30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: SPD trpí lidskou a myšlenkovou prázdnotou

Okamurovská partaj nasazuje do komunálních voleb neschopné kandidáty a sází na neoblíbenost vlády. Nabízí zboží mizerné kvality a chce, aby si je lidé bezmyšlenkovitě kupovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vaněk 23.9.2022 10:09

Vy také nebude zrovna přemýšlivý typ, že? ;-D

P. Čech 23.9.2022 10:18

Lidé pod přímým vlivem politických ideologií politických stran se obecně nevyznačují tím, že by jakkoliv přemýšleli. Oni to nepotřebují. Dělají to, co jim jejich stáda, tvořící politické strany říkají. Prostě ovčané.

M. Vaněk 23.9.2022 10:26

Právě proto je třeba velmi pozorně studovat nejen politické proklamace, ale především sledovat skutečné kroky nejen politické strany, ale i jednotlivců. Jen tak si můžeme udělat obrázek o skutečných úmyslech těchto lidí. Nechali jsme zdevastovat tento stát jen proto, že jsme slepě důvěřovali lhářům a zlodějům jako byl havel, klaus, tošovský a další šíbři.

P. Čech 23.9.2022 17:31

Další šíbři jako Dlouhý, Stráský, všichni "bývalí" komunisté, Zeman, Paroubek, Špidla, Topolánek, Nečas, a další a další. Momentálně zejména Fiala, Jurečka, Pekarová Adamová, Bartoš a Rakušan.

M. Vaněk 23.9.2022 19:08

Pekarovou-adamitovou bych s rakušanem a bartošem vynechal - to je jen křoví. Ale jinak máte pravdu.

P. Diviš 23.9.2022 10:31

Lidé pod přímým vlivem politických ideologií politických hnutí se obecně nevyznačují tím, že by jakkoliv přemýšleli. Oni to nepotřebují. Dělají to, co jim jejich stáda, tvořící politické hnut říkají. Prostě ovčané. :-P

J. Jurax 23.9.2022 11:13

Ehm ... opravdu máte za to, že politická hnutí jsou spásou světa a že lidé pod přímým vlivem politických ideologií politických hnutí se obecně vyznačují přemýšlivostí a bystrým úsudkem?

To je zjevný nonsens, kdyby tomu tak bylo, nemohli by být příznivci politických hnutí a tedy ovčany. ;-D;-D;-D

J. Pankovic 23.9.2022 12:06

:-)jako Staronový ;-)

J. Jurax 23.9.2022 11:03

Na rozpoznání blábolů Babiše i Okamury a ovšem i všech ostatních politiků netřeba extra přemýšlivých typů ;-D

R. Langer 23.9.2022 14:34

Jasně. Lepší je vůbec nemyslet s Fialou. Ti vám řeknou i co si máte myslet. ;-D

J. Jurax 23.9.2022 15:40

Jistě.

Máte celkem jedno, s kým nemyslíte, když nemyslíte ...;-)

P. Čech 23.9.2022 10:15

Babiš s Okamurou nedělali nic jiného než představitelé jiných politických subjektů. Volně soutěžili podle čl. 5 ústavy. Prostě chovali se tak, aby získali co nejvíce voličů a ne tak, aby mluvili "k věci". Ono totiž jde v zásadě o to, že nic a nikde nehovoří o tom, jak má ta "volná soutěž" vypadat a čeho se má týkat. V jejím rámci si každý může dělat co chce. U nás se tomu říká parlamentní demokracie, obecně to však znamená anarchii.

J. Novák 23.9.2022 10:58

Dělali pouze to samé, co před předchozími volbami dělala pětikolka a co vlastně dělá dodnes.

F. Kusák 23.9.2022 9:22

Nikdy jsem nebyl politickým stoupencem pana Okamury ani jeho politických formací. Ale urážet veřejně kandidáty, resp. potenciální voliče, tak to dělá jen bezskrupulózní idiot.

