29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 30.11.2008 10:11

Re: Kromě krize ještě radar

Svi/ně vily!!!  ;-€ Tož si dej, ludvo, bacha, abys neskončil kvůli téhle: http://www.megainzerce.cz/images/inzeraty/big/420080916035602.jpg  taky na pracáku! Nebo že by to bylo něčím úplně jiným? :-/

Ludva 30.11.2008 17:11

Re: Kromě krize ještě radar

Je Vaše ? Nezbývá než blahopřát. Ale já vily nezávidím, jen by se dluhy za ně měly splatit.

J.A.N. 30.11.2008 18:48

Re: Kromě krize ještě radar

Ludvo on někdo z těch Američanů chce abys ty vily zaplatil Ty?Pokud ano tak Ti rozumím.Pouze se staráš o své.

jirka.s. 30.11.2008 18:50

Re: Kromě krize ještě radar

Tož o těch dluzích nepiš mně, ale tomuhle: http://www.ahaonline.cz/public/big/08_05_29/01_parpoubek.jpg

S tím si o splácení dluhů dobře pokecáš!

Honza II 30.11.2008 14:18

Re: Kromě krize ještě radar

R^R^R^!!

Pavell 30.11.2008 8:35

VTĚLENÍ ODPORNOSTI

Zaorálek se svými kvalitami blíží pisálkům z Ruďasa padesátých let, nebo partičce z Říšského ministerstva propagandy. Výrazivo, umělé konstrukce účelově propojených argumentů naruby, to je Zaorálek, vtělení odpornosti dnešní ČSSD.

Jarda 30.11.2008 11:02

Re: VTĚLENÍ ODPORNOSTI

Zaorálek svoje metody nastudoval na katedře marx leninismu tehdejší  FF  UJEP , kde promoval v roce 1982 a dále působil jako VŠ učitel marx leninismu. Sametová revoluce ho vynesla na nynější post. Není to ironie? nebo spíš kavkovské absurdno?

jasan 30.11.2008 8:32

kouzlo nechteneho

USA nabizi rachejtle a radar, Sarkozy  konferenci...    EUimpotence v zivem prenosu

F.Kada 30.11.2008 6:18

Darek kongresu

Dekuji za clanek - uvadi udalost v souvislostech: nejde jen o samotne technicke zarizeni ale o to jak a s kym o nem jedname. Po dvaceti letech se muzeme zeptat: jaka je nase demokracie kterou jsme chteli a kde jsou jeji hlasatele Vaclavove aj.? Na co jsme navazali ? Neni vsem dnum konec, vsichni se ucime a povazuji za dulezite ze se jako narod zbavujeme pasivity a to je skvele! ;-)

NR 30.11.2008 4:23

Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

Všichni kdo tady útočíte na Zaorálka se nejdřív pořádně podívejte na svého ministra zahraničí Schwarzenberga, protože něco tak děsivého jako on může být jen v Čechách jako tato odpuzující, blektající, šišlající a chrchlavá figura, co oficiálně reprezentuje ČR před zahraničím a v zahraničí. Vystoupení této ministerské figury v českém PČR a v Senátu jsou velmi humorná a jeho ministerská vystoupení co do vizuálního zážitku patří k těm nejsrandovnějším. Chce to ale hodně sebezapření, protože odpuzující Schwarzenberg vyvolává zvracení. Docela lituji přihlížející poslance. Mnoho mých známých říká, že podívanou na Schwarzenberga nevydží déle než několik vteřin a hrozí jim z něj nebezpečí zvracení, ani se jim nedivím. Možná právě proto má ČR v zahraničí tak špatné jméno, když na tuto odpudivou figuru se musejí dívat zahraniční diplomati a politici. Právě proto televize v ČR nevysílají záběry jak se cizinci tváří, když sledují Schwarzenberga při jeho vystoupeních v zahraničí. Topolánek je ve velkém srabu, kdy ho musí trpět ve své vládě a dělat České republice ostudu. Svého času se říkalo, že Schwarzenberg je noblesní a je to ztělesnění šlechtické noblesy. Potěš pánbu jestli tohle je česká představa noblesy. Že Schwarzenberg mluví při svých ministerských vystoupeních z cesty, to už nestojí ani za komentář. Češi holt mají co si zaslouží.

