3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

POLITIKA: Podle Zaorálka je Klaus opět vlastizrádce

Obsáhlý rozhovor s Lubomírem Zaorálkem na iHned.cz je bezesporu jasným dokladem toho, že navzdory problémům v EU se myšlení vedení ČSSD neposunulo nikam.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 20.10.2017 19:15

Re: Poslouchat

Obávám se, že si z něho dělají srandu i ti socialisté.

P. Vaňura 20.10.2017 9:55

Merkelová byla tak často nazývána OPRÁVNĚNĚ zrádkyní,

že si nemůže dovolit z tohoto obvinit AfD. Za import primitivů z třetího světa do Evropy by se mělo stavět ke zdi!

Š. Apolen 20.10.2017 23:23

Re: Merkelová byla tak často nazývána OPRÁVNĚNĚ zrádkyní,

Kancléřka Merkelová byla nazývána zrádkyní primitivy ! Mohli klidně být z AfD.

P. Vaňura 21.10.2017 11:04

Definujte pojem "primitiv"

"Intelektuál je schopen dospět k závěrům, které nemohou prostého člověka napadnout, protože má zdravý rozum." (c) M. Thatcherová (též se připisuje už G. Orwellovi).

Š. Apolen 20.10.2017 23:25

Re: Merkelová byla tak často nazývána OPRÁVNĚNĚ zrádkyní,

Ke zdi se stavělo za komoušů. Tedy spíš se věšelo.

Š. Hašek 20.10.2017 9:53

Pan Zaorálek

by měl zanechat starostí o presidenta Klause. Jednak na to nemá a jednak se nevěnuje dostatečně své matičce straně, své životní dobrodince.

ČSSD se nevěnuje těm, co ráno vstanou do práce, věnuje se těm, co nevstanou. Nevěnuje se těm rodinám, kdy hlava rodiny vstane ráno do práce, věnuje se tomu, že bude rozdávat výživné svým státním dětem. Dále se věnuje voličské skupině všemožných úředníků (ona ovšem říká hasičů). Mohl bych pokračovat.

V hostinci U kaštanu, v Břevnově, si ještě říkala i -dělnická-. Ti pracující (nemusí být nutně z firmy Kolben-Daněk) jsou stále k mání a ti by totiž nejraději dali Zaorálkovi po hubě. I těm ouředníkům. Mohou volit i komunisty, co taky. Jsem notorický nevolič ČSSD, jen se dívám.

J. Lepka 20.10.2017 9:44

Vcelku nepřekvapivá reakce.

Autor ovšem nezmiňuje že Zao je bytostně postižený marxistickým švábem na mozku a jedině z hlediska této perspektivy je třeba vnímat jeho výroky.

Š. Hašek 20.10.2017 9:54

Re: Vcelku nepřekvapivá reakce.

Možno souhlasit. Viz výše.

Z. Rychlý 20.10.2017 9:07

Koalice ČSSD a SPD bude potřebovat někoho dalšího.

To stupňování je správné - nepřítel, úhlavní nepřítel a nakonec koaliční partner. Mě to sedí na ČSSD a ANO. Koalice jako řemen.

M. Valenta 20.10.2017 8:32

Klaus sice není vlastzrádce,

ale svými činy (potlačením práva při kupónovce a pozdějším omilostněním z té doby stíhaných aktérů, vydatnou pomocí při instalaci kolaborantského prezidenta, nadbíháním komunistům a omlouváním ruských lumpáren) škodí této zemi značně. Čau.

Z. Rychlý 20.10.2017 9:11

Re: Klaus sice není vlastzrádce,

Bla, bla bla. Jedině ta amnestie byla úletem. Jinak bla, bla, bla. Česku nejvíc škodí členství v lisabonské EU a před tím Klaus varoval. Škodná, to jsou vaše názory. Nasypte si na hlavu popel a Klausovi se omluvte.

A. Pakosta 20.10.2017 9:21

Re: Klaus sice není vlastzrádce,

Tentokrát, pane Rychlý,

s Vámi naprosto souhlasím. Tu amnestii pan Klaus podělal, a jeho úlety s propiskami mne taky nepotěšily. Ale lepšího prezidenta jsme od Listopadu neměli a jak to vypadá, ještě dlouho mít nebudeme.

J. Kanioková 20.10.2017 21:15

za 1. jaké "úlety" s propiskami ?

2. jako ekonom nerozumí dobře právním aspektům, tudíž provedl amnestii tak, jak mu ji připravil právník.. myslím, že Koudelka..

