Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Senátní volby prohrál také Středula
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Balcar 16.10.2018 14:48Re: pane Balcare Vykládejte si to jak chcete. |
P. Kmoníček 16.10.2018 9:49Re: Středula I mne! |
L. Písařík 16.10.2018 5:37Re: ODS opravdu ODS vyhrála senát. A co dál? Když přihlédneme k senátnímu umění možného, pak je to pouze válčička a ne bitva. |
J. Jurax 15.10.2018 22:18No a co píše pan Pospíšil je právě to, co by mělo být součástí věcí budoucích. |
J. Jurax 15.10.2018 22:15Ale kuš ... dávky jsou z peněz těch, kdož platí daně, při troše nadsázky z nerealizovaných úspor těch, kdož platí daně a proto ty úspory nemohou realizovat. A DPH je spravedlivá daň - netrestá úspěšnost, ale spotřebu. |
J. Jurax 15.10.2018 22:00"... že důvodem výhry ODS a pravdolásky v senátních volbách není to, že by český volič odmítl ANO a ČSSD."., Ehm ... přinejmenším volič očividně odmítl kandidáty ANO a ČSSD. Což bylo důvodem výhry ODS a těch, jeź nazýváte pravdoláskou. |
J. Jurax 15.10.2018 21:50Ono je celkem jedno, proč se vykašlali, podstatné je, že tak učinili. |
K. Janyška 15.10.2018 20:40Re: ČSSD jde do koprua ANO to čeká Zločincovo ANO dostalo po rypáku. Možná, že jste si toho nevšiml... Dzp. |
P. Khail 15.10.2018 19:12Re: Perla Kdo nemá argumenty, nálepkuje. Že by napsal nějaký argument může očekávat jen prosťáček. Od vás je neočekávám :-) |
M. Prokop 15.10.2018 17:47Re: Perla Prostě jste to nepochopil, u socialistů dost běžný jev. |
L. Novák 15.10.2018 16:54Re: Středula Je to obyčejný bolševický darebák. Představa, že by se měl stát jakkoliv důležitou osobou českého státu, mě děsí. |
L. Novák 15.10.2018 16:49Re: Kmoníčko jedna Kvalitní názor. Souhlasím. Šejna je socialistický agitátor a demagog na NP už mnoho let a číst jeho bláboly nemá smysl. |
P. Khail 15.10.2018 16:46Re: Perla Poněkud vám uniklo, že řeč se nevede o současnosti ale o věcech budoucích. Co by bylo kdyby byly v řiti ryby nechám, s dovolením, bez komentáře. Toť vše. |
P. Khail 15.10.2018 16:43Re: Perla DPH platí lidé z vydělaných peněz, pokud nebudou vydělávat, tak z dávek. A dávky jsou z čeho? Z úspor nekecajících Prokopů? Kecy o rozumném státu většinou plodí lidé, kteří dávky od státu využívají v míře nemalé. Howgh. |
J. Ráž 15.10.2018 15:44Re: pane Balcare Dá se to vyložit i tak, že 84% obyvatel považuje Senát za zcela zbytečný a tak kdo v něm bude sedět 84% voličů nezajímá. První kolo bylo v prvé řadě o volbách komunálních a když už byl volič u urny, tak hodil hlas nějakému kandidátovi do Senátu, o kterém ani moc nepřemýšlel. Nebýt komunálek, tak by i účast v prvním kole Senátních voleb nepřesáhla 30%. Možná se dočkáme toho, že senátor bude jednou ten, komu dá hlas jen jeho početnější rodina a má více kamarádů. Ale i tak bude volba legitimní. |
J. Ráž 15.10.2018 15:33Re: Tak mám dojem, Bláhově jsem se domníval, že horší zlo než Marksovou už socani v kádrové zásobárně nemají. Maláčová ji však svým ryze neomarxistickým uvažováním překonala. A to je větší průšvih než eurohujer Petříček. |
J. Ráž 15.10.2018 15:26ČSSD jde do koprua ANO to čeká ČSSD je stranou zajišťující prebendy nepracujícím a ANO je stranou zajišťující prebendy úředníkům a velkým podnikům. Ale "normální" zaměstnanec v soukromé sféře, živnostník a malý i střední podnikatel to musí nejenom zaplatit, ale nemá nikde zastání předstále víc ho drtícím státem. Pochopí to už konečně někdo z těch žvanilů hrajících si na politiky? Možná to pak přitáhne k volební účasti víc lidí z řad těch, kdo řešení žabomyších válek nepovažuje za důvod jít k volbám! |
M. Prokop 15.10.2018 14:56Re: pane Balcare Nevykašlali se na volby jako takové, ale na jedno volební kolo, v němž si, z ryze technických důvodů, nenašli svého kandidáta. |
