18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
koky 1.11.2008 10:22

Re: když se lid nechá opít rohlíkem

LId je idiot, protože volil ČSSD. Lid to pozná a TY s ním taky, mudrdlante.

kpt 1.11.2008 13:52

Re: když se lid nechá opít rohlíkem

udivuješ mne, koky-kokiči, když se ti můj příspěvek nelíbí, nereaguj, neboť i my umíme, je-li třeba, přitvrdit slovník, zatím se spokojím s touto formou, doufám, že ti dojde...

Apea 1.11.2008 9:58

Příčina (vaší) budoucí prohry

Dlouhou dobu jsme byli vystaveni vládě lidí, kteří měli pravdu - a ten, kdo byl proti, byl buďto hlupák nebo darebák (=buď pravdu nepochopil anebo ji znal a jednal proti ní).

Zdá se, že část příznivců ODS toto totalitní dědictví poznamenalo a převzali ho v podobě - kdo nevolí ODS je darebák nebo hlupák.

Pokud se Vám nepodaří pochopit, že se voliči nerozhodovali podle třiceti korun u voliče, ale podle jednání a chování vlády ODS (ano, nerozhodovali se zřejmě proto, že by jim ČSSD byla nějak sympatická, v tom máte pravdu) - bude toto nepochopení pravděpodobně hlavní příčinou vaší příští prohry. 

p.s. Je cikánské přísloví: "Když ti všichni říkají, že ten vůl je kráva, říkej to taky. Ale nezkoušej ho dojit." Prohra s lidskou blbostí vypadá lépe než prohra z blbosti a tak chápu důvod, proč to svádět na třicet korun ze strany Topolánka a jeho blízkých. Ale ODS by neměla zkoušet toho vola dojit.

jamna 1.11.2008 10:08

Re: Příčina (vaší) budoucí prohry

Přesně  vystižené.

Karel 1.11.2008 9:48

Autor článku vychází z mylných předpokladů

1. Kdo zavinil zadlužování? Ztráty banka za Klause byly asi 400 miliard, které musel Zeman nahradit (ač to nezavinil, viz úsporné balíčky).

2. Proč takové úlevy bohatým, jako jsou stropy nemocenské, sociálního a snížení daně. Solidarita se úplně vytratila. Přitom jim to zaplatí na zvýšení DPH všichni. Jen důchodci na tom tvrdě prodělali, neboť tyto 4 % odvádí do rozpočtu (energie, voda, bydlení, potraviny). Přitom na důchody zůstávají jen příspěvky do sociálního. Přitom pan Kalousek ještě chce snížit odvody do systému.

3. Pan Julínek chtěl zavést prakticky americké zdravotnictví, které je nejdražší a nejhorší (vyjma špičkových pracovišť). Oprávněné jsou popltky za stravu vnemocnicích, ale zase ne u dětí a starých lidí, kteří tam třeba zemřou. Pozůstalí dostanou fakturu na 20 000 Kč a ještě nedostanou pohřebné.

Levné léky jako je acylpirin, paralel a pod. by na základě vyhlášky nesměli předepisovat. To bylo jednodušší.

Jinak poplatky nejsou regulační, např. v lékárnách za položku je úplný nesmysl. To má pacient recept zahodit (aby se choval regulačně)? Z teorie ragulace pan Julínek asi nezná vůbec nic. Kdyby vše důkladně promyslel a pak to zavedl, nemuselo to být základní příčinou prohry ODS.

jamna 1.11.2008 10:11

Re: Autor článku vychází z mylných předpokladů

Souhlas.

Ladislav N 1.11.2008 10:17

Re: Karel IP: 88.103.152.xxx

Plácáte: "...400 miliard, které musel Zeman nahradit..." Zeman žádných 400 mld. "nahrazovat" nemusel. Sanoval z privatizačních příjmů  banky, které dělaly prostřednictvím státních a polostátních firem "sociální síť", t.j. vydržovaly pod tlakem vlády umělou přezaměstnanost, aby se stát vyhnul vysoké nezaměstnanosti při restrukturalizaci hospodářství. Tato skutečnost je dobře známa, jeno vy stále dokola opakujete stejné lži jako Vízek a další komunisti na fórech NP. Pokud tuto sumu jste schopen dohledat v deficitech státního účtu za období Zemanovy vlády, udělejte to.

Zeman naopak už od počátku 90. let hlásal deficitní financování státního rozopočtu a ČSSD + KSČ pak odmítly schválit zákon, který deficitní hospodaření vlád zakazuje. Po převzetí moci Zeman splnil svůj plán žití a hospodaření na dluh.

