5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kuhaj 1.7.2024 15:23

:-)R^

M. Novák 1.7.2024 21:16

Tomu jsme za mých mladých let neříkali "agrofertizace" ale socializmus. A k němu se pomalu ale jistě zase blížíme. Jenom bez těch prvků které měly zajistit jeho funkci, jako státní plánovací komise.

Z. Lapil 2.7.2024 17:01

No právě. Proto to není socialismus. Hodně společných prvků tu samozřejmě je, centralizované mezi všemi.

Predevsim, myslím si, socialismus jak ho pamatujeme nepřeváděl své pravomoci na korporace (cenzura skrze FB a YouTube a kdekoli na internetu). I když personální oddělení s dotazy Jaký je váš vztah k lifovedemokratickemu zřízení od toho nejsou úplně daleko.

P. Diviš 1.7.2024 12:10

Úspěšné firmy jsou potřeba (Linet, Česká zbrojovka, Avast, třeba), podvodní vyžírači dotací a zaklekávači moc ne, pro pravičáky i liberály (bezpřívlastkové).

R. Langer 1.7.2024 16:58

Avast není česká firma.;-D

R. Langer 1.7.2024 16:59

Jo, vlastně Avast je. Konkurence už ne.

K. A. 1.7.2024 10:02

1) Podporuji tuto vládu, i když zavádí cenzuru, protože to je jediná volba proti agrofertizaci.

2) Podporuji tuto vládu, i když vyhazuje lidi z práce za politické názory, protože to je jediná volba proti agrofertizaci.

3) Podporuji tuto vládu, i když se nás rozhodla zaplavit migranty z Afriky a Blízkého východu, protože to je jediná volba proti agrofertizaci.

4) Podporuji tuto vládu, i když chce zakázat auta se spalovacím motorem, protože to je jediná volba proti agrofertizaci.

- Chápu, že to musí být něco hrozného, ale rád bych si to ujasnil: Co to je ta agrofertizace?

V. Kuhaj 1.7.2024 10:30

Tak tohle bylo hodně dobré! Měl byste mít spíš zkratku K.O., tahle fakt sedla!;-D!R^

F. De Winter 1.7.2024 10:40

R^R^R^

Agrofertizace znamená, že u koryta chrochtají jiní než my. A to nase...

J. Jurax 1.7.2024 13:35

Přesně. To nasere.

P. Brich 1.7.2024 10:41

!!R^

O. Kaucký 1.7.2024 11:08

Mám jen strach, aby kampaň před dalšími volbami nespočívala na programu anti-Fiala. Sice by to asi zabralo, ale neříkalo by to nic o tom jak dál. Tahle „splácanina” zvítězila s programem anti-Babiš a teď si evidentně neví rady, protože dva roky vlády a pořád za všechno může Babiš a Putin. Připadá mi to jako obsese nebo jiná duševní úchylka.

J. Jurax 1.7.2024 13:39

Ne.

To je zákonitý osud splácanin slepených jen jednou jedinou pofidérní ideou. Vlastně dvěma - ta druhá idea je arciť vlastní všem politickým subjektům - dostat se k moci, korytům, obročím a ke kontrole nad penězotoky.

V. Šťastný 1.7.2024 11:20

R^R^R^

P. Hák 1.7.2024 11:36

R^

R. Langer 1.7.2024 17:00

R^ [>-]

M. EJEM 1.7.2024 10:01

Když té ODS tak věříte, měl byste se pokusit o její změnu. Kdysi jsem byl v ODS a po krachu několika čelných představitelů jsem odešel. A jak v diskusi již někdo zmínil, měl byste promyslet smysl pojmu agrofertizace. Ten Agrofert živí přes 30000 tis. lidí a platí daně v Česku, zatímco pp. Fiala a Benda, např. se živí těmi daněmi, co jim Agrofert a běžní lidé odvedli na daních. Naprosto zbytečná politologie, neziskovka na zkoumání Barmy ap. Jste senátor, měl byste si nastudovat vývoj státního dluhu před covidem. A dluh za covidu udržel při životě množství podniků. Ty ale dnes houfně končí. To není agrofertizace, ale ODSizace, která, jak jste správně řekl za hranuje pod 5procentní strany, prožil sama by asi odešla na smetiště dějin i s nimi.

V. Kuhaj 1.7.2024 10:32

Až na ten počet lidí, které Agrofert živí, naprostý souhlas.R^!