Češi si stále myslí, že jsou pupek světa, ale svět na ně kálí. Amíci je hladí po hlavičce, protože chtějí přes ČR vojensky proniknout do Střední Evropy. Topolánek se svou vládou z toho propadl vlastnímu sebeklamu o své velikosti. Vždyť se tomu Američani smějí.

historik 30.11.2008 8:50

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

"odpuzující, blektající, šišlající a chrchlavá figura" Vážený, krásný, napomádovaný a bohužel asi hodně namyšlený pane NR. To, co jste napsal svědčí možná o od sudiček bohatém přídělu krásy, ale o téměř nicotném přídělu inteligence. Opravdu si myslíte, že kvalitu člověka určuje jeho vzhled a ne moudrost? Podle Vás  Geniální ochrnutý vědec Stephen Hawking není geniální, ale obyčejný pitomec iniciující u Vašich přátel zvracení.

Magor Milda , Mgr. etc. 30.11.2008 8:57

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

Ano, je k pohledání, on si totiž vzal do hlavy, že jako potomek jednoho z nejvýznamnějšího českého rodu má povinnost, přispět k vyvedení České republiky z současného marastu. Jelikož vlastní značný majetek, nemá zájem o liz nebo koryto, jde mu pouze o čest své rodiny a vlasti. Že má vadu řeči, všichni víme, krásou našemu presidentovi konkurovat nemůže, nějakými diskrétními dobrodružstvími s mladými novinářkami zatím také o něm žurnály neposloužily.

Pokud je pan Schwarzenberg zřejmě přesvědčen, že naše místo je v Evropě a to velmi západní, není sám, jeho přesvědčení sdílím a jistě i mnoho dalších Čechů. Pokud jde o pronikání Američanů vojensky do střední Evropy, to ještě osobně pamatuji, do Jižních Čech se probili už v ranních hodinách 7. května 1945. Rozdali nám dětem čokoládu a žvýkačku a odcestovali zase zpět na západ. Takže zkušenosti s americkými okupanty máme krátké, ale milé!

jirka.s. 30.11.2008 9:38

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

"Mnoho mých známých říká, že podívanou na Schwarzenberga nevydží déle než několik vteřin a hrozí jim z něj nebezpečí zvracení, ani se jim nedivím."

To by mne docela zajímalo, jak dlouho se ta podivuhodná množina tvých známých vydrží asi dívat na  toto , aniž by musela pozřít alespoň půl kila nějakého drastického antiemetika!

jirka.s. 30.11.2008 9:41

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

Toto: http://bigbloger.lidovky.cz/blog/2034/20432/paroubek-trenyrky.jpg

vlasta 30.11.2008 13:11

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

Hezký pyžámko. I ty polobotky.

DN 30.11.2008 10:51

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

Vas prispevek ve mne vyvolava stejny pocit hnusu. Je odpudivy a vyplyva z nej, ze jeho autor je hloupy, primitivni a zavistivy skret.

Starý J. 30.11.2008 11:01

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

....protože odpuzující Schwarzenberg vyvolává zvracení.....

No dal jste si hodně záležet na popisu toho, co ve vás vyvolá zvracení. Jiným k tomu stačí podstatně méně. I krátký pohled na jednoho klasicky typického komunistického aparátčíka - jak vzhledem, tak ještě více v okamžiku, když řekne první větu typu: Jsem jediný, kdo může tento stát jako premiér vést! Nebo: Bush je natolik inteligentní, že okamžitě poznal, kdo v této republice něco znamená a kdo má skutečný vliv. A našlo by se toho opravdu požehnaně.

Vážený - to se pak zvrací - ani nevíte jak!

Někteří Češi si stále myslí, že jsou pupek světa, ale svět na ně kálí. Putin  je hladí po hlavičce, protože chce přes ČR vojensky znovu proniknout do Střední Evropy. A oni skloněni slastně hrabou nožičkou a slouží a slouží...

vasil 30.11.2008 11:04

Re: Ministr zahraničí ČR Schwarzenberg je figura k pohledání

ty jsi ale idiotRv

Magor Milda , Mgr. etc. 29.11.2008 22:58

Zaorálek není tak lehce dešifrovatelný, jak si mnozí myslí

lisabonské smlouvy se nebojí, ejhle, také starost moskevské vlády, aby se Evropa moc nestavěla na zadní. Radar mu však přináší bezesné noci, při tom je na bíledni, že jde o obranu před muslimskými teroristy. V Rusku se o tom radaru rozšiřují panické zvěsti, které u nás přebírá z Ruska řízené a financované protiradarové hnutí.

