Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: V roli kata České dráhy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Blažek 1.10.2011 7:31Re: Jančurův agent? Takže - měly či neměly ČD se pokusit Jančurovi konkurovat? JIstě - všichni by vždy měli být v černých číslech. Ale pokud nejsou, pak je třeba najít příčiny a odstranit je. Jinak ono se to moc pěkně řekne: ať místní spoje dotují obce. Jenomže, kde ty malé obce vezmou peníze? A nebudou bohatí v těchto obcích protestovat, že oni jezdí silnými auty a nepotřebují vlak? A co ti chudí - cesta do zaměstnání, k lékaři, na úřady, k bankomatu pro důchod - když zde nebude lokálka, tak se do města nedostanou. Není to všechno tak jednoduché a černobílé - je třeba uvažovat i sociálně a humánně. |
J. Slanina 1.10.2011 10:16Re: Jančurův agent? Tož tady máte jednu z příčin. Máte nějaký návod jak takové příčiny odstranit? http://milanchovanec.blog.idnes.cz/c/198086/Desetimilionove-odstupne-pro-byvaleho-namestka-Ceskych-drah.html |
J. Urban 1.10.2011 21:07Re: Jančurův agent? Poplatek SŽDC za použití dopravní cesty bude platit Jančura stejný jako ČD. |
J. Schwarz 1.10.2011 6:37Re: Jančurův agent? Pane, jak velký musí být jeden idiot aby se mohl jmenovat Blažek? Proč ČD nesnížili jízdné dřív? To tvrdily, že to není možné. Mám dojem, že kdyby ČD dodaly přesný výkaz toho, za kolik "jezdí" na libovolné trati s tím, že tuto cenu nemohou snížit, pak tam "velký podnikatel Jančura" vlezl a zvládl to za polovic. jste agentem ČD? Berete za to aspoň tolik jako dostal Fejk? |
J. Blažek 1.10.2011 6:52Re: Jančurův agent? MIlý pane velechytrý: 1) Nadávka není argument. 2) Proč mohly nebo nemohly ČD snížit na trati Praha-Ostrava jízdné nevím, nejsem agentem ČD ani jejich pracovníkem. Domnívám se, že třeba proto, aby neměly tak velkou ztrátu z tratí regionálních. 3) Jak se tedy na trati Praha-Ostrava měly podle Vás ČD zachovat? 4) Za to že, Vám ČD nedodaly rozpis toho, za kolik jezdí jinde, nemohu. Ale na základě čeho můžete tvrdit, že by to Janžura zvládl za polovic? 5) Vy opravdu nevidíte, kam Janžura "leze", že je to jen na ty nejlukrativnější trasy jak v autobusech, tak i ve vlacích. Jen pro zajímavost: teď zrovna nějakou linku v autobusech do Olomouce opouští. 6) Zdá se mi, že vycházíte z předpokladu, že co je soukromé, je svaté a co státní nejhorší. Ale v případě monopolu to vůbec nemusí být pravda. |
E. Heusinger 1.10.2011 7:19Re: Jančurův agent? " Mám dojem, že kdyby ČD dodaly přesný výkaz toho, za kolik "jezdí" na libovolné trati " Tak tohle ČD dělají. A dělá to každý dopravce. I autobusový, chytrolíne. |
J. Slanina 1.10.2011 10:24Re: Jančurův agent? A co takhle malý odkázek, Šoustale? To víš, my obyčejní plátci daní nejsme tak vychytralí jako všichni ti šoustalové z ČD. |
E. Heusinger 1.10.2011 13:33Hlupáčku, mohl bych tě sice odkázat do pere_dele, ale dám ti radu. Zeptej se na krajských úřadech - odborech dopravy. |
J. Literák 1.10.2011 6:42Re: Jančurův agent? To už tak nějak patří k projevům pana Matějky. Řekl bych, že osobou pana Matějky sem proniká duch typického českého hospodského mudrlantství. |
M. Krátký 1.10.2011 4:33A pak se ještě dozvíme, že České dráhy financují politické strany. Je to hnůj |
J. Kanioková 1.10.2011 10:11O tom nic nevím, důkaz? |
E. Heusinger 1.10.2011 13:41Kanioková, víte co je to nadsázka? Rozumíte psanému textu? |