12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

POLITIKA: Prezidentská kampaň a rozdělený svět

Prezidentští kandidáti nejsou nějací hráči o ztrátu kytičky. Zeman a Drahoš reprezentují rozdělenou západní civilizaci. Stejný příkop je v USA, v Británii, Polsku, Maďarsku, vlastně do nějaké míry všude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Smatlak 20.1.2018 0:25

Pravda

Lépe bych to nepopsal Plener.

P. Smatlak 20.1.2018 0:25

Re: Pravda

Lépe bych to nepopsal Flener.

E. Pawlica 19.1.2018 19:05

Chybu hledám nejdřív u sebe. Proto zajdu raději k očnímu.

Nemohu si pomoci, autor cituje výroky, ale jako by komentoval zcela něco jiného, než to, co cituje.

F. Houžňák 19.1.2018 18:47

Ve Švédsku teď uvažují, že v boji proti ozbrojeným

bandám - drogy, vyděračství příspěvků na "ochranu", prostituce - které mezi sebou vedou otevřený ozbrojený boj - ruční granáty a samopaly - nasadí uvnitř Švédska armádu. Zajímavé, jak rozšíření organizované a ozbrojené kriminality časově souvisí s masovým příchodem jedinců a skupin, hledajících ve Švédsku ochranu a dožadujících se toho, aby o ně Švédové pečovali. Je nepochybně třeba, aby zaostalí Čechové vyspělé Švédsko co nejrychleji dohonili.

M. Mikulec 19.1.2018 20:33

Re: Ve Švédsku teď uvažují, že v boji proti ozbrojeným

Paní Kateřina Janouchová popisuje, co se ve Švédsku děje. Ilegálové se vydávají za "děti", aby měli zvláštní zacházení. Ovšem na podzim letošního roku budou mít Švédové volby a doufejme, že socani propadnou jako všude po Evropě.

F. Houžňák 19.1.2018 20:39

To, že se třicetiletí připrchlíci v Německu vydávají

za šestnáctileté a Němci jim to věří, je tady v Německu běžné. Taky už několik takových "dětí" zavraždilo německé ženy či děti, zpravidla nožem. Pokrokové síly se ovšem zuby nehty brání, aby se stáří "dětských" připrchlíků lékařsky zjišťovalo, protože jsou všichni chudáčci traumatisovaní. Tak, že u sebe neustále nosí nože.

M. Mikulec 19.1.2018 20:45

Re: To, že se třicetiletí připrchlíci v Německu vydávají

Je to hrozné. Spolužačka pracuje na imigračním v Berlíně. Kde jsou ty časy, kdy si stěžovala, že se do Německa hrne organizovaný zločin z Balkánu. A tohle musí vydržet do věku 66 let, na počet dětí se samozřejmě nehraje (má tři).

M. Prokop 19.1.2018 21:08

Re: Ve Švédsku teď uvažují, že v boji proti ozbrojeným

Ve Švédsku nejen socani, ale i zelenáči.

J. Kanioková 19.1.2018 21:15

Re: Ve Švédsku teď uvažují, že v boji proti ozbrojeným

Více než 11 000 Somálců s nejasnou identitou získalo švédské občanství - https://samnytt.se/avslojar-over-11-tusen-somalier-med-oklar-identitet-fick-svenskt-medborgarskap/

Znásilnění v hlavním městě Švédska od roku 1996 až o 400% - https://voiceofeurope.com/2018/01/rape-reports-up-by-400-in-swedens-capital-since-1996/#.WmIsi6jvC_E.twitter

https://twitter.com/Fjordman1.. https://twitter.com/katjanouch

http://www.friatider.se/... https://twitter.com/PeterSweden7 ..

https://samnytt.se/... https://twitter.com/ingridcarlqvist

J. Kanioková 19.1.2018 20:36

Re: Ve Švédsku teď uvažují, že v boji proti ozbrojeným

Počet granátových útoků ve Švédsku - https://twitter.com/PrisonPlanet/status/950004828247339008

EU máme problém! - https://twitter.com/ohboywhatashot/status/950853659428114432

Švýcarsko: "Milí migranti, pracujte nebo odejděte!" - http://www.breitbart.com/london/2018/01/10/switzerland-rejects-citizenship-bids-residents-welfare/

Krize migrantů: 77 procent Belgičanů, kteří už nemají pocit domova- http://www.breitbart.com/london/2018/01/18/majority-belgians-no-longer-feel-home/

V. Klepetko 19.1.2018 17:13

Pane Podracký,

nevím jestli to zde v diskuzi zaznělo, ale Zeman v roli pevné kotvy národně - konzervativních sil, to je vlastně paradox! On je to vlastně původně eurofederalista, který chtěl rychle zavést Euro. A některé jeho nominace soudců Ústavního soudu svědčí o hodně levicovém založení, chybí mi tam nějaký ten český soudce Antonin Scalia...

