2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

POLITIKA: Prosba pravdoláskařům & xenofobům

Při pohledu na celkem hutně zaplněné pražské Václavské náměstí musí valnou část nekoblihářů napadnout: „Tak fajn, fázi číslo 1 bychom tu možná zdárně měli rozběhnutou.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 12.5.2017 9:05

pane Lenci

Šichtařová zde psala koncem roku 2013 o tom, že do půl roku nás v Česku čeká nástup velké ekonomické krize. Máme rok 2017 a furt nic.

Šichtařová napsala v lednu 2014, že Rusko do půl roku finančně zkrachuje. Máme rok 2017 a furt nic.

Takže Šichteřová zjevně píše nepravdy, což jaksi lze dokázat. Abych to upřesnil, tak Šichtařová píše nepravdy pokaždé, když si chce hrát na prognostika a věštce. Ale u našich ekonomických analytiků je celkem normální, že jejich předpovědi jsou horší, než předpovědi počasí na 14 dnů dopředu.

P. Švejnoch 12.5.2017 9:11

Re: pane Lenci

Ano, i Vaše nechuť k paní Šichtařové je tu celkem dobře známa.

M. Prokop 12.5.2017 11:53

Re: pane Lenci

A nepříliš podložená.

P. Maleček 12.5.2017 9:48

Re: Zas jen kecy Šichtařová -a skutek utek.

Naopak mě Šichtařová "chutná velmi" - po intelktuální a přiznám se že coby zachovalá megamatka i po fyzické stránce. To, že s ní občas nesouhlasím či vyzývám přejít od slov k činům neznamená, že že ji proklínám.

O čemž ona sama píše, když kritizuje jev, že se z pouhého, třeba občasného nesouhlasu dělá fatální nepřátelství. Prostě ono komoušské kdo nejde s námi jde proti nám, kterým jste i vy, aspoň dle toho co píšete, dodnes nacucán.

P. Harabaska 12.5.2017 8:25

Re: Zas jen kecy Šichtařová -a skutek utek.

Každé jméno vycházelo kdysi z atributu popisujícího jeho nositele. Jméno pana Malečka, jež jistě vzniklo před několika stoletími, ještě dnes toho pána dokonale popisuje. Je prostě tak nějak malý. Nechci spekulovat, zda jde o popis jeho fyzična či jeho psýchy. Jeho příspěvky zde však často jsou jeho malostí poznamenány.

M. Šejna 12.5.2017 9:10

pane Harabasko

s panem Malečkěm skoro nikdy nesouhlasím, ale charakterizovat ho podle jeho jména, to dokáže opravdu jen největší ubožák, na kterého jste se právě pasoval.

Teď ještě zbyvá, abyste analyzoval Váš charakter podle slova Harabaska, nebo charakter autorky podle slova Šichtař.

P. Maleček 12.5.2017 10:20

Re: Zas jen kecy Šichtařová -a skutek utek.

A to si představte, že byť Maleček, měřím přes metr devadesát. Čímž dodnes, byť 60ník, sice čiperný, ale věkem mírně shrbený většinu populace přerůstám. A abych vám udělal radost, to přerůstání vidím nejen ve svém fyzičnu - zvlášť když čtu, co tu mnozí, vás nevyjímaje píšou.

No a teď vytáhněte své, byť notně tupé vidle!

J. Karlík 12.5.2017 7:05

Správně,

naše politika budiž ode zdi ke zdi, zavedeme poplatky u lékaře, zrušíme poplatky, zavedeme třetí pilíř, zrušíme, zavedeme EET, zrusime EET, odvoláme, neodvoláme, to je program.

D. Polanský 12.5.2017 6:55

Ta fáze 1

je jaksi taková hezká, okázalá, je jasně vidět, balonky, hesla, bez větší námahy, ty ostatní jsou již takové nic moc, jenom blbá poctivá práce a snaha.

A. Trick 12.5.2017 6:27

EET

je zavedena protože to současná technika umožňuje. Když ne nyní, tak později, když ne Babiš tak jiný ministr financí.

