29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jogin z Bagin 27.2.2007 12:27

Re: Co má stát vlastnit

Stát má toto, stát nemá tohle, kdes na ty "pravdy" co stát má a nemá přišel? Kdo ti to nakukal a proč? Nezkusíš se třeba někdy zamyslet proč by stát nemohl vlastnit nějaké firmy, případně v nich mít nějaké významné majetkové účasti? Není to třeba jenom proto, že ty firmy někdo chce? A proto hlasitě huláká: "Stát nemůže vlastnit žádný podnik..."

trepka 27.2.2007 12:49

Re: Re: Co má stát vlastnit

doby kdy stát vlastnil všechno už tu byly, děkuji nechci. Nevím proč by měl stát vyrábět alkohol nebo elektřinu - na to má vládu a zákony aby reguloval podmínky na trhu, umožňoval konkurenci a sám neokrádal - nebo výsledky státního ČEZu - vydělaná miliarda Eur nehovoří jasně?

Kubeš 27.2.2007 11:12

Skrz výprodej....

Po přečtení výše uvedeného článku mám obavu, že až uslyším slepici kvokat, tak se mi nechtěně vyjeví Bobošíková

František Vaške 27.2.2007 10:54

Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

To, že se v Budvaru vyrábí pivo, které je výborné a lze je podle chuti rozeznat od všech ostatních ( zpravidla znivelizovaných do stejných chutí a la McDonald ) na první doušek, se může jevit jako můj subjektivní názor a mnoho lidí s ním bude souhlasit a mnoho nikoli. Co je ale objektivní, to jsou čísla. Budvar je natolik hospodářsky úspěšný podnik co se zisku a exportu týče, že nemá v Česku konkurenta ( to se týká i Prazdroje ). Ne náhodou Budvar tak moc překáží Anheuser Bush(ovi) a ostatním ( světově ) největším výrobcům piva a ne náhodou by jej Anheuser chtěl koupit a nacpat do své značky Budweiser, což je jedno z nejhnusnějších piv ne-li na světě, tedy v Americe určitě ( také je jedno z nejlevnějších ). Takže argument, že privatizace bude znamenat zvýšení prosperity Budvaru, je naprostá kravina, protože Budvar n.p. dává v prosperitě těžce na frak všem pivovarům a.s. a s.r.o., co jich tady je.

Pro doplnění : Paní Bobošíková není moje favoritka a nejsem příznivcem vlastnictví státu.

AAA 27.2.2007 11:05

Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Jo, jinak loňský hrubý zisk Budvaru je podle informací na webu necelých 500 miliónů. Tedy ne že bych jimi pohrdnul, ale z hlediska státního rozpočtu je to spíš pozlacené prdnutí než zlaté vejce.

Cimbal 27.2.2007 11:42

Re: Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Lepší pozlacené prdnutí, než  AERO.

AAA 27.2.2007 11:54

Re: Re: Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Budvar nastěstí nepotřebuje zachraňovat před krachem. AERO - holt krásný příklad úsloví Kdo chce víc, nemá nic. Tomu se taky nedalo říkat prodej.

Sch.glosátor 27.2.2007 10:43

Ne co po nás zbude, ale co pak až nebude co prodat ?

Zbývají soukromé majetky......

Pavel 27.2.2007 10:05

Změna

Dneska vyhrála Katka  ZLATO.  Tím udělala pro stát tisickrat vice nez BOBO.Kdyby BOBO  nahradila  Katka   nebylo by nutné cist takovéto hovadiny a bylo by tady lepe.                     

Doporuceni  ----  BOBO jdi radej podnikat s Barkovou.

. 27.2.2007 10:40

Re: Změna

Čím?

Edis 27.2.2007 10:49

Re: Změna

Opravdu věcný komentář... Nepřeceňuj sportovní úspěchy!

Marat 27.2.2007 11:32

Re: Změna

O vítěztví té Katky se zajímá jen velice málo lidi vě světě.A už vůbec né politici,kromě možná českých.Taková vítězství se zapomínají už druhý den.Takže co že udělala pro stát? Veliké převelíké to,nu víte co!

Šimon 27.2.2007 13:58

Re: Re: Změna

To mas sice fakt, na druhou stranu myslim ze o nazory teto euroslepice se nezajima o moc lidi vic...:-D

AAA 27.2.2007 9:55

Co je státní, to je dobré!

Vždyť vzpomeňme - Československé státní dráhy! Česká státní spořitelna! Česká státní pojišťovna! Správa pošt a telekomunikací (později SPT Telecom)! Jak nám bylo krásně když všechno patřilo všem!

piperon 27.2.2007 14:15

Re: Co je státní, to je dobré!

já jsem měl prd  tenkrát a mám 2 prdy tedˇ

AAA 27.2.2007 14:20

Re: Re: Co je státní, to je dobré!

