29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Schumacher 28.1.2009 10:07

Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

Naopak. Rath varoval před tím kam taková politika může vést. Politická a po ní  opakující novinářská žumpa to překroutila.

5P 28.1.2009 10:16

Re: Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

Ano, je to náš milý ,šarmantní a drahý doktor Ráth:-/

Sch. 28.1.2009 11:04

Re: Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

Je mi protivný. Stejně tak protivné mi je vytrhávání z kontextu, překrucování  a zamlčování co se nehodí. Podpora spotřeby je jedním ze způsobů jak oživit ekonomiku. Někdy, například v Německu může vést k válce. Třebaže v tomhle případě válka nebyla nechtěným důsledkem, ale cílenou politikou. Tenhle způsob léčení  ekonomiky mi připadá jako léčba narkomana a patologického hráče  tím že mu dáme více drogy a peněz do hry.

Schusspeitel 28.1.2009 14:41

Re: Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

a bude ještě dražší ;-€

ascari 28.1.2009 10:20

Re: Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

aha,takže varoval před podporou spotřeby? Nebo jak tomu mám rozumět?Varuje před recepty ČSSD, že by se mohla zvrtnout do hitlerovských konců?

Sch. 28.1.2009 10:56

Ne.

Jen k tomu poznamenal čím to skončilo.

Starý J. 28.1.2009 12:26

Re: Ne.

Tak už se vyjádřete jasně" Rath podle Vás varoval, kam Hitlerova politika vedla? Vždyť on to uváděl jako příklad správné hospodářské politiky! Odkazem na  Hitlera uváděl, že  jeho hospodářská politika vedla k oživení ekonomiky a navíc s ní vyhrál volby!

Takže projevil, nebo neprojevil obdiv k jeho politice? Rath se tím vyjádřil proti, nebo pro hospodářskou politiku, kterou prosazuje  jeho strana (která je v tomto s politikou Hitlera v souladu - samozřejmě ne ve zbrojení, ale v oživení jakékoli výroby) ? Budete se muset rozhodnout a ne si protiřečit.

Naprosto nic není v tom rozhovoru a v jeho citaci v novinách vytrženo z kontextu. Mluvili o tom, co je nutné dělat, jak reagovat na hospodářskou krizi. To je podstata rozhovoru v tomto bodě. A Rath uvedl jako příklad správné reakce na krizi hospodářskou politiku Hitlera! To ničím neokecáte, pokud se nechcete zesměšnit jako Paroubek mnohomluvným obhajováním Ratha a útočením na ostatní, kteří podle Paroubka Rathovi ubližují. A to je v očích Paroubka, zdá se, málem celý svět!

gerontusinza 28.1.2009 12:05

Re: Rathův nedávný exkurz do historie nacistického Německa ...

R^R^

Jihočech 28.1.2009 9:52

Inu třicetikorunový nácek

Středočeši volili výborně: nácka a ještě třicetikorunový bonus, no nevolte to.

5P 28.1.2009 10:03

Re: Inu třicetikorunový nácek

To je špatně. On je teď socan. Nacismus tady zatím ještě není.:-/

Pete Brich 28.1.2009 10:46

Re: Inu třicetikorunový nácek

Kurs ale nabral neomylně.

PB

Schusspeitel 28.1.2009 14:39

Re: Inu třicetikorunový nácek

kariéra strmá - začínal přece v ODS !

ok 28.1.2009 9:50

prolhaný Bartoň

Prolhaný Bartoňi, vy asi nežijete v Praze, že? Za koho lobbujete? Když váš nepřítel říká pravdu, stává se z pravdy lež? Že se nestydíte!

Lotrovské změny územního plánu v Praze probíhají neustále, a vždy ku prospěchu vlivných finančních skupin. Nikdy ku prospěchu obyvatelstva. Když mocný potřebuje, jde cokoliv - třeba skandální zúžení severojižní magistrály v blízkosti nového obchodního centra na Pankráci. Kolik se tam v budoucnu odehraje tragických autohavárií? Kolik lidí tam přijde o život jen proto, že všemocní si zaplatili stavbu překážek přímo uprostřed dálnice, za obzorem, v zatáčce? !!

A pokud jde o prodej letiště - toto strategické území by mělo vždy patřit státu, obzvlášť pokud stát prodá ČSA Aeroflotu 8-o . Pokud letiště neprosperuje, stačí vyměnit management.

A městský okruh? Opět se jedná proti obyvatelům města (proti Suchdolákům). Vzdálená varianta je zcela běžná v civilizovaných zemích, navíc by vedla plochou neosídlenou krajinou, náklady minimální - ale minimální náklady, to přece nechcete, že? To by si vaši přátelé málo vydělali, že?

5P 28.1.2009 10:05

Re: prolhaný Bartoň

Obávám se, že když to neudělají jedni, tak to udělají druzí. Co budete říkat pak?:-/

ok 28.1.2009 10:21

Re: prolhaný Bartoň

Vaší logice opravdu nerozumím. Tady jde o elementární FAKTA. Je mi úplně jedno, který cvok s obarvenými vlasy tato fakta pronáší.

Strategické území letiště včetně infrastruktury, která umožňuje "pozorovat cvrkot" by mělo patřit českému státu. Tak to je, i kdyby to říkal Pepek Vyskoč, Muž s obarvenými vlasy, Sexymozek v růžových teplácích nebo Šklebící se íčko co zavedlo policejní vozy s blesky es-es.

Gonzales 28.1.2009 14:54

Re: prolhaný Bartoň

Ad.severní obchvat - to není o jednání proti části obyvatelům Suchdola. To je jen aplikovaná akce NIMBY, a pochopitelně se všemi zájmovými skupinami.

Pava 28.1.2009 9:30

Proč?