P. Pepax 23.9.2022 9:36

R^

D. Laurencikova 23.9.2022 10:20

Ve vcerejsi Mlade Fronte jsem si precetla interview s Fialou, timto tvorem, bez kouska hrany, kouska osobnosti a jakekoliv zajimavosti v jakemkoliv smeru. Fiala omila fraze, jake jsem zvykla od "levicove liberalnich" politiku v Nemecku slyset soustavne. Orban je "pooulista", zajistit dostatek levneho plynu pro Madary "neni reseni", "jsme pro jasnou prozapadni orientaci" a "Babisova vlada zpusobila dluhy, inflaci a energeticke nebezpeci" Aha! Takze ne ECB bezprikladnym tistenim penez, ne Zeleny udel, ne stale silici socialismus v EU.... Babis to byl!

Babisova vlada byla vubec vladou "populistu podporovanych extremisty", rika pan Fiala. Tim oznacuje, tento osviceny politik, temer tretinu volicu za extremisty. Doufam, ze se mu za to dostane nalezite odmeny. Rv

J. Jurax 23.9.2022 11:26

No, už se mu jí dostává ... špatné na tom je, že všechny další reálné možnosti jsou spíš ještě horší.

I. Kučerová 23.9.2022 11:58

Nemůže být nic horšího, než to, co je u vlády v současnosti!

J. Jurax 23.9.2022 15:33

Může. ;-)

J. Pankovic 23.9.2022 13:08

Ano, tragédie české politiky není Babiš, ale to, že ostatní jsou ještě horší

D. Laurencikova 23.9.2022 13:09

Nemyslim. V dotazovnach porad vitezi ANO na cele linii. Neudelal ten Babis nakonec i neco dobre?? Okamurova SPD je na stejne linii jako nemecka AfD, franzcouzska RN, italska Lega, Madarska Fidesz..... atd. Posilit tyto strany je z meho hlediska jedina moznost, jak zabranit dalsimu postupu dekadence a socialismu, stejne jako vymene obyvatelstva v EU.

J. Jurax 23.9.2022 15:38

Příliš si SPD idealizujete.

Nebo jinak - jedou-li Vámi vyjmenované strany po stejné linii jako SPD, pak potěš koště, netušil jsem, že jsou to takoví pacholci ... :-/

D. Laurencikova 23.9.2022 18:08

To je pro vas vsechno nove? Vy nemate ani poneti o protiislamskych a patriotickych pravicovych stranach v EU? Vy si mozna cosi naopak demonizujete, aniz o tom neco vite. Nebo mate pro me konkretni udaj, co je na SPD tak zle? A nepiste mi, ze se vam nelibi Okamura. Na program strany se podivejte a sdelte, co je na tom "potes koste, pacholci". Verim, ze se nedockam. Lidi jako vy, kdyz mluvi o politice, tak nikdy nevi o cem mluvi.

J. Jurax 23.9.2022 19:01

Lidi jako Vy, když mluví o politice, tak někdy - já bych nepsal nikdy, nemám Vás za zcela nevědomou - neví o čem mluví.

Totiž protiislámské zaměření a patriotismus, jež vítám, není ale jediným kritériem, podle něhož hodnotím. A řadit SPD mezi pravicové strany mi přijde diplomaticky řečeno poněkud nepřesné. Rozebírat volební program SPD tu nebudu, to by bylo nadlouho; jen řeknu, že kromě věci, s nimiž bych mohl souhlasit tam nalézam i věci, s nimiž maje je za pitomé nesouhlasím. A musím samozřejmě dodat, že mám výhrady i k samotné osobě Tomia Okamury.

A o AfD toho moc nevím a o ostatních stranách, jež jste byla vyjmenovala, nevím prakticky vůbec nic než ze existují. Nicméně mne překvapilo, že je rovnáte do jednoho pytle se SPD - v mých očích je to dehonestuje; patrně tak činíte jen na základě deklarované protiislámskosti a patriotismu.

D. Laurencikova 23.9.2022 20:14

Ja vim bezpecne, o cem mluvim. Co vam prijde presne nebo nepresne, nehraje roli. Okamurova SPD je z hlediska Brusele "extremne pravicova strana". Stejne jako AfD, RN, Geert Vilders s jeho "Partij voor de Vrijheid" atd.Je jich ve frakci ID celkem deset. Najdete si to treba ve Wikipedii.

Maly vysek: "Svoboda a přímá demokracie ist eine RECHTSEXTREME politische Partei in Tschechien. Sie wurde am 5. Mai 2015 von Tomio Okamura gegründet". Takze, SPD je "Extremne pravicova strana", tak je videna SPD v EU. Ze neni extremne pravicova, ale proste n o r m a l n i , usilujici o znovunastoleni normality, to mne vysvetlovat nemusite.