J. Schwarz 15.10.2018 14:27Tak mám dojem, že Babiš i Zeman souhlasili s navrhovanými ministry za ČSSD Maláčovou a Petříčkem proto, aby tuto partaj definitivně pohřbili. Maláčová, co ce chlubí že studovala ve Frankfurtu kde vznikla "proslulá Frankfurtská škola" neomarxismu a eurohujer Petříček, poskok soudruha "mladého sociálního demokrata" Pocheho... |
Z. Lapil 15.10.2018 14:24Re: pane Lapile Žasnu, jak rychle reagujete, ale asi jsem to před chvílí poslal podruhé. Při úvahách o myslícím voliči se utěšuju snad Vaculíkovým: Na vládu nenadávám, protože vím, že kdyby se to mělo dělat líp, musel bych to jít dělat sám. |
M. Šejna 15.10.2018 14:21pane Balcare ono je úplně jedno, zda je 16% reprezentativní nebo nereprezentativní vzorek populace. Důležité je, že těch 16% rozhodlo o složení senátu. Těch zbývajících 84% oprávněných voličů se na volby vykašlalo, což je jejich problém, který vůbec nesnižuje legitimitu nových senátorů. Je ale potřeba být opatrný v hodnocení výsledků voleb a nedělat z toho tak zásadní závěry, které z toho dělá Kovanda. |
M. Šejna 15.10.2018 14:18máte pravdu, ale ... máte pravdu, ale rozdíl v účasti mezi prvním a druhým kolem byl také v tom, že při prvním kole proběhly zároveň i volby komunální, které většina voličů považuje za mnohem důležitější, než volby senátní. Proto také byla jiná volební účast. |
M. Šejna 15.10.2018 14:16pane Lapile ale jistě, máte pravdu. Voliči ANO a ČSSD se neobtěžovali volit, takže kandidáti ANO a ČSSD dostali na frak. To je jasné a logické. Kovanda z toho ale dělá div ne revoluci v politickém rozložení sil v této zemi. Tak jsem ho jen upozornil, že důvodem výhry ODS a pravdolásky v senátních volbách není to, že by český volič odmítl ANO a ČSSD. A stejně tak je nesmysl Komoníčkovo tvrzení, že myslící volič a volič, kterému jde o budoucnost, jde k volbám. Před 4 roky při "oranžové tsunami" mylsící volič volil úplně opačně, a přesto se žádně zemětřesení v parlamentu nekonalo. Nebude se tedy konat ani letos. |
J. Balcar 15.10.2018 14:03Re: Zase Kovanda. Kdyby neměl Kovanda pravdu, tak by se Cyrány tolik nevztekal. |
P. Lenc 15.10.2018 14:02Re: Kmoníčko jedna Vyhodnotil jste to naprosto přesně pane Pospíšile. |
P. Kmoníček 15.10.2018 13:43Re: Kmoníčko jedna Ach ta Vaše čeština, Šejno jedno. |
A. Alda 15.10.2018 13:42Ano. Tleskám vstoje. |
Z. Lapil 15.10.2018 13:15Re: Středula kandidoval do Senátu? Podle mě se to vzájemně nevylučuje. Voliči ANO a ČSSD se neobtěžovali k volbám, a tak dostali na frak - při troše nadsázky - kontumačně. |
P. Selinger 15.10.2018 13:04Proč jen 16 procent v druhém kole ? Volič si v prvním kole vybral svého favorita. Pokud neprošel, proč by měl chodit do druhého kola volit někoho, koho si nevybral ? Takže v druhém kole volí jen příznivci dvou kandidátů, ojediněle se k nim přidává jen nepatrná část voličů ostatních nepostoupivších kandidátů. To je nutno brát jako fakt a nedivit se nízké účasti . |
J. Pospíšil 15.10.2018 13:00Re: Kmoníčko jedna Nikoli, volby jsou dvoukolové a všichni, kteří volili v prvním kole a nevolili v druhém, tak volili v senátních volbách. Není našim úkolem rozhodovat za ně, zda se k druhému kolu nedostavili protože jejich kandidát neprošel, tak to vzali na vědomí a rozhodnutí o tom, kdo bude zvolen z jim nevyhovujících už pro ně nebylo důležité nebo zda jim vyhovovali oba a bylo jim celkem jedno, který z nich to bude a nechali rozhodnutí na těch, kterým na tom záleželo. Nikdo nikoho nenutil a volební právo dáva možnost přenechat volbu na druhých a svou neúčastí posílit jejich podíl na rozhodnutí, kdo bude zvolen. Tato možnost je zcela legitimní a její využití nemění nic na platnosti voleb. Všeliké dumání nad tím, co k tomu vedlo je jen spekulací, někdy i snahou dodatečně snížit platnost výsledku. Zvolení si nikdy nestěžují, vždy jen ti, kterým výsledek nevyhovuje. |