30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 23.1.2006 14:56

Fantome, Vy také nejste učitel, Vy si na něho jen hrajete. Vaše hrubé vyjadřování a neschopnost se chovat slušně a skutečně morálně, ukazuje spíše na školníka. Dzp.

fakír 23.1.2006 15:00

Re: Fantome, Vy také nejste učitel, Vy si na něho jen hrajete. Vaše hrubé vyjadřování a neschopnost se chovat slušně a skutečně morálně, ukazuje spíše na školníka. Dzp.

fantom přestal být morálním ve chvíli kdy mu nějaký kajan vysvětlil, že to jsou nejhorší lidé na světě.
Kajan 23.1.2006 15:03

Re: Re: Fantome, Vy také nejste učitel, Vy si na něho jen hrajete. Vaše hrubé vyjadřování a neschopnost se chovat slušně a skutečně morálně, ukazuje spíše na školníka. Dzp.

Je velký rozdíl mezi člověkem morálním a moralisticky založeným. Ten druhý případ většinou svědčí o amorálnost dotyčného. Dzp.
Béda 23.1.2006 15:07

Re: Fantome, Vy také nejste učitel...

Kajane, dovedete si dle Vašeho učení představit morálního školníka. Vždyť by to byl pro ty děti něco jako fuhrer.
Fantom 23.1.2006 14:55

P. Kajane,

a taky jim vkládáte, že nic nedělají???
Mimozemstan 23.1.2006 14:54

Nova politika ODS ...

Ze dnes ODS navrhuje slogany CSSD? To uz nemaji volicum co jineho nabidnout? Nebo se Topolanek jiz pripravuje na to, ze v preferencich brzo dozene lidovce? Mozna, ze by mel spise presentovat program sve strany.
Ivan Nový 23.1.2006 15:00

Vyzkoušená strategie socialistů,

takže aby to bylo zase o programech, je třeba socialisty v tomto zkopírovat, nic o programu neříkat, jen si tropit šašky z konkurentů. To samozřejmě nepovede k získání voličů, protože to není strategie na kterou by zabral pravicový volič, ale může to vést k tomu, že levice o nějaké voliče příjde, protože si nebudou jisti, jaký je hlas stáda.
Mimozemstan 23.1.2006 15:58

Re: Vyzkoušená strategie socialistů,

Nejsem si jisty s tou ztratou volicu, zatim kazdy proslov Topolanka nejake to procento levici prihodil. Ale jinak s Vami naprosto souhlasim, ze tento zpusob politicke agitace v parlamentni demokracii evropskeho typu nikam nevede.
Fantom 23.1.2006 14:54

P. Šimone Kleine,

a vám nejde o peníze?? A když jsou tady lidi nedocenění, jak píšete, tak ať jdou učit za 18tisíc. Nevím, co jste tím výkřikem myslel. Jistěže mi jde o to, aby se rodina měla dobře. Co je na tom špatného? A když si může živnostník instalatér naúčtovat každý krok, proč bych měl já dělat kvalifikovanou práci zadarmo?? 
šimon klein 23.1.2006 15:03

Re: P. Šimone Kleine,

to si špatně rozumíme - ti lidé to zhusta jako nedocenění neberou, chápou, že to je běžné.
Chtěl jsem tím jenom říct to, co už tu zaznělo - mít minimální úvazek, min. 2 měsíce prázdnin, minimální zodpovědnost (ruku na srdce - když skoro není kontrola přes kvalitu ) - to je terno a člověk takto odměňovaný vzhledem k odpracovaným hodinám se má výborně.
Chápu pak, že ODS to chtěla zrušit. No a potrefená husa........ 
 
Fantom 23.1.2006 14:50

P. Kajane,

je vidět, že jste nevzdělaný ubožák. On jen hlupák si naivně myslí, že učitel učí 4-5 hod. denně. Jenže máme přípravy, taky písemky, shánění podkladů atd. To vy se svými sedmi třídami základní školy ani vědět nemůžete. No na co se zmůžete - to je vidět. Na aparátčíka, který slepě papouškuje, co mu jeho Vůdce řekne. U vás je to obzvlášť vidět. A aspoň vím, jak smýšlíte a už je mi jasné, koho nevolit. Dík za tip.
Kajan 23.1.2006 14:53

Re: P. Kajane,

Fantome, mám dvě sestry, švagra a nastávající snachu učiteli. Dzp.
fakír 23.1.2006 14:58

a jak souvisí vaše rodina s učiteli kajane?

irena 23.1.2006 15:07

Re: P. Kajane,

Pane Fantome, nechce se mi věřit, že byste měl něco společného s vystudováním jiné než základní školy, protože Vaše diskuze je na úrovni onoho známého .." My do vás taky".
gerontusinza 23.1.2006 16:38

Irenko, taky nemáte ráda učitele jako KAJAN?Re: Re: P. Kajane,

Vy si ani neuvědomujete, že právě v základní škole dochází k max. rozvoji jedince. Pak již je to hotový člověk a vy s ním již nic nenaděláte. Tito učitelé jsou ti nejdůležitější, ti následní do vás cpou "jenom" vědomosti a na jejich výkladu záleží pochopíte-li či ne. ale ti předchozí ovlivňují morální cítění, osobnostní parametry, přístup k lidem,ke kamarádům,k věcem, ke lžím, atd. Tak prosím tu základní školu tolik nepodceňujte. Poznáte to pak na chování vlastních dětí.
irenak 23.1.2006 19:49