Ty mnou vyjmenovane strany jsou s SPD v Bruselu v jedne frakci, takze hazet je do jednoho pytle je na miste. To je opravdu nedehonestuje. Tomio Okamura, Marine le Pen, Geert Wilders, Matheo Salvini, Petr Bystron... atd., ti vsichni maji stejne cile, pane Jurax. Vetsinou si dokonce tykaji. Tak se s tim nejdriv trochu seznamte. Aspon zakladni pojmy byste mel znat.

J. Jurax 24.9.2022 0:16

Že je SPD extrémně pravicová strana si mohou myslet jen blbečkové z brusele.

A že je ve stejné frakci se stranami Vámi jmenovanými taky nic neznačí a nic nehovoří o její vnitrostátní roli, již mám za podstatnou.

D. Laurencikova 24.9.2022 8:01

Nejsem insider a neznam "vnitrostatni roli". Nevim, co vam vadi. Mohl byste byt konkretnejsi?

J. Jurax 24.9.2022 0:40

Česká Wiki praví o SPD - Zařazení strany na pravolevém spektru je diskutováno jako sporné, leckdy bývá řazena ke krajní pravici. Často je hnutí charakterizováno jako populistické, radikální, nacionalistické či autoritářské. Viz https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Svoboda_a_p%C5%99%C3%ADm%C3%A1_demokracie, je tam toho víc.

Že je SPD extrémně pravicová strana si mohou myslet jen blbečkové z brusele a germánská politicky korektní verze Wiki.

A že je ve v putovním cirkuse ve frakci s Vámi jmenovanými stranami nic neznamená, stejně jako s kým si kdo tyká, podstatné je, co SPD činí doma.

A že je SPD "proste n o r m a l n i , usilujici o znovunastoleni normality" - no, víte, jelikož tu máme muslimy v množství menším než malém, vymezuje se SPD leda proti cikánům, korektně označovaným za nepřizpůsobivé. Jinak za nastolení normality nijak nebojuje. Mmch, co je to vlastně ta normalita, za niž by měla bojovat?

D. Laurencikova 24.9.2022 8:00

Strany, ktere v EU plati jako "extremne pravicove" jsou ty, ktere usiluji take o zachovani narodni suverenity misto EUSSR, ktere tvrdi, ze jsou na svete jen dve pohlavi, muz a zena, nikoliv stovka dalsich, ktere nepreferuji homosexualitu pred heterosexualitou a ktere jsou pro ochranu rodin, sestavajicich z maminky, tatinka a deti, misto rodicu 1,2 az 3 atd. atd.

Nejde jenom o islamizaci, ackoliv jsou tyto strany samozrejme proti masove ilegalni migraci a prerozdelovacim kvotam. Jinak receno, jsou pro normalni pomery - takove, ktere platily vzdycky jako normalni. Dnes jsou nositele techto nazoru pravicovi extremiste. AfD je dokonce pod sledovanim Uradu na ochranu ustavy. Jde hlavne o to, ze se tam vyskytuji nazory, ze narod ma neco spolecneho s puvodem. To ma byt nebezpecny, extremisticky nazor!

Normalita je to, ze budeme rozlisovat "co je nahore a co je dole", jak rikaji Nemci, misto noveho orwellovskeho sveta, ktery se na nas vali z Brusele, a kteremu ani etablovane "konzervativni" strany nijak neceli. Trochu me udivuje, za to sam nevite.

D. Laurencikova 24.9.2022 8:57

Normalita jsou pro me platne normy, jake tady vzdycky byly. Treba to, ze nemuze menstruovat muz, jak je tomu dnes v nasem modernim svete, ale ze kdyz menstruuje muz, tak jenom proto, ze je to zena! Uz za tuto vypoved me vyradil Mnichovsky Merkur na 14 dni z diskuze, protoze je to pry "pohrdajici clovekem". MM se pritom radi mezi "konzervativni" platky. Normalita je uznavat prirodni zakony. Nazyvat veci pravymi jmeny, misto Orwellovskeho Newspeaku. Atd. To je prece tak jednoduche. ;-)