P. Burda 12.5.2017 7:02

Re: EET

EET nemá cenu do doby zrušení hotovosti. Pak se propojí s bankovním sektorem a MinFin bude vědět kdo, komu, kolik, kdy, za co...

A i bez hotovosti nebudou evidence úplné. Úhradu protislužbou nezachytí.

J. Chaloupka 12.5.2017 9:05

Zruší-li se hotovost, vrátíme se ke směnnému obchodu.

Pytel brambor za boty apod. Už máme ve sklepě pár litrů rumu. To bude skvělá výměna.

L. Novák 12.5.2017 23:38

Re: Zruší-li se hotovost, vrátíme se ke směnnému obchodu.

:-D Přesně!

D. Polanský 12.5.2017 7:05

Veliký omyl

dovolím si uvést na pravou míru, coby člověk živící se cca 30 let informatikou. To, že něco současná technika umožňuje, automaticky neznamená, se zavede vše, to co umožňuje. Především musí být k tomu společenské, právní, ekonomické a také psychologické předpoklady a alespoň mírná akceptace. Hlavně ty poslední dva ještě nedozrály, nemluvě že dnes podniká i dost starších lidí, co s elektronikou nekámoší. Ale proč ne? Není to zakázano.

Jistě, EET by se jednou zavedla i bez Babiše, ale dle mého odhadu, chtělo to ještě cca 7-8 let posečkat, aby čas dozrál. A pokud vím, EET výrazně nezvýšilo výběr daní. Zatím je kolem zvýšení výběru nějak ticho. Proč asi?

A. Trick 12.5.2017 7:23

Re: Veliký omyl

Kdo si počká, ten se dočká?

P. Selinger 12.5.2017 21:32

Re: EET

Je to tak. Vývoj výpočetní techniky má za následek bujení administrativy. Dokud musel úředník dotazník vymyslet, nakreslit na blánu a cyklostylovat, dotazníků bylo podstatně méně než po zavedení Exelu. A zákony parkinsonovy platí dvojnásob.....

A. Trick 12.5.2017 6:24

Hluboké nepochopení paní ekonomky

Financuje se pouze mládežnický fotbal. S hokejem to samé. Takže jde o "čutání mládeže". Zřejmě lepší, když mládež bude "tržně" na drogách, alkoholu a bezcílně se poflakovat po ulicích.

Profesionální fotbalisté, hokejisté si musí najít sponzory, paní ekonomko.

E. Žluva 12.5.2017 6:29

Navic i ten mlady sachista dostane stejne jako fotbalista, neb dotace jsou pro vsechny sporty a rozdeluji se dle poctu clenu.

Mohli bychom tedy Markete pridat dalsi bod: Stop populistickym kecum.

P. Švejnoch 12.5.2017 6:56

Re:

No, jenže já nechci přispívat ani na hobby nějakého čutálisty, ani na hobby šachisty.

A tvrzení, že ti, kdož chtějí hrát fotbal (ať už z vůle vlastní, či z vůle rodičů - v obou případech velmi pravděpodobně s vidinou lukrativního zaměstnání), by bez dotací do fotbalu skončili na drogách, to je víc než směšné.

Hrajte si, pánové, co chcete. Šachujte, čutejte, cyklete - dle vkusu každého soudruha. Ale výhradně za VLASTNÍ.

P. Burda 12.5.2017 7:10

Já, anti-sportovec

bych byl i pro finanční podporu sportu u dětí. Ale u všech. Ale bojím se, že dítě z Horní Dolní nedosáhne na stejnou podporu, jako dítě z Letňan.

O pozadavku na státní podporu Velké ceny nemluvě. Jak takový podnik může být "prodělečný" mi asi nebude schopen vysvětlit ani John Keynes s Miltonen Friedmanem.

A. Trick 12.5.2017 7:22

Můžete to dovést k dokonalosti

Nač financovat školství a platit učitele? Ať si učitelé v sobotu obíhají rodiče a za jejich výuku vybírají "sobotáles".