Navrhuji jednoduché řešení: na té kótě necháme postavit zařízení US armády, které bude připravovat optimální podmínky pro takový obranný štít, řekněme 200 US zaměstnanců. Jakmile tam budou, přestane být radar problém, od počátku byl problém, umístit okupační vojsko v síle 200 osob, velká část z nich budou ženy. Těchto 200 mírumilovných zaměstnanců by pak mělo obsadit klíčové body ČR?

Jiří 30.11.2008 8:51

Re: Zaorálek není tak lehce dešifrovatelný, jak si mnozí myslí

Dík za tvůj názor i tvé jméno není co dodat. Jiří.;-O

Jiří 29.11.2008 22:51

Modlím se!

Modlím se za to, aby nedošlo k tomu, že s.Zaorálek bude ministrem zahraničí. Já v tom případě vidím jediné řešení - emigrace!

jerry, the overmouse 29.11.2008 22:59

No tak, aspoň bude legrace...

Za Zemana jistý člověk napsal: ,,Myslel jsem, že největšími idioty, co kdy za Čechy mluvili v OSN v New Yorku byli prezident Novotný a jeho ministr zahraničí David , ale Jan Kavan mě vyvedl z omylu.´´

No a Zaorálek? Třeba překoná i Kavana.;-D

jirka.s. 30.11.2008 0:34

Re: No tak, aspoň bude legrace...

No, ne že by až zas tak moc záleželo na tom, kdo co hámotí v té pofidérní organizaci v NY, ale že by zavostálek překonal v míře idiotismu i kavana, je naprosto nepopiratelná pravda! Výhodou je, že podobné exoty tam stejně nikdo neposlouchá, takže se ani nemusíme nijak zvlášť obávat nějaké pro česko nezvyklé ostudy! ;-)

Lukas 29.11.2008 23:25

Re: Modlím se!

;-€Jeden už se tady taky modlil, radil se s i Bohem, a ještě k tomu tvrdil, že jeho kroky řídí Bůh. A kam to všechno dovedl - a co dobrého po něm zůstalo ? Asi ale zapomněl říct, že ho řídil Bůh války. Jmenuje se George a mimo jiné při první volební kampani, když odpovídal na dotazy studentů, nedokázal například vyjmenovat jediného středoevropského prezidenta a o Slovensku  tvrdil, že je součástí Jugoslávie. Když vám nevadilo, že takové individuum se cítilo povolané řídit celý svět, tak potom nechápu, proč vás tak znepokojuje nějaký Zaorálek. No a pan kníže se Sašou, to je excelentní párek k pohledání. Tyto nám opravdu může závidět celý svět !!

jirka.s. 30.11.2008 0:40

Re: Modlím se!

No, lukášku, schválně, jaké je hlavní město Nebrasky?  Já jenom, kdybys náhodou chtěl po schválení LS kandidovat na presidenta Evropy!

BTW: Zkus zapomenout na Google !!! ;-P

R.J. 30.11.2008 2:02

Re: Modlím se!

Ty určitě, až budeš mít Lukasi za sebou co oni dva, smeknu před Tebou, zatím se jen ušklíbnu.

Lampedusa 30.11.2008 14:31

Re: Modlím se!

No, tak vy oba dva hoši s příspěvkem nad tímto. Nemám ambice být jakýmkoliv prezidentem. To tady nejspíš měl Václav Klaus, a když mu to holt nenabídli, stal se  největším z euroskeptiků. On chce být vždy ve všem největší. Jako tatíček mocnář má teď obavu, že by mu tady do toho moc kecali. Je docela sranda, jak mu teď spílají jeho dosavadní  obdivovatelé. Donedávna ještě než vyslovil nějakou myšlenku, už to bylo to nejlepší, co může lidská osoba vyslovit. Zkrátka sranda. No a ze zeměpisu mě nezkoušejte. Ten byl vždy moje hobby a ze zeměpisu jsem vždycky měl jedničku (a pak ještě z dějepisu - a to mi věřte !). Ale přiznávám, že to co mají za sebou ti dva, už nikdy nezvládnu. Abych byl šlechticem, mi nebylo Bohem dopřáno, a disidentem, který byl finančně podporován nadací charta 77,  se mi taky nepoštěstí. Žil jsem tady bez výhod za komunistů - a stejné je to i teď. To ale  neznamená, že musím někomu poklonkovat a dívat se na svět nekriticky.