To je naše země na tom tak špatně, že nemůže mít alespoň jedno letiště a leteckou společnost, o kterých nerozhoduje někdo jiný. Vždyť už nám to tady přestává patřit a obrací se to proti nám. Není spousta prodejů motivována odměnou za zprostředkování?

poznámka 28.1.2009 14:46

Re: Proč?

O důležitosti strategického letiště Ruzyně nemusí nikdo pochybovat. V roce 1968 potřeboval sovětský agresor pražské kolaboranty, aby jejich letouny mohli přistávat s těžkou zbrojí v Praze. Pokud bude vlastníkem Rus, tak v případě invaze již nebude potřebovat souhlas a podporu nikoho. A o to zřejmě modrým bolševíkům z ODS jde.Podobné to je i s americkým radarem v Brdech. USA se netají s úmyslem využívat radar společně s Rusy ...

LaDeRa 28.1.2009 22:58

Re: Proč?

Co by zaměstnanec této letecké společnosti, říkám, že si privatizaci přeji ( nejsem nadšen představou, že mě bude zaměstnávat bratr z východu), ale tak hrozný management už snad nikdy nebudeme mít.

Malý Aston 28.1.2009 9:23

Když pořádek,tak pořádek!

Proč by měl Rath něco dostávat? Jemu nic nepatří jen jeho dvě milenky. Také nesouhlasím aby peníze z prodeje šly do státního rozpočtu. Je nás cca 10 mil.čechůnů.A tak navrhuji prodat a peníze rovnoměrně poslat na účet všem,kteří platí daně.Ti co daně neplatí nedostanou nic.Aby náhodou někdo neřval,že ti co platí hodně daní mají dostat méně a naopak navrhuji každému stejně.Letiště patří státu a stát to jsme my všichni,stát není ani Rath ani Paroubek ba dokonce ani Filip s Topolánkem.Když prodává stát,prodává každý z nás tak ať aspoň něco kápne z prodeje každému.:-D

Jan 28.1.2009 9:30

Re: Když pořádek,tak pořádek!

MuDr Rath - člen obecního zastupitelstva v Hostivici :-)

čtenář zdrojů 28.1.2009 9:44

Re: Když pořádek,tak pořádek!

Jestli je to tak, pak je třeba připomenout, že plánovaná nová přistávací dráha letiště výrazně zasahuje do katastru obce Hostivice a tato obec bude účastníkem stavebního řízení.

čtenář zdrojů 28.1.2009 9:42

Re: Když pořádek,tak pořádek!

Letiště sice patří státu, ale pozemky ve Středočeském kraji, na nichž se má budovat nová přistávací dráha, jsou v rukách soukromníků a obcí. Tyto pozemky musí vlastník letiště nejprve odkoupit. A nebude to jednoduché. Myslím, že stát bude nucen tyto pozemky před privatizací letiště vyvlastnit, aby se prodejní cena letiště zvýšila a aby budoucí vlastník neměl problémy v budoucnu s rozšířením startovací dráhy.

Pozemky pod budoucí přistávací dráhou jsou vedeny v územních plánech obcí jako pozemky pro dopravní funkci, ale neexistuje k nim ještě územní rozhodnutí. Územní rozhodnutí u takto rozsáhlých staveb podléhá schválení krajského úřadu. Takže hejtman opravdu může stavbu zastavit.

Majitelem letiště je stát (MF ČR), ale v dozorčích orgánech sedí zástupci státu, Prahy a Stř.kraje. Mám pocit, že Rathův požadavek na podíl z prodeje podpoří i Bém, který by chtěl dostat stejný podíl pro Prahu.

JJ 28.1.2009 10:27

Re: Když pořádek,tak pořádek!

Myslim, ze pote, co Rath verejne prohlasil, tak pokud tu stavbu zastavi, tak ucet zaplati CR v arbitrazi.

PavelS 28.1.2009 11:10

Re: Když pořádek,tak pořádek!

No jaksi se k Vám ještě asi nedonesla informace, že letiště praha těsně před koncem roku odkoupila jak od Penty, tak od soukromých vlastníků veškeré pozemky potřebné pro stavbu paraelní dráhy.

čtenář zdrojů 28.1.2009 11:24

opravdu?

opravdu?

tak to asi katastrální úřad nějak zaspal. Není tam ani změna majitele ani plomba.

PavelS 28.1.2009 11:38

Re: opravdu?

Podepsali, zaplatili. Penta dostala asi 4 mld Kč. Bylo to v tisku. Katastr asi nestíhá.

MLOK1 28.1.2009 9:03

JE NEBETYČNOU HLOUPOSTÍ ZBAVOVAT SE LETIŠTĚ!

Proč se zbavovat jednoho z prvních letišť v Evropě??? Letiště úspěšného a většinou i výdělečného. Navíc, objektu se státním strategickým významem.

       Prodat za každou cenu jenom proto, aby se pár lidí "napakovalo" z nově vytvořeného penězovodu? Děkuji - nechci!!!

PavelS 28.1.2009 9:17

Re: JE NEBETYČNOU HLOUPOSTÍ ZBAVOVAT SE LETIŠTĚ!

Navíc v dnešní krizi a při oznámeném záměru prodávat v Evropě další 2 letiště je vysoká pravděpodobnost, že plánovaný zisk 100 mld Kč nemůže být dosažen. Takže jediný, kdo bude mít zájem budou asi Rusové a to pro nás asi není to pravé ořechové!

glos 28.1.2009 12:40

Re: JE NEBETYČNOU HLOUPOSTÍ ZBAVOVAT SE LETIŠTĚ!

JAký zisk, kolik vysolili za pozemky pro novou ranvej, které z velé části byly státní, než se výhodně prodaly abyse mohly zase draze koupit.