V. Petr 1.7.2024 11:42

Spíše, než ODSizace je to Pravdoláskyzace!

V. Kuhaj 1.7.2024 15:25

A její dvojčata, která porodila: lež a nenávist.

M. Šejna 1.7.2024 9:48

Tak nám tady pravicový soudruh Diviš vyjádřil názor, že státní dluh za Babiše klesal jen díky účetním podvodům. ;-D

Mohl by nám soudruh makroekonom Diviš poradit, jak lze účetním podvodem snížit dluh? Mnozí dlužníci by si jistě rádi od Diviše vyslechli tu geniální metodu, jak lze účetním podvodem snížit jejich dluh nebo hypotéku v bance. ;-D

M. Chlupová 1.7.2024 10:10

Za vlády ANO+ČSSD byly nízké schodky, protože ekonomika mimořádně rostla (v Německu, Evropě, tj. nelze počítat jako zásluhu vlády) a výdaje státu byly nízké (po významném seškrtání za Kalouska). Ovšem tato vláda zvyšovala mandatorní výdaje dvojnásobným tempem než příjmy, takže o tuto úvodní výhodu postupně přišla. Aby udržela i přes vysoký ekonomický růst nízké schodky, utratila státní rozpočtovou rezervu ve výši cca 140 mld. Který dobrý hospodář utrácí rezervy v době prosperity??? Když tyto peníze došly, v rozprodání hmotných rezerv drahých kovů jí zabránila opozice a následně definitivně Covid.

Stejní lidé, kteří slepě adorují vládu ANO, nadávají nyní na vládu současnou, ačkoliv ekonomický pokles a problémy s vysokými schodky trápí prakticky všechny okolo. Byť pravda, málokdo ze států okolo začínal v lednu 2022 s inflací 10% a se strukturálním schodkem 220mld, jako současná vláda "po Babišovi".

M. Šejna 1.7.2024 11:11

Takže nejen natvrdlej Diviš, ale i natvrdlá Chlupová si plete státní rozpočet se státnim dluhem. ;-D

A tenhle lidský materiál volí Péti-koalici. ;-O

M. Chlupová 1.7.2024 11:26

Kde přesně si podle Vás pletu státní rozpočet s dluhem? Dluh se snižuje, když je rozpočet v daný rok přebytkový. Nebo jste myslel (a neuvedl) % dluhu k HDP? Tam zase hraje roli ekonomický růst... Z tohoto pohledu Vaše reakce vypadá docela nesmyslně. Použil jste argument ad hominem protože lepší odpověď na prezentovaná fakta neumíte?

M. Šejna 1.7.2024 11:33

Rozpočet je účetnictví, dluh je dluh.

Už vám to docvaklo?

M. Chlupová 1.7.2024 11:39

Dluh je součtem schodků ročních rozpočtů. Tohle nechápete? Dokážete dát i nějaký faktický argument nebo se budete točit na jednom pojmu, který jste, zdá se, nepochopil Vy?

M. Šejna 1.7.2024 11:58

To se šeredně pletete.

Zkuste si vygooglovat roční změny schodků/přebytků rozpočtů s ročním změnami výše státního dluhu. Pak vám to docvakne

Můžete mít přebytkový rozpočet a zároveň zvýšit dluh. Nebo opačně.

M. Chlupová 1.7.2024 12:20

Pokud se snažíte poukazovat na to, že schodky se počítají obvykle v ročním intervalu, zatímco emise dluhopisů a půjčky probíhají v jiných časových okamžicích, tak se točíte na opravdu zbytečném formalismu, což de facto prozrazuje, že žádný reálný argument nemáte.

Já preferuji diskusi založenou na vzájemné slušnosti a věcných argumentech - protiargumentech. Pokud toho nejste schopen, nemá naše další diskuse smysl.

M. Šejna 1.7.2024 14:06

Nerozumíte tomu, tak se nedivte.

M. Chlupová 1.7.2024 14:27

Je opravdu kouzelné, jak jste nebyl schopný v tolika reakcích napsat jeden jediný kloudný argument. Pouze se snažíte pod průhlednou výmluvou zastřít, že mimo úvodní plivanec nemáte ke sdělení nic smysluplného. Ostatní čtenáři si na Vás názor jistě udělají sami.

Přeji pěkný zbytek dne.