Vážím si ale toho, že pod neúprosným tlakem reality dokázal změnit na některé zásadní otázky názor. Pod dojmem řecké krize upustil od tlaku na zavedení Eura. A pod vlivem osudového roku 2015 zřejmě pochopil, že federalizace Evropy by vedla k rychlému zániku naší civilizace v krvavých občanských válkách!

Příštích několik let rozhodne, zda se nám podaří udržet Evropu jako spojenectví relativně nezávislých a silných národních států, nebo zanikneme v útrobách jakéhosi despotického Tvrdojádra. U Zemana jsem si jistý, že v tomto zápase bude stát na té správné straně. U Drahoše ale vlastně nevím, co očekávat - takže jeho volbu riskovat nebudu...

Díky za článek!

V. Kain 19.1.2018 18:23

Re: Pane Podracký,

Pane Klepetko zvažte,že Zeman vstoupil do funkce prezidenta před 5 roky a to ještě žádná migrační krize nebyla a i Evropa vypadala poněkud jinak.Ovšem postupem času viděl,že to není pravé ořechové a tak začal měnit názor,což je naprosto normální.

V. Klepetko 19.1.2018 23:58

Re: Pane Podracký,

Souhlas.

A. Reček 19.1.2018 17:11

Autor je dobrý jen pro večer na Silvestra

Člověk se nad jeho úvahami brzy s chutí rozchechtá !! Ale takové weby Nová republika či Protiproud jej milují!

M. Prokop 19.1.2018 16:37

Takové práce k dokázání

toho, že adepti jsou 0/1. Skutečnost je tak někde u 49/51 nebo 51/49.

J. Farda 19.1.2018 15:53

Prezident Zeman je

národní konzervativec a 5x soudně potrestaný lhář:

- Milanu Hruškovi zaplatil Miloš Zeman 20 000 Kč za výrok z roku 1993, že Hruška měl "s jistými potížemi absolvovat 7 tříd základní školy".

- v únoru 1998 Městský soud v Praze rozhodl, že se musí omluvit někdejšímu spolustraníkovi Josefu Wagnerovi, o kterém v roce 1997 prohlásil, že ho po vyloučení z ČSSD nechtěli do svých řad přijmout do svých řad ani komunističtí poslanci. Za ignorování rozsudku dostal pokutu 20 000 Kč, za výrok se omluvil až v roce 2000, tedy po třech letech.

- v roce 2000 se omlouval i Miroslavu Mackovi za výroky v pořadu TV Nova "7 čili sedm dní" z dubna 1998, kde označil Mackovu privatizaci Knižního velkoobchodu v roce 1992 za "jednoznačné tunelování".

- v roce 1999 obvinil bývalého ministra zahraničí Josefa Zieleniece z uzavírání smluv na osobní prezentaci (během Zieleniecova funkčního období), v důsledku tedy z uplácení novinářů. Později přiznal, že vycházel z nepodložených informací od tehdejšího ministra zahraničí Jana Kavana (evidovaného jako agent StB pod krycím názvem Kato). Kavan se Zieleniecovi omluvil, Zeman se k omluvě přidal.

J. Farda 19.1.2018 15:55

Re: Prezident Zeman je

- v roce 2007 byl pravomocně odsouzen k omluvě a pokutě 50 000 Kč za

lživé nařčení novináře Ivana Breziny z roku 1999, podle které měl

Brezina psát za úplatu články podporující dostavbu jaderné elektrárny

Temelín.

5 x a dost stačí na dianozu patologického lháře? !!!

J. Farda 19.1.2018 15:57

Re: Prezident Zeman je

"diagnozu", pochopitelně! Omluvte prosím překlep, za drzou informaci mi zemančíci klidně nadávejte, ovšem zrcadlo za křivou hubu nemůže!

J. Farda 19.1.2018 16:07

Re: Prezident Zeman je

Odpověď zní - nestačí!

J. Farda 19.1.2018 16:22

Re: Prezident Zeman je

Krutibrko, už ani neudržím větu! Odpověď zní - nestačí, stačí na diagnozu politika v České republice. :-)

J. Vavruška 19.1.2018 15:20

Drahoš a globalisti? Pche!

Kdyby Drahoš měl alespoň tušení o nějakých globalistech, choval by se k Číňanům normálně, jako všichni ostatní - jednají s nimi a hledají způsob, jak z toho vyjít co nejlépe, aby je ekonomická velmoc č. 1 nepřeválcovala.