P. Švejnoch 12.5.2017 7:33

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

... tak to je ještě hloupější "argument", než byl ten o těch drogách, milý pane Tricku.

Financování školství (toho základního - povinného) je přínosem pro CELOU populaci - důvody tu, předpokládám, netřeba rozebírat.

Jaký je celospolečenský přínos dotací do fotbalu/golfu/šachů?

A. Trick 12.5.2017 7:35

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

Už jsem se zmínil.

P. Švejnoch 12.5.2017 7:38

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

???

Míníte tím snad Vaše úsměvné tvrzení, že bez dotací by mladí čutálisti/šachisti skončili na drogách a alkoholu? Vážně? :-D

A. Trick 12.5.2017 7:45

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

Někteří ano, neberte to po bolševicku. Zeptejte se dětských psychologů.

Chcete, aby mladí pouze seděli u počítače, krmili se hambáčemi, popíjeli kolu, tloustli a zadělávali si na pozdější zdravotní problémy? Budou se léčit pouze za své? Když tedy mluvíte o celospolečenských přínosech.

P. Švejnoch 12.5.2017 8:10

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

A tuhle debatu a Vaše "argumenty" míníte opravdu, skutečně a fakt vážně? No, je těžké tomu uvěřit...

Takže se zeptám ještě jednou a naposledy: Vy jste skutečně přesvědčený, že pokud bychom přestali dotovat (mládežnické) sporty, tak by ti, kteří se jimi v této chvíli zabývají, propadli drogám, alkoholu, počítačovým hrám, nadměrné konzumaci hamburgerů a koly, až by skončili jako morbidně obézní zdrogovaní alkoholici - které bych já musel ze svých daní léčit?

To si ve skutečnosti nemyslíte, že ne, pane Tricku? Vy se prostě jen klopotně snažíte slepit něco, co by alespoň budilo zdání argumentu, viďte?

Kdo provozuje nějaký sport (a to platí i pro jakéhokoli jiného koníčka), ten k tomu má vždy nějakou motivaci. A tou motivací nejsou a ani nikdy nebudou jakékoli dotace.

Tahle diskuze je úplně zbytečná.

A. Trick 12.5.2017 11:55

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

Vy asi o zhoršujícím se zdravotním stavu mádeže víte prdlajs.

Nedotuje se jenom mládežnický sport, ale i zájmová činnost. Různé kroužky v DDM nebo jak se to jmenuje.

S "tržním komsomolcem" je opravdu diskuze zbytečná.

P. Švejnoch 12.5.2017 14:10

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

Můžete mě označovat jako bolševika či komsomolce, jak je ctěná libost, milý pane Tricku.

Nicméně sám dokládáte, že dotace na hobby naší mládeže jsou úplně k ničemu - když tedy z Vašeho příspěvku vyplývá, že zdravotní stav naší mládeže se zhoršuje. Nebo jak to tedy je? :-)

A. Trick 12.5.2017 14:21

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

Jste nejen "tržní komsomolec", ale i demagog. Samozřejmě, že se zhoršuje. Ono to sportování není povinné, víte? Jsou rodiny, které zájmy svého potomka financovat nemohou. Ať tedy běhají po ulicích, když se narodily špatným rodičům, že? Jsou rodiny, kde nemohou platit ani obědy ve školní jídelně. No tak ať chcípnou, hlavně že zvítězí PAN TRH.

P. Švejnoch 13.5.2017 7:49

Re: Můžete to dovést k dokonalosti

... úplně jsem musel zamáčknout slzu... :-)

Nebudu už znovu rozebírat Vaše úplně bezduché plky o drogách, morbidní obezitě a rodinách, které nemají ani na oběd pro své nebohé dítko, ale pro Vás pro jistotu ještě jednou (v jiné variaci) zopakuji základní tezi: Dotujte si, drahý pane Tricku, koho chcete. Ale výhradně Vašimi vlastními penězi.