Co se týče dalších bodů, blábolíte jako komunista Vízek. Proč by měl někdo platit do soc. a zdravotních fondů nehorázné částky, když z těchto fondů nemůže získat péči odpovídající zaplacené částce? To jenom vy, komunisti, byste všechno všem sebrali a rozdělili "spravedlivě" mezi sebe. Taková společnost nemůže trvale existovat a ze stejného důvodu se zhroutil i váš tolik oplakávaný totalitní komunistický systém hospodaření.

Váš příspěvek je typickým příkladem komunistických lží a sociální demagogie, díky níž rudí zvítězili v krajských a senátních volbách. Je to obraz myšlenkové úrovně a vzdělanosti voliče ČSSD. Rv

janabok 1.11.2008 11:02

Re: Karel IP: 88.103.152.xxx

R^R^R^!!! ...

relativ 1.11.2008 23:47

Re: Karel IP: 88.103.152.xxx

Ladislav N je zralý na Nobelovu cenu!Za demagogii!!

nene 1.11.2008 9:45

Příspěvek nepříspěvek,

lékařská péče je stále stejně otřesná. Až budou doktoři léčit tak, aby to pomohlo, zaplatím s radostí za cokoliv.

ulik 1.11.2008 9:44

neslo o 30Kc, ale hlavne o privatizaci zdravotnictvi

ODS by mohla konecne pochopit, ze neslo o nejakych 30 kurun, ale o pripravovanou privatizaci zdravotnictvi a jeji prevedeni na ruzne a.s. Opravdu si myslim, ze nemocnice neni jako fabrika a provozovat nemocnici za ucelem zisku (navic z dani lidi) je prinejmensim nemravne a v ceskych podminkach je jasne ze zisk se vytvori odrbavanim pacientu. Trh je dobra vec, ale musi existovat konkurence. Coz u nemocnic samozdrejme nepalti. Halllooo ODS, chapes to, nebo porad budes blekat o lidech oblbnutych 30 korunami????

PS: take mi chybi ze strany ODS sebereflexe ohledne radaru, tam nejak diskuze vazne.

Vodička-sapér 1.11.2008 10:35

Třicet korun u lékaře- obehraná gramofonová deska.

Jesliže je  pan autor  totožný  s kardiologem FN  Motol, tak mu,  pokud se to týká jeho  profese, vzdávám  čest.  Když  však  je  politický propagandista, jako zde,  nesouhlasím s jeho názory.  Krach ODS  svádí jako mnozí  profesionální pisálci,  demagogicky,  na třicet korun u lékaře, když jsme u těch poplatků, tak na  ty v lékárnách  asi zapomněl. Jde přeci o  mnoho  zásadního. O  privatizaci  nemocnic,  zdrav. pojišťoven, penzijních  fondů  atd.,  o celý  arogantní postoj vedoucích politiků z ODS ke  starostem  a potřebám  obyčejných  lidí  Až urážlivě  podceňuje zdravý rozum  českých voličů. Těm  se  více otevřely oči i po událostech  ve  světě, v  USA,  staré   písně na na ně platí  čím dál, tím  míň.

Karotka 1.11.2008 9:39

co přesně je na tom překvapivé?

Myslím, že to tu včera pěkně napsal pan Vlk. Tohle je princip současných demokratických voleb. Naříkat nad psychickou a sociální podstatou dnešního člověka (či snad člověka vůbec) je nesmysl. Urážet se nad tím ještě větší.

Člověk masový chtěl vždy akorát chléb a hry. Nebo si přečtěte rozdělení motivace co já vím třeba od Maslowa a jim podobné, včetně stupňování podle toho, jak jsou ty základnější (nižší) potřeby naplněny.

Jediná možnost je přizpůsobit se tomu. A nebo, přijde-li vám to nemravné, čemuž bych rozuměl, je možné odejít od válu. A nechat to takříkajíc pánubohu.

Na druhou stranu to bylo velice zbabrané ze strany ods, možná, že se ukázalo, že kdo s čím zachází... Protože ty aféry byly opravdu trapné a na úrovni doslova dětí na pískovišti. No, ale tak někdy vypadá celá sněmovna. A tak se chová, alespoň někdy, naprostá většina lidí.

Čímž uzavírám kruh s úvodem - podstata lidí je mnohem primitivnější, než jak se sami sobě v tom pokročilém 21 století snažíme nakecat.

MK 1.11.2008 9:59

Re: co přesně je na tom překvapivé?

