3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
novaz 3.7.2008 10:07

Re: No to je názor......

se kterým musí souhlasit každý blbec.

Milan 3.7.2008 12:22

Re: Re: No to je názor......

napsal blbec.....:-D!!

Formelák 3.7.2008 9:40

Paradox

Citace : "Voliči – a teď prosím čtěte pozorně, říkám voliči a nikoliv šéfové

stran - by tedy měli mít možnost se takového příživníka zbavit."  A ten paradox je , že kdyby to tak bylo , tak by to ani Bobo nemohla napsat a my bychom se nikdy nedozvěděli , jak je chytrá .................. někdy občas :-)

JJ 3.7.2008 9:35

Neodvolatelnost poslance chrani demokracii jako takovou

to, jestli nekdo prebhne, ci si dovoli vyjadrit svuj nazor je ve srovnani s timto nepodstatne.

Vzhledem k tomu, ze dany poslanec vetsinou neziska 50% hlasu, je jeho odvolani celkem snadne - napriklad komunisticke spicky by bylo mozne odvolat celkem jednoduse, stejne tak by slo zavarit zelenym ...

Šnek 3.7.2008 9:35

Odvolání poslance během volebního období není demokraticky proveditelné.

Přímá volba, skutečná zodpovědnost vůči voličům a snaha být zvolen(a) podruhé, by rozhodně nevypočítatelné skoky poslanců podstatně omezila.

Mimochodem: Kde se tahle Bobo nechává vlastně volit?

Šnek 3.7.2008 9:31

Odvolání poslance během volebního období není demokraticky proveditelné.

Hlavní chyba spočívá v tom, že poslanci nejsou voleni většinově a tím pádem nejsou také nikomu zodpovědni.

Pokud by se museli o hlasy voličů opravdu ucházet, diskutovat s nimi a byli během volebního období ve svém obvodu fyzicky k zastižení, docházelo by k jejich obratům a nečekaným reakcí daleko míň.

Všichni  chtějí totiž být zvoleni znovu.

Marat 3.7.2008 12:11

Re: Odvolání poslance během volebního období není demokraticky proveditelné.

Jistě poslanci nejsou nikomu zodpovědni.Nemusí být.Musí být poslušní vůdce a v drtivé  většině poslušní jsou.Jen vůdcí stran se nemusí ohlížet na nějaké předvolební programy které hlásají.Pro vůdce strany,zejména soudruha Paroubka jsou programem strany oni sami. Programem strany ČSSD je přece Paroubek.A hloupí lidí mu to baští.

kmotr58 3.7.2008 9:18

to je fakt na medaili za odvahu

madam kandidovala spolu s p.Železným a pak se trhla, tedy přeběhla. Je relativně na pravém středu, ale kandidovala za komouše. Její odvaha navrhovat cokoliv ve věci přeběhlictví je až neskutečná. Uvádí, že politik by měl zastupovat své voliče, koho prosím zastupuje ona ? Zřejmě sebe samu. Výborný zdroj obživy, né.

Vašek 3.7.2008 9:09

vážená paní Bobo,

Pokud si vzpomínám, kandidovala jste společně panem Železným za stejné politické uskupení. Setrváváte v tomto uskupení (politické straně) i nadále, nebo jste přeběhlík, a proto by Vás měli odvolat?

fren440 3.7.2008 9:56

Re: vážená paní Bobo,

Může začít od sebe a vzdát se křesla v EP.

eTony 3.7.2008 8:49

paní Bobošíková

jste docela čupr ženská, máte tohle zapotřebí ??

Pozorovatel 3.7.2008 11:27

Re: paní Bobošíková

Asi ji znáte pouze z TV nebo na fotce... Tu mít doma, zařadím se do statistik o domácím násilí.

PROKOP BUBEN 3.7.2008 8:42

.

PROKOP BUBEN 3.7.2008 8:41

JAK VIDNO

Bobo sbírá rozumy, kde se dá, odvolatelnost zastupitelů referendem, prosazoval už dávno - Pravý Blok.......

eTony 3.7.2008 8:38

No nazdar,

děda mráz přichází v elegantní červené a z brusele.......

Standa 3.7.2008 8:36

Ano,

pravdivé,  "Ale také není vůbec vyloučeno, že by mnohem raději odvolali Topolánka i s Paroubkem a Bobošíkovou."

Franěk 3.7.2008 8:07

Každému,co mu patří!

O Bobo nebylo zase chvíli slyšet,tak se připomíná!Nic objevného ale na stůl nedává,tak ať je v klidu,víme,že existuje!Jinak myslím,že všichni veřejní činitelé,včetně soudců,by měli být odvolatelní!Ale ne na politickou objednávku,či na základě mediálního zpracování veřejného mínění,ale na dokázaného,myslím odborně dokázaného,špatného výkonu mandátu!Vlastní výklad pohledu na výkon by se nebral v úvahu!Faktem je,že každý veřejný činitel,který umně si hájí vždy a všude jen vlastní zájmy a své ego,je v delším horizontu obecně škodlivý a a spoléhat jen na právo voliče,může být smrtící!

petrph 3.7.2008 8:14

Re: Každému,co mu patří!