A Drahoš? Zaleze někam do kumbálu a vyvěsí tibetskou vlajku. A myslí si, že s představiteli Číny to vyřeší tím, že se s nimi nebude o ničem bavit. Jako kandidáta na prezidenta v zemičce menší než Chongqing a s třetinovou populací ho s tímhle přístupem Číňani jistě budou brát vážně!

Ne, to není globální hráč. To je globální mimoň.

M. Valenta 19.1.2018 15:37

Re: Drahoš a globalisti? Pche!

5 let jsem se trápil já se Zemanem, no a teď to čeká zase Vás.

J. Vavruška 19.1.2018 16:06

Re: Drahoš a globalisti? Pche!

:-D

Konečně někdo, kdo nemá z kampaně infarkt :-)

M. Prokop 19.1.2018 16:40

Re: Drahoš a globalisti? Pche!

Jestli zaleze, tak to bude stále lepší, než "stabilizovat ČR po vzoru Číny".

Jenže Drahoš ani nezaleze do kumbálu, spíš Zeman zalezl a zalézal by dále do čínské prdele (pokud zrovna není v ruské).

P. Flener 19.1.2018 13:37

Hodnocení kandidátů je jasné

Zeman je zakomplexovaný sprosťák, bývalý profláklý kolega Klause, lže a dělá si co chce i proti zájmům státu. Drahoš je snad slušný člověk s nezakomplexovanou hlavou. Není důležitý jejich postoj k jednotlivým tématům. Zeman není žádný hrdina, když se staví více proti migrantům, akorát tím vyhovuje populistické poptávce z řad voličů a stejně ani on s tím nic nesvede. Stačí mít na hradě normálního slušného člověka, který má zdravý rozum (ne poškozený mstivostí a intrikami jako je to u Zemana),který bude reagovat a bude se rozhodovat zdravým inteligentním rozumem. Nemusí být do hloubky žádným ekonomem, nebo znalcem ústavy ....Už tím bude o 90% lepší než zakomplexovaný intrikán Zeman.

V. Čermák 19.1.2018 14:44

Re: Hodnocení kandidátů je jasné

Já vidím zakomplexovaného sprosťáka úplně jinde.....

A. Sedláčková 19.1.2018 15:05

Re: Hodnocení kandidátů je jasné

Souhlasím s vaší větou: "Stačí mít na hradě normálního slušného člověka, který má zdravý rozum..." (s výhradou - nutná vzdělanost, zkušenost v politice apod.). Musím ale říci, že p. Drahoš se tomuto modelu nepodobá. Všimněte si, jak mluví - nikdy neřekne nic upřímně, není schopen postavit se za svůj názor, podstatné je mluvit tak, jak je momentálně třeba, aby přesvědčil voliče. Proto pokud něco řekne, vybalancovává to pro jistotu hned v druhé větě. Není v tom tak "dokonalý" jako p. Švejnar neblahé paměti, ale je hodně blízko. Z tohoto pohledu pro mne nemůže být p. Drahoš slušným člověkem, protože slušný člověk se tak nechová.

Z. Lapil 19.1.2018 15:29

Re: Hodnocení kandidátů je jasné

Slušný člověk ví, že každá mince má dvě strany a každá hůl dva konce. Vrah je vrah, ale taky je to živý tvor, takže ho bolí, když mu kroutíte ruku. A že Drahoš není schopen postavit se za svůj názor? Kde jste to vzala? Podle toho, že vysvětluje, místo aby mluvil o žumpě a idiotech? To je snad podle vás správnější Zemanův "případ Peroutka", kde tak dlouho trval na svém názoru, až ze sebe udělal hlupáka?

Aby mi bylo rozuměno - mylně se domnívat, že něco vím, to se může stát komukoliv, ale takhle to hrotit? I když je pravda, že jakési Drahošovo Nevím (nikdy jsem se nedozvěděl, oč šlo) mu tady omatlávali o hlavu pěkně dlouho, takže možná máte pravdu a platí variace na Plzákovo "Zatloukat, zatloukat, zatloukat, a když vás chytějí při činu, tak hlavně nepřestat zatloukat".

J. Kanioková 19.1.2018 20:40

:)))))))))))))

J. Vlček 19.1.2018 15:31

Re: Hodnocení kandidátů je jasné

Pane Flenere, sám neslušný a zakomplexovaný volič, jakým dle vašeho příspěvku jste, chcete mít na hradě slušného a nezakomplexovaného prezidenta. Až budete zase látat páté přes deváté, jeden nesmysl přes druhý, tak si tuto skutečnost uvědomte a třeba přestanete být tak náročný k jinému, když sám jste takový jaký jste.