R^R^R^R^

jaroslav 1.11.2008 9:39

zivot mimo realitu

Chtel jsem polemizovat s vama,ale byla by to jen ztrata casu.Zijete trochu mimo.Jednou sve nazory budete korigovat.Vetsina spolecnosti je podle vas mimo!

Zajimave je,ze lide do dnesnich dnu u lekare vubec podle vas prezili.

JE 1.11.2008 10:37

Re: zivot mimo realitu

Jistěže je většina společnosti mimo! Podívejte se jednou na nejsledovanější televizi H@vna.

MUDr Jiří Kilian 1.11.2008 9:28

Já jsem jen zvědav

jestli rekonstrukcí vklády bude nahrazen minstr zdravotnictví. To pak bude vyjádřením toho, co si o reformě myslí ODS. Prostě jestli ho vymění, řeknou tím, že reforma je špatná věc, byť ji ještě nikdo ani nezahájil.

Petr1 1.11.2008 9:37

Re: Já jsem jen zvědav

Doktore, o jaké reformě mluvíte? Vždyť žádná nezačala. Zákony jsou teprve na schvalování. Nejlepší by bylo počkat na příští volby, potom socani společně s komunisty ve vládě udělají pořádnou reformu a bude všechno zadarmo. Jen nevím, kdo to zaplatí. Z mé žinvosti tato banda nedostane na daních ani kačku.

MUDr Jiří Kilian 1.11.2008 9:40

Re: Já jsem jen zvědav

Mohl jste při běžném čtení postřehnout, že právě o té, kterou ještě nikdo nezahájil

Martin Profant 1.11.2008 10:10

Re: Já jsem jen zvědav

Vážený pane doktore,

Julínkova reforma začala politicky neobyčejně hloupě, regulačními poplatky zasahujícími i novorozence a lidi v domovech důchodců (tedy dvě skupiny, které vyvolávají spolehlivě emoce). Ten nesmysl vysvětlil Cikrt výjimečně popravdě - chceme aby se to platilo ze sociálních dávek. Jenomže z které státní kasy se co platí zajímá rivalitní ministerstva a vláda jedná jako kolektivní orgán - ,takže buď si to měl Julinek proti Nečasovi prosadit anebo to neměl dělat.

Další kroky tzv. reformy jsou z hlediska dopadu velmi diskutabilní, to, co by řešit měly, vesměs neřeší.

A Vy, pokud Vám rozumím, se domníváte, že je lepší nechat doběhnout špatnou reformu, res. při současném rozložení sil - nechat padnout ty pochybné zákony ve Sněmovně, než začít dělat reformu účinnou?

Znáte to komunistické o tkazvané konstruktivní kritice: "Máš pravdu soudruhu, ale podívej se komu slouží."?

Ladislav N 1.11.2008 10:23

Re: Martin Profant IP: 86.49.107.xxx

Finanční spoluúčast pacienta na vlastním léčení je zavedena ve všech fungujících zdravotnických systémech světa a nikdo se nad poplatky u lékaře nepozastavuje. Jenom komunistické Česko vykřikuje, že spoluúčast néééé, že všechno má být "zadarmo". Jak dopadne systém, z něhož je možno čerpat neomezeně  "zadarmo", vám snad připomínat netřeba.

MUDr Jiří Kilian 1.11.2008 11:28

Re: Já jsem jen zvědav

Já nevím, ja dalece jste informován o obsahu zamýšlené reformy. Poplatky nemám za zahájejí ferormy. Stejěn tak je nemám za ideově a techznicky správně zaváděné, o politické konsensu už ani nemluvě.

Rozumíte mi špatně, zkuste si znovu přečíst, co jsem nepsal.

von 1.11.2008 9:52

Re: Já jsem jen zvědav

No - možná se budete divit, jak snadno vás s demokratickou podporou většiny opět oškubou!

SNÍLEK 1.11.2008 9:20

Omyll

volby si prohrála chrochtající a žeroucí garnitura,kterou zajímá jen osobní prospěch bez ohledu na barvu stranického trička.

-ferry- 1.11.2008 9:19

Já sice nevím,kdo je pan Rázek ...

