

Ztrácí se vám mládí?

SUMO 26.2.2008 16:49

Re: Re: Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

No jestli je Haas vzorem odeesáckého mládí tak už chápu proč jste zastánci bolševika Klause :-D:-D:-D;-D;-D

milkom 26.2.2008 17:00

Re: Re: Re: Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

A jestli jste vy SUMO etalonem české vnímavosti, tak už chápu proč tady polovina lidí věří Paroubkovi a Filipovi.

SUMO 26.2.2008 17:37

Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

Ale soudruhu já na rozdíl od ODS Klause a vás s KSČM  žádnou koalici nemám. ;-D;-D;-D

Starý J. 26.2.2008 18:32

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, byly doby, kdy vaše příspěvky byla radost číst.

Vy jste upadl na hlavičku? Zdá se, že ano! O jaké koalici ODS s KSČM to mluvíte? Mohl byste poučit nejen mě, ale doufám i jiné, kteří se nad Vašimi výplody pozastavují? Čekal snad Klaus podporu komunistů, nebo Švejnar, který nepotřeboval pár hlaů, ale všechny komunisty? A s jejichž hlasy dnes Švejnar operuje, když prohlašuje, že prohrál těsně? 141:111. Když mluví o těsné prohře, pak počítá i hlasy komunistů, které nakonec nedostal!

Koalici s komunisty zde měl, pokud vím, jedině Paroubek při svém premiérováním. S nimi, bez ohledu na formální koalici s Lidovci a US, prohlasoval všechny bolševické zákony! S nimi dnes ve sněmovně ve 100% přípaů hlasuje a vyjadřuje nulovou toleranci.

A Vy zde budete idiotsky psát o koalici ODS a KSČM!

Jaroušek 26.2.2008 15:51

Dear Tommy! Tak hluboko klesnout?

To už chce opravdu odvahu.:-(

libero 26.2.2008 16:20

Re: Dear Tommy! Tak hluboko klesnout?

Ani ten Švejnar zase tak odvážně nevypadal.

Šumavák 26.2.2008 16:36

Koukám, že jste z toho tak rozhozenej,

že jste dokonce použil vlastní nick!

Ano, to chce odvahu!

Ivan Nový 26.2.2008 15:09

No za tím američanem je třeba vidět,

laudrovo kopýtko :-))))

Foundryman 26.2.2008 14:49

Ke Švejnarovi

bych jen podotkl, že čím prázdnější je sud, tím hlasitěji duní. Jeho ekonomické úvahy snad ani nejde nazvat teoriemi.

František I. 26.2.2008 14:41

Helemese, Pifík našel

svůj ztracený nick. Půvabné. Jeho průnik do potravinářské technologie mne opravdu dojímá. Ale něco mi to připomíná. Podobně, jak Pifík ve svých fantasiích líčí českou potravinářskou skutečnost, produkovali socani a zelení svého antiklause. Myslím, že kdyby místo pana emerického profesora kandidovali mravenečníka (brabenečníka, aby Pifík rozuměl)nejspíše by získali více hlasů. To, že odoba jejich kandidáta se mírně řečeno proflákla v prvních týdnech po kandidatuře nehoráznou a zbytečnou lží o členství v komisi Nobelovy ceny (Pifíku, žádná taková komise neexistuje. To jen abyste nebyl zvědavý, proč se o tom zmiňuji.) byl jen takový drobný náhled, co by nás s tímto pánem v presidentské funkci čekalo. Pane Realisto, jestli jsem pana Haase pochopil, dělá totéž, co přátelé Paroubek či Bursík. Pan Bursík dokonce pod tíhou toho, že se Klausův blízký sešel s panem Šloufem, svým způsobem prosadil komedii, zvanou přímá volba a dával za své salto mortale vinu Klausovi. Proč by pan Haas nemohl postupovat stejně? Když můžete odsuzovat Klause, za to, že se Weigl setkal se Šloufem, proč by nemohl někdo jiný odsuzovat Paroubka za kluky Kočkovy nebo Švejnara za jeho Severní Koreu libého kamaráda? Věřím, že se vám tento narcistní pohled asi líbit nebude.

ocelin 26.2.2008 14:51

Frantíku, jak já vám závidím

ten jednoduchý svět vašich utkvělých představ.Vy musíte být šťastný člověk 25 hodin denně.

libero 26.2.2008 16:22

Re: Frantíku, jak já vám závidím

Nejspíš se neklepe závistí u roentgenu, takže asi ano.

František I. 26.2.2008 16:44

Re: Frantíku, jak já vám závidím

Jsem opravdu velmi pozitivní člověk.