Odvolání na "základě dokázaného špatného výkonu" je možný tak ve fabrice když se někdo fláká u soustruhu...Ale z jakékoliv řídící či veřejné funkce? A nějak nevidno řešení..Poslední věta "spoléhat jen na právo voliče,může být smrtící" je až kriminalizující, aby pak člověk nezačal přemýšlet jako Mašínové.

Franěk 3.7.2008 18:45

Re: Re: Každému,co mu patří!

No tak nevím pane petrph jak to myslíte vy,zda Vaše reakce je ironická,nebo je širší úvahou! Já si nemyslím,že veřejná funkce je jedinečná ze své podstaty a tedy nelze ji posuzovat po stránce kvality výkonu.To by znamenalo,že jakoukoli funkci by vykonával ten nejlepší a ti horší pochopitelně by neměli ani faktické,či morální právo jeho práci hodnotit.Tak jste to myslel? A řešení  by bylo dobré nalézt,ale ode mne to nečekejte,já se za kompetentního nepokládám! Já mám pocit,že p.Paroubek oplýval silnou schopností hodnotit funkcionáře,tak možná tam naleznete inspiraci.Věta ,spoléhat na právo voliče atd.'je myšlena tak,že když se bude čekat,že až volič vystaví funkcionáři vysvědčení,je myslím pošetilé,ledaskdo namítne,že demokratické. A někdy může být pozdě,a bylo pozdě!To je v nadsázce vyjádřeno jako smrtící!Brát si inspiraci v Mašínech je mimo mísu,jak se říká.Měl by stačit bystrý rozum a důmysl a vše se dá řešit v míru!

Petr1 3.7.2008 7:38

Slepice

recept - slepice:

 Slepici rozčtvrtíme a potřeme solí. V papiňáku osmahneme na oleji nakrájenou cibulku do skelna, zaprášíme sladkou paprikou, necháme lehce zpěnit a zalejeme vodou. Vložíme čtvrtky slepice i s kůží a slepičí bujón. Přikrejeme víkem a vaříme asi 30 minut. Poté slepici vyjmeme, obereme z kostí a zbavíme kůže. Do šťávy vlejeme smetanu a mouku rozkvedlanou buď v té smetaně, nebo ve vodě a necháme asi 20 min. povařit. Omáčku můžeme zjemnit kouskem másla, popřípadě dosolíme. Poté vložíme obrané maso.

Paul Sulc 3.7.2008 8:31

Re: Slepice

dobrej napad, premejslel jsem co si udelat na Independence Day. Kuratko na paprice. To je ono. Malo prace a chutna.

Ludva 3.7.2008 7:15

Hezké, ale s vadou na kráse

Ví snad někdo, kdo je volič které strany? Potom by při referendu třeba o Melčákovi nastoupili jako jeden muž (to oni umí) voliči ODS a udrželi by ho v parlamentu.

Ašek 3.7.2008 6:45

ano

Ano,poslankyně za ČR v EU má být odvolatelná.To nemá chybu.

Karel 22 3.7.2008 8:17

Re: ano

Paní Bobo si na sebe plete sama bič. Asi má o sobě vysoké mínění, když si myslí, že by to referendum o své osobě coby poslankyni EU přežila. Ale té dámě nikdy nechybělo sebevědomí. ;-D

piskuntalie 3.7.2008 6:38

To, že to napsala Bobo ještě neznamená,

že je to úplná pitomost. Jen je to těžko proveditelné. Spíš by se to dalo praktikovat tak, že poslanec který nebyl zvolen preferenčními hlasy  by musel odevzdat mandát při opuštění poslaneckého klubu.Pokud byl ovšem zvolen jako osoba ( tzn. preferenčními hlasy), může si klidně korzovat z klubu do klubu.

Ludva 3.7.2008 7:21

Re: To, že to napsala Bobo ještě neznamená,

To už je úplná ptákovina, proč by pak někdo volil člena určité strany ? Voliči stran volí jejich program nikoliv poslance, ty často ani neznají, a pokud je ten program zrazen, jsou voliči za blbce. Tak jak to nyní praktikují přeběhlíci. Je ovšem jedna věc, která by pomohla - odsouzení všech politiků a hlavně novinářů. To se ovšem neděje, jelikož jsme známí jako národ zrádců a zbabělců.

I-Worm 3.7.2008 9:05

Myslíte si, že by to napsala

kdyby to bylo proveditelné?

Zeměžluč. 3.7.2008 6:29

Neodvolatelní...

V místním referendu o poslanci a povinná nadpoloviční účast voličů? Ta paní se zbláznila - měla by stačit nadpoloviční většina zůčastněných, jinak jsou dál neodvolatelní.

Emigrant 3.7.2008 2:29

Tak ja te teda Bobo odvolavam,

protoze se nemohu zbavit pocitu, ze jsi m...cha a jeste k tomu komunisticka.;-D

Jirka 3.7.2008 1:04

Bobo je prostě úžasná.

Samice tura domácího.;-D