... ale po přečtení té druhé,mimořádně dlouhé věty,bych řekl,že nic moc nebude.Já ve své okolí neznám nikoho,kdo by rád a zadarmo chodil na pohotovost,nebo jen tak k lékaři.Mně je třiašedesát a chození k lékařům z duše nenávidím.A přitom tam musím chodit,jsem od nich zván na kontroly.Beru čtyři léky,lékařka mi je může dát jen na čtvrt roku.Před 14 dny mě to stálo jen na poplatcích 150 korun.Ještě loni mi dávala touto dobou léky na celou zimu,chodím o berlích,tak abych k ní nemusel za sněhu a nepohody.Teď to nejde,budu tam muset jít v polovině ledna.Snad nebude klouzačka ... Nám,zdravotně postiženým je tak zkomplikován život.Kdyby mi mohla dát léky třeba na půl roku,šel bych k ní dvakrát do roka.Takhle musím jít čtyřikrát ...! Rád a zadarmo,pane Rázku ...?Zkuste přemýšlet ..!

Figel 1.11.2008 9:38

Re: Já sice nevím,kdo je pan Rázek ...

Reformy musí bolet. Jinak to ani nejde. Musí se utahovat opasky a přiškrcovat potrubí. Socialistické vlády nám tu na dluh udělaly ráj na zemi, na  který jste si zvykl. Bohužel, tak to prostě nejde. Možná to tak ještě půjde pár let, možná i dvě dekády. Ale pak nastane jedním slovem prů*er.

Lidé si tu tak trochu odvykli tomu, že čas od času je nezbytné udělat změny, které se jim líbit nebudou. Ale tak to prostě je. To jen levicoví lháři slibují jednoduchá řešení složitých problémů.

Valentina 1.11.2008 17:22

Re: Já sice nevím,kdo je pan Rázek ...

A prosím pěkně co se jako vyřešilo tím, že člověk musí jít k lékaři každého čtvrt roku? Ono to že něco bolí ještě neznamená, že je to řešení. Taky to může být obyčejná blbost.

Budíš 1.11.2008 9:14

Okamžitě

musí odejít z ODS a z vlády ti, kteří se svou dlouhodobější působností podíleli na volebním krachu pravice.Jsou to Topolánek, Langer,Nečas, ale i Bém a Kalousek. V regionech máme dost poctivých,zkušených a inteligentních lidí s jasnou vizí,dobrým vztahem ke státu, k občanovi a k Evropě.Tlustý je varoval a na jeho slova došlo. Odejděte, lépe odvolejme je.

Klička 1.11.2008 9:13

Pravda, ale jen částečná.

Autor v článku popisuje voliče (jen ty, kteří šli volit), hlavně ty z nich, kteří za nesplnitelné sliby ČSSD a za odpuštění poplatků u lékaře volili levicovou stranu. Asi zde má pravdu. Co ale s většinou voličů, tedy s 60% těch kteří volit nebyli? Jsou to opravdu ignoranti, jak se nám všechny politické strany snaží namluvit? Tomu nevěřím, je jich příliš mnoho. Spíše si myslím, že jsou to lidé- občané ( a já k nim patřím), kteří po zkušenostech minulých dospěli k názoru, že ve volbách, které probíhají podle poměrného zastoupení a kde následně vždy vládne nějaká jim nevyhovující vláda nic nedosáhnou.Je nutno mít na paměti, že naprostá většina občanů kterékoliv země, ČR nevyjímaje, není členem žádné politické strany. Proč? Asi pro to mají svůj důvod. Jdou-li však u nás volit, musí se při našem volebním systému přiklonit k některé z nich. Nic jiného jim nezbývá, chtějí-li volit. Tento nedobrý systém však je možno změnit. Co však možno není je to, že si nemůžeme vzít nikde na světě příklad. Pouze částečně. Je nutno především zvolit většinový volební systém a to jednokolový do všech úrovní řízení státu. To však nestačí. Je nutno ctít většinu, ale i většinu prostou. Např. v USA a Kanadě většinový volební systém mají, ovšem prostou většinu nectí. Při volbách je nutno umožnit občanům volit osobnosti napříč politickým spektrem, ne pouze z jedné politické strany, jak je u nás zvykem. Jsem zcela přesvědčen o tom, že takovýto systém voleb by přímo odstranil většinu nedobrých věcí, které občanům jenom znepříjemňují život. Je třeba odstranit moc politických stran, které nejsou ničím jiným než zbytečným prostředníkem mezi občany a jejich zvolenými zastupiteli. Není to nic jiného, než ta demokracie bez přívlastků.

pavel 1.11.2008 9:25

Re: Pravda, ale jen částečná.

60 % lidí nechce kandidáty, kteří už mají nějaké to volební období za sebou. Proto 1x a dost. A když přijde k volbám pod 50% tak všechny strany ať vymění kandidáty. Jinak se z té pasivity a ignorance nedostaneme. To je fakt demokratické, vítězí kandidát i s 10% voličů !!!???