M. Valenta 20.10.2017 9:51

Re: Klaus sice není vlastzrádce,

Amnestie nespadla z nebe pane Rychlý. Je důsledkem oněch lumpáren během kupónovky a záměrně zanedbaného soudnictví, čehož kyselé plody sklízíme dodnes. A omlouvám se, že jsem to Klausovi kdysi dávno jednou hodil. Čau.

Z. Rychlý 20.10.2017 10:33

Re: Klaus sice není vlastzrádce,

vymyslete si už jiné zaklínadlo k vyvolávání duchů, než - lumpárny kolem kupónovky.

P. Vaňura 20.10.2017 9:58

Jde o to, KDO je hlavním nepřítelem. Už MINIMÁLNĚ

od roku 2015 (nebo, chcete li, od roku 711) je to JEDNOZNAČNĚ ISLÁM!

P. Dvořák 20.10.2017 6:02

Neuvedu tři racionální důvody pro to, abychom v EU zůstali.

Uvedu pouze jeden:

Aby všichni ti zkrachovalí politici, televizní radílci nebo nositelky neexistujícího "vyznamenání za zásluhy", získaného např. v cause Budišov jen díky výsledku brilantní práce advokátů a absolutního břídilství policie, mohli časem mít svoje bruselské trafiky a později bruselské důchody za čtvrt mega měsíčně.

P. Horak 20.10.2017 2:17

K prohlasenim pana Zaoralka.

Vlastizradcem byl uz Vaclav Klaus v roce 1993, kdy spolu s vlastizradcem Meciarem, oba v te dobe ceskoslovensti obcane, nesplnili ustavni pozadavek vyhlaseni referenda v otazce rozpadu republiky.

Jednou zradce, vzdycky zradce, takze mne jeho rozvracecske aktivity namirene k poskozovani CR neprekvapuji.

J. Schwarz 20.10.2017 7:09

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Pán zřejmě toužil po občanské válce a už doma leštil šavli a kvér po dědovi, když vtom mu Mečiar s Klausem hračku sebrali...To muselo být fakt frustrující...

Z. Rychlý 20.10.2017 9:13

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

:-)

Ušetřil jste mi reakci na jeho pindy.

T. Kočí 20.10.2017 9:35

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

souhlas.pindy

I. Schlägel 20.10.2017 8:01

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Z tehdejší nálady u bratrů Slováků bylo celkem zřejmé, jak by referendum dopadlo. Pravděpodobně opačně než v Čechách. A včíl babo raď!

R. Langer 20.10.2017 8:03

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Přesně!

R. Langer 20.10.2017 8:02

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Buďte za ty "vlastizrádce" rád a nemelte kraviny. :-P

P. Vaníček 20.10.2017 8:25

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

HORÁK JE ÚCHYL...................

A. Pakosta 20.10.2017 9:24

Re: Horák je úchyl

...to je snad i zbytečné tu psát....

Z. Rychlý 20.10.2017 9:23

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Pane Horáku, spokojenost Slováků se svým vlastním státem je potvrzením správnosti tehdejšího řešení. To stojí nad všemi referendy. Klausovo racionální řešení v době, kdy se Havel sesypal, bylo základem spokojeného soužití dvou sousedských národů. Toho by se po nějakých patových referendech nikdy nedosáhlo, zůstali by poraženecké animozity. Pro většino občanů to sice byla rána do palice, ale asi jsme ji potřebovali. Alespoň my, co v ní něco máme. V hlavách dutých dochází stále k rezonanci. Opakuji - Slováci jsou se svým státem velmi spokojeni a většina Čechů jim to od srdce přeje. S ohledem na tento výsledek bylo referendum nejen zbytečné, ale i kontraproduktivní. Realita vs chiméry.

Z. Rychlý 20.10.2017 9:25

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

.. ježíš ... zůstaly .... vzniklo změnami formulace.

Š. Hašek 20.10.2017 10:01

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Přesné.

Hodnotím kladně i formulaci, že se president Havel jaksi sesypal. Připomenu "mudro" Pitharta na práškách.

Malinko nesouhlasím s tou Vámi napsanou ranou pro většinu občanů - v mém okolí 88% procent místo přemítání a debaty ihned řeklo: Tak ať si jdou! Myslím, že v debatách "referendum" proběhlo. A buďme rádi, že vrchní velitel armády Havel neposlal do Bratislavy tanky (byť s gumiprojektily). Po vyhlášení samostatnosti v jejich parlamentu, mnozí zcela zapomněli!!

R. Langer 20.10.2017 10:26

Re: K prohlasenim pana Zaoralka.

Kolem mě to tehdy znělo stejně. A pokud jsem se ptal Slováků, tak si pamatuju: "Pryč už s tým pragocentrismom!".