R. J. 30.11.2008 18:03

Re: Modlím se!

Kamaráde, nemaluj si to růžově, kdybys podepsal chartu, měl bys kulové, bolševici si to rozebrali mezi sebou. Jestli nevěříš, jukni na stránky Bohemia od Vaňka, to je ten, co po emigraci odvolal chartu. Jinak chartistů, za které se nestydím a můžu na ně být hrdý bylo z 1500 tak 500. Jinak bys asi neměnil s Havlem bídnou "svobodu", za socialistický kriminál, i když by jsi tam měl kávu z Tuzexu. Nebo ano? Pochybuji. Jinak máš pravdu v tom,jak někdejší obdivovatelé pana presidenta dnes džští hněv,ale je to pochopitelné, již velcí romanopisci vystavěli svá velká díla na zhrzené lásce, ta nenávist je ze zklamané lásky strašná,teda krom nenávisti k bolševikům, tam předešlé neplatí, jenom úchylové a devianti mohou milovat KSČ.Jinak s panem prezidentem nesouhlasím v mnoha věcech, někde se mohu mýlit, někde mě krátká historie dala za pravdu,ale beru v potaz, že je jediný politik , který se postavil bolševismu zelenému, to je hodno potlesku, alespoň pro mne a mnoho zdejších přispěvatelů.V jeho boji proti Bruselu je dost racionálního, i když s ním v celku nesouhlasím . Takže vidíš, že jednoduchá , respektive přesně vymezené názory, jsou někdy zavádějící a nevystihují podstatu sporu či problému. Na dějepis se vybodni, je to matlanina pro děti, začni číst třeba Dějiny světa , autorů, renomovaných mnoho, potom si spolu třeba za pár let dobře pokecáme, jinak asi ne. Tak vzhůru do knihovny nebo do knihkupectví.  

Alan 30.11.2008 11:09

Re: Modlím se!

bohužel máte pravdu. Emigrace z tété bolševiky prolezlé země je stále jediným řešením. Za stejných podmínek jak za Husáka. Penzijní fondy nebyly po sametové revooluci privatizovány, takže vše, co vám tento zlodějský stát zebral na povinných odvodech, nikdy nedostanete a budete muset začít ve svobodné zemi znovu od začátku. ale stojí to za to. Jestli jste mladší, udělejte to. Matuška kdysi na otázku, jestli v padesáti letech není starý na to, aby začínal od nuly v USA řekl: jsem moc mladý na to, abych v padesáti v Českoslovenku končil.

Gregory 29.11.2008 22:27

Kdo je tady vymytý mozek ?

;-€Hoši, vidím, že nekritický obdiv k prý nejdemokratičtějšímu státu v historii tohoto světa ( 3 krát haha), vám zcela zatemňuje mozek. Zaorálka nechte na pokoji, a zamyslete se třeba nad všemi těmi nesmysly, kterými jsme byli krmeni, proč že je nutné tady mít radar a o kousek víš rakety. Ony ty americké strategické zájmy mají vždy  svůj vývoj - od největšího nesmyslu k tomu nejmenšímu (jen pravda se nám nikdy neřekne). V Iráku to byly jaderné zbraně, chemické zbraně - a nakonec to skončilo u prostého: "No nevadí, ale stejně byl ten Saddám diktátor a Iráčanům bude teď lépe" (tak teď už čtyřikrát haha). Co to stálo už peněz a životů, a vypadá to snad, že by bylo lépe ? Nechci tady žádný radar samozvaného hybatele dějin a vykladače světového práva, když se mnohokrát ukázalo, že nic pro něj není svaté a je schopen prosadit si své zájmy za jakoukoliv cenu a třeba proti vůli všech.  Jak mohu věřit na dobré úmysly s nějakým radarem, když jsme byli krmeni nesmysly o nebezpečí ze Severní Koreje, Íránu apod. A vy všichni, kteří tady tak pěníte a spíláte Zaorálkovi - chtěl bych si přečíst ty vaše výlevy, kdyby Rusi začali instalovat rakety např. na Kubě, V Libyi, ve Venezule ap. To by bylo asi počteníčko !!