Re: Irenko, taky nemáte ráda učitele jako KAJAN?Re: Re: P. Kajane,

Pane geronteinzo, učitele na základní škole jsem měla skvělé, nemohu na ně zapomenout. Bohužel téměř všichni museli po roce 1969 skončit se svou prací a dětem začali prznit mozky kovaní soudruzi, kteří při prověrkách řekli, že samozřejmě souhlasí se vstupem vojsk Varšavské smlouvy do ČSSR. A ti a jimi další vychovaní působili ve škole, když do ní chodila má dcera. Díky bohu jsme se doma od od jejího narození věnovali "max. rozvoji jedince", tak ji záshy socialistické školy nemohly příliš poškodit.
Josef 23.1.2006 22:25

Re: Re: Irenko, taky nemáte ráda učitele jako KAJAN?Re: Re: P. Kajane,

Nevím jaké máte vzdělání, ale na vašem příspěvku je znát, že nemáte přehled o chodu společnosti. Dost pamatuji. V uvedeném roce jsem dokončoval střední školu. Těch odvážných co hrdině odešli moc nebylo. Také jsme se některých marně zastávali. Ti co tam zůstali, nemohu považovat za prznitele mozků. Dělal jsem techniku. A, že by po roce 1955 byli na školách jiní skvělejší učitelé? Po takové době temna, které nemá v našich novodobých dějinách obdoby. Nikdo není nenahraditelný. To pouze společnost nedokáže nalézt kvalitnější náhradu.
Xaver X.X. 23.1.2006 14:40

Hahaha, kdo dbá na morálku, je horší člověka...:-)

Tohle snad nenapadlo ani fašisty, ani komunisty...
Kajan 23.1.2006 14:51

Re: Hahaha, kdo dbá na morálku, je horší člověka...:-)

Xavere,tak to říkáte Vy. To je Vám podobné. Já říkám,  že vymáhání morálky, která není genrována tradicí, ale rozumem je opravdu  nebezpečné. Dzp.
Xaver X.X. 23.1.2006 14:58

Jo, vymáhání morálky u lidojedů nebyla žádná sranda...

Béda 23.1.2006 14:52

Re: Hahaha, kdo dbá na morálku, je horší člověka...:-)

Xavere, jeden slogan ve spojení s nedůležitostí morálky byl už dávno objeven:
"Nebát se a nakrást."
Pak bych měl ještě jeden:
"Kdo šetří, má za tři, kdo krade, má za tři šetřící."
Dalších hesel netřeba.
Xaver X.X. 23.1.2006 14:56

Bédo, hehehe...jenom aby se Netřeba neurazil...:-)

Jo, to víte...ale když už ony jsou dobré mravy i v Občanském zákoně...To je následek doby charakterizované jako  "útěk před právníky".
Kajan 23.1.2006 14:35

Fantome, učitelé houby dělají, tekže platy které berou za 4-5 hodin prácě denně a 3 měsíce prázdnin, jsou až přemrštěné. Dzp.

Béda 23.1.2006 14:38

Re: Fantome, učitelé houby dělají, ...

Kajane, brzděte. I ten Hayek byl učitel.
gerontusinza 23.1.2006 16:28

Ach bože NE. Re: Fantome, učitelé houby dělají, tekže platy které berou za 4-5 hodin prácě denně a 3 měsíce prázdnin, jsou až přemrštěné. Dzp.

Vy jste měl asi těžké dětsví, když nesnášíte ty, kteří vás učily. Nebo to bylo tím, že se od vás vše odráželo? Kdybyste měl schopnost někomu něco předat, nemohl byste se takto hloupě vyjadřovat. Dopřál bych vám s radostí 30 puberťáků 3 hodiny denně alespoň 2 týdny. Ujišťuji vás, že oni by to vydrželi.
Eva D. 23.1.2006 19:34

Re: Fantome, učitelé houby dělají, tekže platy které berou za 4-5 hodin prácě denně a 3 měsíce prázdnin, jsou až přemrštěné. Dzp.

Jak kteří, Kajane, jak kteří! Stejně jako manažeři ODS, nebo třeba prodavačky či doktori...
Neplácejte, negeneralizujte, to není vhodné pro vzdělance a znalce Hayekova díla!
 
A neurážejte podchycené i potenciální voliče, případně spolustraníky...Safra práce, taková blbost, jakou jste zde napsal by si zasloužila měsíc před 30 puberťáky a naučit je lahůdky jako kondicionály, nepřímou řeč, perfektní časy a bezchybné používání členů v angličtině!!!
Fantom 23.1.2006 14:32

P. Kajane,

a jak jsou hloupí komunisté? Hodně? To je potom ODS hodně hloupá.
Xaver X.X. 23.1.2006 14:30

A co takhle 3 úderné slogany pro ODS?

To je fakt nutno ukazovat - jsme méně horší, než oni, ale nemáme co nabídnout?
zoch 23.1.2006 14:39

Re: A co takhle 3 úderné slogany pro ODS?

Šikovně řečeno,Xavere.
Xaver X.X. 23.1.2006 14:42

Jo, zochu, kdo něco umí, umí to prodat.

A nebo je taky možno vytvářet dojem, že ti druzí jsou horší. To je při absenci "štěpného verše bez myšlenky".