Jenom aby nebyly zarazeny!

K. 27.2.2007 9:48

Tak Budvar chtěla prodat snad každá vláda, která se po plyši vyskytla.

Že by už konečně? V 90. roce jsem si říkala, že jsme úplně na dně. Jak hluboce jsem se mýlila.  Až se rozprodá všechno, tak konečně bude pokoj a my si prohlídneme ty nahé zadky. A stejně se najdou šikulové, kteří mi dokáží, že je možné ještě něco oškubat. JUCH!!!

JK 27.2.2007 9:45

Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

Podstatou je vlastnictví. V komunismu je vše nás všech, což znamená těch pár lidí, kteří jsou u lizu si dělá, co chce. V kapitalismu vše patří někomu konkrétnímu, který má právo kontroly. Bohužel náš právní systém vlastnictví pořád moc nepodporuje a ochrana je zcela ubohá. Viz soudy. Budvar funguje na základě fandovství zaměstnanců. Otázka zní, jak dlouho. ČEZ funguje jako státní akciovka, tj. naši volení zástupci si dosadili kámoše do správní rady a za pomoci státního regulačního ústavu si přihrávají dobré peníze. Když si koupí většinu někdo jiný, např. ruská firma, naši volení zástupci už si žádné peníze skrze své kámoše nepřihrajou. A vo tom to je.

I-Worm 27.2.2007 10:46

Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

volení zástupci si přijdou na svý při prodeji, ti co budou zvoleni po nich dostanou zmrzlý lejno - vo tom to je! Nechcete prodat Temelín rakušákům ? Třeba by něco káplo...

AAA 27.2.2007 11:11

Re: Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

Inu za cenu odpovídající předpokládané tržní ceně elektřiny vyrobené za zbytek doby předpokládáné životnosti proč ne. To by nebyl špatný kšeft :)

Lojza Kohos 27.2.2007 15:56

Re: Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

Rakušákům Temelín neprodávat! Mají z atomu strach, museli byste jim ho prodat hodně pod cenou nebo vnutit zadarmo, ne-li dokonce připlatit, aby si ho vzali. A bodejť by ne, když neumějí udělat bezpečnou ani blbou lanovku, aby jim tam neuhořela stovka lidí a svou vlastní JE Zwentendorf sice dostavěli, ale pak se jí báli spustit a tak mají nejdražší muzeum vyspělé techniky na světě! Pokud by rakušáci Temelín koupili, tak jen proto, aby ho mohli šmahem zavřít. Místo aby zavřeli ty pitomce, co pořád blokují hraniční přechody a kazí kšefty svým vlastním obchodníkům z cestovního ruchu a obchodu. Jo, to máme za to, že jsme se osamostatnili.

AAA 27.2.2007 16:03

Re: Re: Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

Dyť říkám - prodat jedine za "cenu odpovídající předpokládané tržní ceně elektřiny vyrobené za zbytek doby předpokládáné životnosti". Až zaplatí (v keši a najednou) tak ať si ho klidně zavřou (a zlikvidují na své náklady). Za míň neprodat!!!

qwe 27.2.2007 9:41

Opět si říkám s V+W

jak to tady v budoucnu bude muset být špatné, aby naše děti mohli říkat "tohle za mýho mládí  nebejvalo". Já jsem zamlada také nevěřil, že si to dnes budu říkat.

I-Worm 27.2.2007 10:48

Re: Opět si říkám s V+W

víte, kolik lidí si před půl stoletím říkalo, jak byl ten Šekspír chytrej, když už tenkrát psal (v Hamletovi) o Beatles ?

AAA 27.2.2007 9:31

Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

je PLZEŇSKÉ!!!!!! Zkrachovalo snad proto, že nezůstalo v držení státu? A zkrachoval stát, protože nevlastní plzeňský pivovar?

Jaara 27.2.2007 9:33

Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

R^R^R^ ,ale jen potud, pokud označíte za klenot českého pivovarnictví hanušovický pivovar a jeho lídra jedenáctku ŠERÁK!!!!!

Jirka 27.2.2007 12:45

Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

HOLBA   4EVER!!!!

takový Šerák přímo na Šeráku nemá chybu! 

demokrat 27.2.2007 9:40

Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

Nejde o to, zda privatizací podnik zkrachuje či ne, ale zda zisk zůstane státu, či zmizí v zahraničí a doma zůstane jen to, co se vybere na daních a mzdy zaměstnanců.

AAA 27.2.2007 10:05

Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

Jo, jinak loňský hrubý zisk Budvaru je podle informací na webu necelých 500 miliónů. Tedy ne že bych jimi pohrdnul, ale z hlediska státního rozpočtu je to spíš pozlacené prdnutí než zlaté vejce.

Edis 27.2.2007 10:52

Re: Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

A prodejní cena Budvaru? Nemůžeš hodnotit podnik podle zisku z jednoho roku....